Dažādi jautājumi par 9-5
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
atvainojos par atkārtošanos, bet iepriekšējo reizi neviens neatbildēja.
vai variet ieteikt, kur veikt krāsošanas darbus? kāds līkrocis nav spējis izgiezties no stāvvietas un atstājis rētu mana 9-5 durvīs un aizmugurējā spārnā. vikingi? alfa motors? citi varianti? ir kasko, tādēļ noteicošais nav cena, bet kvalitāte.
vai variet ieteikt, kur veikt krāsošanas darbus? kāds līkrocis nav spējis izgiezties no stāvvietas un atstājis rētu mana 9-5 durvīs un aizmugurējā spārnā. vikingi? alfa motors? citi varianti? ir kasko, tādēļ noteicošais nav cena, bet kvalitāte.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Šīs pašas diskusijas iepriekšējā lapā figurē tāds lietotājs kā Ainars ar statusu "Eksperts, krāsotājs" ;) varbūt ir vērts PM viņam?donalds dax wrote:atvainojos par atkārtošanos, bet iepriekšējo reizi neviens neatbildēja.
vai variet ieteikt, kur veikt krāsošanas darbus? kāds līkrocis nav spējis izgiezties no stāvvietas un atstājis rētu mana 9-5 durvīs un aizmugurējā spārnā. vikingi? alfa motors? citi varianti? ir kasko, tādēļ noteicošais nav cena, bet kvalitāte.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
iRAFAR taisnība!!! Bieži apgrozos taipusē un esmu pāris reizes redzējis autiņus kuri tiko krāsoti nāk ārā, manuprāt ļoti labs darbs! Aero šim arī smukulis :)
Ja negribās braukt uz Muceniekiem tad Rīgā ir tāds V4 Motors, savus klientus tur bieži sūtu, nekad nav bijušas problēmas, pat tie kuri pāris gadus atpakaļ taisijās jo projām ir ok.
Ja negribās braukt uz Muceniekiem tad Rīgā ir tāds V4 Motors, savus klientus tur bieži sūtu, nekad nav bijušas problēmas, pat tie kuri pāris gadus atpakaļ taisijās jo projām ir ok.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Galdnieks vēl nav aprobēts :)donalds dax wrote:atvainojos par atkārtošanos, bet iepriekšējo reizi neviens neatbildēja.
vai variet ieteikt, kur veikt krāsošanas darbus? kāds līkrocis nav spējis izgiezties no stāvvietas un atstājis rētu mana 9-5 durvīs un aizmugurējā spārnā. vikingi? alfa motors? citi varianti? ir kasko, tādēļ noteicošais nav cena, bet kvalitāte.
bet varu ieteikt Servisu "Sintija auto", Atlantijas 23, vadītājs un arī īpašnieks Normunds: 29225136. Krāso arī SAAB garantijas auto.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
paldies par padomiem!
klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)
vai ir kāds, kurš ir krāsojis kaut ko Alfa Motorā?
klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)
vai ir kāds, kurš ir krāsojis kaut ko Alfa Motorā?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
[quote="donalds dax"]paldies par padomiem!
klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)
quote]
Tā viņi man teica! Katrā ziņā, kad viņi man atdeva auto, atslēgas deva no jaunāka 9-5 vai 9-3ss :laugh:
Man sanāca, ka sieva parkojoties pie RIMI netīšam, pret to dzelteno stabu nedaudz iebuktēja un iešvīkāja durvis. Tad par tās skādes restaurāciju man paprasija 120 Ls. Tiesa, ja durvīm ir liela bukte, to istaisnot varētu būt problemātiski. Vēl es paņēmu pulēšanu (180Ls), lai tiešām nebūtu nekas tur redzams (ja gadījumā nenokrāso labi). Ekspluatējot Latvijā auto, uz tā parādijās visādas švīciņas, Tagad gan pa smuko:)
klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)
quote]
Tā viņi man teica! Katrā ziņā, kad viņi man atdeva auto, atslēgas deva no jaunāka 9-5 vai 9-3ss :laugh:
Man sanāca, ka sieva parkojoties pie RIMI netīšam, pret to dzelteno stabu nedaudz iebuktēja un iešvīkāja durvis. Tad par tās skādes restaurāciju man paprasija 120 Ls. Tiesa, ja durvīm ir liela bukte, to istaisnot varētu būt problemātiski. Vēl es paņēmu pulēšanu (180Ls), lai tiešām nebūtu nekas tur redzams (ja gadījumā nenokrāso labi). Ekspluatējot Latvijā auto, uz tā parādijās visādas švīciņas, Tagad gan pa smuko:)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Cik zinu, tad Vikingi ved kaut kur tajā rajonā krāsot - pašiem viņiem krāsošana nav! Ar virsbūvju remontu nodarbojas serviss Kalngalē, tie paši Vikingi. Tur sataisa dzelžus un sagatavo uz krāsošanu...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Sveiki vēlreiz!
Klausoties un lasot dažādus SAAB tūnerus un pilnveidotājus bieži esmu dzirdējis, ka vislabāk modficējamais dzinējs ir tieši 2.3l.
Ja analizēju tīri no loģikas un čainika skatu punkta tad tam būtu jābūt 3.0t, jo
1.Lielāks resurss
2.izturīgāks kopumā.
3.2.3l jau sākotnēji ir diezgan forsēts, bet 3.0l standartā bezmaz vai deforsēts Senātora dzinulis.
4.Ir LPT, tātad ja uzliek lielo turbu jau ir krietni virs 300 HP.
Kur manos secinājumos ir kļūda, jo ticu, ka vnk kko nesaprotu.
Neko modificēt izņemot salonu netaisos, bet ziņkārība ir mans netikums :) varbūt kāds var vienkāršā valodā to paskaidrot.
TNKS!
Klausoties un lasot dažādus SAAB tūnerus un pilnveidotājus bieži esmu dzirdējis, ka vislabāk modficējamais dzinējs ir tieši 2.3l.
Ja analizēju tīri no loģikas un čainika skatu punkta tad tam būtu jābūt 3.0t, jo
1.Lielāks resurss
2.izturīgāks kopumā.
3.2.3l jau sākotnēji ir diezgan forsēts, bet 3.0l standartā bezmaz vai deforsēts Senātora dzinulis.
4.Ir LPT, tātad ja uzliek lielo turbu jau ir krietni virs 300 HP.
Kur manos secinājumos ir kļūda, jo ticu, ka vnk kko nesaprotu.
Neko modificēt izņemot salonu netaisos, bet ziņkārība ir mans netikums :) varbūt kāds var vienkāršā valodā to paskaidrot.
TNKS!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
3.0 taads jeedziens, kaa "lielaa turbiina" nepastaav, jo ir asinhronaa (darbojas no 3 cil) un naak kopaa ar izpluudes kolektoru. Un ne jau litraaza nosaka tjuuninga iespeejas. Viens no pateiciigaakajiem objektiem visu laiku bija B204 motoriitis, ko bezjeegaa savulaik spiidzinaaja Trollhatanas speci.
Bet , ja gribi 3.0 tjuuningu, tad vienkaarshaakais veids buutu griezties pie "Lotus". Tiem pashiem, kas ar 3l Omegu izdariijaas :woohoo:
Bet , ja gribi 3.0 tjuuningu, tad vienkaarshaakais veids buutu griezties pie "Lotus". Tiem pashiem, kas ar 3l Omegu izdariijaas :woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
To, ka nav lielā turba trīnītim es atceros, bet kurš liedz uzlikt, pieregulēt smadzenes kompim un par lētu naudu iegūt ievērojamu jaudu, kaut tos pašus Aero 109 zirgus no litra joprojām saglabājot resursu.Arnijs wrote:3.0 taads jeedziens, kaa "lielaa turbiina" nepastaav, jo ir asinhronaa (darbojas no 3 cil) un naak kopaa ar izpluudes kolektoru. Un ne jau litraaza nosaka tjuuninga iespeejas. Viens no pateiciigaakajiem objektiem visu laiku bija B204 motoriitis, ko bezjeegaa savulaik spiidzinaaja Trollhatanas speci.
Bet , ja gribi 3.0 tjuuningu, tad vienkaarshaakais veids buutu griezties pie "Lotus". Tiem pashiem, kas ar 3l Omegu izdariijaas :woohoo:
Domu gājiens man sāka ceļu no fakta, ka 2.2l dzinēju uzcelt līdz
kādiem 200 hp/l ir sarežģīti un pavisam grūti arī resursu vēl dabūt, bet lielu 3.5-4 litrīgu dzinēju pacelt līdz 400 hp ir ļoti viegli.
No Opel tūneriem man vairāk OPC patīk, jo viņu ražojumi ilgāk kalpo un arī ikdienas braukšanai der, jo joprojām uzskatu, ka
ikdienas auto ir jābūt jaudīgam un ērtam, bet svētdienai kādu salīdzinoši nelielu pilnpiedziņas auto kurš noregulēts tieši trasei, piem. A90 2.2Q vai BMW 325
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
KHM...un vispār, es ko miljonārs kkāds lai varētu atļauties Lotus pakalpojumus pat ja viņi Latvijā būtu sastopami :cheer:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629