Labdien Jūsmājās.
Re:Labdien Jūsmājās.
Nu nekas neatliek, kaa urbties un vikt jaunus vadus... :(
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Labdien Jūsmājās.
Vajadzētu durvju melnajā štekerī būt vairākām brīvām vietām, kur var pārurbt lielākus caurumus un izvilkt vadus nebojājot metālu.
Es darīju tā, jo oriģinālie bija pārāk tievi tiem skaļruņiem, kas durvīs.
Es darīju tā, jo oriģinālie bija pārāk tievi tiem skaļruņiem, kas durvīs.
Re:Labdien Jūsmājās.
Var jau arī iespraust OE PINus štekerī. Ja durvis ir rūsainas, un tos ir paredzēts ņemt nost, tad būs problēmas ar tiem vadiem štekerī.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Labdien Jūsmājās.
Durvīm nav tik lieli kapi, tiks padarītas smukas. Bet vadus gan nomaskēju. Urbt dikti negribējās. Un pie tam lai urbtu - jānoņem durvis. He, izrādās, ka SAABam ir varen laba virsbūves konstrukcija - visur kur manīju - dubultbleķis. Nav tākā kautkādam fordam..KoreFun wrote:Var jau arī iespraust OE PINus štekerī. Ja durvis ir rūsainas, un tos ir paredzēts ņemt nost, tad būs problēmas ar tiem vadiem štekerī.
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Labdien Jūsmājās.
Lai izurbt nav jāņem nost durvis, vari apskatīties manā topikā. Esmu urbis cauri.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Labdien Jūsmājās.
Kurš ir tavs topiks?KoreFun wrote:Lai izurbt nav jāņem nost durvis, vari apskatīties manā topikā. Esmu urbis cauri.
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Labdien Jūsmājās.
Var likt arī jaudīgus vadus(sudraba),un likt OE airbag sistēmas konektorus (apzeltītus),un uz ausi nedzirdēsi jaudas zudumus,un nebūs problēmas,ja būs jāatvieno durvju konektors lai izņemtu durvis.mixeris wrote:Vajadzētu durvju melnajā štekerī būt vairākām brīvām vietām, kur var pārurbt lielākus caurumus un izvilkt vadus nebojājot metālu.
Es darīju tā, jo oriģinālie bija pārāk tievi tiem skaļruņiem, kas durvīs.
Re:Labdien Jūsmājās.
KoreFun, tu kaadu finieri izmantoji? 12 vai 14mm?
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Labdien Jūsmājās.
nu jau tik labi neatceros, bet liekas, ka bija 18mm visur un 22(21)mm frontālā siena (ar skaļruni)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Labdien Jūsmājās.
Vienkārši gribējās zināt cik cm garam jābūt tam tunelim. Tā lai neskaras pie apšuvuma.KoreFun wrote:nu jau tik labi neatceros, bet liekas, ka bija 18mm visur un 22(21)mm frontālā siena (ar skaļruni)
ā, un štekeri tomēr atšķiras... jāskatās vai varēs normāli izurbt...
Pīkstuļi man ir paredzēti priekšā uz paneļa... Šķiet ka no S-30 tur labi der. Es jau tāds makgaivers esmu... :laugh: "krossoveri" ar no S-30 ir padomā. Iesākumā tāda ir doma. Skaņa būs labāka par neesošu. Ja auto paliks uz ilgāku laiku kā domāju - tad tiks pārtaisīts tā pa nopietnam. Šobrīd gribas vnk mūziku.
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Labdien Jūsmājās.
Kādam tunelim? Pie kāda apšuvuma?Tunnel wrote: Vienkārši gribējās zināt cik cm garam jābūt tam tunelim. Tā lai neskaras pie apšuvuma.
:unsure:Tunnel wrote:Pīkstuļi man ir paredzēti priekšā uz paneļa... Šķiet ka no S-30 tur labi der. "krossoveri" ar no S-30 ir padomā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Labdien Jūsmājās.
Tam ko tu no finiera trim daļām taisīji. Starp skaļruni un durvju apšuvumu (pelēko) taču ir attālums - to ar gribu zināt...KoreFun wrote:Kādam tunelim? Pie kāda apšuvuma?Tunnel wrote: Vienkārši gribējās zināt cik cm garam jābūt tam tunelim. Tā lai neskaras pie apšuvuma.:unsure:Tunnel wrote:Pīkstuļi man ir paredzēti priekšā uz paneļa... Šķiet ka no S-30 tur labi der. "krossoveri" ar no S-30 ir padomā.
Zinu zinu - nenopietns projekts. Bet vadi gan būs nopietni - tā ka ja iznstalēšu ļoti nopietno akustiku, pamati jau būs, atliks tik nomainīt skaļruņus un iztapsēt. Līnijvadi arī jau tiks ielikti zem bardaciņa smukā rullītī - gaidīs kad vajadzēs vilkt...
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Labdien Jūsmājās.
Biju domājis par Subi.Tunnel wrote: Tam ko tu no finiera trim daļām taisīji. Starp skaļruni un durvju apšuvumu (pelēko) taču ir attālums - to ar gribu zināt...
Par gredzeniem nezinu, neesmu mērījis. Atradu garāžā finieri un vnk testējot apstājos pie trim slāņiem. Noņem apšavumu, noņem stock plastmasas glāzi (ja tāds ir), nolais stiklu uz leju un piemēri skaļruni, atstāj starp magnētu un stiklu kādus centimetru un izmēri topoša gredzena biezumu. Vietas starp apšuvumu un durvju dzelzi ir pietiekami.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Labdien Jūsmājās.
Nebiju saskāries ar šādu konstrukciju, un tagad nevaru izdomāt vai labāk kad apšuvums būs cieši klāt pie tā tuneļa ar skaļruni vai atstāt kādu spraugu... :unsure:
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...