Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Braucu ar Vauxhal diskiem. 1:1 ar SAAB.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
normaalaas bremzhu sisteemaas ir tikai bremzhu skidrums, kur var rasties uudens.pilniigi nosleegta sisteema..:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Turpat, kur viņš rodas, kad aizsalst durvju slēdzenes ;)vasils wrote:normaalaas bremzhu sisteemaas ir tikai bremzhu skidrums, kur var rasties uudens.pilniigi nosleegta sisteema..:)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
fizikas stundās bābiešus aiz bizēm raustiji?vasils wrote:normaalaas bremzhu sisteemaas ir tikai bremzhu skidrums, kur var rasties uudens.pilniigi nosleegta sisteema..:)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skaties ,ka sajūgs (manuālim)vēl nepazūd , viņš ar uz to pašu šķidrumu darbojas :Pvasils wrote:normaalaas bremzhu sisteemaas ir tikai bremzhu skidrums, kur var rasties uudens.pilniigi nosleegta sisteema..:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir bleķinieku komplekts!andrisem wrote:Vai kādam nav 15'' bleķa diski uz 5x110 priekš 9-5 ?
Un vai Opel diski ar 5 skrūvēm der priekš 9-5, vai nav izvirzīti vairāk uz āru utt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Stulbi jau tagad prasīt interneta diagnostiku, bet ir viena pazīme, kas varbūt kko izsaka.
Stāsts sekojošs: vakar pēc akumulatora palādēšanas mēģinājām manējo ievilkt, jo lekt negribēja. Arī velkot lekt negribēja. Ielikām citu DI kaseti un, kaut arī ne bez grūtībām, bet pieleca. Ielikām atpakaļ manu kaseti, pielec uz pirmo apgriezienu.
Tagad pa nakti noturēju aķi siltumā. Mēģinu no rīta pielaist un pieleca diezgan ātri, bet pēc dažām sekundēm noslāpa un vairs iedarbināt nevarēju. Kamēr motors tās dažas sekundes darbojās, baigi svārstījās apgriezieni, tā ap 1000 lēkāja augšā lejā. Varbūt tā svārstīšanās jau liecina par kaut ko konkrētu (DI)?
Stāsts sekojošs: vakar pēc akumulatora palādēšanas mēģinājām manējo ievilkt, jo lekt negribēja. Arī velkot lekt negribēja. Ielikām citu DI kaseti un, kaut arī ne bez grūtībām, bet pieleca. Ielikām atpakaļ manu kaseti, pielec uz pirmo apgriezienu.
Tagad pa nakti noturēju aķi siltumā. Mēģinu no rīta pielaist un pieleca diezgan ātri, bet pēc dažām sekundēm noslāpa un vairs iedarbināt nevarēju. Kamēr motors tās dažas sekundes darbojās, baigi svārstījās apgriezieni, tā ap 1000 lēkāja augšā lejā. Varbūt tā svārstīšanās jau liecina par kaut ko konkrētu (DI)?
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
varbut sveces? Reiz pie Arnija aizvedu viena klienta auto, kurs neleca. Viena svece bij pat pārlūzusi.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
jautājums : 2 dienas bija aizsalis mans sābs, tikko ievilkam ( vajadzeja labu gabalu lai pielaistu) klepojot klepojot ar lielu dūmu mākoni pieleca bet tagad nāk traktora skaņas ārā no motora puses. tas ir normāli? pieļāuju ka tas dēļ tā ka kondensāts bij labi aizsaldējis mašīnīti :/
paldies
paldies
9-5 99' 2.3t hirsch performance
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
varbut nedaudz japagaida sals norims trešdien. :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
zinu, zinu. atceros veel skolaa staastiija par taadu paraadiibu, kaa hidroskpiju ,laikam.kad ella vai cits skidrums speej absorbeet uudens tvaikus. visu saprotu.bet es nespeeju noticeet, ka bremzhu skidrums speej uznjemt tik daudz uudeni, ka tas var raditt bremzeeshanas probleemas.pielauju, ka 99 % vadiitaaju taadu probleemu nav:laugh:Ainars wrote:fizikas stundās bābiešus aiz bizēm raustiji?vasils wrote:normaalaas bremzhu sisteemaas ir tikai bremzhu skidrums, kur var rasties uudens.pilniigi nosleegta sisteema..:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ūdens bremžu sistēmā rodas. Uzkarstot šķidrumam un atdziestot veidojas kondensāts. Iesaku mainit bremžu eļļu reizi gadā. Pats mainu un ik pēc gada priecājos ka no sistēmas nenāk ārā melna zampa. Salā problēmu 0. Kā bij bremzes-tā arī ir
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
skaitlis ir patiess. Bet tikai starp tiem, kas šķidrumu maina regulāri. Starp tiem , kas to nedara, šim skaitlim būtu jābūt proporcionāli apgrieztam :woohoo:vasils wrote:pielauju, ka 99 % vadiitaaju taadu probleemu nav:laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
;) tiesa gan. Smejies vai raudi,bet taisnība ir uz termometra!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Neattiecas tikai uz 9-3 un 9-5, bet tā kā šeit iesākts, tad vēl divi jautājumi sakarā ar aukstuma problēmām :laugh:
1. No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar krāsainiem vadiem un lūdz "piepīpēt". Varētu jau izpalīdzēt, bet jautājums vai manam SAABam tā piepīpēšana nevarētu kaitēt? Ja to tomēr var darīt, tad kāda ir pareizā secība/kārtība to vadu pievienošanai un startēšanai?
2.No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar striķi un lūdz ievilkt. Kurā režīmā/ātrumā automātam ir pareizi slēgt kādu velkot - "D", "1", "2" vai "3" ?
1. No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar krāsainiem vadiem un lūdz "piepīpēt". Varētu jau izpalīdzēt, bet jautājums vai manam SAABam tā piepīpēšana nevarētu kaitēt? Ja to tomēr var darīt, tad kāda ir pareizā secība/kārtība to vadu pievienošanai un startēšanai?
2.No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar striķi un lūdz ievilkt. Kurā režīmā/ātrumā automātam ir pareizi slēgt kādu velkot - "D", "1", "2" vai "3" ?