Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Manas divas pērles bija kad aizstūmos uz servisu vienreiz ar klaboņu pr. panelī- cimdu nodalijuma grabēja CD vāciņi(servisa pagalmā pats atklāju par laimi)
otreiz nodevu remontēties ar simptomu, ka neverās vaļā aizmugurējās durvis un biju makten pārsteigts kad dabuju autiņu atpakaļ pēc dažām minūtēm(nu paši sapratāt ja :laugh: ) visu cieņu Vikingos veči toreiz nerēca pārāk skaļi un rēķinu arī neizstāstija :)
otreiz nodevu remontēties ar simptomu, ka neverās vaļā aizmugurējās durvis un biju makten pārsteigts kad dabuju autiņu atpakaļ pēc dažām minūtēm(nu paši sapratāt ja :laugh: ) visu cieņu Vikingos veči toreiz nerēca pārāk skaļi un rēķinu arī neizstāstija :)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Bat vai tad aiz gāzes jaucēja nekāda pārspiediena aizsardzība nestāv? :ohmy:edijs wrote:vispirms noskrūvēju hamutu pie droseles, tad pie gāzes iepludināšanas pričendāļa, tad pie gaisa masas mērītāja
Tad jau masas mērītājus var gadīties mainīt pabieži. :unsure:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Un tā vienlaicīgi ir arī mana pērle, tikai ķēdīte drusku savādāka. Es izbraucu Rīgu, ar nāves bailēm aizripinājos līdz Naurim un pētījām labu laiku, kas par dīvainām skaņām, beigās izrādās, ka riteņi nav pieskrūvēti.Gustavs wrote:Jā, mums auto entuziastiem/amatieriem bieži kkas tml gadās. Respect :laugh: ! Ka pirmais nāk prāta nepareizi iecentrētais rats- pievelkot skrūves un meklējot vainu jau pusasīs. Tas ir tikai viens no zelta fonda stāstiem. Lieku reizi tik atgādina,ka jāsāk ar, ķēdē vienkāršākajiem posmiem un, tad jāķerās pie kodolfizikas likumiem.
Un pēc pāris nedēļām iebraucu pie Gustava, šim tādi paši simptomi. :laugh: Izkalis jau plānus, ka jābrauc pie Ārnija, sākumā es klusēju, bet pēc tam man ilgi nācās viņu pierunāt, lai pamēģina pievilkt riteņus. Da beidz, tik vienkārši jau nebūs. :laugh:
Pievilkām un abi sirsnīgi pasmējāmies paši par sevi.
Vispār būtu interesanti atvērt pērļu topiku, daudz interesantāk par anekdotēm. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Oooo...šitā ir tiešām kkāda nelaime!
Vienreiz no pazīstama rallista paņemu šosejas slikus lai pamēģinātu vai tie vel dzīvi.
Aizbraucu uz laukiem, uzmetu uz diskiem, virsū autiņam un davaj pa meža šosejiņu bliezt.
Eju tā ap 130-140 pagriezienus, un pie sevis pukstu, ka sliki pārkaltuši,nobraukti un visp viss ir slikti, jo dibens pagriezienos peld.
Atbraucot pagalmā un atskrūvējot vienu skrūvi no aizmugurējā kreisā rats tas pats nokrīt zemē :woohoo:
Ziniet veči, aukstas kājas un kādu brīdi pīppauze, jo kad iedomājos tobrīd, ka tiko ņēmu pagriezienus- kā saka sakrāvu ķieģelīšus... :laugh:
Vienreiz no pazīstama rallista paņemu šosejas slikus lai pamēģinātu vai tie vel dzīvi.
Aizbraucu uz laukiem, uzmetu uz diskiem, virsū autiņam un davaj pa meža šosejiņu bliezt.
Eju tā ap 130-140 pagriezienus, un pie sevis pukstu, ka sliki pārkaltuši,nobraukti un visp viss ir slikti, jo dibens pagriezienos peld.
Atbraucot pagalmā un atskrūvējot vienu skrūvi no aizmugurējā kreisā rats tas pats nokrīt zemē :woohoo:
Ziniet veči, aukstas kājas un kādu brīdi pīppauze, jo kad iedomājos tobrīd, ka tiko ņēmu pagriezienus- kā saka sakrāvu ķieģelīšus... :laugh:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tur ir gan tāds vārstiņš, kurš pēc idejas virinās tikai ieplūdes virzienā, gan tāds gumijas riņķis, kuram jākalpo kā liekā spiediena nolaišanas mehānismam brīdī, kad ir gāzes pukšķis. Attiecīgi - gaisas masas mērītājam vismaz teorētiski nevajadzētu ciest. Taču rodās pamatots jautājums - kurā vietā tieši rodās sprādziens un no kā, ja tagad tajā pēdējā reizē atsprāga vaļā filtra kaste? Parasti tikai ieplūdes kolektors atsprūk vaļā. Un to es tagad vienkārši vairs neskrūvēju klāt - uzmaucu uz tiem gumijas cilindriem un aidā. Turās gana stingri, savukārt pie nākamā pukšķa (un simts punkti, ka tāds būs kaut kad nebūt) nebūs pārsalušām rokām tumsā jātaustās gar ieplūdes kolektora atslābināšanas skrūvēm.Nīgrais wrote:Bat vai tad aiz gāzes jaucēja nekāda pārspiediena aizsardzība nestāv? :ohmy:edijs wrote:vispirms noskrūvēju hamutu pie droseles, tad pie gāzes iepludināšanas pričendāļa, tad pie gaisa masas mērītāja
Tad jau masas mērītājus var gadīties mainīt pabieži. :unsure:
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Dēļ tādiem pašdarbniekiem, kā Edijs, tad tauta arī vērtē un aprunā ar gāzi aprīkotos auto, kā tie sprāgst un smird...:laugh:
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Jā, varētu padomāt, ka es pats to gāzi uzstādīju. :D
Nē, nu es jau saprotu, ka zināmā mērā dēļ manis rakstītā kāds pa diagonāli lasošais varbūt lieku reizi sev smadzeņpodā atzīmēs - ahā, gāze sūkā, visāda hu**ņa mēdz gadīties, man to nevajag. :) Bet ko - man klusēt un nerakstīt neko? Stāstīt, ka var nopirkt pa 250 latiem saabu ar jau iemontētu aizvēsturisku gāzes iekārtu un dzīvot absolūtā svētlaimē, jo nekas neplīst un spēj tik sajūsmināties par gāzes izmaksām?
Tieši otrādi - labāk lai tauta zin, ka pirms pirkt vecu Saabu ar gāzi, jāpadomā divreiz. Reku, bija tak te Pilota topiks par viņa pirkumu 450 latu vērtībā. Ok, man, pieredzējušam 9k braucējam daļa no tām "nepilnībām" šķiet sīkumi, taču cilvēkam, kam tas ir pirmais auto - bēdu ieleja. Pastāv iespēja, ka pēc tādas pieredzes pārdos to auto un nekad uz Saabiem neatskatīsies.
Un - neskatoties uz sava Gazovija problēmām, es nebūt nesaku, ka gāze sūkā un es vairs nevienu auto ar gāzi nelikšu. Tieši otrādi - esmu pabaudījis ekonomiju (jo pirms tam rēķināt excelī ir viena lieta, bet praksē pilnīgi cita štelle), tagad tieši otrādi nopietnāk štukoju par hiršmobīļa aprīkošanu ar šo pird-un-gāzē degvielas tipu.
Nē, nu es jau saprotu, ka zināmā mērā dēļ manis rakstītā kāds pa diagonāli lasošais varbūt lieku reizi sev smadzeņpodā atzīmēs - ahā, gāze sūkā, visāda hu**ņa mēdz gadīties, man to nevajag. :) Bet ko - man klusēt un nerakstīt neko? Stāstīt, ka var nopirkt pa 250 latiem saabu ar jau iemontētu aizvēsturisku gāzes iekārtu un dzīvot absolūtā svētlaimē, jo nekas neplīst un spēj tik sajūsmināties par gāzes izmaksām?
Tieši otrādi - labāk lai tauta zin, ka pirms pirkt vecu Saabu ar gāzi, jāpadomā divreiz. Reku, bija tak te Pilota topiks par viņa pirkumu 450 latu vērtībā. Ok, man, pieredzējušam 9k braucējam daļa no tām "nepilnībām" šķiet sīkumi, taču cilvēkam, kam tas ir pirmais auto - bēdu ieleja. Pastāv iespēja, ka pēc tādas pieredzes pārdos to auto un nekad uz Saabiem neatskatīsies.
Un - neskatoties uz sava Gazovija problēmām, es nebūt nesaku, ka gāze sūkā un es vairs nevienu auto ar gāzi nelikšu. Tieši otrādi - esmu pabaudījis ekonomiju (jo pirms tam rēķināt excelī ir viena lieta, bet praksē pilnīgi cita štelle), tagad tieši otrādi nopietnāk štukoju par hiršmobīļa aprīkošanu ar šo pird-un-gāzē degvielas tipu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
P.s.Es nelamājos! :D
Un, ja jau Tu te savus , dažreiz apnicīgos pēc garuma,penterus nerakstītu, tad iestātos garlaicība un man vakarā nebūtu ko lasīt (par šo gan tad lamātos).
Un, ja jau Tu te savus , dažreiz apnicīgos pēc garuma,penterus nerakstītu, tad iestātos garlaicība un man vakarā nebūtu ko lasīt (par šo gan tad lamātos).
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Tad tu sāktu lasīt saturīgāku informāciju. :D Es, piemēram, šobrīd esmu ieurbies te http://django-mongodb.org/ (iesaku!!! :D ) Un "garos" penterus uzrakstu vien tā - mazai atelpai pa vidu citiem gariem penteriem e-pastos un koda rindās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Edij, tev katru postu par gazoviju jāsāk ar tekstu, "man ir tā vecā gāzes iekārta, nejaukt ar to jauno, kas ir Čipijam! :)"
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
un vispār - ikreiz, kad tiek pieminēts Edija automobīlis, pie sevis nodomāju: vai tam kaut kādas slāviskas saknes, ka tāds vārds ielikts ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
Saab 900 Turbo '81
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
tas skaidrs, bet korektāk un ausij tīkamāk būtu bijis nokristīt par "gāzējamo" ...Nils wrote:Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
Izklausās par maigu dēļ viņa skarbās dzīves. :laugh:KurBads wrote:tas skaidrs, bet korektāk un ausij tīkamāk būtu bijis nokristīt par "gāzējamo" ...Nils wrote:Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
Saab 900 Turbo '81
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa
s..s par "maigumu", man pēc analoģijas savu būtu jāsāk dēvēt par "zeļoņenkiju" ... piedodiet, pa tukšo te muldu, bet tiešām visu laiku kaut kā tas "gazovijs" ķerās ausīs.
Nils wrote:Izklausās par maigu dēļ viņa skarbās dzīves. :laugh:KurBads wrote:tas skaidrs, bet korektāk un ausij tīkamāk būtu bijis nokristīt par "gāzējamo" ...Nils wrote:Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7