Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by Gregers »

Manas divas pērles bija kad aizstūmos uz servisu vienreiz ar klaboņu pr. panelī- cimdu nodalijuma grabēja CD vāciņi(servisa pagalmā pats atklāju par laimi)
otreiz nodevu remontēties ar simptomu, ka neverās vaļā aizmugurējās durvis un biju makten pārsteigts kad dabuju autiņu atpakaļ pēc dažām minūtēm(nu paši sapratāt ja :laugh: ) visu cieņu Vikingos veči toreiz nerēca pārāk skaļi un rēķinu arī neizstāstija :)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by Nīgrais »

edijs wrote:vispirms noskrūvēju hamutu pie droseles, tad pie gāzes iepludināšanas pričendāļa, tad pie gaisa masas mērītāja
Bat vai tad aiz gāzes jaucēja nekāda pārspiediena aizsardzība nestāv? :ohmy:
Tad jau masas mērītājus var gadīties mainīt pabieži. :unsure:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by Nils »

Gustavs wrote:Jā, mums auto entuziastiem/amatieriem bieži kkas tml gadās. Respect :laugh: ! Ka pirmais nāk prāta nepareizi iecentrētais rats- pievelkot skrūves un meklējot vainu jau pusasīs. Tas ir tikai viens no zelta fonda stāstiem. Lieku reizi tik atgādina,ka jāsāk ar, ķēdē vienkāršākajiem posmiem un, tad jāķerās pie kodolfizikas likumiem.
Un tā vienlaicīgi ir arī mana pērle, tikai ķēdīte drusku savādāka. Es izbraucu Rīgu, ar nāves bailēm aizripinājos līdz Naurim un pētījām labu laiku, kas par dīvainām skaņām, beigās izrādās, ka riteņi nav pieskrūvēti.
Un pēc pāris nedēļām iebraucu pie Gustava, šim tādi paši simptomi. :laugh: Izkalis jau plānus, ka jābrauc pie Ārnija, sākumā es klusēju, bet pēc tam man ilgi nācās viņu pierunāt, lai pamēģina pievilkt riteņus. Da beidz, tik vienkārši jau nebūs. :laugh:
Pievilkām un abi sirsnīgi pasmējāmies paši par sevi.

Vispār būtu interesanti atvērt pērļu topiku, daudz interesantāk par anekdotēm. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by Gregers »

Oooo...šitā ir tiešām kkāda nelaime!
Vienreiz no pazīstama rallista paņemu šosejas slikus lai pamēģinātu vai tie vel dzīvi.
Aizbraucu uz laukiem, uzmetu uz diskiem, virsū autiņam un davaj pa meža šosejiņu bliezt.
Eju tā ap 130-140 pagriezienus, un pie sevis pukstu, ka sliki pārkaltuši,nobraukti un visp viss ir slikti, jo dibens pagriezienos peld.
Atbraucot pagalmā un atskrūvējot vienu skrūvi no aizmugurējā kreisā rats tas pats nokrīt zemē :woohoo:
Ziniet veči, aukstas kājas un kādu brīdi pīppauze, jo kad iedomājos tobrīd, ka tiko ņēmu pagriezienus- kā saka sakrāvu ķieģelīšus... :laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by edijs »

Nīgrais wrote:
edijs wrote:vispirms noskrūvēju hamutu pie droseles, tad pie gāzes iepludināšanas pričendāļa, tad pie gaisa masas mērītāja
Bat vai tad aiz gāzes jaucēja nekāda pārspiediena aizsardzība nestāv? :ohmy:
Tad jau masas mērītājus var gadīties mainīt pabieži. :unsure:
Tur ir gan tāds vārstiņš, kurš pēc idejas virinās tikai ieplūdes virzienā, gan tāds gumijas riņķis, kuram jākalpo kā liekā spiediena nolaišanas mehānismam brīdī, kad ir gāzes pukšķis. Attiecīgi - gaisas masas mērītājam vismaz teorētiski nevajadzētu ciest. Taču rodās pamatots jautājums - kurā vietā tieši rodās sprādziens un no kā, ja tagad tajā pēdējā reizē atsprāga vaļā filtra kaste? Parasti tikai ieplūdes kolektors atsprūk vaļā. Un to es tagad vienkārši vairs neskrūvēju klāt - uzmaucu uz tiem gumijas cilindriem un aidā. Turās gana stingri, savukārt pie nākamā pukšķa (un simts punkti, ka tāds būs kaut kad nebūt) nebūs pārsalušām rokām tumsā jātaustās gar ieplūdes kolektora atslābināšanas skrūvēm.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by chippy »

Dēļ tādiem pašdarbniekiem, kā Edijs, tad tauta arī vērtē un aprunā ar gāzi aprīkotos auto, kā tie sprāgst un smird...:laugh:
Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by edijs »

Jā, varētu padomāt, ka es pats to gāzi uzstādīju. :D

Nē, nu es jau saprotu, ka zināmā mērā dēļ manis rakstītā kāds pa diagonāli lasošais varbūt lieku reizi sev smadzeņpodā atzīmēs - ahā, gāze sūkā, visāda hu**ņa mēdz gadīties, man to nevajag. :) Bet ko - man klusēt un nerakstīt neko? Stāstīt, ka var nopirkt pa 250 latiem saabu ar jau iemontētu aizvēsturisku gāzes iekārtu un dzīvot absolūtā svētlaimē, jo nekas neplīst un spēj tik sajūsmināties par gāzes izmaksām?

Tieši otrādi - labāk lai tauta zin, ka pirms pirkt vecu Saabu ar gāzi, jāpadomā divreiz. Reku, bija tak te Pilota topiks par viņa pirkumu 450 latu vērtībā. Ok, man, pieredzējušam 9k braucējam daļa no tām "nepilnībām" šķiet sīkumi, taču cilvēkam, kam tas ir pirmais auto - bēdu ieleja. Pastāv iespēja, ka pēc tādas pieredzes pārdos to auto un nekad uz Saabiem neatskatīsies.

Un - neskatoties uz sava Gazovija problēmām, es nebūt nesaku, ka gāze sūkā un es vairs nevienu auto ar gāzi nelikšu. Tieši otrādi - esmu pabaudījis ekonomiju (jo pirms tam rēķināt excelī ir viena lieta, bet praksē pilnīgi cita štelle), tagad tieši otrādi nopietnāk štukoju par hiršmobīļa aprīkošanu ar šo pird-un-gāzē degvielas tipu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by chippy »

P.s.Es nelamājos! :D

Un, ja jau Tu te savus , dažreiz apnicīgos pēc garuma,penterus nerakstītu, tad iestātos garlaicība un man vakarā nebūtu ko lasīt (par šo gan tad lamātos).
Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by edijs »

Tad tu sāktu lasīt saturīgāku informāciju. :D Es, piemēram, šobrīd esmu ieurbies te http://django-mongodb.org/ (iesaku!!! :D ) Un "garos" penterus uzrakstu vien tā - mazai atelpai pa vidu citiem gariem penteriem e-pastos un koda rindās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by elmo »

Edij, tev katru postu par gazoviju jāsāk ar tekstu, "man ir tā vecā gāzes iekārta, nejaukt ar to jauno, kas ir Čipijam! :)"
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by KurBads »

un vispār - ikreiz, kad tiek pieminēts Edija automobīlis, pie sevis nodomāju: vai tam kaut kādas slāviskas saknes, ka tāds vārds ielikts ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by Nils »

Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by KurBads »

Nils wrote:Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
tas skaidrs, bet korektāk un ausij tīkamāk būtu bijis nokristīt par "gāzējamo" ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by Nils »

KurBads wrote:
Nils wrote:Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
tas skaidrs, bet korektāk un ausij tīkamāk būtu bijis nokristīt par "gāzējamo" ...
Izklausās par maigu dēļ viņa skarbās dzīves. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!! 2. daļa

Post by KurBads »

s..s par "maigumu", man pēc analoģijas savu būtu jāsāk dēvēt par "zeļoņenkiju" ... piedodiet, pa tukšo te muldu, bet tiešām visu laiku kaut kā tas "gazovijs" ķerās ausīs.
Nils wrote:
KurBads wrote:
Nils wrote:Gazovijam ir divas nozīmes, pirmā, ka tas iet uz GĀZi, otra, ka tas ir vnk. GĀŽamais, tāpēc nevajag saspringt. Vienkārši lej GĀZi un GĀZ!
tas skaidrs, bet korektāk un ausij tīkamāk būtu bijis nokristīt par "gāzējamo" ...
Izklausās par maigu dēļ viņa skarbās dzīves. :laugh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply