Gāze un Aero.


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Ainars wrote:pec kjeedes mainjas man ari saak es arvien mazaak, ta ka es vairs nejuutu vajadzibu uzstadit gaazi.. bet nu gan jau ar laiku
Ainar, a tu samainies ar kādu gāzētāju uz nedēļu ar mašīnām. Tad arī varēsi izteikties par to vai tas atmaksājas vai nē.Katrā ziņā ķēde varētu tavus 17 litrus pa pilsētu mazināt uz 16, bet tas vienalga ir daudz un dārgi.
Lai gan būs grūti atrast gāzētāju, kas gribētu nedēļu kurināt zelta vērto benzīnu!:laugh: :laugh: :laugh:
Archibalts
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 89
Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am

Re:Gāze un Aero.

Post by Archibalts »

Nīgrais wrote:
elmo wrote: Viskrutākais laikam tagad ir Stammersonam ar tām 2 maģistrālēm un 2 reduktoriem, bet nezinu vai tas ir AERO.
Njā, divas šļaukas no viena cauruma - tas ir kruti! :laugh: :laugh: :laugh:
No vienas šļaukas divi reduktori- vot tas ir kruti !
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Gāze un Aero.

Post by Nīgrais »

elmo wrote:Loģiskāk būtu viena resna!:laugh:
Nu ja savulaik 6L ~550hp v12 Jaguāram pietika ar vienu 6mm (arējais diametrs) šļauciņu, tad vienam 250hp kleperītim arī vajadzētu pietikt ar tādu pašu šļauciņu.
2 maģistrāles - tas ir reāli smieklīgi.
:woohoo:
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Gāze un Aero.

Post by Nīgrais »

Archibalts wrote: No vienas šļaukas divi reduktori- vot tas ir kruti !
Divi reduktori arī ir reāli smieklīgi! :laugh:
Ko līdz divi reduktori, ja šito sūda vārstu(tautā - sprauslas) ražība ir max 67hp uz cilindru?
Kopējā sistēmas ražība ir vājākā posma ražība!
Punkc un Āmen. ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Beidz Nīgrais te filosofēt, labāk saregulē man to štelli, lai verās kā tas 500zs Jaguārs! :-)
Archibalts
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 89
Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am

Re:Gāze un Aero.

Post by Archibalts »

Nīgrais wrote:
Archibalts wrote: No vienas šļaukas divi reduktori- vot tas ir kruti !
Divi reduktori arī ir reāli smieklīgi! :laugh:
Ko līdz divi reduktori, ja šito sūda vārstu(tautā - sprauslas) ražība ir max 67hp uz cilindru?
Kopējā sistēmas ražība ir vājākā posma ražība!
Punkc un Āmen. ;)
http://arkserviss.ucoz.lv/news/par_spra ... 11-12-15-4
salīdzinājumam valtek
http://arkserviss.ucoz.lv/news/par_spra ... 11-12-15-3
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Gāze un Aero.

Post by Ainars »

elmo wrote:
Ainars wrote:pec kjeedes mainjas man ari saak es arvien mazaak, ta ka es vairs nejuutu vajadzibu uzstadit gaazi.. bet nu gan jau ar laiku
Ainar, a tu samainies ar kādu gāzētāju uz nedēļu ar mašīnām. Tad arī varēsi izteikties par to vai tas atmaksājas vai nē.Katrā ziņā ķēde varētu tavus 17 litrus pa pilsētu mazināt uz 16, bet tas vienalga ir daudz un dārgi.
Lai gan būs grūti atrast gāzētāju, kas gribētu nedēļu kurināt zelta vērto benzīnu!:laugh: :laugh: :laugh:
tu neticesi, bet man videjais šobrid ir zem 11. agrak tai pašā maršrutā bij 13.
nebraucu es tik daudz lai baigi tagad satrauktos par to.
pavasari pariešu uz velo un ktru dienu ietaupitos 5Ls likšu krājkasītē lai rudenī uzliktu gāzi :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Gāze un Aero.

Post by SAABaeroist »

Ainars wrote:cik redzeju bildes kautkur kautkad, tad SaabAeroist kungam taa gaaze uzlikta ļoti nesmuki ar kautkadam dzelzs stiipaam pāri vārstu vākam... fui
Chippy aparātam piemēram viss ļoti smuki salikts... pat uz pirmo acs uzmetienu neko nevar pamaniit

abi likuši vienā vietā
Vareja izveleties smukumu vai labaku sprauslu darbibu,sprauslas ir novietotas ta lai nebutu liekais siltums ap viņam,kaut ari tur "anyway ir silti" :laugh: Bet nu man tas galigi netrauce un mana auto motortelpa tiek kopta laicigi un izskatas diezgan smuki,kaut ari redzamas sprauslas ,man nav ko slept gazuļa rulle priekš manim un manas ģimenes:)

TO>>>>>Jautajums to Saabaeroist: vai ir iespejams apskatit Tavu rumaku klatiene un padalities procesa un iespaidos, kad vien tas butu iespejams?

No problem,varam satikties tik domaju ka varešu ti nakamas brivdienas vai nu pec zales otrdien vai ceturtdien ap kadiem 19.30 uz Krasta pie NcDonalda.
Raksti PM kad gribi.
RIP4LV
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 106
Joined: Mon Jun 16, 2008 7:29 am
Location: Rîga/Jûrmala

Re:Gāze un Aero.

Post by RIP4LV »

SAABaeroist wrote:
No problem,varam satikties tik domaju ka varešu ti nakamas brivdienas vai nu pec zales otrdien vai ceturtdien ap kadiem 19.30 uz Krasta pie NcDonalda.
Raksti PM kad gribi.
Paldies. Tik te panesas jautajums, kuram tad isti te no gazes licejiem ir Aero modelis. Vai Tev ir Aero pec 2001? it ka pec nika varetu secinat, bet maz kas gadas :huh:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Ir, ir, tāds pats kā tev, tikai vagons!
Stamersons
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
Location: Íekava

Re:Gāze un Aero.

Post by Stamersons »

To Niigrais
Taas divas magjistraales un reduktori izmaksaaja aptuveni 70 Ls daargaak- tas atmaksaajaas aptuveni 2 nedeeljaas un lai to deelj tagad chakareetos un peeec tam kostu pirkstos kaapeec es neieliku. Pieljauju domu ka arii var iztikt ar vienu :)

Man ir Aero kuru Arteh ir pieprogrameejis.

Ieshanas zinjaa nekaadu atshkjiriibu nejuutu. Vieniigaa atshkjiriiba ir tajaa ,ka 100 km jauktaa rezhiimaa izkaksaa aptuveni 6 Ls

Gaazeejam!
User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Gāze un Aero.

Post by andzh »

Sveiki...
tā nu es arī beidzot esmu pievienojies.. (Gaz-benzin....klasnaja tačka) pulkam! :laugh: vakar saņēmu savu aparātu ar uzstādītu gāzi! smaids bija līdz ausīm kad ielēju pa 15ls tuvu 40litriem gāzi! biju jau pieradis 1 ls-1 litrs. iešanas ziņā nekas būtiski nav mainījies,vienīgi degvielas dačiks kā stāv vienā pozīcijā tā stāv! :D
pagaidām esmu apmierināts! :)
tagad tik jāgāzē! :D
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by alpins »

andzh wrote: nekas būtiski nav mainījies,vienīgi degvielas dačiks kā stāv vienā pozīcijā tā stāv! :D
Bet ko kompis rāda šādā situācijā ,piem .patēriņu ?:blink:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Kompis rāda kaut ko aptuvenu! Pirms Arnijs man nomainija NGK sveces, pie kompja rādījumu bija jāskaita klāt 2 litri uz simta, lai saprastu gāzes patēriņu. Tagad ar briskiem ir 1:1 ar benzīna patēriņu, dažreiz pat mazāk!
User avatar
andzh
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Tue Jan 27, 2009 5:00 am
Location: Zemîte-Inèukalns

Re:Gāze un Aero.

Post by andzh »

alpins wrote:
andzh wrote: nekas būtiski nav mainījies,vienīgi degvielas dačiks kā stāv vienā pozīcijā tā stāv! :D
Bet ko kompis rāda šādā situācijā ,piem .patēriņu ?:blink:
vot nezinu,rīt palūrēšu! tik tālu vēl nebiju aizdomājies!! šinī gadījumā biju domājis bendzīna rādītāju!:)
Post Reply