lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
ARTEH sadakterēja EGR vārstu un termostatu nomainīja par ļoti cilvēcīgām naudām :)
Ar TECH 2 pacēla tukšgaitas apgriezienus no 900 uz 950 (augstāk nevar) un tagad dzinēja vibrācijas salonā rezonē daudz mazāk :)
P.S.Nez cik ilgi tas esošais EGR vārsts vēl izturēs - kaut kad tāpat būs jāpērk jauns, kas maksā LVL 290 :dry:
Ar TECH 2 pacēla tukšgaitas apgriezienus no 900 uz 950 (augstāk nevar) un tagad dzinēja vibrācijas salonā rezonē daudz mazāk :)
P.S.Nez cik ilgi tas esošais EGR vārsts vēl izturēs - kaut kad tāpat būs jāpērk jauns, kas maksā LVL 290 :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Gandrīz tik pat cik DI kasete, a tu te stāsti, ka SDi ir lētāks uzturēšanā! :)
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Nav jau nekas jāstāsta - cipari tabulā visu parāda :Pelmo wrote:Gandrīz tik pat cik DI kasete, a tu te stāsti, ka SDi ir lētāks uzturēšanā! :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Kur ir tabula?:laugh:
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Pieprasu 3D grafiku! X - izdevumi Y- nobraukums Z- vibrācijas radītos kairinājumus!elmo wrote:Kur ir tabula?:laugh:
:laugh:
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Dažas lapas atpakaļ ;)elmo wrote:Kur ir tabula?:laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Zet - rullē :D:DNīgrais wrote:Pieprasu 3D grafiku! X - izdevumi Y- nobraukums Z- vibrācijas radītos kairinājumus!elmo wrote:Kur ir tabula?:laugh:
:laugh:
Lawyer, ja lietotu EGR var kkā nodiagnosticēt, tad turpat netālu no Arnija, Pildas ielas šrotā ārda 9-3 dīzeli.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Ņemot vērā bundžas, salona un citu mezglu stāvokli un veselību, lietota EGR vārsta iegādi neplānoju. Dakterēšu to EGR vārstu, cik varēšu un kad tas izbeigsies pavisam, droši vien ielikšu jaunu :P Ja vien neatgadās nekas neparedzēts :dry:
Turklāt, nez vai to lietotu atsevišķi pārdos un ja pārdos, diez vai tas būs mazlietots, lai no tā būtu jēga, kā arī 1998-2000.g. EGR vārsts bija citādāks - tādēļ man šķiet, ka dabūt labu lietotu EGR vārstu ir maz iespējams...
Turklāt, nez vai to lietotu atsevišķi pārdos un ja pārdos, diez vai tas būs mazlietots, lai no tā būtu jēga, kā arī 1998-2000.g. EGR vārsts bija citādāks - tādēļ man šķiet, ka dabūt labu lietotu EGR vārstu ir maz iespējams...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
neko nezinu par šo konkrēto dzinēju :( , bet zinu ka ir citi ražotāji kam to vārstu var likvidēt vai kā savādāk vienkāršot konstrukciju . Jo tas vārsts jau principā ir tā kā piektais ritenis :P , kas vajadzīgs tikai lai ievērotu izplūdes gāzu normas aukstam dzinējam līdz ar to sarežģī konstrukciju un laupa jaudu :( Varbūt ir vērts parakties dziļāk ??? B)
Katalizatoru benzīnniekiem jau arī visi normāli džeki ;) rauj ārā !!!
Katalizatoru benzīnniekiem jau arī visi normāli džeki ;) rauj ārā !!!
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
nu manam c900 caberim šitas EGR bija vispār pa lauku modei amputēts, t.i., caurule nozāģēta, aizsista plakana un aizmetināta ... viss. Man nav EGR :).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Hmmmm... pajautāsim par šādu iespēju speciālistiem, bet man šķiet, ka tas būs ļoti sarežģīti - jāmodificē/jāmaina taču šādā gadījumā būs arī ECU :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
B202 T16 ir EGR vārsts?!:cheer: Tu kaut ko nejauc? :huh:KurBads wrote:nu manam c900 caberim šitas EGR bija vispār pa lauku modei amputēts, t.i., caurule nozāģēta, aizsista plakana un aizmetināta ... viss. Man nav EGR :).
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Lūdzu,
lawyer wrote:B202 T16 ir EGR vārsts?!:cheer: Tu kaut ko nejauc? :huh:KurBads wrote:nu manam c900 caberim šitas EGR bija vispār pa lauku modei amputēts, t.i., caurule nozāģēta, aizsista plakana un aizmetināta ... viss. Man nav EGR :).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Bet tas arī ir normālākais veids, kā to noņemt.KurBads wrote:nu manam c900 caberim šitas EGR bija vispār pa lauku modei amputēts, t.i., caurule nozāģēta, aizsista plakana un aizmetināta ... viss. Man nav EGR :).
Nē nu vēl jau no čuguna kolektora var mēģināt izskrūvēt to štuceri laukā un uzvirpot zaglušku, bet nu ... lai veicas izskrūvēšanā :D
900aero clubsport #8
Re:lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Bet priekš kam 1988.gadā bija nepieciešams EGR vārsts? :cheer: EURO atgāzu normas taču stājās spēkā tikai 1992.gada jūlijā! :silly: Ko tas vēl dod bez tā, ko Māris teica? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever