Tuneļa SAAB 900NG

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by KoreFun »

Tā arī ir, panelis negrab pret durvīm, grab pats panelis. Grab apakšējais sietiņš, grab plastmasas kabata durvīs un stock "vibro izolācija" tie lielie kluči.

http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... g-1667.jpg

http://foto1.inbox.lv/korefun/The-9-3-S ... g-1669.jpg

Šitā jau ir labāk. Visur vbrene, vēlams kādi 2 slāņi. Vietās, kur saskarās paneļa daļas (plastmasas kabata un c.) mīksto porolonu. Sietiņu pielīmēju uz silikonu.

P.S. Tāpat grab :silly:

P.P.S. Tev taču ir 5 durvis, tad jau vieglāk būs cīnīties ar parazitiskām skaņām.

P.P.P.S. A par filtru.. tak pielec kaut vai pasīvo uz laiku..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Tunnel »

Es nezinu... Auto nav nekāds pērle, tā kā domāju par pāris papildus skrūvēm... šeit akkurat var nopirkt glītas pelēkas mēbeļu dekoratīvās skrūves... Bet tikko negrabēs durvis, dzirdēšu aizmugures papildtrokšņus :laugh:
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by zinitis »

Tunnel wrote:Es nezinu... Auto nav nekāds pērle, tā kā domāju par pāris papildus skrūvēm... šeit akkurat var nopirkt glītas pelēkas mēbeļu dekoratīvās skrūves... Bet tikko negrabēs durvis, dzirdēšu aizmugures papildtrokšņus :laugh:
Nu bet vai tad makroflex nav pieejams?
Ja sāk pa celtnieku modei remontēt auto,tad reģipšu skrūves un makroflex dara brīnumus....:P
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Tunnel »

Zinitis wrote:
Tunnel wrote:Es nezinu... Auto nav nekāds pērle, tā kā domāju par pāris papildus skrūvēm... šeit akkurat var nopirkt glītas pelēkas mēbeļu dekoratīvās skrūves... Bet tikko negrabēs durvis, dzirdēšu aizmugures papildtrokšņus :laugh:
Nu bet vai tad makroflex nav pieejams?
Ja sāk pa celtnieku modei remontēt auto,tad reģipšu skrūves un makroflex dara brīnumus....:P
Saprotu sarkasmu.

Taču ņemot vērā ka SAAB ražotājs nav paredzējis jaudīgas audioiekārtas instalāciju, ir kaut kas jādara. Un ne vienmēr ar reģipša skrūvēm un makrofleksu.
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by KoreFun »

Iztērē vienu dienu un sapako durvju paneļus, nedaudz nogriez basus, (vai pieliec pasīvus filtrus) un gaidi ar nepatiecību to dienu, kad nopirksi jaunu galvu.

Tikai skanošā galva, ar jēdzīgiem uzstādījumiem maksās pāri 200Ls.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Tunnel »

KoreFun wrote:
Tikai skanošā galva, ar jēdzīgiem uzstādījumiem maksās pāri 200Ls.
Nav tik traki - noskatīju labu Alpine pa 140...
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by KoreFun »

Nav tāda parametra "labs":)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Nīgrais »

KoreFun wrote:Nav tāda parametra "labs":)
Toties ir parametrs HIFI! :P
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Tunnel »

KoreFun wrote:Nav tāda parametra "labs":)
Nav arī parametra "Jēdzīgie uzstādījumi" :P
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by KoreFun »

:D
Ok, Tev pašam jāizvēlās ko Tu gribi dzirdēt un cik maksāt par to.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Tunnel »

Šodien sadzirdēju nepatīkamu skaņu braucot. Tā it kā kaut kādi zobrati nezobojas :laugh: Miroņgalva tā nav, bet tā kā no kārbas puses... Ir kādam kungam pieredze ar ko padalīties? :blush:
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by eriks1531 »

Bija uz 9000, kad gultnis kārbā (manuālajā) nobeidzās. Nobrieda kārbas kapremonts...

A mosh tomēr mironis smiltis saēdies?
User avatar
Tunnel
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 266
Joined: Sat Jan 07, 2012 11:34 pm
Location: Norge
Contact:

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Tunnel »

eriks1531 wrote:Bija uz 9000, kad gultnis kārbā (manuālajā) nobeidzās. Nobrieda kārbas kapremonts...

A mosh tomēr mironis smiltis saēdies?
Ne ne - miroņi abi jauni.

Kārbu gan šeit ir prātīgāk nomainīt nekā labot. Nu paskatīsies vēl eļļu kārbā :)
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by Nils »

Nu, es jaunām detaļām tik ļoti vairs neuzticos un vispirms pārvaudītu tās, jo īpaši, ja liktas lētā gala lietas. Savulaik šitā tiku izmācīts ar gultni, nedēļu nogāja. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Tuneļa SAAB 900NG

Post by KoreFun »

Ja miroņgalvai ir caurs piļņiks, tad kaut tā miroņgalva ir 3 reizes jauna un pati krutākā - rezultāts būs viens.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply