Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)
vai ir kāds, kurš ir krāsojis kaut ko Alfa Motorā?
brauc pie manis, varam sastaadiit taami ko piesuutiit apdrošinatajiem un attiecīgi pēc tam visu sakrāsot.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
2.3L dzinējam to var lētāk izdarīt- mazāka pārbūve vajadzīga.
3.0 L jāmaina izplūdes kolektori lai var pielikt lielāku turbīnu, attiecīgi vēl arī ieplūde + vēl jāskatās kas ir ar sprauslām un tt, tāpēc beigās baigs cipars sanāk un to neviens negrib darīt.
Tas 3.0L dzinējs vispār bija US tirgum paredzēts, bet parādīšanās šeit (eiropā) tāds pārpratums vien ir ;)
klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)
vai ir kāds, kurš ir krāsojis kaut ko Alfa Motorā?
brauc pie manis, varam sastaadiit taami ko piesuutiit apdrošinatajiem un attiecīgi pēc tam visu sakrāsot.
Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
2.3L dzinējam to var lētāk izdarīt- mazāka pārbūve vajadzīga.
3.0 L jāmaina izplūdes kolektori lai var pielikt lielāku turbīnu, attiecīgi vēl arī ieplūde + vēl jāskatās kas ir ar sprauslām un tt, tāpēc beigās baigs cipars sanāk un to neviens negrib darīt.
Tas 3.0L dzinējs vispār bija US tirgum paredzēts, bet parādīšanās šeit (eiropā) tāds pārpratums vien ir ;)
Viss, sapratu, atšķirība nomaināmo detaļu daudzumā.
Gregers wrote:
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
Turbiinu tur NEVAR nomainiit. (standarta versijaa) Taa naak kopaa ar izpluudes kolektoru vienaa gabalaa.Un tas arii ir galvenais skeerslis un ierobezojums. Kaa jau skirem teica, tad ir jaamaina visa izpluude, buutiibaa - jaauzbuuvee no jauna.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Modifikaacija "Aero", kaa taada, ir tikai 2.3 motora versijaa
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Jā zinu-95 Aero=2.3T, 93 Aero=2.0, Turbo X=2.8, bet lai Aero turbu aizstātu vaitad nav jāmaina ieplūde/izplūde?
P.S.Par to ko teicu kad zvaniju, izmantošanas laiks līdz 15 oktobrim.
Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
2.3L dzinējam to var lētāk izdarīt- mazāka pārbūve vajadzīga.
3.0 L jāmaina izplūdes kolektori lai var pielikt lielāku turbīnu, attiecīgi vēl arī ieplūde + vēl jāskatās kas ir ar sprauslām un tt, tāpēc beigās baigs cipars sanāk un to neviens negrib darīt.
Tas 3.0L dzinējs vispār bija US tirgum paredzēts, bet parādīšanās šeit (eiropā) tāds pārpratums vien ir ;)
Bet tanī brīdī, kad turbīna nobirst? Tāpat taču sanāk pirkt detaļu cenā virs 1000 Ls... Tad jau varētu sākt domāt...
2.3 ir krietni vien populārāks dzinējs, kas arī raisa vēlmi tuninga kantoriem vispār saabam ķerties klāt. Neesi nekad aizdomājies, kāpēc saabam jebkura tuninga mantiņa ir krietni dārgāka kā citu autoražotāju mašīnām? Tāpēc, ka saabi ir salīdzinoši maz -> mazs tirgus uz tuninga detaļām -> augstas cenas ;)
3.0? No rokas būvēti izplūdes kolektori, divas turbīnas (kādas vien vēlies -> T3,T25, jo kolekori tak būs no rokas taisīti un nav jāpakļaujas nekādiem standartiem), jauna izplūde, kurai pirmā daļa toč atkal no rokas jātaisa, citas sprauslas, lielāks intercoolers, pilnīgi savādaka ieplūde sakarā ar to, ka vairs netiek izmantota viena turbīna, bet gan divas UN pilnībā metas ārā visa vadības sistēma, vadības bloks, kuras vietu ieņem programmējamais MS, nezinu kā ir ar tādiem grandiem kā AEM, greddy, utt -> uz saabiem nav redzēti :) Un beigu beigās pats galvenais - kāds, kas tev to visu saprogrammēs tā, lai tā mašīna arī lidotu attiecīgi veiktajiem ieguldījumiem :laugh: Vienīgais, ko nezinu - kas notiks ar klaņiem, virzuļiem, galvām, kloķvārpstu un ātrumkārbu B)
Man ir tāds jautājums , gribēju uzzināt kur var iziet diagnostiku sābiņam 9-5 3.0tid , nu pamērit agregātus pakratīt ritošo!
Kautkur lasīju par oficiāliem servisiem kur visu zinot par sābiem ,iesakat!
Pateicos jau iepriekš!