Dažādi jautājumi par 9-5


Locked
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Gregers »

Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Ainars »

donalds dax wrote:paldies par padomiem!

klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)

vai ir kāds, kurš ir krāsojis kaut ko Alfa Motorā?
brauc pie manis, varam sastaadiit taami ko piesuutiit apdrošinatajiem un attiecīgi pēc tam visu sakrāsot.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by skirem »

Gregers wrote:
Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
2.3L dzinējam to var lētāk izdarīt- mazāka pārbūve vajadzīga.
3.0 L jāmaina izplūdes kolektori lai var pielikt lielāku turbīnu, attiecīgi vēl arī ieplūde + vēl jāskatās kas ir ar sprauslām un tt, tāpēc beigās baigs cipars sanāk un to neviens negrib darīt.
Tas 3.0L dzinējs vispār bija US tirgum paredzēts, bet parādīšanās šeit (eiropā) tāds pārpratums vien ir ;)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Gregers »

Ainars wrote:
donalds dax wrote:paldies par padomiem!

klau, Mr Pink Eyes, kad Tu saki, ka Sintija krāso arī garantijas auto, Tu ar to domā, ka Vikingi sūta Sintijai arī garantijas remontā nodotos autiņus? (kas tas var būt par garantijas remontu, kur vajadzīga krāsošana?)

vai ir kāds, kurš ir krāsojis kaut ko Alfa Motorā?
brauc pie manis, varam sastaadiit taami ko piesuutiit apdrošinatajiem un attiecīgi pēc tam visu sakrāsot.
Bet es palīdzēšu sakārtot :)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Gregers »

skirem wrote:
Gregers wrote:
Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
2.3L dzinējam to var lētāk izdarīt- mazāka pārbūve vajadzīga.
3.0 L jāmaina izplūdes kolektori lai var pielikt lielāku turbīnu, attiecīgi vēl arī ieplūde + vēl jāskatās kas ir ar sprauslām un tt, tāpēc beigās baigs cipars sanāk un to neviens negrib darīt.
Tas 3.0L dzinējs vispār bija US tirgum paredzēts, bet parādīšanās šeit (eiropā) tāds pārpratums vien ir ;)
Viss, sapratu, atšķirība nomaināmo detaļu daudzumā.

Man jau tas pārpratums dikti patīk :lol:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Arnijs »

Gregers wrote:
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?

Turbiinu tur NEVAR nomainiit. (standarta versijaa) Taa naak kopaa ar izpluudes kolektoru vienaa gabalaa.Un tas arii ir galvenais skeerslis un ierobezojums. Kaa jau skirem teica, tad ir jaamaina visa izpluude, buutiibaa - jaauzbuuvee no jauna.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Gregers »

Aero nenāk?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Arnijs »

Gregers wrote:Aero nenāk?
Modifikaacija "Aero", kaa taada, ir tikai 2.3 motora versijaa
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Gregers »

Jā zinu-95 Aero=2.3T, 93 Aero=2.0, Turbo X=2.8, bet lai Aero turbu aizstātu vaitad nav jāmaina ieplūde/izplūde?
P.S.Par to ko teicu kad zvaniju, izmantošanas laiks līdz 15 oktobrim.
iRAFAR
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Thu May 22, 2008 8:58 am
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by iRAFAR »

skirem wrote:
Gregers wrote:
Arnijs wrote:Lai sareguleetu smadzeni kompim - neko daudz tur sareguleet neizdotos, kaa vien pamainiit griezes momentus apgriezienu amplituudaa un kaadus 10% zirdzinjus klaat. Jo - vairaak degvielas nepiecieshams arii vairaak skaabeklja - taatad turbiinai vajag gan raziibu, gan spiedienu, ko ar esosho jau vairs nebuus iespeejams panaakt.
...un ja nomainam turbīnu...
Kur tieši slēpjas tas joks kādēļ 3.0 sliktāk pakļaujas jaudas celšanai nekā 2.3?
2.3L dzinējam to var lētāk izdarīt- mazāka pārbūve vajadzīga.
3.0 L jāmaina izplūdes kolektori lai var pielikt lielāku turbīnu, attiecīgi vēl arī ieplūde + vēl jāskatās kas ir ar sprauslām un tt, tāpēc beigās baigs cipars sanāk un to neviens negrib darīt.
Tas 3.0L dzinējs vispār bija US tirgum paredzēts, bet parādīšanās šeit (eiropā) tāds pārpratums vien ir ;)
Bet tanī brīdī, kad turbīna nobirst? Tāpat taču sanāk pirkt detaļu cenā virs 1000 Ls... Tad jau varētu sākt domāt...

Greger, 95 nav tas pats kas 9-5 ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Nauris_t16 »

2.3 ir krietni vien populārāks dzinējs, kas arī raisa vēlmi tuninga kantoriem vispār saabam ķerties klāt. Neesi nekad aizdomājies, kāpēc saabam jebkura tuninga mantiņa ir krietni dārgāka kā citu autoražotāju mašīnām? Tāpēc, ka saabi ir salīdzinoši maz -> mazs tirgus uz tuninga detaļām -> augstas cenas ;)

3.0? No rokas būvēti izplūdes kolektori, divas turbīnas (kādas vien vēlies -> T3,T25, jo kolekori tak būs no rokas taisīti un nav jāpakļaujas nekādiem standartiem), jauna izplūde, kurai pirmā daļa toč atkal no rokas jātaisa, citas sprauslas, lielāks intercoolers, pilnīgi savādaka ieplūde sakarā ar to, ka vairs netiek izmantota viena turbīna, bet gan divas UN pilnībā metas ārā visa vadības sistēma, vadības bloks, kuras vietu ieņem programmējamais MS, nezinu kā ir ar tādiem grandiem kā AEM, greddy, utt -> uz saabiem nav redzēti :) Un beigu beigās pats galvenais - kāds, kas tev to visu saprogrammēs tā, lai tā mašīna arī lidotu attiecīgi veiktajiem ieguldījumiem :laugh: Vienīgais, ko nezinu - kas notiks ar klaņiem, virzuļiem, galvām, kloķvārpstu un ātrumkārbu B)
900aero clubsport #8
Broncālovs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Thu Sep 04, 2008 3:57 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Broncālovs »

Labvakar k-gi!

Man ir tāds jautājums , gribēju uzzināt kur var iziet diagnostiku sābiņam 9-5 3.0tid , nu pamērit agregātus pakratīt ritošo!
Kautkur lasīju par oficiāliem servisiem kur visu zinot par sābiem ,iesakat!
Pateicos jau iepriekš!
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by SAABaeroist »

Vikingi- Servisa darba laiks darbadienās ir 8:00 - 20:00
Sestdienās strādājam 9:00 - 17:00
Svētdienās brīvs


Atrodamies G. Astras ielā 13 , Purvciemā , Rīgā , ielas posmā starp A.Deglava un Dzelzavas ielām
Mūsu servisa telefons ir 67149679 , fakss 67149680

Alfa Motors= Autoserviss:

Rīga, Ganību dambis 24a

Tel. +371 7392091
Fax. +371 7381050
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by ivanusi »

dumaju preobresti 9.5 viskazite pozalusta svoe mnenie po povodu etoj masini
http://www.reklama.lv/ru/data/transport ... 38807.html
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5

Post by Gregers »

ivanusi wrote:dumaju preobresti 9.5 viskazite pozalusta svoe mnenie po povodu etoj masini
http://www.reklama.lv/ru/data/transport ... 38807.html
Pozvoni v Vikings auto, tam jest M'aris, u nego jest otlicnij Aero, ne stol kruto ukamplektovan no zato teh sostojanie horowee.
Locked