Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Pēc kā varētu noteikt vai motors ir ar T5, vai T7 vadību, ja tas ir izņemts no mašīnas un nav DI?
Turbīna GT17, kas vēl? Eļļas devējs citā vietā?
B204 ,B205
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nē nē, es biju domājis vizuāli kā noteikt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Nē nē, es biju domājis vizuāli kā noteikt.
Es arī tā biju domājis. Vizuāli tač B204 no B205 atšķiras. Ko gan Tu vēl gribi ieraudzīt nolasītam motoram?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Arnijs wrote: Vizuāli tač B204 no B205 atšķiras.
Ar ko? Kur jāskatās? Eļļas dzelzs trubiņa pie ieplūdes ir savādāka, kas vēl?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Galva, vāki...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Sveiki visiem!
No kā ir bloks B2X4 motoram?:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Sveiki visiem!
No kā ir bloks B2X4 motoram?:dry:
No Čuguna!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Un bez gilzēm?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Un bez gilzēm?
Jā. (bez maināmām)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
mundrais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Thu May 28, 2009 4:10 am
Location: Riga, Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mundrais »

9-3 ss salona ventilācija gļuko (tas kas ar kondicionieri, bet bez klimatkontroles)
Ieslēdzot ventilāciju neslēdzas iekšā, siltākā laikā mēdz arī ieslēgties. Grozot ventilatora ātruma slēdzi nemainās ātrums, izslēdzot arī turpina griezties, tāpat griežas arī noslāpējot mašīnu.
Šorīt bija pats labums - tas ventilators pa nakti akumulatoru izēdis pavisam sausu, tā vismaz šķiet jo negriež un blāvi uguņi (varbūt arī kaut kur nekontaktē - šovakar pamērīšu aķi un mēģināšu palaist ar vadiem)

Motors tas nav - tad negrieztos izslēdzot. Slēdzis arī nevarētu būt - izslēdzot aizdedzi tur nevajadzētu būt strāvai.
Kur rakt? Ir kādas idejas?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zinitis »

Visticamāk,ka nobeidzies ventilatora vadības bloks.Atrodas labajā pusē zem bardačoka,ventilācijas trubā no apakšas.
mundrais
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Thu May 28, 2009 4:10 am
Location: Riga, Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mundrais »

Tam verkim buutu jaasanjem straava arii pie izsleegtas aizdedzes?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Vārds "Febi" sen ir dzirdēts, bet vai tiešām tas ir tik lēts, ka "Febi" 9-3 OG ssviras maksā lētāk par kkādām "optimal" svirām??
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Jautājums ekspertiem:

Katru reizi izņemot no ātruma tukšgaitas apgriezieni iesprūd ~1200-1100 RPM un nokrīt tikai kad mašīna pilnīgi apstājās. Uz kuru pusi jārok?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Ja rok ar lāpstu, tad ir iespējams uz visām debess pusēm un dziļumā. Ja rok dziļumā, tad iespējams trāpīt uz tukšgaitas vārstu, vai arī kādiem neblīvumiem ieplūdē. Var trāpīt arī pašam ECU. Variantu ir pietiekoši daudz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply