Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KurBads »

norauj melno plastmasas putekļu sargu uz leju un paskaties uz amīša (dzeltenās daļas) augšas vai tur nav ~ 1 cm diametra poga, ko iespiest uz iekšu. Ja ir, iespied un pagriez. Vismaz tāda regulēšana ir sarkanajiem koņiem, kas man uz c900 stāv.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by skirem »

Nil, būtu jāzin kuras sērijas koni, tev ir, šeit būs apraksti, kā regulējas dažādas sērijas, zinu ka 9-5 arī regulējas nospiežot amīti uz leju un tad pagriežot par attiecīgu daļu (87 serija), lai veicas:
http://www.koni-na.com/pdf/tech.pdf
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Šis ir patīkamākais teksts visā tajā koni .pdf :)

Q: How far can I safely lower my car?
A: KONIs are designed to fit standard height cars and can
work with lowered cars as long as they don't bottom out
internally and become damaged. Unlike some shocks,
KONIs are not position sensitive so they will work
properly anywhere in their stroke range providing they
are not bottoming or topping out. Different vehicle
suspension designs have different stroke travels but a
good rule of thumb is that most vehicles can be lowered
acceptably about 1 1/2 inches, beyond that the possibility
of bottoming increases rapidly although some longer
stroke cars can go lower. Most vehicles are equipped with
bump stops to keep the shocks and springs from
bottoming out. When lowering a vehicle be sure to reuse
your bump stops because they are cheap insurance to
avoid bottoming damage. Remember also that severely
lowered vehicles typically have negative effects on
suspension geometry, ride quality and handling, and tire
and suspension part wear.


Respektīvi - koni ir paredzēti strādāt visā diapazonā, nevis tikai auto ražotāja paredzētajā augstumā :woohoo:

p.s. koni special uz 900og iet jau vairāk kā 10 gadus ;)
900aero clubsport #8
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

Krists wrote:Problema!!!
tātad 9k 2.0T 95.g.
Ieslēdzot aizdedzi aukstam motoram, ieslēdzas arī ventilators un dūc vairākas minūtes. slēdzas iekšā arī protams tad kad vajag siltam motoram bet nu nafig aukstam viņš slēdzas iekšā?
Nočekoju relejus - tie ir ok, mēģināju arī atvienot kondiškas relejus un drošinātājus bet tāpat ieslēdzas.
Ā un vēl bºīžiem nogļuko pats temperatūras dačiks spidometrā ( nolēkā no silta uz aukstu utt...)
problēma tāda pati kā šajos video:

http://www.youtube.com/watch?v=QdVb1I0Lb0o

http://www.youtube.com/watch?v=B4HyTSgvCtI

Kādam kādas idejas kapēc tā notiek???

Ā un atvienojot rūcošam siltam motoram to temperatūras dačiku kas ir motora sānā tad kad ventilators nedūc tas uzzreiz islēdas...



Jautājums par tiem dačikiem!
viņi ir divu veidu:
1. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search

2. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search

Vai viņiem ir atsķirība tikai vītnē? vnk pasūtiju un atnāca tas pirmais variants, bet šodien gribēju samainīt un secināju ka man iekšā ir otrais variants.... piespraudu pie štekera- viss ok ventilators nedūc aukstam bet ieskrūvēt nevar jo vītne resnāka , varbūt vnk iegriest jaunu vītni un likt iekšā to kas atnāca ??
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Krists wrote:
Krists wrote:Problema!!!
tātad 9k 2.0T 95.g.
Ieslēdzot aizdedzi aukstam motoram, ieslēdzas arī ventilators un dūc vairākas minūtes. slēdzas iekšā arī protams tad kad vajag siltam motoram bet nu nafig aukstam viņš slēdzas iekšā?
Nočekoju relejus - tie ir ok, mēģināju arī atvienot kondiškas relejus un drošinātājus bet tāpat ieslēdzas.
Ā un vēl bºīžiem nogļuko pats temperatūras dačiks spidometrā ( nolēkā no silta uz aukstu utt...)
problēma tāda pati kā šajos video:

http://www.youtube.com/watch?v=QdVb1I0Lb0o

http://www.youtube.com/watch?v=B4HyTSgvCtI

Kādam kādas idejas kapēc tā notiek???

Ā un atvienojot rūcošam siltam motoram to temperatūras dačiku kas ir motora sānā tad kad ventilators nedūc tas uzzreiz islēdas...



Jautājums par tiem dačikiem!
viņi ir divu veidu:
1. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search

2. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search

Vai viņiem ir atsķirība tikai vītnē? vnk pasūtiju un atnāca tas pirmais variants, bet šodien gribēju samainīt un secināju ka man iekšā ir otrais variants.... piespraudu pie štekera- viss ok ventilators nedūc aukstam bet ieskrūvēt nevar jo vītne resnāka , varbūt vnk iegriest jaunu vītni un likt iekšā to kas atnāca ??
Devēj parametri ir vienādi,bet es būtu licis devēju ar pareizo vītni,jo pārgriežot vītni vari ieberzties uz citas galvas meklēšanu un maiņu,un tas neatsver devēja cenu...
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

Jautājums par 9k sajūgiem ar FM kārbām:
kādas ir atšķirības , ja tādas ir starp, 94. gada 2.3 LPT un 95. gada 2.0 FTP (b204L)
Valiss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Sat Apr 17, 2010 11:53 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Valiss »

Jautājums par Saab 900 95g., 2.0, meh. kārba, priekšējā amortizatora atbalstu Oem nr 4544276, detalas bilde http://www.rmeuropean.com/Part-Number/S ... E201A.aspx.

Kāda ir Jūsu pieredze lietojot Optimal (7Ls) ražojumu un Feibi/Bilstein ( virs 20Ls) - Gross auto piedāvatie varianti.
Vikingu cenu nemaz nepieminēšu.

Vai ir pieredze lietojot ar poluretānu atjaunoto detaļu?

Šis atbalsts tiek turēts aizdomās par krakški no priekšējā kreisā riteņa puses.
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Krists »

Kads ir 9k saabam mainījis sajūga pedāļa kronšteinu??
Sūds tāds, salūza....
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Valiss wrote:Jautājums par Saab 900 95g., 2.0, meh. kārba, priekšējā amortizatora atbalstu Oem nr 4544276, detalas bilde http://www.rmeuropean.com/Part-Number/S ... E201A.aspx.

Kāda ir Jūsu pieredze lietojot Optimal (7Ls) ražojumu un Feibi/Bilstein ( virs 20Ls) - Gross auto piedāvatie varianti.
Vikingu cenu nemaz nepieminēšu.

Vai ir pieredze lietojot ar poluretānu atjaunoto detaļu?

Šis atbalsts tiek turēts aizdomās par krakški no priekšējā kreisā riteņa puses.
Par Optimal neko labu pateikt nevaru- pirms pusotra mēneša mainīju priekšējā tilta aizmugurējās bukses. Uzliku Optimal, nu jau viena atkal jāmaina. Cena bija 7Ls gabalā, paņēmu, jo citas nebija Grosā pieejamas.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Jautājums jau ir izskanējis vairākkārt, bet skaidras atbildes tā arī nav bijušas. Ar ko drīkst izmazgāt/izskalot turbīnu viņu nesabojājot? Iekšā ir saķepuši putekļi ar eļļas paliekām, negribētos tādu likt virsū.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nils wrote:Jautājums jau ir izskanējis vairākkārt, bet skaidras atbildes tā arī nav bijušas. Ar ko drīkst izmazgāt/izskalot turbīnu viņu nesabojājot? Iekšā ir saķepuši putekļi ar eļļas paliekām, negribētos tādu likt virsū.
Ar bremžu klīneri. Bet - ja skalosi nost arī uzdegumu no lāpstiņām, var pastāvēt risks uzrauties uz disbalansu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Arnijs wrote:
Nils wrote:Jautājums jau ir izskanējis vairākkārt, bet skaidras atbildes tā arī nav bijušas. Ar ko drīkst izmazgāt/izskalot turbīnu viņu nesabojājot? Iekšā ir saķepuši putekļi ar eļļas paliekām, negribētos tādu likt virsū.
Ar bremžu klīneri. Bet - ja skalosi nost arī uzdegumu no lāpstiņām, var pastāvēt risks uzrauties uz disbalansu.
Un ar ko pēc tam klīneri no turbas dabūt laukā???
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Pats izdegs? :dry:

p.s. Paldies, Arnij.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Andri, ja vēlies padiskutēt, labprāt padiskutēšu 9k sadaļā, tur cilvēks meklē krietni jaunākus auto. Tas bija tēlains salīdzinājums 9-5 feisliftam un vilkatim.
Saabich, esi braucis ar 9-5 aero un 9k aero? Ērtāks, varbūt subjektīvi, bet man heči vienmēr šķituši ērtāki, ietilpīgāks par sedanu jau noteikti, 9-5 universāli nav gadījies patestēt.
Nu, un tādi beņķi kā 9k aero nevienā citā Saab vēl nav tikuši uzražoti. Tiesa, ir niecīga kategorija, kam tie nešķiet ērti.
Ātrums? Pagaidām neesmu redzējis ka, kāds 9-5 ar stock jaudu būtu ātrāks par 9k aero. Vismaz pirmās paaudzes 9k Aero vs 9-5 Aero noteikti netiek līdzi. Un nevajag kartinga trasi, pietiek ar Babītes šoseju. :evil:
Protams, tam ir ar cirvi tēsts nemoderns panelis un apšaubāms itāļu dizains, bet mēs jau šeit nediskutējam par dizainu.
Un patēriņš, 9-5 vienkārši ir smagāks, tāpēc arī tērē vairāk.

Un es ar lielāko prieku nostātos blakus 9-5 aero vilkatim ar pirmo brieža performanci zem 9k haubes, zirgu skaits it kā neatšķiras. Svara starpību norakstīsim uz 9k padsmitgadīgo nolietojumu. :evil:
Labi, labi, atzīstos, man pavasaris galvā, šodien B9 uzliku pirmo steidžu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by andrisem »

Nu re, jau cik ilgu laiku ir nenoskaidroti jautājumi, kurš kuru utt.
Jāorganizē kautkad kautkur slēgta taisne un jānoskaidro :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Post Reply