Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
norauj melno plastmasas putekļu sargu uz leju un paskaties uz amīša (dzeltenās daļas) augšas vai tur nav ~ 1 cm diametra poga, ko iespiest uz iekšu. Ja ir, iespied un pagriez. Vismaz tāda regulēšana ir sarkanajiem koņiem, kas man uz c900 stāv.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nil, būtu jāzin kuras sērijas koni, tev ir, šeit būs apraksti, kā regulējas dažādas sērijas, zinu ka 9-5 arī regulējas nospiežot amīti uz leju un tad pagriežot par attiecīgu daļu (87 serija), lai veicas:
http://www.koni-na.com/pdf/tech.pdf
http://www.koni-na.com/pdf/tech.pdf
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Šis ir patīkamākais teksts visā tajā koni .pdf :)
Q: How far can I safely lower my car?
A: KONIs are designed to fit standard height cars and can
work with lowered cars as long as they don't bottom out
internally and become damaged. Unlike some shocks,
KONIs are not position sensitive so they will work
properly anywhere in their stroke range providing they
are not bottoming or topping out. Different vehicle
suspension designs have different stroke travels but a
good rule of thumb is that most vehicles can be lowered
acceptably about 1 1/2 inches, beyond that the possibility
of bottoming increases rapidly although some longer
stroke cars can go lower. Most vehicles are equipped with
bump stops to keep the shocks and springs from
bottoming out. When lowering a vehicle be sure to reuse
your bump stops because they are cheap insurance to
avoid bottoming damage. Remember also that severely
lowered vehicles typically have negative effects on
suspension geometry, ride quality and handling, and tire
and suspension part wear.
Respektīvi - koni ir paredzēti strādāt visā diapazonā, nevis tikai auto ražotāja paredzētajā augstumā :woohoo:
p.s. koni special uz 900og iet jau vairāk kā 10 gadus ;)
Q: How far can I safely lower my car?
A: KONIs are designed to fit standard height cars and can
work with lowered cars as long as they don't bottom out
internally and become damaged. Unlike some shocks,
KONIs are not position sensitive so they will work
properly anywhere in their stroke range providing they
are not bottoming or topping out. Different vehicle
suspension designs have different stroke travels but a
good rule of thumb is that most vehicles can be lowered
acceptably about 1 1/2 inches, beyond that the possibility
of bottoming increases rapidly although some longer
stroke cars can go lower. Most vehicles are equipped with
bump stops to keep the shocks and springs from
bottoming out. When lowering a vehicle be sure to reuse
your bump stops because they are cheap insurance to
avoid bottoming damage. Remember also that severely
lowered vehicles typically have negative effects on
suspension geometry, ride quality and handling, and tire
and suspension part wear.
Respektīvi - koni ir paredzēti strādāt visā diapazonā, nevis tikai auto ražotāja paredzētajā augstumā :woohoo:
p.s. koni special uz 900og iet jau vairāk kā 10 gadus ;)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Krists wrote:Problema!!!
tātad 9k 2.0T 95.g.
Ieslēdzot aizdedzi aukstam motoram, ieslēdzas arī ventilators un dūc vairākas minūtes. slēdzas iekšā arī protams tad kad vajag siltam motoram bet nu nafig aukstam viņš slēdzas iekšā?
Nočekoju relejus - tie ir ok, mēģināju arī atvienot kondiškas relejus un drošinātājus bet tāpat ieslēdzas.
Ā un vēl bºīžiem nogļuko pats temperatūras dačiks spidometrā ( nolēkā no silta uz aukstu utt...)
problēma tāda pati kā šajos video:
http://www.youtube.com/watch?v=QdVb1I0Lb0o
http://www.youtube.com/watch?v=B4HyTSgvCtI
Kādam kādas idejas kapēc tā notiek???
Ā un atvienojot rūcošam siltam motoram to temperatūras dačiku kas ir motora sānā tad kad ventilators nedūc tas uzzreiz islēdas...
Jautājums par tiem dačikiem!
viņi ir divu veidu:
1. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search
2. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search
Vai viņiem ir atsķirība tikai vītnē? vnk pasūtiju un atnāca tas pirmais variants, bet šodien gribēju samainīt un secināju ka man iekšā ir otrais variants.... piespraudu pie štekera- viss ok ventilators nedūc aukstam bet ieskrūvēt nevar jo vītne resnāka , varbūt vnk iegriest jaunu vītni un likt iekšā to kas atnāca ??
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Devēj parametri ir vienādi,bet es būtu licis devēju ar pareizo vītni,jo pārgriežot vītni vari ieberzties uz citas galvas meklēšanu un maiņu,un tas neatsver devēja cenu...Krists wrote:Krists wrote:Problema!!!
tātad 9k 2.0T 95.g.
Ieslēdzot aizdedzi aukstam motoram, ieslēdzas arī ventilators un dūc vairākas minūtes. slēdzas iekšā arī protams tad kad vajag siltam motoram bet nu nafig aukstam viņš slēdzas iekšā?
Nočekoju relejus - tie ir ok, mēģināju arī atvienot kondiškas relejus un drošinātājus bet tāpat ieslēdzas.
Ā un vēl bºīžiem nogļuko pats temperatūras dačiks spidometrā ( nolēkā no silta uz aukstu utt...)
problēma tāda pati kā šajos video:
http://www.youtube.com/watch?v=QdVb1I0Lb0o
http://www.youtube.com/watch?v=B4HyTSgvCtI
Kādam kādas idejas kapēc tā notiek???
Ā un atvienojot rūcošam siltam motoram to temperatūras dačiku kas ir motora sānā tad kad ventilators nedūc tas uzzreiz islēdas...
Jautājums par tiem dačikiem!
viņi ir divu veidu:
1. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search
2. http://www.thesaabsite.com/shop/search. ... art+Search
Vai viņiem ir atsķirība tikai vītnē? vnk pasūtiju un atnāca tas pirmais variants, bet šodien gribēju samainīt un secināju ka man iekšā ir otrais variants.... piespraudu pie štekera- viss ok ventilators nedūc aukstam bet ieskrūvēt nevar jo vītne resnāka , varbūt vnk iegriest jaunu vītni un likt iekšā to kas atnāca ??
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jautājums par 9k sajūgiem ar FM kārbām:
kādas ir atšķirības , ja tādas ir starp, 94. gada 2.3 LPT un 95. gada 2.0 FTP (b204L)
kādas ir atšķirības , ja tādas ir starp, 94. gada 2.3 LPT un 95. gada 2.0 FTP (b204L)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jautājums par Saab 900 95g., 2.0, meh. kārba, priekšējā amortizatora atbalstu Oem nr 4544276, detalas bilde http://www.rmeuropean.com/Part-Number/S ... E201A.aspx.
Kāda ir Jūsu pieredze lietojot Optimal (7Ls) ražojumu un Feibi/Bilstein ( virs 20Ls) - Gross auto piedāvatie varianti.
Vikingu cenu nemaz nepieminēšu.
Vai ir pieredze lietojot ar poluretānu atjaunoto detaļu?
Šis atbalsts tiek turēts aizdomās par krakški no priekšējā kreisā riteņa puses.
Kāda ir Jūsu pieredze lietojot Optimal (7Ls) ražojumu un Feibi/Bilstein ( virs 20Ls) - Gross auto piedāvatie varianti.
Vikingu cenu nemaz nepieminēšu.
Vai ir pieredze lietojot ar poluretānu atjaunoto detaļu?
Šis atbalsts tiek turēts aizdomās par krakški no priekšējā kreisā riteņa puses.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kads ir 9k saabam mainījis sajūga pedāļa kronšteinu??
Sūds tāds, salūza....
Sūds tāds, salūza....
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Par Optimal neko labu pateikt nevaru- pirms pusotra mēneša mainīju priekšējā tilta aizmugurējās bukses. Uzliku Optimal, nu jau viena atkal jāmaina. Cena bija 7Ls gabalā, paņēmu, jo citas nebija Grosā pieejamas.Valiss wrote:Jautājums par Saab 900 95g., 2.0, meh. kārba, priekšējā amortizatora atbalstu Oem nr 4544276, detalas bilde http://www.rmeuropean.com/Part-Number/S ... E201A.aspx.
Kāda ir Jūsu pieredze lietojot Optimal (7Ls) ražojumu un Feibi/Bilstein ( virs 20Ls) - Gross auto piedāvatie varianti.
Vikingu cenu nemaz nepieminēšu.
Vai ir pieredze lietojot ar poluretānu atjaunoto detaļu?
Šis atbalsts tiek turēts aizdomās par krakški no priekšējā kreisā riteņa puses.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jautājums jau ir izskanējis vairākkārt, bet skaidras atbildes tā arī nav bijušas. Ar ko drīkst izmazgāt/izskalot turbīnu viņu nesabojājot? Iekšā ir saķepuši putekļi ar eļļas paliekām, negribētos tādu likt virsū.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ar bremžu klīneri. Bet - ja skalosi nost arī uzdegumu no lāpstiņām, var pastāvēt risks uzrauties uz disbalansu.Nils wrote:Jautājums jau ir izskanējis vairākkārt, bet skaidras atbildes tā arī nav bijušas. Ar ko drīkst izmazgāt/izskalot turbīnu viņu nesabojājot? Iekšā ir saķepuši putekļi ar eļļas paliekām, negribētos tādu likt virsū.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un ar ko pēc tam klīneri no turbas dabūt laukā???Arnijs wrote:Ar bremžu klīneri. Bet - ja skalosi nost arī uzdegumu no lāpstiņām, var pastāvēt risks uzrauties uz disbalansu.Nils wrote:Jautājums jau ir izskanējis vairākkārt, bet skaidras atbildes tā arī nav bijušas. Ar ko drīkst izmazgāt/izskalot turbīnu viņu nesabojājot? Iekšā ir saķepuši putekļi ar eļļas paliekām, negribētos tādu likt virsū.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pats izdegs? :dry:
p.s. Paldies, Arnij.
p.s. Paldies, Arnij.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Andri, ja vēlies padiskutēt, labprāt padiskutēšu 9k sadaļā, tur cilvēks meklē krietni jaunākus auto. Tas bija tēlains salīdzinājums 9-5 feisliftam un vilkatim.
Saabich, esi braucis ar 9-5 aero un 9k aero? Ērtāks, varbūt subjektīvi, bet man heči vienmēr šķituši ērtāki, ietilpīgāks par sedanu jau noteikti, 9-5 universāli nav gadījies patestēt.
Nu, un tādi beņķi kā 9k aero nevienā citā Saab vēl nav tikuši uzražoti. Tiesa, ir niecīga kategorija, kam tie nešķiet ērti.
Ātrums? Pagaidām neesmu redzējis ka, kāds 9-5 ar stock jaudu būtu ātrāks par 9k aero. Vismaz pirmās paaudzes 9k Aero vs 9-5 Aero noteikti netiek līdzi. Un nevajag kartinga trasi, pietiek ar Babītes šoseju. :evil:
Protams, tam ir ar cirvi tēsts nemoderns panelis un apšaubāms itāļu dizains, bet mēs jau šeit nediskutējam par dizainu.
Un patēriņš, 9-5 vienkārši ir smagāks, tāpēc arī tērē vairāk.
Un es ar lielāko prieku nostātos blakus 9-5 aero vilkatim ar pirmo brieža performanci zem 9k haubes, zirgu skaits it kā neatšķiras. Svara starpību norakstīsim uz 9k padsmitgadīgo nolietojumu. :evil:
Labi, labi, atzīstos, man pavasaris galvā, šodien B9 uzliku pirmo steidžu. :laugh:
Saabich, esi braucis ar 9-5 aero un 9k aero? Ērtāks, varbūt subjektīvi, bet man heči vienmēr šķituši ērtāki, ietilpīgāks par sedanu jau noteikti, 9-5 universāli nav gadījies patestēt.
Nu, un tādi beņķi kā 9k aero nevienā citā Saab vēl nav tikuši uzražoti. Tiesa, ir niecīga kategorija, kam tie nešķiet ērti.
Ātrums? Pagaidām neesmu redzējis ka, kāds 9-5 ar stock jaudu būtu ātrāks par 9k aero. Vismaz pirmās paaudzes 9k Aero vs 9-5 Aero noteikti netiek līdzi. Un nevajag kartinga trasi, pietiek ar Babītes šoseju. :evil:
Protams, tam ir ar cirvi tēsts nemoderns panelis un apšaubāms itāļu dizains, bet mēs jau šeit nediskutējam par dizainu.
Un patēriņš, 9-5 vienkārši ir smagāks, tāpēc arī tērē vairāk.
Un es ar lielāko prieku nostātos blakus 9-5 aero vilkatim ar pirmo brieža performanci zem 9k haubes, zirgu skaits it kā neatšķiras. Svara starpību norakstīsim uz 9k padsmitgadīgo nolietojumu. :evil:
Labi, labi, atzīstos, man pavasaris galvā, šodien B9 uzliku pirmo steidžu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu re, jau cik ilgu laiku ir nenoskaidroti jautājumi, kurš kuru utt.
Jāorganizē kautkad kautkur slēgta taisne un jānoskaidro :)
Jāorganizē kautkad kautkur slēgta taisne un jānoskaidro :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i