Dažādi jautājumi par 900


Locked
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:
KurBads wrote:
KoreFun wrote:Labvakar.
Sakiet, lūdzu, vai aizmugurējā stikla apsilde strādā caur releju?:huh:
Ak jā, 900'85 )))
ja, kopīgi ar piepīpētāju ...
Kāda releja tur stāv? Parastā, standarta? Vai kaut kāda specifiska?:huh:
neesmu īpaši meklējis to releju, bet domāju, ka parastais. Vajadzētu būt zem aizmugures sēdekļa.

BET, ja tu saki, ka piepīpētājs strādā, t.i., viņš tev lādē telefonu, tas nozīmē, ka ķēdē 12V tiek padoti, attiercīgi, relejs ir dzīvs.
Piepīpētājs pats par sevi var būt vecs, aprūsējis (izņemamā daļa) un tur zūd kontakts ar ligzdu. Aizmugures loga apsildei var būt atvienojies lodētais/līmētais kontakts loga sānos vai arī vienkārši apsildes josliņas ir pušu.
Vispirms pārbaudi ar multimetru vai pie loga kontaktiem pienāk 12V.

Ja gribi konkrētāku info par šo ķēdi, vakarā mājās paskatīšos BENTLEY manuālī.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?

Sorry, ka vecu tēmu izcēlu, bet šodien problēma tika novērsta - izrādas pie vainas bija pārāk zemi noregulēti tukšgaitas apgriezieni. Varbūt tas kādam noder.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Tas tak ir normāli :)
bet nu laikam jau tukšgaitas vārsts.
Jājautā ziedonim, viņam ir līdzīgs tavējam un ir laikam bijušas kādas līdzīgas problēmas.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?
Vai apgriezieni tev staigā tukšgaitā? Un cik augsti viņi tev ir? Vajadzētu būt zem 1k...
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Arnijs wrote:1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
Nu man liekas, ka tādā gadījumā arī aizmugurējā vāka apgaismojums arī čakarētos:huh: Bet ar to gaismu viss kārtībā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:
KoreFun wrote:
KurBads wrote: ja, kopīgi ar piepīpētāju ...
Kāda releja tur stāv? Parastā, standarta? Vai kaut kāda specifiska?:huh:
neesmu īpaši meklējis to releju, bet domāju, ka parastais. Vajadzētu būt zem aizmugures sēdekļa.

BET, ja tu saki, ka piepīpētājs strādā, t.i., viņš tev lādē telefonu, tas nozīmē, ka ķēdē 12V tiek padoti, attiercīgi, relejs ir dzīvs.
Piepīpētājs pats par sevi var būt vecs, aprūsējis (izņemamā daļa) un tur zūd kontakts ar ligzdu. Aizmugures loga apsildei var būt atvienojies lodētais/līmētais kontakts loga sānos vai arī vienkārši apsildes josliņas ir pušu.
Vispirms pārbaudi ar multimetru vai pie loga kontaktiem pienāk 12V.

Ja gribi konkrētāku info par šo ķēdi, vakarā mājās paskatīšos BENTLEY manuālī.

Apsildei uz loga viss ir ok. Ir tur pretestība. Bet nepienāk spriegums vispār. Gan sazemejums otram galam ir kārtībā.
Par piepīpētāju es pieļāvu domu, ka kontakti kaut kur palika zaļi, un tāpēc 12V tur ir, bet kad pieslēdz lilelāku slodzi, tad strāva neplūst cauri.:huh: Nu bet būs jāpamēģina citu piepīpētāju.
Zem aizmugurēja sēdekļa ir viena releja, bet tā ir salona apgaismojums ar aizturi:)
Būšu pateicīgs, ja izskaidrosiet ko un kur meklēt šajā ķēdē. Prētējā gadījumā nāksies ņemt nost priekšējo paneli:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:
Arnijs wrote:1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
Nu man liekas, ka tādā gadījumā arī aizmugurējā vāka apgaismojums arī čakarētos:huh: Bet ar to gaismu viss kārtībā.
Tur ir kaadi 6-7 vadi un domā, ka visi pārlūzt reizē? :) Nesaku, ka 100% tur ir vaina, bet iespēja liela.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?
Vai apgriezieni tev staigā tukšgaitā? Un cik augsti viņi tev ir? Vajadzētu būt zem 1k...
Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Arnijs wrote:
KoreFun wrote:
Arnijs wrote:1 kārt. Meklē vainu nevis relejā, bet vados! (visticamākais - aizmugures vāka locījuma vietā)
Nu man liekas, ka tādā gadījumā arī aizmugurējā vāka apgaismojums arī čakarētos:huh: Bet ar to gaismu viss kārtībā.
Tur ir kaadi 6-7 vadi un domā, ka visi pārlūzt reizē? :) Nesaku, ka 100% tur ir vaina, bet iespēja liela.
Nu varbūt ne visi uzreiz, bet viens arī kaut kā maz ticās. Bet tā un tā paldies par info, budu imetj v vidu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

defektivais wrote:
ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Kas varētu būt par vainu ja tukšgaitā strādājot motoram salonā periodiski (šķiet ka periodiski) jūtama vibrācija, nu savādāka nekā vienkārši dzinēja darbība? Neteiktu ka viņa būtu tāda, ka var bez zobiem palikt, bet tomēr kaitinoši. Vai arī tas ir normāli priekš 86 gada mašīnas?
Vai apgriezieni tev staigā tukšgaitā? Un cik augsti viņi tev ir? Vajadzētu būt zem 1k...
Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
Jābūt 850 +/- 50 RPM.

Man arī dažreiz it kā nedaudz noraustās tukšgaitā, bet tikai, kad motors nav uzsilis līdz darba temperatūrai. Tad it kā viss ok. Un vēl, turpinot tēmu, gribēju uzprasīt, kāpēc, kad temperatūras šautriņa tikko pacēlās pie baltas/zaļas robežas un vēl kadu centimetri uz augšu, tad apgriezieni ir mazāki, nekā pie darba temperatūras? Tas notiek vienmēr. Vēl viena 900 OG īpašība?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:



Apsildei uz loga viss ir ok. Ir tur pretestība. Bet nepienāk spriegums vispār. Gan sazemejums otram galam ir kārtībā.
Par piepīpētāju es pieļāvu domu, ka kontakti kaut kur palika zaļi, un tāpēc 12V tur ir, bet kad pieslēdz lilelāku slodzi, tad strāva neplūst cauri.:huh: Nu bet būs jāpamēģina citu piepīpētāju.
Zem aizmugurēja sēdekļa ir viena releja, bet tā ir salona apgaismojums ar aizturi:)
Būšu pateicīgs, ja izskaidrosiet ko un kur meklēt šajā ķēdē. Prētējā gadījumā nāksies ņemt nost priekšējo paneli:unsure:[/quote]

atrodi releju zem aizmugures sēdekļa. viņs tur ir. no releja aiziet dzeltens vads tieši uz logu. relejs stāv ķēdē starp logu apsildes pogu un pašu logu.
Pārbaudi spriegumu pie releja kontaktiem izslēgtā veidā un tad ieslēgtā. ja neparādās pie dzeltenā, bet ir kaut kur ienākošs 12V, tad relejs čupā.

Varētu tev noskanēt diagrammu un ielikt seit, ja galiigi netiksi galā...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:KoreFun wrote:



Apsildei uz loga viss ir ok. Ir tur pretestība. Bet nepienāk spriegums vispār. Gan sazemejums otram galam ir kārtībā.
Par piepīpētāju es pieļāvu domu, ka kontakti kaut kur palika zaļi, un tāpēc 12V tur ir, bet kad pieslēdz lilelāku slodzi, tad strāva neplūst cauri.:huh: Nu bet būs jāpamēģina citu piepīpētāju.
Zem aizmugurēja sēdekļa ir viena releja, bet tā ir salona apgaismojums ar aizturi:)
Būšu pateicīgs, ja izskaidrosiet ko un kur meklēt šajā ķēdē. Prētējā gadījumā nāksies ņemt nost priekšējo paneli:unsure:
atrodi releju zem aizmugures sēdekļa. viņs tur ir. no releja aiziet dzeltens vads tieši uz logu. relejs stāv ķēdē starp logu apsildes pogu un pašu logu.
Pārbaudi spriegumu pie releja kontaktiem izslēgtā veidā un tad ieslēgtā. ja neparādās pie dzeltenā, bet ir kaut kur ienākošs 12V, tad relejs čupā.

Varētu tev noskanēt diagrammu un ielikt seit, ja galiigi netiksi galā...[/quote]

Es domāju ka tikšu galā, galvenais atrast releju:P
Paldies par info, pameklēšu tur releju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
Tad kur ir problēma? :) Tev tad, kad ir tās vibrācijas apgriezieni arī nostaigā vai nē? Man ir bijis tā, ka tukšgaita "peld", t.i. tukšgaitas agriezini staigā diapozonā no ~600rpm līdz 2500rpm :laugh: Lai atrisinātu es izmazgāju tukšgaitas vārstu (AIC) un maigi saeļļoju. Un vienmēr manam auto ir tas, ka ik pēc pāris sekundēm motors itkā noraustas, bet tas ir dēļ platākām sadales fāzēm :evil:

Par aizdedzi nekā nezinu, neesmu bijis saistīts, nevaru komentēt, bet nevar būt tā, ka vienkārši jānomaina rotors, sadalītāja vāciņš un varbūt svečvadi lai dabūtu skaistu tukšgaitu?
900aero clubsport #8
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

un varbūt arī sveces....
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Apgriezieni tukšgaitā nemainas un ir zem 1k.
Tad kur ir problēma? :) Tev tad, kad ir tās vibrācijas apgriezieni arī nostaigā vai nē? Man ir bijis tā, ka tukšgaita "peld", t.i. tukšgaitas agriezini staigā diapozonā no ~600rpm līdz 2500rpm :laugh: Lai atrisinātu es izmazgāju tukšgaitas vārstu (AIC) un maigi saeļļoju. Un vienmēr manam auto ir tas, ka ik pēc pāris sekundēm motors itkā noraustas, bet tas ir dēļ platākām sadales fāzēm :evil:

Par aizdedzi nekā nezinu, neesmu bijis saistīts, nevaru komentēt, bet nevar būt tā, ka vienkārši jānomaina rotors, sadalītāja vāciņš un varbūt svečvadi lai dabūtu skaistu tukšgaitu?
Kad noraustās, tad nedaudz krīt apgriezieni.
Tukšgaitas vārsts, tas ir tas verķis, kuram pienāk divas gumijas trubas un štekeris? Iekšā ir tā kā disks ar mazu caurumu, kurš atveras un aizverās atkarībā no temperatūras. Tas ir tas tukšgaitas vārsts?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked