nea, diemzel. jel butu tas dienas garaakas vai vismaz darbaa nebuutu jaaiet ...Normunds wrote:Kurbad,
Esi sācis metināt vai vismaz sācis ierakties ?
96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Normund, vai nav laiks padomat par sadu motoriti ieks 96 ?
http://www.katechengines.com/engineering/katech-v4/
http://www.katechengines.com/engineering/katech-v4/
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Būtu reāls arkls. :D
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Aha, tas ar 462Zs, uhhhhhh ..... motocikli reāli nevilktu līdzi :laugh:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
njaa ... kaa reize Ford V4 vietaa saads motoriitis :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
A cik tie monstri maksā!?
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
bija cenas ... kaut kādi 4-5 tkst. USD laikam švakākajā versijā
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Nu arī nīkulīgā 160 Zs versija ir raķete!:laugh:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
No vairāk kā 200Zs uz šī auto pašmasu vienkārši nebūs dižas jēgas. Tas būs tāpat, kā aprīkot 9-5 ar 600+Zs. Pamēģiniet ar tādu pabraukt ;)elmo wrote:Nu arī nīkulīgā 160 Zs versija ir raķete!:laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Jā, jo tad būs šitā :D http://youtu.be/kRKPBIJEP1c
P.S. Jēga skatīties tikai no 58. sek.
P.S. Jēga skatīties tikai no 58. sek.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
iedosi izbraukt? tiešām gribu pamēģināt!:woohoo: :woohoo: :woohoo:Arnijs wrote:No vairāk kā 200Zs uz šī auto pašmasu vienkārši nebūs dižas jēgas. Tas būs tāpat, kā aprīkot 9-5 ar 600+Zs. Pamēģiniet ar tādu pabraukt ;)elmo wrote:Nu arī nīkulīgā 160 Zs versija ir raķete!:laugh:
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
frankenšteins
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Spriežot pēc riepām šitais tērē vismaz vienu kilogramu riepu uz 100 metriem! :D
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
ZingZeng wrote:Normund, vai nav laiks padomat par sadu motoriti ieks 96 ?
http://www.katechengines.com/engineering/katech-v4/
Njāāāā. :ohmy:
Bet reālāks plāns ir paspiest no esošīem V4 vēl nedaudz vairāk ārā. Pagaidām kāpju lēni, bet neatlaidīgi V4 jaudas kalnā. Vēl ir ko kāpt salīdzinoši ar 1971.gada iespējām , nemaz nerunājot ko var paveikt ar šā brīža resursiem.
Negribas Arniju biedēt un parādīt visus knifus uzreiz.
Bet 'dzeltenais anglis' ir lapsss
;)
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Izvilku sestdien dienasgaismā un nedaudz "izvēdināju plaušas" Sonett`am :) Iet kā zvērs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7