Nekur nav izrāvis. Tā ir tā pati 4-tā paaudze, tikai ar eobd pieslēgumu. Arī man uz auto ir tāda.Saabich wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hccfk.html
kurš šis jau izrāvis tādu gāzes iekārtu?
5-tā paaudze vnk labāk skan! :D
Nekur nav izrāvis. Tā ir tā pati 4-tā paaudze, tikai ar eobd pieslēgumu. Arī man uz auto ir tāda.Saabich wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hccfk.html
kurš šis jau izrāvis tādu gāzes iekārtu?
gan jau , ka būs kkad arī 5-tā paaudze kad tiek izmantots viens ECU. (SGi)elmo wrote:Arnij, a kas tagad skaitās 5tā paaudze?
Smidzināšana pa taisno cilindrā nevis ieplūdes kolektorā?
Ir vēl kādas atsauksmes par NGK LPG?Cik maksāja tās NGK LPG?
Kā izmainījās patēriņš?6 ls /gb Izmaiņas ir apmēram uz 1-1.5 litriem un bik maigāka dzinēja darbība. + varu iegriezt airi līdz 6000tk/min bez problēmām. Nesen pa Čakeni motopeli čakareju. No katra luksofora cepām līdz nākošajam un viņam tas pat ļõti nepatika. Beigās šis ielēca pretējā br.joslā un piebraucot blakus rupji sagāzēja
Pa 6Ls/gb nav LPG sveces (jau teicu)Flesh wrote:
Ir vēl kādas atsauksmes par NGK LPG?
Jautāju, jo cik lasīju un sapratu, tad LPG ir ar augstāku darba temperatūru (cik sapratu dēl 115 oktāna un tas, ka degmaisījums nav šķidrā veidā, bet gāze un iesmidzinot nav iztvaikošanas dzesējošais effekts) Un tāpēc sveces vairak uzkarst un no tā izriet īsāks mūžs.Arnijs wrote:Pa 6Ls/gb nav LPG sveces (jau teicu)Flesh wrote:
Ir vēl kādas atsauksmes par NGK LPG?
Ja gribi SAABam NGK LPG, tad tās ir LPG3 par padsmit Ls/gb
Līdz 10`000km normāli iet arī Brisk LPG, kas maksā nesalīdzināmi mazāk.(pats pašlaik ar tādām braucu)
Vēl alternatīva ir parastās NGK ar siltumvērtību "8"
pie cik tad tu viņas maini? kopā ar eļļu pie 10k vai 15k?elmo wrote:Var sākties, var nesākties, bet man nepatika kā viņas darbojās pēc 8k. Līdz 8k motors strādāja maigi un vienmērīgi, pēc tam sāka strādāt tāpat kā ar parastajām NGK.:laugh:
No 0-8k strādā ideāli, 8-16 kā NGK, un pēc 16k nobirst DI kasete. Ok mēģināšu uzmanīties. ;)Var sākties, var nesākties, bet man nepatika kā viņas darbojās pēc 8k. Līdz 8k motors strādāja maigi un vienmērīgi, pēc tam sāka strādāt tāpat kā ar parastajām NGK.:laugh:
Un - kur ir problēma mainīt pie 8k? Šobrīd esmu noripinājis 3k ar Brisk. Un kļūdu nemet pat ar tādu DI, kas uz cita autiņa meta kļūdu :Deriks1531 wrote:
No 0-8k strādā ideāli, 8-16 kā NGK, un pēc 16k nobirst DI kasete. Ok mēģināšu uzmanīties. ;)
Auto. Pirkt/Pārdot.
29.04.2024, 17:05 by lawyer
2024 | SAAB sezonas atklāšanas pasākums
26.04.2024, 08:55 by Normunds
Auto riepu, disku, riteņu, un to aksesuāru tirgus
18.04.2024, 15:51 by Nauris
Es tevi redzu !!! Nr2
17.04.2024, 12:49 by Nauris
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
10.04.2024, 21:45 by Gunch*
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
08.03.2024, 18:14 by lawyer