Gāze un Aero.


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Saabich wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hccfk.html

kurš šis jau izrāvis tādu gāzes iekārtu?
Nekur nav izrāvis. Tā ir tā pati 4-tā paaudze, tikai ar eobd pieslēgumu. Arī man uz auto ir tāda.
5-tā paaudze vnk labāk skan! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Arnij, a kas tagad skaitās 5tā paaudze?
Smidzināšana pa taisno cilindrā nevis ieplūdes kolektorā?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

elmo wrote:Arnij, a kas tagad skaitās 5tā paaudze?
Smidzināšana pa taisno cilindrā nevis ieplūdes kolektorā?
gan jau , ka būs kkad arī 5-tā paaudze kad tiek izmantots viens ECU. (SGi)
Smidzināšana pa taisno cilindrā ir LPI, nevis LPG sistēma.
5-tā paaudze it kā skaitās EOBD, (kā jau teicu - tas pats 4-tās paaudzes uzlabojums ar EOBD komunikāciju tiek lepni dēvēts par 5-to, bet principiālas atšķirības dzelžos tur nav)
Te par to būs sīkāk
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Flesh »

Cik maksāja tās NGK LPG?
Kā izmainījās patēriņš?
6 ls /gb Izmaiņas ir apmēram uz 1-1.5 litriem un bik maigāka dzinēja darbība. + varu iegriezt airi līdz 6000tk/min bez problēmām. Nesen pa Čakeni motopeli čakareju. No katra luksofora cepām līdz nākošajam un viņam tas pat ļõti nepatika. Beigās šis ielēca pretējā br.joslā un piebraucot blakus rupji sagāzēja
Ir vēl kādas atsauksmes par NGK LPG?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Flesh wrote:
Ir vēl kādas atsauksmes par NGK LPG?
Pa 6Ls/gb nav LPG sveces (jau teicu)
Ja gribi SAABam NGK LPG, tad tās ir LPG3 par padsmit Ls/gb
Līdz 10`000km normāli iet arī Brisk LPG, kas maksā nesalīdzināmi mazāk.(pats pašlaik ar tādām braucu)
Vēl alternatīva ir parastās NGK ar siltumvērtību "8"
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Flesh »

Arnijs wrote:
Flesh wrote:
Ir vēl kādas atsauksmes par NGK LPG?
Pa 6Ls/gb nav LPG sveces (jau teicu)
Ja gribi SAABam NGK LPG, tad tās ir LPG3 par padsmit Ls/gb
Līdz 10`000km normāli iet arī Brisk LPG, kas maksā nesalīdzināmi mazāk.(pats pašlaik ar tādām braucu)
Vēl alternatīva ir parastās NGK ar siltumvērtību "8"
Jautāju, jo cik lasīju un sapratu, tad LPG ir ar augstāku darba temperatūru (cik sapratu dēl 115 oktāna un tas, ka degmaisījums nav šķidrā veidā, bet gāze un iesmidzinot nav iztvaikošanas dzesējošais effekts) Un tāpēc sveces vairak uzkarst un no tā izriet īsāks mūžs.

Parsteidzos liekas tas, ka lpg ir palielināts spriegums pie zemiem apgiezieniem (bilde no NGK LPG LaserLine):
Image
http://www.ngkpartfinder.co.uk/files/LPG_info.pdf

tāpēc sāku pieverst uzmanību svecēm un to kalpošanas mūžam :)

bet internets paskops ar infu.
LPG3 (nr:1498) -> 60 000k

Protams Briks dzied citu dziesmu, kad nav nekas labāks par sudrabu ar LPG:
BRISK Silver -> 30.000 km
Image
http://www.brisk.biz/spark-plugs/lpg-cn ... ugs-silver

http://www.lpg-kits.com/plugsSaab.htm
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Brisk bez problēmām iet 8k.
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by eriks1531 »

t.i. gribi teikt, ka pēc 8k var sākties problēmas ?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Var sākties, var nesākties, bet man nepatika kā viņas darbojās pēc 8k. Līdz 8k motors strādāja maigi un vienmērīgi, pēc tam sāka strādāt tāpat kā ar parastajām NGK.:laugh:
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Flesh »

elmo wrote:Var sākties, var nesākties, bet man nepatika kā viņas darbojās pēc 8k. Līdz 8k motors strādāja maigi un vienmērīgi, pēc tam sāka strādāt tāpat kā ar parastajām NGK.:laugh:
pie cik tad tu viņas maini? kopā ar eļļu pie 10k vai 15k?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

šitās nomainītas pie 10 k, agrāk mainīju ik pēc 20k.
Eļļa un filtri ik pēc 10k.
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by eriks1531 »

Var sākties, var nesākties, bet man nepatika kā viņas darbojās pēc 8k. Līdz 8k motors strādāja maigi un vienmērīgi, pēc tam sāka strādāt tāpat kā ar parastajām NGK.:laugh:
No 0-8k strādā ideāli, 8-16 kā NGK, un pēc 16k nobirst DI kasete. Ok mēģināšu uzmanīties. ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

eriks1531 wrote:
No 0-8k strādā ideāli, 8-16 kā NGK, un pēc 16k nobirst DI kasete. Ok mēģināšu uzmanīties. ;)
Un - kur ir problēma mainīt pie 8k? Šobrīd esmu noripinājis 3k ar Brisk. Un kļūdu nemet pat ar tādu DI, kas uz cita autiņa meta kļūdu :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Mļa, atkal izrubījās uzparikte un drošinātāju raustīšana nepalīdz! :(
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Kā sacīt jāsaka, rīts gudrāks par vakaru. Noņēmu aķim klemmi uz 10 sek, atliku vietā, izrāvu gāzes sistēmas drošinātāju uz 10 sek, ieliku vietā un viss aizgāja.

Laikam nepatīk iekārtai, ka dod mizā pie pustukša balona, pārslēdzas uz benzīnu un aizmirst slēgties atpakaļ, kad brauc mierīgi.:laugh:
Post Reply