Gāze un Aero.


zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by zaz »

chippy wrote:Zaz, domāju te vairums saprot, ka katram būs savs viedoklis jebkurā jautājumā.
Mani neinteresē ko un kā dari Tu, ja tas mani neskar, tāpēc nepārdzīvoju, ka Tu pus gadu braukā no Jelgavas uz Rīgu ar Airi, bet otru pusi kraties vilcienā vai ar ričuku, mani bērni un sieva gan to nespētu saprast un pats tā negribētu uzturēt autiņu tikai krāniņa staipīšanas dēļ ( Tev par laimi, skatoties no šī mana skatu punkta, bērnu nav :D ), tāpēc Es dzīvoju līdzsvarā un autiņu baroju ar gāzi braucot komfortā ;)
Peace! Gan jau arī pār Tevi kaut kad nāks apgaismība, ļoti ceru!:P

P.s. Paldies Arteh komandai par mana autiņa pārgazificēšanu!B)
Saku vēlreiz, divritenis lai paliek izklaidēm..., nu jau man vairs nav Rīga - Jelgeva, ne ar ričuku, ne vilcienu... Es atkal pēc dešu gadu naudas pelnīšanas zviedru kantorim izdomāju to pelnīt sev. Protams, bija arī variants ar gāzi :P


Bet vispār cilvēks ir baigi paredzamā būtne. Kad desmit cilvēki to vien dara kā bāžas virsū ar gāzi un pārējie nereaģē - nekas liels nenotiek..., tiklīdz pateiksi kaut ko, kas nav šo cilvēku vidū populārs, tararrraaaāāā - viss notiek, visiem cepšanās pāris lpp garumā.

Riktīgais neverendingdtorijs. :laugh:

Labi, bija ar jums jautri, gan jau pieskriešu vel. ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

saule wrote:Es laikam esmu pilnīgs lohs. Abi pepelaci iet uz gāzi, bet vienalga darbs mājas (Rīga - Jelgava) braukāju ar riteni. :)
Saule, cepuri nost, ja uz darbu Rīgā no Jelgavas katru dienu min ar vellapēdu,laikam esi ļoti labā fiziskā formā!:laugh:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

BTW, Saabaeroista zilais PU60 atkal mētājas autogaze.lv pagalmā!
Kaut kā pārāk bieži, vai nevajag mainīt kantori, ja tik bieži tur jāciemojas!?

Mana bēdu ieleja ar izslēgšanos šķiet beigsies tikai nākamnedēļ, tika pasūtīts jauns kompis, labi, ka pa garantiju un bez maksas! :)
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Gāze un Aero.

Post by saule »

elmo wrote:
saule wrote:Es laikam esmu pilnīgs lohs. Abi pepelaci iet uz gāzi, bet vienalga darbs mājas (Rīga - Jelgava) braukāju ar riteni. :)
Saule, cepuri nost, ja uz darbu Rīgā no Jelgavas katru dienu min ar vellapēdu,laikam esi ļoti labā fiziskā formā!:laugh:
Uz nē, tam esmu bišķi par slinku, pārāk agri jāceļas.

Uz braucu ar Vilcienu :) un vedu tajā vellapēdu. Mājās gan minos.

Lai nebūtu beztēma, šāds variants ir lētāks, nekā braukāt uz Rīgu ar gāzētu mašiņu.
SAAB un SUBARU
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nu vilciens jau vispār ir ideāls transporta veids, tam prakstiski nav sastrēgumu!:laugh:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nu tā, jaunais kompis virsū un pat pamanījos noņemt skaidu!
Interesantākais ir tas, ka iegriezu līdz 5500 RPM un nekas neraustījās! Laikam vēl adaptējas un pierod pie braukšanas stila!Jāiemāca, ka neesmu nekāds Opapā un tad jau varēs uz šoses apdzīt bez pogas spaidīšanas!:laugh:
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by eriks1531 »

elmo wrote:Nu tā, jaunais kompis virsū un pat pamanījos noņemt skaidu!
Interesantākais ir tas, ka iegriezu līdz 5500 RPM un nekas neraustījās! Laikam vēl adaptējas un pierod pie braukšanas stila!Jāiemāca, ka neesmu nekāds Opapā un tad jau varēs uz šoses apdzīt bez pogas spaidīšanas!:laugh:
Ko nozīmē raustījās ? Pārslēdzās uz petroleju vai tiešām raustījās ?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nezinu, tā parādība bija dikti dīvaina, tahometra bultiņa lēkāja augšā lejā, AT kārba juka prātā un nezināja kādā robā štepselēties!
Ja paātrinājās vienmērīgi tad varēja uzcelt apgriezienus līdz augšai bez nekādām problēmām un raustīšanās. Bet ja "pedal to the metal" ar kikdaunu, tā ....ģorga.


Un tā slimība pārmetās arī braucot ar benzīnu. Tikai kādu nedēļu braucot ar benzīnu viss atgriezās vecajās sliedēs. Pieļauju, ka nobrūk kaut kādas adaptācijas.;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Starpcitu, kamēr vakar gonkojām un mēģinājām saregulēt kompi, autogazes elektriķis izpļāpājās, ka esot veduši sarunas gan ar Vialle gan Prins un izskatās, ka šie drīz būšot Prins iekārtu izplatītāji.
Tas viss būtu foršī, ja nebūtu neforšais autogaze.lv izpildījums ar vadu murčkuļiem un trubu līkumlīkumiem, kas traucē veikt remontdarbus motortelpā! :(
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by eriks1531 »

elmo wrote:Nezinu, tā parādība bija dikti dīvaina, tahometra bultiņa lēkāja augšā lejā, AT kārba juka prātā un nezināja kādā robā štepselēties!
Ja paātrinājās vienmērīgi tad varēja uzcelt apgriezienus līdz augšai bez nekādām problēmām un raustīšanās. Bet ja "pedal to the metal" ar kikdaunu, tā ....ģorga.

Un tā slimība pārmetās arī braucot ar benzīnu. Tikai kādu nedēļu braucot ar benzīnu viss atgriezās vecajās sliedēs. Pieļauju, ka nobrūk kaut kādas adaptācijas.;)
Man atkal dažreiz ieliekot grīdā nopīkstās un pārslēdzās uz benzīnu. Pārslēgšanās brīdi var pamanīt tikai tāpēc, ka kompis nopīkstas. Iespējams, ka reduktors nevelk... Taču tas notiek pietiekoši reti, lai par to gruzītos. Ja man katru reizi pie kickdauna sāktos raustīšanās, brauktu "pārinstalēties" uz Vestienas ielu.

Lai gan ... kādreiz braukāju ar 9000 2.3T, ar gļukainu TCS, kurš pie spolēšanas mēģinājuma sāka raustīties, biju piešāvies braukt tā lai nespolē. :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Nu droši vien, ka regulēšanas vaina, tikai šaubos vai Arteh ņemsies regulēt manu Lecho iekārtu.:laugh:
nejaukt ar šo lečo:
Image
Lai gan gāze pie augstiem apgriezieniem nav paredzēta, cik noprotu viņa sadeg lēnāk kā benzīns, tātad gāzes optimāls pielietojums ir pie zemiem un vidējiem apgriezieniem.
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Gāze un Aero.

Post by SAABaeroist »

elmo wrote:BTW, Saabaeroista zilais PU60 atkal mētājas autogaze.lv pagalmā!
Kaut kā pārāk bieži, vai nevajag mainīt kantori, ja tik bieži tur jāciemojas!?

Mana bēdu ieleja ar izslēgšanos šķiet beigsies tikai nākamnedēļ, tika pasūtīts jauns kompis, labi, ka pa garantiju un bez maksas! :)
MJa man tur reguleja,,jo redz citur nevar.
Bet tagad esu meklejumos un it ka dabušo to softu un varešu regulet Rumbula ja kas,jo apnika tik talu braukat,tagad viss iet ok no problem.
Bet par tiem vadiem tev taisniba.:)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Gāze un Aero.

Post by KoreFun »

Kāds var man izskaidrot kāpēc "ar gāzi paliek pa īsu un tiek piesmidzināts benzīns"?
Gāzei taču ir lielāks oktānskaitlis, kādā veidā ar gāzi var būt pa īsu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Gāze un Aero.

Post by Nils »

KoreFun wrote:Kāds var man izskaidrot kāpēc "ar gāzi paliek pa īsu un tiek piesmidzināts benzīns"?
Gāzei taču ir lielāks oktānskaitlis, kādā veidā ar gāzi var būt pa īsu?
Gan jau, ka kompis tiek uzrakstīts tā, lai gāzi dotu mazāk, attiecīgi arī patēriņš mazāks. Cik zinu, tad gāzi var saregulēt arī tā, ka iet labāk dēļ oktāna, bet tad vairs nekādas ekonomijas nebūs.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Gāze un Aero.

Post by KoreFun »

Nu bet ja oktāna ir vcairāk, tad arī jaudai jābūt lielākai pie mazāka patēriņa, salīdzinot ar benzīnu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply