Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Rīgā ir nedaudz savādak, kaut palielam tas pats, bet mazākās CSSD nodaļās, škiet strādā bijušie biļešu kontrolieri, vai cietuma uzraugi. Man ir dzinuši mašīnu uz tā pacelāja otrādāk, lai izkratītu pakaļu. Uz jautājumu, kāpēc tā, viņš tikai noplātīja rokas. Tas bija 9-5, kuram pakaļējie riteņi reāli stāvēja kā nodzītam BMW /-\
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Man atkal tāds novērojums, ka reizēs, kad braucu uz CSDD darba pusdienlaikā, ar darba ancuku, tad pret mani zituras kā pret balto cilvēku, bet kā aizbrauc džīnās, darba dienas vakarā, tā sāk piekasīties par pabalējušām lampiņām, par pilošu eļļu, par kaut kādām brīvkustībām un nepietiekami svaigām putekļu gumijām, par nenostiprinātu akumulatoru un pat pajautā par ugunsdzēsi un visu beigās vēl pamēra gaismas caurlaidību logiem un to vai priekšējā loga tonējuma nadziņš nav platāks par 14 centimetriem! :)
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by fimbars »

Pameginiet iziet apskati Grobina!Sapratisiet,ka vispar neesat cilveki un masina ir pedejais grausts.
Lielakais sasniegums bija kad garantijas VW Tuaregam bija iekeksejusi ellas nopludi un koroziju.LM(metalurgs) protams ieradas SD Autocentra ar lapu un stulbiem jautajumiem.Vispar bija diezgan pamatigs kaskis.:D
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Esmu tur gājis apskati 1974 gada Vaz 2103. Izgāju, tikai bija grūti paskaidrot, ka tik vecam žigulim nav avareiku!:-)
alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by alpins »

Arnijs wrote: Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Man bij jauni kluči , diski , pat br. škķidrums nomainīts , atšķirība tāpat bij , un katru gadu vienāda , hvz :P
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by chippy »

A Mēs V70, kuram rocene vispār neķer pirmdien izgājām ar ideāliem cipariem...:P
Image
Valiss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 35
Joined: Sat Apr 17, 2010 11:53 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Valiss »

alpins wrote:
Arnijs wrote: Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Man bij jauni kluči , diski , pat br. škķidrums nomainīts , atšķirība tāpat bij , un katru gadu vienāda , hvz :P
Paliek supportos manžetes nomainīt.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

alpins wrote:
Arnijs wrote: Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Man bij jauni kluči , diski , pat br. škķidrums nomainīts , atšķirība tāpat bij , un katru gadu vienāda , hvz :P
Vēl jau pastāv visādas figņas, kā gultņu stāvoklis, spiediens riepās (rites pretestība) un tmldz. Galvenais, lai bremzējot nekur nevelk, bet tie daži procenti dižu lomu nespēlē
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by edijs »

Par rocenes atšķirību - šķiet, tikko kā vienam auto izgāju ar maķenīt zem 0.5 vienā pusē un maķenīt virs 1 otrā pusē, respektīvi atšķirība teorētiski vairāk par 50%, taču noparkoties tak var un rocene pēc idejas netiek izmantota braucot.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

edijs wrote:Par rocenes atšķirību - šķiet, tikko kā vienam auto izgāju ar maķenīt zem 0.5 vienā pusē un maķenīt virs 1 otrā pusē, respektīvi atšķirība teorētiski vairāk par 50%, taču noparkoties tak var un rocene pēc idejas netiek izmantota braucot.
esmu izgaajis ar 3.0 un 1.1 attieciigi. Taa kaa vvzin ka vinji tur skataas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Pēc deguniem skatās!:laugh:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Man kādreiz viens no tiem pārbaudītājiem teica, ka rocenai galvenais, lai nav nulle nevienam ritenim, tad jau izlaiž
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by chippy »

elmo wrote:Pēc deguniem skatās!:laugh:
To viņiem māca pat skolā- ja ir georga lentīte vai krievveidīgais numura rāmītis, tad lido. Ja pirmais no mašīnas izkāpj un pirksti gaisā, lapas inspektoram sejā un sveiki, labdien neeksistē- lido. Ja aizbrauksi ar ģimeni, zolīdi sasveicināsies, lampas degs, tad apskati iziesi. Tā vismaz ir Rīgas kantorī...;)
Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Jautājums sekojošs. Pēdējā laikā esmu pamanījis tādu parādību, ka no rīta pielaižot auto viss darbojas lieliski, izripinos pa stāvvietas celiņu līdz Brīvībeni un kad vajag iedot gāzi, lai izlīstu droši uz ceļa, nevienam netraucējot (gāzes pedālis līdz pusei, nevis grīdā) auto mēdz izrādīt gurdenuma pazīmes. Sajūtas tādas kā ar pārlietu karbuli, kad motors cīnās lai nenoslāptu. Turot nospiestu gāzes pedāli mazliet ilgāk par 2-3 sek. atkal atdzīvojas un brauc normāli. Kad silts, nekas tamlīdzīgs nav novērots. Tajā brīdī auto vēl brauc ar benzīnu, jo nav pārslēdzies.
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Yukki »

elmo wrote:Jautājums sekojošs. Pēdējā laikā esmu pamanījis tādu parādību, ka no rīta pielaižot auto viss darbojas lieliski, izripinos pa stāvvietas celiņu līdz Brīvībeni un kad vajag iedot gāzi, lai izlīstu droši uz ceļa, nevienam netraucējot (gāzes pedālis līdz pusei, nevis grīdā) auto mēdz izrādīt gurdenuma pazīmes. Sajūtas tādas kā ar pārlietu karbuli, kad motors cīnās lai nenoslāptu. Turot nospiestu gāzes pedāli mazliet ilgāk par 2-3 sek. atkal atdzīvojas un brauc normāli. Kad silts, nekas tamlīdzīgs nav novērots. Tajā brīdī auto vēl brauc ar benzīnu, jo nav pārslēdzies.
Kad atradīsi vainu, padod zināt, jo man tas pats jau kādu gadu. Līdz šim šķita, ka man rēgojas, bet ja jau citiem arī tādas pašas izjūtas, tad laikam nebūs melots.
Post Reply