Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Rīgā ir nedaudz savādak, kaut palielam tas pats, bet mazākās CSSD nodaļās, škiet strādā bijušie biļešu kontrolieri, vai cietuma uzraugi. Man ir dzinuši mašīnu uz tā pacelāja otrādāk, lai izkratītu pakaļu. Uz jautājumu, kāpēc tā, viņš tikai noplātīja rokas. Tas bija 9-5, kuram pakaļējie riteņi reāli stāvēja kā nodzītam BMW /-\
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man atkal tāds novērojums, ka reizēs, kad braucu uz CSDD darba pusdienlaikā, ar darba ancuku, tad pret mani zituras kā pret balto cilvēku, bet kā aizbrauc džīnās, darba dienas vakarā, tā sāk piekasīties par pabalējušām lampiņām, par pilošu eļļu, par kaut kādām brīvkustībām un nepietiekami svaigām putekļu gumijām, par nenostiprinātu akumulatoru un pat pajautā par ugunsdzēsi un visu beigās vēl pamēra gaismas caurlaidību logiem un to vai priekšējā loga tonējuma nadziņš nav platāks par 14 centimetriem! :)
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pameginiet iziet apskati Grobina!Sapratisiet,ka vispar neesat cilveki un masina ir pedejais grausts.
Lielakais sasniegums bija kad garantijas VW Tuaregam bija iekeksejusi ellas nopludi un koroziju.LM(metalurgs) protams ieradas SD Autocentra ar lapu un stulbiem jautajumiem.Vispar bija diezgan pamatigs kaskis.:D
Lielakais sasniegums bija kad garantijas VW Tuaregam bija iekeksejusi ellas nopludi un koroziju.LM(metalurgs) protams ieradas SD Autocentra ar lapu un stulbiem jautajumiem.Vispar bija diezgan pamatigs kaskis.:D
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Esmu tur gājis apskati 1974 gada Vaz 2103. Izgāju, tikai bija grūti paskaidrot, ka tik vecam žigulim nav avareiku!:-)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man bij jauni kluči , diski , pat br. škķidrums nomainīts , atšķirība tāpat bij , un katru gadu vienāda , hvz :PArnijs wrote: Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
A Mēs V70, kuram rocene vispār neķer pirmdien izgājām ar ideāliem cipariem...:P
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paliek supportos manžetes nomainīt.alpins wrote:Man bij jauni kluči , diski , pat br. škķidrums nomainīts , atšķirība tāpat bij , un katru gadu vienāda , hvz :PArnijs wrote: Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vēl jau pastāv visādas figņas, kā gultņu stāvoklis, spiediens riepās (rites pretestība) un tmldz. Galvenais, lai bremzējot nekur nevelk, bet tie daži procenti dižu lomu nespēlēalpins wrote:Man bij jauni kluči , diski , pat br. škķidrums nomainīts , atšķirība tāpat bij , un katru gadu vienāda , hvz :PArnijs wrote: Ja gribi, lai būtu vienādi, tad - jauni kluči + diski.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par rocenes atšķirību - šķiet, tikko kā vienam auto izgāju ar maķenīt zem 0.5 vienā pusē un maķenīt virs 1 otrā pusē, respektīvi atšķirība teorētiski vairāk par 50%, taču noparkoties tak var un rocene pēc idejas netiek izmantota braucot.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
esmu izgaajis ar 3.0 un 1.1 attieciigi. Taa kaa vvzin ka vinji tur skataasedijs wrote:Par rocenes atšķirību - šķiet, tikko kā vienam auto izgāju ar maķenīt zem 0.5 vienā pusē un maķenīt virs 1 otrā pusē, respektīvi atšķirība teorētiski vairāk par 50%, taču noparkoties tak var un rocene pēc idejas netiek izmantota braucot.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pēc deguniem skatās!:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man kādreiz viens no tiem pārbaudītājiem teica, ka rocenai galvenais, lai nav nulle nevienam ritenim, tad jau izlaiž
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
To viņiem māca pat skolā- ja ir georga lentīte vai krievveidīgais numura rāmītis, tad lido. Ja pirmais no mašīnas izkāpj un pirksti gaisā, lapas inspektoram sejā un sveiki, labdien neeksistē- lido. Ja aizbrauksi ar ģimeni, zolīdi sasveicināsies, lampas degs, tad apskati iziesi. Tā vismaz ir Rīgas kantorī...;)elmo wrote:Pēc deguniem skatās!:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums sekojošs. Pēdējā laikā esmu pamanījis tādu parādību, ka no rīta pielaižot auto viss darbojas lieliski, izripinos pa stāvvietas celiņu līdz Brīvībeni un kad vajag iedot gāzi, lai izlīstu droši uz ceļa, nevienam netraucējot (gāzes pedālis līdz pusei, nevis grīdā) auto mēdz izrādīt gurdenuma pazīmes. Sajūtas tādas kā ar pārlietu karbuli, kad motors cīnās lai nenoslāptu. Turot nospiestu gāzes pedāli mazliet ilgāk par 2-3 sek. atkal atdzīvojas un brauc normāli. Kad silts, nekas tamlīdzīgs nav novērots. Tajā brīdī auto vēl brauc ar benzīnu, jo nav pārslēdzies.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kad atradīsi vainu, padod zināt, jo man tas pats jau kādu gadu. Līdz šim šķita, ka man rēgojas, bet ja jau citiem arī tādas pašas izjūtas, tad laikam nebūs melots.elmo wrote:Jautājums sekojošs. Pēdējā laikā esmu pamanījis tādu parādību, ka no rīta pielaižot auto viss darbojas lieliski, izripinos pa stāvvietas celiņu līdz Brīvībeni un kad vajag iedot gāzi, lai izlīstu droši uz ceļa, nevienam netraucējot (gāzes pedālis līdz pusei, nevis grīdā) auto mēdz izrādīt gurdenuma pazīmes. Sajūtas tādas kā ar pārlietu karbuli, kad motors cīnās lai nenoslāptu. Turot nospiestu gāzes pedāli mazliet ilgāk par 2-3 sek. atkal atdzīvojas un brauc normāli. Kad silts, nekas tamlīdzīgs nav novērots. Tajā brīdī auto vēl brauc ar benzīnu, jo nav pārslēdzies.