Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No sākuma griezies pie sevis. Taustiņu kombinācija "Auto"+"Off" = primārā diagnostika. Pēc kļūdas koda būs saprotams, kas jādara tālāk.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un ja nekādas kļūdas nav :)?
Man arī šadi joki mēdz gadīties, bet diezgan reti, arī nekādas sakarības neesmu atradis. Parasti iszlēdzu klimatkontroli un pēc pāris minūtēm ieslēdzu atpakaļ, manā gadījumā tas palīdz.
Man arī šadi joki mēdz gadīties, bet diezgan reti, arī nekādas sakarības neesmu atradis. Parasti iszlēdzu klimatkontroli un pēc pāris minūtēm ieslēdzu atpakaļ, manā gadījumā tas palīdz.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad taisa ACC restartu.skirem wrote:Un ja nekādas kļūdas nav :)?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pamēģināju nospiest to maģisko taustiņu kombināciju - ekrāna kreisajā stūrī parādījās "0". Pieņemu, ka kļuda nepiefiskējās.
Vai arī vajag to darīt tieši tajā brīdī kad gļuks izpaužas? Respektīvi, tad kad pūš karsto gaisu aukstā vietā?
Vai arī vajag to darīt tieši tajā brīdī kad gļuks izpaužas? Respektīvi, tad kad pūš karsto gaisu aukstā vietā?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man atkal izteikti karstā laikā ACC strādā drausmīgi skaļi!:angry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tas nav tik traki. Vot kad traki karstā laikā, sāk pūst traki karstu gaisu, tas ir numurs :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Domā tieši motoru? Iespējams, ka der iztīrīt lapas. Vismaz man tā bija. Pie lieliem apgriezieniem briesmīgi rūca un grabēja.elmo wrote:Man atkal izteikti karstā laikā ACC strādā drausmīgi skaļi!:angry:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gan jau bij domāts sūknis , man ar riktīgā karstumā viņš ir skaļāks , nu jau daudzus gadus ;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aga, sūknis, un dažreiz pēc noslāpēšanas šis saka buļ buļ buļ...ššs. :-)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik ar elementāru čipošanu bez kardinālām pārbūvēm var izspiest no Vilkača 2,0 motora lai tas būtu lietojams normālā ikdienas satiksmē to nenokaujot?
Jeb citiem vārdiem sakot, vai no 2,0 vilkača ar teiksim 1k Ls budžetu ir iespējams saveidot kaut ko tuvu standarta 2,3 AERO vilkatim dinamikas ziņā?
Jeb citiem vārdiem sakot, vai no 2,0 vilkača ar teiksim 1k Ls budžetu ir iespējams saveidot kaut ko tuvu standarta 2,3 AERO vilkatim dinamikas ziņā?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
TD04, vai Garret hibrīds + čips pavilks uz ~230Zs Izmaksas ~ uz pusi no 1k.elmo wrote:
Jeb citiem vārdiem sakot, vai no 2,0 vilkača ar teiksim 1k Ls budžetu ir iespējams saveidot kaut ko tuvu standarta 2,3 AERO vilkatim dinamikas ziņā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vienkārši pētot sludinājumus secināju, ka 2.0 vilkatis, turklāt vagons ir savas 2-3k lētāks par 2,3 vilkati, kur nu vēl ja salīdzina ar AERO.
Tad nu ņemam labi nopakotu 2,0 Vagonu, +čips,+ TD04, +ARteh gāzes iekārta un var braukt puslīdz pieklājīgi un ekonomiski.
Turklāt zemāks ceļa nodoklis un lētāka OCTA, jo pēc papīriem mazāka jauda.:laugh:
Un kādas ir izmaksas, ja no 2,0 pārtaisa uz 2,3, līdzīgi kā tavam sudrabotajam!?
Tad nu ņemam labi nopakotu 2,0 Vagonu, +čips,+ TD04, +ARteh gāzes iekārta un var braukt puslīdz pieklājīgi un ekonomiski.
Turklāt zemāks ceļa nodoklis un lētāka OCTA, jo pēc papīriem mazāka jauda.:laugh:
Un kādas ir izmaksas, ja no 2,0 pārtaisa uz 2,3, līdzīgi kā tavam sudrabotajam!?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja esošo motoru, tad cita kloķene, klaņi, virzuļi + ECU un 240mm sajūgs.elmo wrote:
Un kādas ir izmaksas, ja no 2,0 pārtaisa uz 2,3, līdzīgi kā tavam sudrabotajam!?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jūs man piedodat, bet nekādi nevaru saprast, kā uzrakstīt privātu ziņonjumu, teiksim, Arnijam?...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ailē "Kam", tā arī raksti - Arnijs ;)
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH