Gāze un Aero.
Re:Gāze un SAAB.
Reiz Siguldas lukoilā redzēju dīvainu vīreli, kuram bulku vāģī bija 4 lielie plīts baloni, kurus viņš pildīja ar autogāzes pistoli. Piedzīvosim reversu darbību - pirksim plīts balonus un mēģināsim iedabūt mašīnā :)
Re:Gāze un SAAB.
Cik man stāstīja Krievu laikos zaga tā pat gāzi! ar vienkāršu metodi, savienojot balonus notiek spiediena izlīdzināšanas un mazais no lielā pats uzpildas līdz lielā spiedienam :) Un pats labākais tas notiek klusumā!eriks1531 wrote:Reiz Siguldas lukoilā redzēju dīvainu vīreli, kuram bulku vāģī bija 4 lielie plīts baloni, kurus viņš pildīja ar autogāzes pistoli. Piedzīvosim reversu darbību - pirksim plīts balonus un mēģināsim iedabūt mašīnā :)
Re:Gāze un Aero.
Eļļas ''smidzinātājs'' ir ierīce, kura ar ieplūdes kolektora palīdzību dozētā daudzumā iesūc sevī 8-9 pilienus eļļas minūtes laikā. Paredzēta, lai nesadeg vārsti.Nīgrais wrote:Den, kas vēl tas par eļļas smidzinātāju? :huh:
SAAB BANDA
Re:Gāze un Aero.
Ja jau te tik nopietnas runas iet par gāzi un tās turpmākajām cenām, tad varbūt noderēs šis raksts par slānekļa gāzi: http://neogeo.lv/?p=7931
Re:Gāze un SAAB.
Nu re un Latvijas gāze nolikvidēja pēdējos dabas gāzes uzpildes punktus Rīgā, Liepājā un Daugavpilī.
Kaut gan ieguldot nedaudz naudas marketingā tagad varēja iekasēt lielo kāpostu!:laugh:
Kaut gan ieguldot nedaudz naudas marketingā tagad varēja iekasēt lielo kāpostu!:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Gribēju pajautāt, vai ir iespējams reāli izņemt gāzes iekārtu, ja man to nevajag ? Esmu atradis sev mašīnu, kuru labprāt iegādātos ( Saab 9-3 2.0t 2003 gada 170Zs, nobraukums 130 000km), bet saimnieks trīs dienas atpakaļ ir ielicis gāzes iekārtu, bet es vēlētos to izņemt un pārdot.
Re:Gāze un Aero.
Flominto wrote:Gribēju pajautāt, vai ir iespējams reāli izņemt gāzes iekārtu, ja man to nevajag ? Esmu atradis sev mašīnu, kuru labprāt iegādātos ( Saab 9-3 2.0t 2003 gada 170Zs, nobraukums 130 000km), bet saimnieks trīs dienas atpakaļ ir ielicis gāzes iekārtu, bet es vēlētos to izņemt un pārdot.
Izdarāms jau ir viss,tikai ko darīsi ar caurumiem virsbūvē,kur iet gāzes trubas,caurumu panelī,kur ir slēdzis.....
Varbūt ir vērts braukt ar gāzētu auto,vai pameklēt citu,kuram nav gāzes iekārtas?
Re:Gāze un Aero.
Jā, tiešām pavisam biju piemirsis par tiem caurumiem :(, vienkārši negribās to gāzi, jo žēl tā motora
Re:Gāze un Aero.
Un kāpēc gan tu nevarētu braukāt vienkārši ar benzīnu? :) Toties, kad sadomāsi pārdot, būs vieglāk tikt vaļā.
Pie tam - tikko uzlikta un noņemta iekārta tāpat ir lietota iekārta un nemaksā vairs tik, cik no veikala. Paskaties, cik maksā atsevišķi tās komponentes, kas saliktas auto, sarēķini kopsummu, izdali ar divi un padomā, vai tas vispār nosegs izņemšanas izmaksas. :) Ok, gan jau nosegs - izņemt, noteikti, ir lētāk, kā ielikt.
Es labprāt uzklausītu, kas TIK slikts tiek nodarīts motoram, lai vismaz sēžot korķos nepakurinātu gāzi. Un kas tajā motorā ir TIK labs, lai to tā saudzētu? :) Tas ir divlitru LPT.. un nevis 2.8T airis vai kaut 2.0 FPT.
Pie tam - tikko uzlikta un noņemta iekārta tāpat ir lietota iekārta un nemaksā vairs tik, cik no veikala. Paskaties, cik maksā atsevišķi tās komponentes, kas saliktas auto, sarēķini kopsummu, izdali ar divi un padomā, vai tas vispār nosegs izņemšanas izmaksas. :) Ok, gan jau nosegs - izņemt, noteikti, ir lētāk, kā ielikt.
Es labprāt uzklausītu, kas TIK slikts tiek nodarīts motoram, lai vismaz sēžot korķos nepakurinātu gāzi. Un kas tajā motorā ir TIK labs, lai to tā saudzētu? :) Tas ir divlitru LPT.. un nevis 2.8T airis vai kaut 2.0 FPT.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Nu es jau laikam ar palikšu pie tā, ka ņemšu tikai ar benzīnu. Man tās braukāšanas nav tik lielas pa sastrēgumiem, lai būtu vajadzība pēc gāzes. Bet kāpēc vēlējos to, jo tam ir 170Zs, bet tam otram 2.0T ir tikai 150zs. Nu palikšu pie otrā varianta un domāju ka ar 150Zs priekš manām vajadzībām pietiks pilnība.edijs wrote:Un kāpēc gan tu nevarētu braukāt vienkārši ar benzīnu? :) Toties, kad sadomāsi pārdot, būs vieglāk tikt vaļā.
Pie tam - tikko uzlikta un noņemta iekārta tāpat ir lietota iekārta un nemaksā vairs tik, cik no veikala. Paskaties, cik maksā atsevišķi tās komponentes, kas saliktas auto, sarēķini kopsummu, izdali ar divi un padomā, vai tas vispār nosegs izņemšanas izmaksas. :) Ok, gan jau nosegs - izņemt, noteikti, ir lētāk, kā ielikt.
Es labprāt uzklausītu, kas TIK slikts tiek nodarīts motoram, lai vismaz sēžot korķos nepakurinātu gāzi. Un kas tajā motorā ir TIK labs, lai to tā saudzētu? :) Tas ir divlitru LPT.. un nevis 2.8T airis vai kaut 2.0 FPT.
Re:Gāze un Aero.
Izņem gāzes sistēmas drošinātāju un būs tev benzīna auto.:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Vari ņemt arī 1.8t,vai 2.0t(dzelži abiem vienādi),un sarunāt vizīti ar Arteh,pieļauju domu,ka atradīs labu risinājumu jaudai....Flominto wrote:Nu es jau laikam ar palikšu pie tā, ka ņemšu tikai ar benzīnu. Man tās braukāšanas nav tik lielas pa sastrēgumiem, lai būtu vajadzība pēc gāzes. Bet kāpēc vēlējos to, jo tam ir 170Zs, bet tam otram 2.0T ir tikai 150zs. Nu palikšu pie otrā varianta un domāju ka ar 150Zs priekš manām vajadzībām pietiks pilnība.edijs wrote:Un kāpēc gan tu nevarētu braukāt vienkārši ar benzīnu? :) Toties, kad sadomāsi pārdot, būs vieglāk tikt vaļā.
Pie tam - tikko uzlikta un noņemta iekārta tāpat ir lietota iekārta un nemaksā vairs tik, cik no veikala. Paskaties, cik maksā atsevišķi tās komponentes, kas saliktas auto, sarēķini kopsummu, izdali ar divi un padomā, vai tas vispār nosegs izņemšanas izmaksas. :) Ok, gan jau nosegs - izņemt, noteikti, ir lētāk, kā ielikt.
Es labprāt uzklausītu, kas TIK slikts tiek nodarīts motoram, lai vismaz sēžot korķos nepakurinātu gāzi. Un kas tajā motorā ir TIK labs, lai to tā saudzētu? :) Tas ir divlitru LPT.. un nevis 2.8T airis vai kaut 2.0 FPT.
Re:Gāze un Aero.
Flominto... Kāpēc tāda skepse pret gāzi, kā degvielu? (kura pēc savām īpašībām ir pat pārāka par benzīnu) Nav vairs tie laiki, kad liek pirmās paaudzes iekārtas, kur tiešām bij problēmas vienādi nobarot visus cilindrus. Un motoram gāze pati par sevi neko ļaunu nedara, izņemot to, ka ir sausāka, kas pamatā atsaucas uz vārstu ligzdām. Un arī tas ir labojams. Bet pats motors ar gāzi stipri mazāk piesārņojas, kā arī sadegšana ir dabai draudzīgāka, kā ar benzīnu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Laikam jau ka tāpēc, kā jau Jūs minējāt (cilvēku viedokļi no tiem laikiem, kad parādījās pirmās iekārtas) varbūt arī cilvēki tik tā runāja, ka viss esot slikti ar to gāzi. Pats neesmu nekad saskāries ar mašīnu kurai ir bijusi gāzes iekārta un iekšā ir mazs izbīlis, ka var būt kas ne tā (bet iekārtai toties ir divu gadu garantija).Arnijs wrote:Flominto... Kāpēc tāda skepse pret gāzi, kā degvielu? (kura pēc savām īpašībām ir pat pārāka par benzīnu) Nav vairs tie laiki, kad liek pirmās paaudzes iekārtas, kur tiešām bij problēmas vienādi nobarot visus cilindrus. Un motoram gāze pati par sevi neko ļaunu nedara, izņemot to, ka ir sausāka, kas pamatā atsaucas uz vārstu ligzdām. Un arī tas ir labojams. Bet pats motors ar gāzi stipri mazāk piesārņojas, kā arī sadegšana ir dabai draudzīgāka, kā ar benzīnu.
Tāpat arī doma ir braukt ciemos pie Jums Arnij :)
Re:Gāze un Aero.
Šis jau nedaudz ar plānprātību robežojas, bet nu kadrs jau jūk prātā pa savam.Flominto wrote:Gribēju pajautāt, vai ir iespējams reāli izņemt gāzes iekārtu, ja man to nevajag ? Esmu atradis sev mašīnu, kuru labprāt iegādātos ( Saab 9-3 2.0t 2003 gada 170Zs, nobraukums 130 000km), bet saimnieks trīs dienas atpakaļ ir ielicis gāzes iekārtu, bet es vēlētos to izņemt un pārdot.