savu ~3 gadus atpakaļ restaurēju Daugavas stadiona raj, sanāca 160LVL un savirzi viņi neregulē. Ļoti iespējams, ka tagad ir lētāk. Ja interesē, varu iedot kontaktus.andrisem wrote:Man patreiz tas ir aktuāli. Tuvākajās nedēļās došu 2.1i lai atrestaurē reiku.zudushais wrote:Sāk rasties pastiprināta interese par stūres reikas restaurāciju. Ir kādam ieteikumi kur vērsties un ar kādiem cipariem rēķināties?
Jau iepriekš pateicos par atsaucību.
Jelgavas 66 pa 140Ls. Tas ir ar noņemšanu, restaurāciju, atpakaļ uzlikšanu un savirzes regulēšanu.
Apzvanīju arī citus kantorus, citi apsolīja pa pāris stundām sataisīt visu pa 110Ls, citi cenas nemācēja pateikt.
Ja pats ņem nost, tad lētāk sanāk.
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vai kāds ir pārlicis 5durvju priekšējo sēdekļu polsterējumu, audumu un apsildi uz 3durvju SAAB c900? Vai vienīgā lieta, kas būtu jādara ir jāizgriež atzveltnes nolaišanas kloķim caurums, vai vēl kas atšķiras?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Joprojām mekleju sūci sava lielceļu kuģī. Netieku gudrs pa kurieni salonā tiek ūdens, aizmugurē sēdošiem kājas slapjas... Bet griesti sausi, grīda nav caura. Kādam ir idejas?
- krauklitis
- Zināms jau visiem
- Posts: 191
- Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
- Location: Kekava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bija tas pats ar mani bruno,
lukai ir 4noteces pa stojkam lietusudenim, un vienai notecei aizmugurejai bija apaksejais gals aizlocijies ka ūdens neteceja prom, un ūdens bija atradis ceļu pa to blīvi (izspiežot) kur lukai pienāk trubina, kas lūku darbina. Tad ūdens tālāk pa griestu apsuvumu un aizmugurējo stojkas apsuvumu nonāca lidz pasažiera kājām. Apsuvums no salona puses nebija slapjš.
Lidz ko noversu abas augstāk minētās ūdens vairs nesucas.
lukai ir 4noteces pa stojkam lietusudenim, un vienai notecei aizmugurejai bija apaksejais gals aizlocijies ka ūdens neteceja prom, un ūdens bija atradis ceļu pa to blīvi (izspiežot) kur lukai pienāk trubina, kas lūku darbina. Tad ūdens tālāk pa griestu apsuvumu un aizmugurējo stojkas apsuvumu nonāca lidz pasažiera kājām. Apsuvums no salona puses nebija slapjš.
Lidz ko noversu abas augstāk minētās ūdens vairs nesucas.
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
deviņsimto
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
B202 16v galva. Turbo/neturbo... kas atšķiras?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Dzeses izvadsNils wrote:B202 16v galva. Turbo/neturbo... kas atšķiras?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
n/a tāda vienkārši nav? Bet ir tak ne pārāk sarežģīti labojams?Arnijs wrote:Dzeses izvadsNils wrote:B202 16v galva. Turbo/neturbo... kas atšķiras?
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Varētu būt vēl kkādi sīkumi, koroč - jāskatās dabā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Klau,
Es te, cīnoties ar rūsu, noņēmu no virsbūves nost bamperu pagarinājumus,kā arī arku uzlikas ar visiem atbalstiem (man tādi ir aizmugurējās arkās, pie durvīm). Bamperu pagarinājumi bija pieskrūvēti, skrūves bija ieskrūvētas plastmasas tapās, kas stiprinājās speciālos caurumos virsbūvē. Tā kā rūsa bija arī tieši pie tiem caurumiem, nācās tās tapas izravēt ārā, kas, protams, bija šo tapu dzīves beigas :dry: Jautājums - tādas tapas var kaut kur reāli jaunas uz vietas LV nopirkt? Piemēram, DEPO? Vai arī tās ir tikai automašīnām domātas un Saabiem pieejamas respektīvi tikai Vikingos? :huh:
Par arkas uzlikas atbalstiem - tās bija piestiprinātas ar tādām kā metāla tapām (salonā līdzīgas ir no plastmasas), kuras nekā citādi nenāca ārā kā tikai sakropļotas/pa daļām. Bēda tāda, ka galvas trim no četrām nolūza, bet pats korpuss palika iekšā. Nezinu, kā lai tās dabū ārā :dry: Reāli laikam tie atbalsti būs vienkārši jāpielīmē :dry: :huh:
Es te, cīnoties ar rūsu, noņēmu no virsbūves nost bamperu pagarinājumus,kā arī arku uzlikas ar visiem atbalstiem (man tādi ir aizmugurējās arkās, pie durvīm). Bamperu pagarinājumi bija pieskrūvēti, skrūves bija ieskrūvētas plastmasas tapās, kas stiprinājās speciālos caurumos virsbūvē. Tā kā rūsa bija arī tieši pie tiem caurumiem, nācās tās tapas izravēt ārā, kas, protams, bija šo tapu dzīves beigas :dry: Jautājums - tādas tapas var kaut kur reāli jaunas uz vietas LV nopirkt? Piemēram, DEPO? Vai arī tās ir tikai automašīnām domātas un Saabiem pieejamas respektīvi tikai Vikingos? :huh:
Par arkas uzlikas atbalstiem - tās bija piestiprinātas ar tādām kā metāla tapām (salonā līdzīgas ir no plastmasas), kuras nekā citādi nenāca ārā kā tikai sakropļotas/pa daļām. Bēda tāda, ka galvas trim no četrām nolūza, bet pats korpuss palika iekšā. Nezinu, kā lai tās dabū ārā :dry: Reāli laikam tie atbalsti būs vienkārši jāpielīmē :dry: :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tiem, ko tu sauc par atbalstiem, bija jābūt piekniedētiem ar parastām kniedēm ar lielu galviņulawyer wrote:Klau,
Es te, cīnoties ar rūsu, noņēmu no virsbūves nost bamperu pagarinājumus,kā arī arku uzlikas ar visiem atbalstiem (man tādi ir aizmugurējās arkās, pie durvīm). Bamperu pagarinājumi bija pieskrūvēti, skrūves bija ieskrūvētas plastmasas tapās, kas stiprinājās speciālos caurumos virsbūvē. Tā kā rūsa bija arī tieši pie tiem caurumiem, nācās tās tapas izravēt ārā, kas, protams, bija šo tapu dzīves beigas :dry: Jautājums - tādas tapas var kaut kur reāli jaunas uz vietas LV nopirkt? Piemēram, DEPO? Vai arī tās ir tikai automašīnām domātas un Saabiem pieejamas respektīvi tikai Vikingos? :huh:
Par arkas uzlikas atbalstiem - tās bija piestiprinātas ar tādām kā metāla tapām (salonā līdzīgas ir no plastmasas), kuras nekā citādi nenāca ārā kā tikai sakropļotas/pa daļām. Bēda tāda, ka galvas trim no četrām nolūza, bet pats korpuss palika iekšā. Nezinu, kā lai tās dabū ārā :dry: Reāli laikam tie atbalsti būs vienkārši jāpielīmē :dry: :huh:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bet kā ir ar tām skrūvju tapām? :huh:
Tās var kaut kur reāli dabūt?
Tās var kaut kur reāli dabūt?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nil, kas tad bija par vainu nelekšanai Tavam 900?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vēl neesmu ticis līdz Arnim ar visu auto normālā laikā... tiesa, es esmu iemācījies viņu pielaist, lai nenoslāpst, lai gan tas nav nekāds baigais atrisinājums.KoreFun wrote:Nil, kas tad bija par vainu nelekšanai Tavam 900?
Tagad ir tā, ka ieslēdzot aizdedzi uz 10-15sec. un tikai tad laižot klāt viņš pārsvarā paliek rūcot.
Man uz ieplūdes kolektora ir uzmesta kvēlsvece un to tad es arī katru reizi sildu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
lawyer wrote:Bet kā ir ar tām skrūvju tapām? :huh:
Tās var kaut kur reāli dabūt?
Izrādās, ka var gan - Vikingos pat ir uz vietas - kaut kas zem LVL 2.00/gab. :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sūtīju ebay:ziedoniz wrote:Kur pirki tos jaunos bumpstopus?
Man arī itkā viens nav (tā ir klasika visiem šitiem modeliem), itkā nesēroju pēc viņa, bet ja nu kādreiz sagribās :)
http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-CLASSIC- ... 4abbcd7488
Tiem, kam man atnāca, bija uz iepakojuma rakstīts Scantech.
Varbūt uz vietas var lētāk atrast, bija slinkums skatīties.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i