Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ivanusi »

pokupal eti rezinki v magazine saab-volvo na Gogolja iela vesnoj, no cenu sejcas ne pomnju
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ivanusi »

nasol staruju vizitku no dumaju nomer ostalsja tot ze : 67228140 gogoļa 11.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Pie mums var dabūt. Pa trīnīti ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Varbūt Tev motora spilveni PartNo : 7545650 ar pa lēto ir ? :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

andrisem wrote:Varbūt Tev motora spilveni PartNo : 7545650 ar pa lēto ir ? :)
Nebūs. Ar šiem nebija problēmu 3 gadi iepriekš, bet ne tagad
Toties pa lēto ir Štatos
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Arnijs wrote:
andrisem wrote:Varbūt Tev motora spilveni PartNo : 7545650 ar pa lēto ir ? :)
Nebūs. Ar šiem nebija problēmu 3 gadi iepriekš, bet ne tagad
Toties pa lēto ir Štatos
Šo saitu ar biju atradis. Pietam tie ir hidroliskie.
Nedaudz dārgāk hidroliskie ir arī te:
http://www.thesaabsite.com/900old/c900mounts.htm

Rekādus es atradu tepat LV:
http://autoprece.lv/autopreces/product/2372263
Šie gan nav hidroliskie, bet cena jau dikti lēta. Jāuzzvana šiem pēc 17. septembra.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:


Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
900aero clubsport #8
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Jātaisa dubultas klemmes un jāpārskrūvē akumulators uz skati, ja gribas bagāžniekā vai kreisajā spārnā turēt.

Tie motora spilveni c900 nolietojas, bet es domāju būšu pirmais, kas mainīs tos manam c900 1990. gada auto, bet 9-5 2000. gada jau esmu nomainījis dažus gadus atpakaļ. Domāju uzliks kādus dabūs un uz kādiem 5~10 gadiem vajadzētu būt mieram.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by zinitis »

ziedoniz wrote:Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:


Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Bet Tu uz skati ieliec kādu mazu aķīti,no japāņu vai korejiešu auto,orģinālajā vietā,pieliec kādas šlaukas,kas izskatās pēc vadiem,bet bagāžniekā uz skates dienu ieliec kartupeļu maisu,lai nomaskē īsto aķi...,varbūt šāds gājiens iziet cauri :laugh: :laugh: :laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:


Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Sviests,

Es tiesi tagad plaanoju 3 collu Downpipe un AKB paarvietosanu. Tiesaam nedriikst?
Nez ko vini teiktu, ja tooth izzaagjeets iekseejais spaarns, lai AKB pavirziitu prom no DP virzienaa uz aaru?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

zinitis wrote:
ziedoniz wrote:Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:


Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Bet Tu uz skati ieliec kādu mazu aķīti,no japāņu vai korejiešu auto,orģinālajā vietā,pieliec kādas šlaukas,kas izskatās pēc vadiem,bet bagāžniekā uz skates dienu ieliec kartupeļu maisu,lai nomaskē īsto aķi...,varbūt šāds gājiens iziet cauri :laugh: :laugh: :laugh:
perfekta ideja, es domāju, ka tā es arī darīšu :P cepums par to :)


Un kurbad, es domāju, ka nē. Es zinu vēl vienu 900og ar 3"dp, kam akb ir zem bagažnieka grīdas (man ir virs grīdas, pie beņķa atzveltnes speciālā kastē), kam neko nesaka, jo izskatās diezgan oem
900aero clubsport #8
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ifka »

Sveiki visiem,

Luudzu, pie iespeejas, sniedziet padomu, kur Riigaa viskrietnaak iespeejams pielabot/paarshuut a/m aadas seedekljus (prioritaate attieksmee). A.Letinjsh no Ganiibu dambja ir uuber laps, bet aiznjemts & Kjiinieshu kvartaals ir zinaams, bet taalu. Varbuut ir veel kas tikpat labs.

Paldies jau ieprieksj,
i
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Man šķita sakarīgs kantoris Matīsa ielā 8 - sašuva man labi c900 vadītāja sēdekli (pat grūti pateikt, ka labots) par sakarīgu cenu - LVL 35 - vienas dienas laikā :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by saule »

Sakiet, lūdzu, kā pareizi ziemā uzglabāt kabrioletu:
a) ar paceltu un nospriegotu jumtu;
b) ar paceltu, bet nenospriegotu jumtu;
c) ar salocītu jumut?
SAAB un SUBARU
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ifka »

Sveiki,

Ar paarlieciibu apgalvoju: a).

Nojaushu, ka automohobilis tiek uzglabaats garazjaa. Ja taa, tad praatiigi buutu nodroshinaat nelielu ventilaaciju salonaa (nedaudz atverot logus), ja vien puteklju daudzums telpaa to pieljauj.

Ar cienju,
i
Post Reply