Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
pokupal eti rezinki v magazine saab-volvo na Gogolja iela vesnoj, no cenu sejcas ne pomnju
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
nasol staruju vizitku no dumaju nomer ostalsja tot ze : 67228140 gogoļa 11.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pie mums var dabūt. Pa trīnīti ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Varbūt Tev motora spilveni PartNo : 7545650 ar pa lēto ir ? :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nebūs. Ar šiem nebija problēmu 3 gadi iepriekš, bet ne tagadandrisem wrote:Varbūt Tev motora spilveni PartNo : 7545650 ar pa lēto ir ? :)
Toties pa lēto ir Štatos
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Šo saitu ar biju atradis. Pietam tie ir hidroliskie.Arnijs wrote:Nebūs. Ar šiem nebija problēmu 3 gadi iepriekš, bet ne tagadandrisem wrote:Varbūt Tev motora spilveni PartNo : 7545650 ar pa lēto ir ? :)
Toties pa lēto ir Štatos
Nedaudz dārgāk hidroliskie ir arī te:
http://www.thesaabsite.com/900old/c900mounts.htm
Rekādus es atradu tepat LV:
http://autoprece.lv/autopreces/product/2372263
Šie gan nav hidroliskie, bet cena jau dikti lēta. Jāuzzvana šiem pēc 17. septembra.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:
Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jātaisa dubultas klemmes un jāpārskrūvē akumulators uz skati, ja gribas bagāžniekā vai kreisajā spārnā turēt.
Tie motora spilveni c900 nolietojas, bet es domāju būšu pirmais, kas mainīs tos manam c900 1990. gada auto, bet 9-5 2000. gada jau esmu nomainījis dažus gadus atpakaļ. Domāju uzliks kādus dabūs un uz kādiem 5~10 gadiem vajadzētu būt mieram.
Tie motora spilveni c900 nolietojas, bet es domāju būšu pirmais, kas mainīs tos manam c900 1990. gada auto, bet 9-5 2000. gada jau esmu nomainījis dažus gadus atpakaļ. Domāju uzliks kādus dabūs un uz kādiem 5~10 gadiem vajadzētu būt mieram.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bet Tu uz skati ieliec kādu mazu aķīti,no japāņu vai korejiešu auto,orģinālajā vietā,pieliec kādas šlaukas,kas izskatās pēc vadiem,bet bagāžniekā uz skates dienu ieliec kartupeļu maisu,lai nomaskē īsto aķi...,varbūt šāds gājiens iziet cauri :laugh: :laugh: :laugh:ziedoniz wrote:Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:
Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sviests,ziedoniz wrote:Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:
Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Es tiesi tagad plaanoju 3 collu Downpipe un AKB paarvietosanu. Tiesaam nedriikst?
Nez ko vini teiktu, ja tooth izzaagjeets iekseejais spaarns, lai AKB pavirziitu prom no DP virzienaa uz aaru?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
perfekta ideja, es domāju, ka tā es arī darīšu :P cepums par to :)zinitis wrote:Bet Tu uz skati ieliec kādu mazu aķīti,no japāņu vai korejiešu auto,orģinālajā vietā,pieliec kādas šlaukas,kas izskatās pēc vadiem,bet bagāžniekā uz skates dienu ieliec kartupeļu maisu,lai nomaskē īsto aķi...,varbūt šāds gājiens iziet cauri :laugh: :laugh: :laugh:ziedoniz wrote:Hmm, reku izrādās, ka pēc TA noteikumiem AKB jāatrodas režotāja paredzētajā vietā un jāmēģina neizkust centimetru no turbīnas. Idioti. "Nu tu ieliec viņu atpakaļ oem vietā, ja?" Ok, protams, tas ir tikpat vienkārši kā nomainīt riteņus :angry:
Es motora spilvenus taisītu poly, cik lasu ārzemju forumus, viņi tāpat visiem plīst.
Un kurbad, es domāju, ka nē. Es zinu vēl vienu 900og ar 3"dp, kam akb ir zem bagažnieka grīdas (man ir virs grīdas, pie beņķa atzveltnes speciālā kastē), kam neko nesaka, jo izskatās diezgan oem
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sveiki visiem,
Luudzu, pie iespeejas, sniedziet padomu, kur Riigaa viskrietnaak iespeejams pielabot/paarshuut a/m aadas seedekljus (prioritaate attieksmee). A.Letinjsh no Ganiibu dambja ir uuber laps, bet aiznjemts & Kjiinieshu kvartaals ir zinaams, bet taalu. Varbuut ir veel kas tikpat labs.
Paldies jau ieprieksj,
i
Luudzu, pie iespeejas, sniedziet padomu, kur Riigaa viskrietnaak iespeejams pielabot/paarshuut a/m aadas seedekljus (prioritaate attieksmee). A.Letinjsh no Ganiibu dambja ir uuber laps, bet aiznjemts & Kjiinieshu kvartaals ir zinaams, bet taalu. Varbuut ir veel kas tikpat labs.
Paldies jau ieprieksj,
i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Man šķita sakarīgs kantoris Matīsa ielā 8 - sašuva man labi c900 vadītāja sēdekli (pat grūti pateikt, ka labots) par sakarīgu cenu - LVL 35 - vienas dienas laikā :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sakiet, lūdzu, kā pareizi ziemā uzglabāt kabrioletu:
a) ar paceltu un nospriegotu jumtu;
b) ar paceltu, bet nenospriegotu jumtu;
c) ar salocītu jumut?
a) ar paceltu un nospriegotu jumtu;
b) ar paceltu, bet nenospriegotu jumtu;
c) ar salocītu jumut?
SAAB un SUBARU
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sveiki,
Ar paarlieciibu apgalvoju: a).
Nojaushu, ka automohobilis tiek uzglabaats garazjaa. Ja taa, tad praatiigi buutu nodroshinaat nelielu ventilaaciju salonaa (nedaudz atverot logus), ja vien puteklju daudzums telpaa to pieljauj.
Ar cienju,
i
Ar paarlieciibu apgalvoju: a).
Nojaushu, ka automohobilis tiek uzglabaats garazjaa. Ja taa, tad praatiigi buutu nodroshinaat nelielu ventilaaciju salonaa (nedaudz atverot logus), ja vien puteklju daudzums telpaa to pieljauj.
Ar cienju,
i