Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by KurBads »

laikam jau jārokās lēnām vai nu uz ziemeļrietumiem Trollhattenas virzienā vai arī uz ziemeļaustrumiem Uusikaupunki virzienā :)

bet tā, vai tik uz jostām nav pašu jostu izgatavošanas datums, kas var būt agrāk nekā autiņš ir ticis komplektēts?
kakucis wrote:Nu mans projekts pašlaik gaida ziemu. Visu talladegu arī vēl neesu salasījis kopā, viena daļa gaida mani Nila noliktavā. Bet ir jautājums par tēmu. Bizenājs pameta ideju. Pēc VIN mēs varam dabūt ražošanas līniju kur konkrētais eksemplārs ir uzražots + vēl šadu tādu infu, bet gandrīz neko par komplektāciju. BET... uz drošības siksnām priekšā pie lejas fiksētā gala ir birka ar precīzu gadu, nedēļu un dienu kad teorētiski auto ir noripojis no konveijera(9000 ir, atradu arī ko līdzīgu 900og, 99 nevarēja saprast). Tātad teorētiski ja varētu piekļūt kaut kādai rūpnīcas datu bāzei tad varētu uzzināt pilnīgi visu par auto. Jautājums sekojošs vai kādam ir idejas kurā virzienā rakt?...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by kakucis »

:laugh: grūti pateikt, bet katrā gadījumā interesants ir fakts par tik precīzu datuma norādi...
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

platais wrote:redzu koka detaļas, bez lielaa koka paneļa esamības, kas ir zināms par iepriekšējiem saimniekiem? nav no ziepniekkalna puses? :laugh: joks paliek joks, bet sāpe par aplauztajām koka detaļām tajā rajonā , gadu gaitā nekur nav pazudusi :D p.s man arī otrs auto ,kas dus garāžā ir 89. , bet ar slīpo purnu, stūre bija līdzīga, bet ar dzeltenu strīpiņu, šķiet jāpaskatās vecās foto, man arī mazliet neskaidrs tas vecāku 9000 iedalījums un kam ko varēja pasūtīt klāt, laikam vnk dziļāk jārok.. :)
tās koka detaļas ir ļoti bēdīgas, es pat teiktu, ka izskatās pēc uzlīmēm vairāk. iepriekšējais saimnieks ir man labs draugs, kurš interesējas par retām mašīnām vispār, iepriekšējais saimnieks bija viņa draugs, savukārt vēl pirms tam 2002. gadā tas auto atceļoja no kaut kurienes, vēl nav nopratināts tas pirmais Latvijas saimnieks. es arī no viņa cenšos dabūt kaut kādu info par saknēm, bet vēl tās ziņas nav... par to, ko var pasūtīt klāt runājot - ir man kaut kādi bukleti, bet tur nekas tāds nav un nezinu, kur tādus atrast. varbūt arī kāds varētu padalīties, ja ir...
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

kakucis wrote:Nu mans projekts pašlaik gaida ziemu. Visu talladegu arī vēl neesu salasījis kopā, viena daļa gaida mani Nila noliktavā. Bet ir jautājums par tēmu. Bizenājs pameta ideju. Pēc VIN mēs varam dabūt ražošanas līniju kur konkrētais eksemplārs ir uzražots + vēl šadu tādu infu, bet gandrīz neko par komplektāciju. BET... uz drošības siksnām priekšā pie lejas fiksētā gala ir birka ar precīzu gadu, nedēļu un dienu kad teorētiski auto ir noripojis no konveijera(9000 ir, atradu arī ko līdzīgu 900og, 99 nevarēja saprast). Tātad teorētiski ja varētu piekļūt kaut kādai rūpnīcas datu bāzei tad varētu uzzināt pilnīgi visu par auto. Jautājums sekojošs vai kādam ir idejas kurā virzienā rakt?...

PS Tā birka ir uz visām siksnām, ja no ir sadilis tā ka nevar salasīt...
tā ideja, protams, laba, bet nav jau laikam iespējas īsti tur piekļūt.
es biju ar saviem jautājumiem iegriezies arī "varenajā" Viking motorā. Tur viss, ko man pateica, ka vispār vajagot pirkt jaunu auto, piedāvāja durvis par 700 latiem bez PVN un neko ar izcelsmi palīdzēt nevarēja. it kā tuvākie cilvēki Saab...
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

Matīss wrote:
KurBads wrote:tas otrais, ko esi iekopējis par c900 nav nekāds c900 talladega apraksts, tāda talladega nemaz nav bijis. tas ir c900 carlsson (UK), kas vairāk vai mazāk ir c900 ar airflow kitu :)
tad vēl uzreiz ir jautājums, par kuru es topiku netaradu - kādas tad vispār versijas ir bijušas 9000 sābiem? Spānijā kaut ko līdzīgu Talladegai sauc par 9000 airflow. kas būtu tas tāds?
joprojām aktuāls jautājums par 9000 airflow:
te foto, kurus atradu:
http://foto.inbox.lv/matiss.salins/9000-airflow
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

domāju ka KurBadam tasinība, jo, piemēram, uz durvju apšuvuma man ir janvāris, bet auto izlaists vēlāk.
KurBads wrote:laikam jau jārokās lēnām vai nu uz ziemeļrietumiem Trollhattenas virzienā vai arī uz ziemeļaustrumiem Uusikaupunki virzienā :)

bet tā, vai tik uz jostām nav pašu jostu izgatavošanas datums, kas var būt agrāk nekā autiņš ir ticis komplektēts?
kakucis wrote:Nu mans projekts pašlaik gaida ziemu. Visu talladegu arī vēl neesu salasījis kopā, viena daļa gaida mani Nila noliktavā. Bet ir jautājums par tēmu. Bizenājs pameta ideju. Pēc VIN mēs varam dabūt ražošanas līniju kur konkrētais eksemplārs ir uzražots + vēl šadu tādu infu, bet gandrīz neko par komplektāciju. BET... uz drošības siksnām priekšā pie lejas fiksētā gala ir birka ar precīzu gadu, nedēļu un dienu kad teorētiski auto ir noripojis no konveijera(9000 ir, atradu arī ko līdzīgu 900og, 99 nevarēja saprast). Tātad teorētiski ja varētu piekļūt kaut kādai rūpnīcas datu bāzei tad varētu uzzināt pilnīgi visu par auto. Jautājums sekojošs vai kādam ir idejas kurā virzienā rakt?...
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nauris_t16 »

protams, ka uz detaļām ir to ražošanas datumi, kam būtu jābūt vecākiem par paša auto izlaišanas datumu. Respektīvi - auto 89.gada, diski 92.gada - mainīti :) (personīgais piemērs)

900og ir birka uz priekšējām durvīm zem apšuvuma, kur ir kkāds aprīkojuma kodējums, neesmu īsti iedziļinājies, bet tur ir VINs laikam, manā gadījumā AERO, virsūves un salona krāsas, vēl kkādi kodi un sīkumi. Arī uz pečkas kas tāds ir redzēts, bet 900og tad ir jāceļ laukā panelis :D Es nedomāju, ka ir citu variantu kaut ko baigi uzzināt. Ja gribas būt par spiegu, jāpērk bmw, tiem viss ir VINā iekodēts ;)
900aero clubsport #8
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

Galvenais uzdevums joprojām paliek uztaisīt to auto pēc iespējas tuvāku oriģinalitātei ar dažiem vajadzīgiem uzlabojumiem. Man tas noteiktu nebūs paredzēts trasei vai tamlīdzīgi, bet gan svētdienai, lai pakaitinātu 55 AMG meršus, piemēram! :laugh:
Tāpēc arī ir visi šitie jautājumi, lai noskaidrotu, kas viņam ir nācis tajos gados (ne vēlāk) no tā aprīkojuma, izskata un tamlīdzīgi. Tāpēc arī vēršos pie Jums.
ziedoniz wrote:protams, ka uz detaļām ir to ražošanas datumi, kam būtu jābūt vecākiem par paša auto izlaišanas datumu. Respektīvi - auto 89.gada, diski 92.gada - mainīti :) (personīgais piemērs)

900og ir birka uz priekšējām durvīm zem apšuvuma, kur ir kkāds aprīkojuma kodējums, neesmu īsti iedziļinājies, bet tur ir VINs laikam, manā gadījumā AERO, virsūves un salona krāsas, vēl kkādi kodi un sīkumi. Arī uz pečkas kas tāds ir redzēts, bet 900og tad ir jāceļ laukā panelis :D Es nedomāju, ka ir citu variantu kaut ko baigi uzzināt. Ja gribas būt par spiegu, jāpērk bmw, tiem viss ir VINā iekodēts ;)
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

un es baigi negribēu saskarties ar situāciju, kad kāds zinātājs man pateiktu - kas tas par pakaļdarinājumu? :laugh:
Matīss wrote:Galvenais uzdevums joprojām paliek uztaisīt to auto pēc iespējas tuvāku oriģinalitātei ar dažiem vajadzīgiem uzlabojumiem. Man tas noteiktu nebūs paredzēts trasei vai tamlīdzīgi, bet gan svētdienai, lai pakaitinātu 55 AMG meršus, piemēram! :laugh:
Tāpēc arī ir visi šitie jautājumi, lai noskaidrotu, kas viņam ir nācis tajos gados (ne vēlāk) no tā aprīkojuma, izskata un tamlīdzīgi. Tāpēc arī vēršos pie Jums.
ziedoniz wrote:protams, ka uz detaļām ir to ražošanas datumi, kam būtu jābūt vecākiem par paša auto izlaišanas datumu. Respektīvi - auto 89.gada, diski 92.gada - mainīti :) (personīgais piemērs)

900og ir birka uz priekšējām durvīm zem apšuvuma, kur ir kkāds aprīkojuma kodējums, neesmu īsti iedziļinājies, bet tur ir VINs laikam, manā gadījumā AERO, virsūves un salona krāsas, vēl kkādi kodi un sīkumi. Arī uz pečkas kas tāds ir redzēts, bet 900og tad ir jāceļ laukā panelis :D Es nedomāju, ka ir citu variantu kaut ko baigi uzzināt. Ja gribas būt par spiegu, jāpērk bmw, tiem viss ir VINā iekodēts ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by edijs »

Tātad tu gribi pakaļdarinājumu, bet tā, lai tas nebūtu uz aci nosakāms? :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Matīss
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 28
Joined: Tue Aug 21, 2012 10:44 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Matīss »

Būtu labi uztaisīt tā, lai tas īpaši neatšķirtos no oriģināla.
es, galvenokārt, šeit arī vēºšos, lai uzzinātu, cik lielā mērā tas būtu pakaļdarinājums, ja no šī uztaisītu to Talladegu.
Man liekas, ka ne sevišķi, jo auto jau viss ir, nav lūkas, ādas kulises, kita, bremžuguņa tikai un iespējams vēl kaut kā, ko es pagaidām neesmu pamanījis. Esmu vēl šo to gan, bet nav skaidrs, no kuriem gadiem piemēram nāk alkantaras maliņa sēdekļiem un tamlīdzīgi. Līdz ar to bija cerība, ka kāds varētu man palīdzēt, ja zina.
Izņemot lūku, visu pārējo var sadabūt...
Tas protams, ja tie autiņi nav numurēti vai kā citādi speciāli atzīmēti, jo cik saproti tie nav bijuši ne limitēti, ne arī kā citādi īpaši. Bija komentārs par to foto ar Karlsonu tikai...

Cits variants - ja Talladega būtu īsta krutka un apkaunojums, vai tas varētu būt AirFlow? Es nesaprotu kāda atšķirība, neviens joprojām neatbild!

Cits variants - ja man tas auto nevelk ne uz vienu no šiem un vspār ne uz ko, tad es taisu parastu, skaistu 9000 turbo pēc Ziedoniz receptes aptuveni.

Vārdu sakot daudz nezināmo. Jāizškiras par skaistu risinājumu. :)
edijs wrote:Tātad tu gribi pakaļdarinājumu, bet tā, lai tas nebūtu uz aci nosakāms? :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by KoreFun »

Pa lielam jau vienalga kuru ceļu Tu izvelēsies, Talladega, Carlsson, Airflow, Matīss style vai kā savādāk, galvenais lai tas viss ir kvalitatīvi, eleganti un zviedriski. Galvenais lai beigās nesanāk lauku šķūnings, a-ļa BMW ar zilām spuldzītem visur kur vien var un "muca" izpūtēja galā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by lawyer »

Matīss, ir jāievēro tikai daži noteikumi, ko nedarīt:

1.Nekādus neonus!

2.Nekādas auto pārlīmēšanas ar oglekļa šķiedras imitācijas plēvi vai matēto melno!

3. Nekādas pirdientrubas!

4.Antispārni - jo mazāki, jo labāk!

5. Diskiem ET max tuvu oriģinālajam!

6.Nekādas strečotas riepas!

Kā Tev tas patīk? :cheer: :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Matīss, ir jāievēro tikai daži noteikumi, ko nedarīt:

1.Nekādus neonus!

2.Nekādas auto pārlīmēšanas ar oglekļa šķiedras imitācijas plēvi vai matēto melno!

3. Nekādas pirdientrubas!

4.Antispārni - jo mazāki, jo labāk!

5. Diskiem ET max tuvu oriģinālajam!

6.Nekādas strečotas riepas!

Kā Tev tas patīk? :cheer: :D
5. un 6. punkts pilnīgi idiotiski :D Max ET un min stretch
900aero clubsport #8
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Post by elmo »

Da kaut vai rozā ar melnām pumpiņām, galvenais lai pašam patīk!:laugh:
Post Reply