Šķiet, jautājums man. :) Nē - nenomainīju, jo nobraukti ir ~ 12tk. Bet - pastāv liela iespēja, ka pēc 100-150tk to var nākties vajadzēt darīt, jo vārstu ligzdas (ne paši vārsti) būs ar pamatīgu iedilumu. Uz vārstiem ir mikroskopisks cietkausējums (šī aspekta pēc T7 un T8 vadību motoru vārsti nav frēzējami. Tikai vienīgi pieslīpējami) Šajā gadījumā "palīgā" var nākt pabraukta turbīna, kura nedaudz ēd eļļu, vārstu blīvslēgi un jebkurš aspekts, kāpēc motors tērē eļļu caur virzuļu grupu. Būs tas pats "flashlube"Vilcinjsh wrote:Un kādi efekti bez pilinātāja -galvu jau nomainīji pēc 3 gadiem vai nē..
K.
Un - ja arī pēc 100tk to var nākties darīt, tad tas būs remonts uz ne vairāk kā 300-350Ls pret ietaupītajiem ~5k Ls degvielas izdevumos.
Un jā - nav pa lielam tādas pieredzes. Ir bijuši vienīgi vārstu izdegšanas gadījumi, dēļ (pieņemu) nekorekti noregulētām gāzes iekārtām.
Kas attiecas uz aizm. piekares remontiem par 300ls - bezjēdzīgi diskutēt, kamēr nav minētas pozīcijas, jo šo pozīciju skaitā ir arī divas atsaišu sviras, kuras var iegūt tikai OE versijā un kuras maksā ~140Ls gb. Tā ka - 300Ls var būt arī ļoti lēts cipars - atkarībā par kurām pozīcijām ir runa. Pie kam - mūsu uzstādījums nav remontēt ar lētām detaļām un tādējādi samazināt remonta izmaksas uz detaļu cenu rēķina. (tādējādi ilgtermiņā viņas tikai palielināsies)
Par gāzes iekārtas ielikšanas kvalitāti - tā IR pievienotā vērtība! Un paņem jebkuru sava meistara taisīto 9-3ss, atved, noliec blakus un salīdzināsim. (neuzskatīsim par profesionalitāti atrast kur pievienot tos padsmit iekārtas vadus) Par to, ko rakstīju, ka uz iekārtu + regulēšanu aiziet ~4 dienas. Jā - tā ir! Un to liek viens cilvēks - negurķojoties un pilnīgi noteikti, izdalot uz darba stundām - lētāk nekā 80Ls/dienā. Un - ja tā paskatāmies uz savu autoparku, džipus tur neredzam ;)