9-5, 2.0t standarta jaudas


User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:9-5, 2.0t standarta jaudas

Post by chippy »

Gregers wrote:
chippy wrote:1)Vai kāds varētu pateikt ar ko vēl atšķiras griffins no parastā 2.3t, neskaitot motora tilpumu? Visiem viņiem rakstīts "pilna elektronika".. Kāds viņam patēriņš un vai ekspluatācija cenas ziņā stipri atšķiras no standarta 2.3t (SE)???


2)Vai arī Troll, Hirsch Performance ekspluatācija cenas ziņā krasi atšķiras no tā paša standarta 2.3t (SE)? Un kāds patēriņš(230-250Hp)?


Paldies :)
Kādu laiku ģimenē ir 1999 9-5 Griffs.
Komplektācijā nav tikai navi un tākā no itālijas vests tad nav arī sēdekļu apsilde, bet ir ventilācja, dalītā klima un viss pārējais ieskaitot Harman Kardon.
Patēriņš no 6.9l/8.4l pa šoseju(90/130) līdz 16l pa centra korķiem, bet vidējais pie 30% šosejas ir 12 litri.
Cik esmu saskāries ar remontiem un pirms pirkšanas taujāju pēc cenām tad izskatās, ka dārgāk sanāk tiaki sveces, eļļa un ja kolektors vai turba nobrūk, jo tie ir vienoti un nedalāmi.
Bet noteikti vēlos piebilst, ka IMXO ja tevi uztrauc patēriņš un izmaksas tad labāk atsakies no SAAB, jo tas nav Audi kuru var barot ar lietotām detaļām un vilkt ar remontiem. Tādas attieksmes dēļ SAAB zaudē savu būtību, kā arī SAAB noteikti nav pati ekonomiskākā mašīna un ir radīta cilvēkiem kuri var morāli atļauties par baudu ko sniedz šī marka, paretam samaksāt palielu rēķinu. Bet tas ir mans viedoklis un neuzstāju par tā absolūto patiesumu vai tamlīdzīgi.

P.S. Griffins rullē, lai ko tur teiktu °īstie° sāabisti :laugh:
tā skaņa pie uzrāviena vien ko vērta!!
Braucu ar 2.3t/99.g un nestāsti muļķības par ekonomiju.. :D
ja gribētu braukt eko variantā, tad nopirktu escortiņu dīzelīti, bet man patīk izbaudīt katru braucienu tāpēc nešķiros un nešķiršos no SAABinja:P

Un tie jautājumi par cenām tik tāpēc ka apstākļi spiež mainīt braucamo.. :huh:
Image
Post Reply