Offtop 2. daļa
Re:Offtop 2. daļa
Arī mūsu jomā nav tik vienkārši. :) Tādam mazizmēra webam jā, uzcep jaunu dzinēju un saturu pārkopē manuāli. Taču nedaudz komplicētākās sistēmās jātransportē iepriekš saražotie dati, jāveic to integrāciju jaunajā vidē. Reizēm jauno sistēmu izveidot ir 2-3 reizes ātrāk, kā pārcelt datus. Un šo darbu izmaksas visgrūtāk pamatot klientam, jo tā jau ir neredzamā daļa.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Offtop 2. daļa
Būs man vienkārši izcenojums jāpiedzen pēc programmētāju tāmēm, un jābeidz knapināties! :laugh:
Tikai baidos, ka tad neviens nenāks!:laugh:
Edij, man nebūtu žēl maksāt programmētājam pārdesmit štukas, ja es 100% būtu pārliecināts, ka tā šepte aizietu. Šobrīd es vairāk par štuku nevaru iedot, jo nav no kurienes. Piedāvājums programmētājam iedot % no kapitāla daļām pagaidām nevienu programmētāju neuzrunā. Visi grib tūlītēju peļņu!
Tikai baidos, ka tad neviens nenāks!:laugh:
Edij, man nebūtu žēl maksāt programmētājam pārdesmit štukas, ja es 100% būtu pārliecināts, ka tā šepte aizietu. Šobrīd es vairāk par štuku nevaru iedot, jo nav no kurienes. Piedāvājums programmētājam iedot % no kapitāla daļām pagaidām nevienu programmētāju neuzrunā. Visi grib tūlītēju peļņu!
Re:Offtop 2. daļa
Ideju galdā! :D Paēdis esmu, saabu pietiek (uz kādu laiku, khem) - var jau kaut ko arī idejas vārdā pakodēt. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Offtop 2. daļa
Programetaji ir ipasa suga.:D
Butu labi ja vini spetu kaut ko apskaidrot parastam cilvekam saprotama valoda..
Butu labi ja vini spetu kaut ko apskaidrot parastam cilvekam saprotama valoda..
Re:Offtop 2. daļa
Hei programmetaji, ludzu Kluba lapu sakodejiet uz jauno versiju! Vajag jau vakar!
Re:Offtop 2. daļa
Ir arī tādi, kas spēj paskaidrot. Un ir tādi, kas var palīdzēt kā vidutāji starp tevi un ģeniālu, bet parastajam cilvēkam neizprotamu cipargalvu. Taču saproti pats - tas maksā naudu.fimbars wrote:Programetaji ir ipasa suga.:D
Butu labi ja vini spetu kaut ko apskaidrot parastam cilvekam saprotama valoda..
Par šo vajag apspriedi pie alus. :D Ļoti līdzētu darba grupa, kas, liekot galvas kopā, izdomātu, kā tam visam jāizskatās. Līdz pēdējam sīkumam, kur kura podziņa, kāda kurai funkcionalitāte, utt. Jo uzkodēt ir viegli, ja zin, ko kodē. Ja jāsāk improvizēt.. tas aizņem vairāk laiku, kā pati programmēšana.Yukki wrote:Hei programmetaji, ludzu Kluba lapu sakodejiet uz jauno versiju! Vajag jau vakar!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Offtop 2. daļa
Nevajag neko daudz štukot, paņemam labāko kas jau eksistē un uzlabojam.
Man pietrūkst garāžas modulis,kur katrs var salikt garāžas saturu ar visiem uzlabojumiem un izmaksām.
Kā arī pietrūkst autoresaize un iespējams tapatalk.
Man pietrūkst garāžas modulis,kur katrs var salikt garāžas saturu ar visiem uzlabojumiem un izmaksām.
Kā arī pietrūkst autoresaize un iespējams tapatalk.
Re:Offtop 2. daļa
Ne vienmēr visu var uzlabot. Šis ir tas gadījums, kad vieglāk no nulles. Likt klāt jaunas fīčas esošajā būtu pamatīgs pain in ass, diezgan bezjēdzīga laika nosišana. Gluži kā vecā, izrūsējušā šropelī krāmēt likt turbu, sēdinātas atsperes, utt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Offtop 2. daļa
Biju ar draugiem brīvdienās izlaist līkumu:
Pieļauju, ka arī Meistariem patiks! :evil:
Pieļauju, ka arī Meistariem patiks! :evil:
Re:Offtop 2. daļa
Umelije ručki: kas tas ir?
Pieļauju, ka arī Meistariem patiks 2! :evil:
Pieļauju, ka arī Meistariem patiks 2! :evil:
Re:Offtop 2. daļa
Karteris, precīzāk, eļļas (ne)izlaišanas skrūves vieta? :D
Re:Offtop 2. daļa
Slavens vai kāds, bet fakts, ka uz hermētiķiem skrūve neslikti dzīvoja jau kādus gadus 5, kopš eļļas mainītāji to tā sirsnīgāk "pievilka" :angry: . Dzelzceļa Ērgļi-Rīga posmā Baltava-Līčupe pie vilcienam nedaudz vairāk kā atļautā ātruma smilšpapīram līdzīgās smiltis mīksto helmētiķa apvalciņu norāva nost, līdz ar to arī manu pacietību un tagad ir Špaktel Hard Enduro Edition:P .
Vispār, kopš savas 9000-o mīlestības sākuma pārliecinos, ka autošpaktele ir baigā lieta - līp labi, cietē 30 minūtēs un spējīga aizsmērēt aš dūres lieluma caurumus spārnos un grīdās:silly: TA vīri akceptē aci nemirkšķinot!
Vispār, kopš savas 9000-o mīlestības sākuma pārliecinos, ka autošpaktele ir baigā lieta - līp labi, cietē 30 minūtēs un spējīga aizsmērēt aš dūres lieluma caurumus spārnos un grīdās:silly: TA vīri akceptē aci nemirkšķinot!
Re:Offtop 2. daļa
+1 par veselīgo humoru un pieeju. :laugh:Yukki wrote:Slavens vai kāds, bet fakts, ka uz hermētiķiem skrūve neslikti dzīvoja jau kādus gadus 5, kopš eļļas mainītāji to tā sirsnīgāk "pievilka" :angry: . Dzelzceļa Ērgļi-Rīga posmā Baltava-Līčupe pie vilcienam nedaudz vairāk kā atļautā ātruma smilšpapīram līdzīgās smiltis mīksto helmētiķa apvalciņu norāva nost, līdz ar to arī manu pacietību un tagad ir Špaktel Hard Enduro Edition:P .
Vispār, kopš savas 9000-o mīlestības sākuma pārliecinos, ka autošpaktele ir baigā lieta - līp labi, cietē 30 minūtēs un spējīga aizsmērēt aš dūres lieluma caurumus spārnos un grīdās:silly: TA vīri akceptē aci nemirkšķinot!
Saab 900 Turbo '81
Re:Offtop 2. daļa
Nu, ko, kungi, saliekam galvas.
Čoms, kuram poņa mašīnās ir tieši necik, meklē sev pirmo auto. Cilvēks cienījams un vienkārši kaut ko viņam palīdzēt nopirkt negribu.
Neko wow par to naudu nenopirkt, bet braukt vajag.
Tātad:
- Obligāti benzīns (kaimiņi, kas ziemā prasa dīzeļus iestumt, esot apnikuši).
- Obligāti automāts, robus pēdējo reizi štepselējis pirms septiņiem gadiem, kad kārtojis tiesības, nu es par tomātiem neesmu baigais speciālists, ilgtermiņā tos neesmu lietojis uz dažādiem auto.
- Braukās tikai pa pilsētu, attiecīgi nevajag neko lielu, bet ne arī mazu, pats izmēros arī kompakts.
- Budžets max 3500 EUR.
- No Saab es šajā kategorijā neko prātīgu nesaskatu, 9-5 drusku pa lielu un tas tomēr prasa pienācīgu (lasīt - dārgu) uzturēšanu, bet 9-3 vizuāli nepatīk (es saprotu, visiem tas auto nevar patikt, dizains specifisks). Arī visas tās turbo būšanas viņam neko daudz neinteresē un tikai sarežģīs dzīvi.
- motors tilpums +/- 2.0l.
Pats ir skatījies uz e46 AT, bet nu man pat nojausmas nav viņš ar tādu sadzīvos ziemā, jo īpaši ar viņa šofera pieredzi, kas praktiski tāda pati kā poņa par mašīnām, t.i. - nekāda.
Korejieši, amīši un francūži defaultā atkrīt, es tādā pasākumā nepiedalīšos.
Galvenais, lai uzticams pats auto un pats tomāts.
Pats jau labu brīdi lauzu galvu, bet par cik kādam varbūt ar neSaab tomātiem bijusi plašāka pieredze, ir kāda laba ideja.
Protams, auto pirms tam tiks pārbaudīts un nodiagnosticēts servisā.
Čoms, kuram poņa mašīnās ir tieši necik, meklē sev pirmo auto. Cilvēks cienījams un vienkārši kaut ko viņam palīdzēt nopirkt negribu.
Neko wow par to naudu nenopirkt, bet braukt vajag.
Tātad:
- Obligāti benzīns (kaimiņi, kas ziemā prasa dīzeļus iestumt, esot apnikuši).
- Obligāti automāts, robus pēdējo reizi štepselējis pirms septiņiem gadiem, kad kārtojis tiesības, nu es par tomātiem neesmu baigais speciālists, ilgtermiņā tos neesmu lietojis uz dažādiem auto.
- Braukās tikai pa pilsētu, attiecīgi nevajag neko lielu, bet ne arī mazu, pats izmēros arī kompakts.
- Budžets max 3500 EUR.
- No Saab es šajā kategorijā neko prātīgu nesaskatu, 9-5 drusku pa lielu un tas tomēr prasa pienācīgu (lasīt - dārgu) uzturēšanu, bet 9-3 vizuāli nepatīk (es saprotu, visiem tas auto nevar patikt, dizains specifisks). Arī visas tās turbo būšanas viņam neko daudz neinteresē un tikai sarežģīs dzīvi.
- motors tilpums +/- 2.0l.
Pats ir skatījies uz e46 AT, bet nu man pat nojausmas nav viņš ar tādu sadzīvos ziemā, jo īpaši ar viņa šofera pieredzi, kas praktiski tāda pati kā poņa par mašīnām, t.i. - nekāda.
Korejieši, amīši un francūži defaultā atkrīt, es tādā pasākumā nepiedalīšos.
Galvenais, lai uzticams pats auto un pats tomāts.
Pats jau labu brīdi lauzu galvu, bet par cik kādam varbūt ar neSaab tomātiem bijusi plašāka pieredze, ir kāda laba ideja.
Protams, auto pirms tam tiks pārbaudīts un nodiagnosticēts servisā.
Saab 900 Turbo '81