9-5 vs 9-3 1.9 TiD
9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Sveiciens forumiešiem!
Vai kāds varētu tā "populārzinātnisk" apstāstīt kādas priekšrocības un trūkumi ir vienam un otram? ( ņemot vērā minēto motoru)
Vai ar šo dīzeli labāk skatīties uz automātu vai manuālo kārbu?
Kurš ir klusāks, stabilāks, komfortablāks??
Vai ir kas tāds, kāpēc tomēr nevajadzētu ņemt dīzeli?
Kam jāpievērš uzmanība pie auto pirkšanas? Kā ir ar rezerves daļām? ( cenas pieejamība) Vai tās atšķiras šiem modeļiem un kā izskatās un citu/izplatītu auto fona??
Paldies, jau iepriekš! B)
Vai kāds varētu tā "populārzinātnisk" apstāstīt kādas priekšrocības un trūkumi ir vienam un otram? ( ņemot vērā minēto motoru)
Vai ar šo dīzeli labāk skatīties uz automātu vai manuālo kārbu?
Kurš ir klusāks, stabilāks, komfortablāks??
Vai ir kas tāds, kāpēc tomēr nevajadzētu ņemt dīzeli?
Kam jāpievērš uzmanība pie auto pirkšanas? Kā ir ar rezerves daļām? ( cenas pieejamība) Vai tās atšķiras šiem modeļiem un kā izskatās un citu/izplatītu auto fona??
Paldies, jau iepriekš! B)
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Meklētāju lieto? Līdzīgas tēmas jau agrāk ir iztirzātas ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
9-5 ir lielāks 9-3 mazāks.
Principā gaumes lieta, pa lielam tās uzturēšanas izmaksas būs stipri līdzīgas.
Principā gaumes lieta, pa lielam tās uzturēšanas izmaksas būs stipri līdzīgas.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Lietoju, bet meklējot tie piedāvāts neaptverams daudzums postu un tēmu, kuru filtrēšanai/izlasīšanai būtu nepieciešamas nedēļas..))))
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Nu tas tā kā skaidrs. Bet man vairāk interesē lai negrab salons, un laba trokšņu izolācija.elmo wrote:9-5 ir lielāks 9-3 mazāks.
Principā gaumes lieta, pa lielam tās uzturēšanas izmaksas būs stipri līdzīgas.
P.S Vai ir strapība, izņemot vizuālo starp 9-5 , kas nāk no 2006 gada, starp iepriekšējiem??
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Varbūt ievadi precīzākus parametrus?:huh:ramonz wrote:Lietoju, bet meklējot tie piedāvāts neaptverams daudzums postu un tēmu, kuru filtrēšanai/izlasīšanai būtu nepieciešamas nedēļas..))))
Kādēļ gan mums te būtu viens un tas pats n-tās reizes jāraksta? :P
Tāds filozofisks jautājums - Tev patīk dīzeļi? Kādēļ vispār met aci uz Saab? Ko Tu no tiem gribi sagaidīt?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Abi būs skaļi, 9-3 ir grabošāks, vairāk plastmasu grabēs, bez jau tā nežēlīgi skaļas piekares. No ārpuses, tīri subjektīvi, 9-3 ir smukāks, bet iekšā mazāks, kaut ārā tas lielums 9-5 nav pamanāms. Noliekot abus blakus 9-3 ir tikai dažus cm īsāks, bet pakaļēja sēdeklī vietas iekš 9-5 ir daudz vairāk. 9-5 pa gadiem pēc izjūtām praktiski neatšķiras, kaut gan pēdējie gadi, man kaut ka liekas patīkamāki, kaut arī no '06 jau arī plasmasīgāki.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Piemēram ko lai ievadu, ja vēlos atrast info par 1.9 dīzeļiem? Ievadot 9-3 1.9 TiD vai 9-5 1.9 TiD, tiek piedāvātas neskaitāmas lapas kurās pavīd kaut kas no šī teksta..hmm:Slawyer wrote:Varbūt ievadi precīzākus parametrus?:huh:ramonz wrote:Lietoju, bet meklējot tie piedāvāts neaptverams daudzums postu un tēmu, kuru filtrēšanai/izlasīšanai būtu nepieciešamas nedēļas..))))
Kādēļ gan mums te būtu viens un tas pats n-tās reizes jāraksta? :P
Tāds filozofisks jautājums - Tev patīk dīzeļi? Kādēļ vispār met aci uz Saab? Ko Tu no tiem gribi sagaidīt?
Jā patīk dīzeļi,lai gan tas nav kategorisks uzstādījums, bet ir iespēja dabūt lētāk, kā DUSā. Alternatīvu izskatu LPG mašinu. Viss protams dēļ ekonomijas.
Kāpēc SAAB?...man patīk auto kas nav massveida ( nejaukt lūdzu ar eksluzivitāti), patīk dizains, salons,aprīkojums. Patīk tas, ka nav zagtāko auto topā.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Domāju, ka tev kādu sestdienu ir jāaizbrauc uz rumbulu noņemt skaida gan ar TID, gan kādu AERO benzīnnieku/gāzinieku.
Tad arī sapratīsi ko gribi.
Citādi tavi jautājumi skan aptuveni šitā:
1.Apelsīns garšīgs?- nu garšīgs
2.Mandarīns garšīgs?-arī garšīgs
3.A kas no abiem garšīgāks?-nu grūti pateikt.
Tad arī sapratīsi ko gribi.
Citādi tavi jautājumi skan aptuveni šitā:
1.Apelsīns garšīgs?- nu garšīgs
2.Mandarīns garšīgs?-arī garšīgs
3.A kas no abiem garšīgāks?-nu grūti pateikt.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Kāpēc tieši Aero? Kāpēc ne parasto?elmo wrote:Domāju, ka tev kādu sestdienu ir jāaizbrauc uz rumbulu noņemt skaida gan ar TID, gan kādu AERO benzīnnieku/gāzinieku.
Tad arī sapratīsi ko gribi.
Citādi tavi jautājumi skan aptuveni šitā:
1.Apelsīns garšīgs?- nu garšīgs
2.Mandarīns garšīgs?-arī garšīgs
3.A kas no abiem garšīgāks?-nu grūti pateikt.
Kas tur rumbulā tāds īpašs??
Bet vispār tā interese ir , lai saprastu vai man vispār ir jēga skatīties uz SAAB... var būt nevajag?? hmm.. Kā lai es savādāk uzzinu info, ja ne forumā? Lasīt žurnālistu testus?... kas testējuši jaunus auto...?? Nez vai tas būs objektīvi. Tāpēc neredzu citu sakarīgāku veidu,kā uzzināt kaut ko no reāliem lietotājiem nevis tirgotāju bla bla.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Tāpēc arī piedāvāju izvizināties Rumbulas auto plačos, vai jekur citur,kas piedāvā iespēju notestēt auto.
Kāpēc Aero?
Nu izbrauc ar aero un pēc tam ar kādu plikāku komplektāciju un tad sapratīsi,kāpèc iesaku AERO.
Kāpēc Aero?
Nu izbrauc ar aero un pēc tam ar kādu plikāku komplektāciju un tad sapratīsi,kāpèc iesaku AERO.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Nē nu vienkārši fenomenālas atbildes cilvēkam, kas vēlas pārsēsties uz saab :angry:
Paši rakstat, tipa ko iedomājies mums te laiks katru rezi vienu un to pašu rakstīt, bet tik spamojat un spamojat :angry:
Būtu ēduši labāk!
->ramonz
Drusku nesapratu vai abiem auto esi domājis TiD?
Man pašam nav bijuši saab dīzeļi, bet, ja šodien pirktu, tad droši, ka skatītos 1,9 TiD virzienā. Ja man katru dienu jārullē 100 km, tad tas atmaksājas. Ja esi rīdzinieks, tad jau nu gan ir jēga skatīties benzīna motora virzienā un, jā mums forumā ir meistars, kas aprīko SAAB automašīnas ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtām...
Ja jāizvēlās starp 9-3 un 9-5 es balsoju par pēdejo. Tomēr tam ir vairāk saabiskas īpašības, kā plastmasīgajam 9-3. Pie tam 9-5 ir nosacīti vecs modelis (jau no 98.g.), kas nozīmē to, ka 2006-> modeļi jau būs šķīrušies no visām iespējamām "bērnu slimībām".
Benzīna motoriem ķēdes maiņa padārga. Par dīzeļu apkopi, lai runā diesel īpašnieki ;)
Paši rakstat, tipa ko iedomājies mums te laiks katru rezi vienu un to pašu rakstīt, bet tik spamojat un spamojat :angry:
Būtu ēduši labāk!
->ramonz
Drusku nesapratu vai abiem auto esi domājis TiD?
Man pašam nav bijuši saab dīzeļi, bet, ja šodien pirktu, tad droši, ka skatītos 1,9 TiD virzienā. Ja man katru dienu jārullē 100 km, tad tas atmaksājas. Ja esi rīdzinieks, tad jau nu gan ir jēga skatīties benzīna motora virzienā un, jā mums forumā ir meistars, kas aprīko SAAB automašīnas ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtām...
Ja jāizvēlās starp 9-3 un 9-5 es balsoju par pēdejo. Tomēr tam ir vairāk saabiskas īpašības, kā plastmasīgajam 9-3. Pie tam 9-5 ir nosacīti vecs modelis (jau no 98.g.), kas nozīmē to, ka 2006-> modeļi jau būs šķīrušies no visām iespējamām "bērnu slimībām".
Benzīna motoriem ķēdes maiņa padārga. Par dīzeļu apkopi, lai runā diesel īpašnieki ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Neaero vienīgā priekšrocība (vai trūkums?) pār Aero ir mīkstāka piekare. Man Aero, paziņam parastais 9-5. Pie viņa braucot, ceļš ir diezgan slikti salikts bruģis. Iekš Aero purina vairāk. Par to paziņa sūdzas, ka līkumos viņa auto uzvedas "ķīselīgāk".
Bet Aero laikam nav dīzeļu.
Bet Aero laikam nav dīzeļu.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Mr Pink Eyes wrote:Nē nu vienkārši fenomenālas atbildes cilvēkam, kas vēlas pārsēsties uz saab :angry:
Paši rakstat, tipa ko iedomājies mums te laiks katru rezi vienu un to pašu rakstīt, bet tik spamojat un spamojat :angry:
Būtu ēduši labāk!
->ramonz
Drusku nesapratu vai abiem auto esi domājis TiD?
Man pašam nav bijuši saab dīzeļi, bet, ja šodien pirktu, tad droši, ka skatītos 1,9 TiD virzienā. Ja man katru dienu jārullē 100 km, tad tas atmaksājas. Ja esi rīdzinieks, tad jau nu gan ir jēga skatīties benzīna motora virzienā un, jā mums forumā ir meistars, kas aprīko SAAB automašīnas ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtām...
Ja jāizvēlās starp 9-3 un 9-5 es balsoju par pēdejo. Tomēr tam ir vairāk saabiskas īpašības, kā plastmasīgajam 9-3. Pie tam 9-5 ir nosacīti vecs modelis (jau no 98.g.), kas nozīmē to, ka 2006-> modeļi jau būs šķīrušies no visām iespējamām "bērnu slimībām".
Benzīna motoriem ķēdes maiņa padārga. Par dīzeļu apkopi, lai runā diesel īpašnieki ;)
Gluži 100km dienā nebūs, bet ap 70 garantēts. Tas ir tikai tad ja no A >B >A vēl jau visādi sīkumi un brīvdienas arī. Tā kā ekonomiskums ir ļoti svarīgs. ...un komforts arī. Tā kā ikdienā 95% braucu ar darb dīzeļmašinām , no kurām lielākā tiesa ir automāti, tad esmu secinājis ka patīk ši kombinācija......ar vienu nosacījumu: automāts nedrīkst būt tizls/neprognozējams un bremzīgs. Ja nu tomēr labāk benzīn motors, tad noteikti tiks spiest uz LPG . Vai nu uzreiz vai ar pārbūvi.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Gluži 100km dienā nebūs, bet ap 70 garantēts. Tas ir tikai tad ja no A >B >A vēl jau visādi sīkumi un brīvdienas arī. Tā kā ekonomiskums ir ļoti svarīgs. ...un komforts arī. Tā kā ikdienā 95% braucu ar darb dīzeļmašinām , no kurām lielākā tiesa ir automāti, tad esmu secinājis ka patīk ši kombinācija......ar vienu nosacījumu: automāts nedrīkst būt tizls/neprognozējams un bremzīgs. Ja nu tomēr labāk benzīn motors, tad noteikti tiks spiest uz LPG . Vai nu uzreiz vai ar pārbūvi.[/quote]
Es tā arī darīju, kolīdz nopirku auto, nedēļu papriecājos, pabraukāju, pēc tam atdevu mainīt eļļu un saremontēt dažādus sīkumus, kā arī ielikt gāzes iekārtu!
Es tā arī darīju, kolīdz nopirku auto, nedēļu papriecājos, pabraukāju, pēc tam atdevu mainīt eļļu un saremontēt dažādus sīkumus, kā arī ielikt gāzes iekārtu!