9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Ja ir pieeja pie lētās soļķas, tad ir vērts skatīties dīzeļa virzienā. Tad no ekonomijas viedokļa varētu pietuvināties LPG. A ja soļka bezmaksas tad vēl jo vairāk :) Un SAAB automātiem nav ne vainas, vismaz masveida sūdzības nav.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Tā jau garšīgi tie 9-3 izskatās un tīri subjektīvi liekas, ka ilgāk saglabā savu vērtību kā 9-5.
Bet tā vieta aizmugurē pietiek labi ja maziem bērniem.
Bet tā vieta aizmugurē pietiek labi ja maziem bērniem.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
No ārpuses jā, jo īpaši slapjš airis, bet iekšpuse, nu nekādi man neizdodas sev iestāstīt, ka tas salons nav lēts un prasts.
Saab 900 Turbo '81
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Braucu ar 9-3 2.2tdi 1998.g. Ja parsēžas no moča tad kluss, ja sagribas komfortu tad skaļš. Tāda sajūta kā tankā.Pilns ar radiem, pilniem gāzes baloniem un pāris maišeļiem kartupeļu un graudu nepaliek lēnāks. Salons ir nevis lēts, bet viegli kopjams. Laba apdares kvalitāte salīdzinot ar līdzīgas kategorijas volvo. Saprātīgas apkopes vajadzīgas, savādāk sabruks kā kāršu namiņš. Padārgi ir engine mounts http://www.partsforsaabs.com/default.ph ... 05_119_516
Tad vēl šis http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=105_581
Auto aizmugurē ir daudz vietas.Man augums ir 190cm un aiz manis es varu ērti sēdēt.Auto liekas pamatīgs. No tipiskām bērnu slimībām varu minēt lukturu mazgātāju slotiņu defektus(ja piesalst aprauj zobratiņus),aizmugures un priekšējie spricētāji. Emblēmas zaudē augšējo slāni ja nepiesargās automazgātuvē.Informācijas displejs mēdz zaudēt pikseļus.Antena kas izlaižas ārā defektojas(ja iesalst aprauj zobratiņus)
Man ir manualā kārba šad tad ar ielikšanu atpakaļgaitā ir aizķeršanās.Citiem mēdz rokasbremze jokoties, bet es viņu neizmantoju(tikai CSDD)
Ziemā prasās pieliet divtaktu eļļu dīzelim lai vieglāk palaižās, un reizi nedēļā izdedzināt izplūdes gāzes ar paaugstinātiem apgriezieniem uz šosejas lai nebūtu melnā dūmu mākoņa. Ziemā nesilst ne sitams pie īsiem braucieniem(10km) uzpīpējot neatkūst(atkūst tik aizmugurējais logs)jāskrāpējas riņķī un kratās briesmīgi kad auksts.Lietainā laikā skaļi jūt katru lielo peļķi no šosejas,kas dažos pasažieros izraisa paniku.
Nedroši jūtas uz grants.
Par spīti visam lielisks auto un smagi ieliek daudziem pilnīgi jauniem komforta,caurgājamības un braukšanas prieka ziņā, kas rezultējas īpašnieka noslēpumainajā smaidā.
Lai Tev veiksmīgs pirkums un labi ripo!
Tad vēl šis http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=105_581
Auto aizmugurē ir daudz vietas.Man augums ir 190cm un aiz manis es varu ērti sēdēt.Auto liekas pamatīgs. No tipiskām bērnu slimībām varu minēt lukturu mazgātāju slotiņu defektus(ja piesalst aprauj zobratiņus),aizmugures un priekšējie spricētāji. Emblēmas zaudē augšējo slāni ja nepiesargās automazgātuvē.Informācijas displejs mēdz zaudēt pikseļus.Antena kas izlaižas ārā defektojas(ja iesalst aprauj zobratiņus)
Man ir manualā kārba šad tad ar ielikšanu atpakaļgaitā ir aizķeršanās.Citiem mēdz rokasbremze jokoties, bet es viņu neizmantoju(tikai CSDD)
Ziemā prasās pieliet divtaktu eļļu dīzelim lai vieglāk palaižās, un reizi nedēļā izdedzināt izplūdes gāzes ar paaugstinātiem apgriezieniem uz šosejas lai nebūtu melnā dūmu mākoņa. Ziemā nesilst ne sitams pie īsiem braucieniem(10km) uzpīpējot neatkūst(atkūst tik aizmugurējais logs)jāskrāpējas riņķī un kratās briesmīgi kad auksts.Lietainā laikā skaļi jūt katru lielo peļķi no šosejas,kas dažos pasažieros izraisa paniku.
Nedroši jūtas uz grants.
Par spīti visam lielisks auto un smagi ieliek daudziem pilnīgi jauniem komforta,caurgājamības un braukšanas prieka ziņā, kas rezultējas īpašnieka noslēpumainajā smaidā.
Lai Tev veiksmīgs pirkums un labi ripo!
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
mzais, tu stāsti par 9-3 OG (98-02) a topiks ir par 9-3SS (03-..)
Par stabilitāti uz grantenes gan vēl var diskutēt. Uz ledus/sniega un grantenes vadās tīri prognozējami ;)
Nevaru nepiekrist Nilam, SS salons - "brrr", salīdzinājumā ar pat 9-3 OG.
Par stabilitāti uz grantenes gan vēl var diskutēt. Uz ledus/sniega un grantenes vadās tīri prognozējami ;)
Nevaru nepiekrist Nilam, SS salons - "brrr", salīdzinājumā ar pat 9-3 OG.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Nu h.z. par to 9-3ss, tiekot vizinātam ar slavenā Stefa 9-3ss, kuram bija r18 vai r19, salona detaļas negrabēja, izolācija - iespējams,ka ir pašvaka, bet 9k noteikti ir grabošāks. Saabs un klusums salonā šķiet jau ir sen sevi izsmelusi tematika. Gribi kapa klusumu salonā lūkojies vāciešu virzienā.KoreFun wrote:mzais, tu stāsti par 9-3 OG (98-02) a topiks ir par 9-3SS (03-..)
Par stabilitāti uz grantenes gan vēl var diskutēt. Uz ledus/sniega un grantenes vadās tīri prognozējami ;)
Nevaru nepiekrist Nilam, SS salons - "brrr", salīdzinājumā ar pat 9-3 OG.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Gustavs ir braucis ar 9k sedanu? CSE defaultā noteikti grabēs vairāk par sedanu, jo tas ir hečbeks un tu to zini.
Esmu braucis ar diviem 9k sedaniem, viens no tiem bija tik kluss, ka uz vāciešiem nebija jāskatās. Tiesa, koks ar diviem galiem, 9k sedans man no ārpuses vienkārši nepatīk.
Pēdējā laikā ļoti bieži sanāk braukt ar dažādiem auto un super kluso vēl neesmu sagaidījis, pat pēc 2000.gada S-klasē es biju pamatīgi vīlies. Nemaz nerunājot par budžeta klases jaunākiem.
Esmu braucis ar diviem 9k sedaniem, viens no tiem bija tik kluss, ka uz vāciešiem nebija jāskatās. Tiesa, koks ar diviem galiem, 9k sedans man no ārpuses vienkārši nepatīk.
Pēdējā laikā ļoti bieži sanāk braukt ar dažādiem auto un super kluso vēl neesmu sagaidījis, pat pēc 2000.gada S-klasē es biju pamatīgi vīlies. Nemaz nerunājot par budžeta klases jaunākiem.
Saab 900 Turbo '81
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Neiet runa par klusumu. Patausti Mazda6 un 9-3 SS durvju apdares, sēdekļus un t.t Čīkst, grab, staigā un viss ir ciets un nepatīkams:P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
šitam nepiekritīšu nekad. Es pēc pārsēšanās no 9k uz 9-5 ilgi nevarēju pierast pie graboņas no piekares. Visu laiku likās, ka kaut kas nav kārtībā, bet 9-3 ir vēl skaļāks, vismaz cik nu es pa desmit dienām ar 2009 gada pabraucu, tad tur pat bagāžnieka vāks aicērtas kā skārda bleķis, salīdzinājumā ar 9-5. Ja brauc pa šoseju, tad nav īpaši jūtams, bet nu uz mazajām bedrītēm uz grantenes tur skan no visām pusēm, ka tik turies. Kaut gan līdz Mazdas līmenim vēl tālu, bet apmēram tik pat tālu arī no 9k salīdzinosā klusuma.Gustavs wrote:...bet 9k noteikti ir grabošāks...
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Nu vot sākās, kam māte, kam meita.
Vispār jau topiks nav ne par 9k, ne 9-3 OG.
Vispār jau topiks nav ne par 9k, ne 9-3 OG.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Lielos vilcienos šeit gandrīz visi cenšas pateikt, ka 9-3ss krietni atpaliek apdares kvalitātē no citiem Saab modeļiem. Ar kaut ko ir jāsalīdzina, lai cilvēks saprastu.elmo wrote:Nu vot sākās, kam māte, kam meita.
Vispār jau topiks nav ne par 9k, ne 9-3 OG.
Sūds jau viņš nav, teiksim, ja tas auto maksā 3-4k lati, tad ok, bet pirkt tādu pa 4-5k+ man nešķistu gudri, kur nu vēl ar kādu 2.2dīzeli vai švakā gala benzīnu.
Saab 900 Turbo '81
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Piekare varbūt arī 9k ir klusāka. Bet, kamēr 9k netiek nopakots grabažnieka plaukts, tikmēr viss ir slikti. :D
Par vietu aizmugurē iekš 9-3 un 9-5 - manuprāt, nav īsti korekti teikt, ka "es tik un tik garš, aiz manis pats vēl varu apsēsties" un "tur tikai bērnus var sēdināt". Tieši otrādi - bērniem vajag vairāk vietu. Mēs, pieaugušie, varam paplest kājas. Sīči sēž savos krēsliņos un kājas tur taisni uz priekšu - lasīt, spārda priekšējo beņķi. Pietiekami vietas ir tad, ja priekšā var normāli sēdēt un sīči nespārda muguru. Kā arī, ja vari apsēsties aizmugurē un kopā salikti ceļi neskaras pie priekšējā krēsla. Iekš 9-3 tas nav reāli. Protams, ja pirms tam esi vizinājies ar kaut kādu Honda Civicu vai tamlīdzīga izmēra auto, tad 9-3 ietilpība var salikties itin pietiekama. :)
Man pirms pāris dienām uzdeva jautājumu, ko domāju par 9-3ss 1.9 tīseli cenā ap trīs kilolatiem. Es papētīju, kas mums sludinājumos darās.. un ieteicu cilvēkam pirkt Chippy 9-5 pa 2.2 latiem - ērtāks, ātrāks, ekonomisks.
Par vietu aizmugurē iekš 9-3 un 9-5 - manuprāt, nav īsti korekti teikt, ka "es tik un tik garš, aiz manis pats vēl varu apsēsties" un "tur tikai bērnus var sēdināt". Tieši otrādi - bērniem vajag vairāk vietu. Mēs, pieaugušie, varam paplest kājas. Sīči sēž savos krēsliņos un kājas tur taisni uz priekšu - lasīt, spārda priekšējo beņķi. Pietiekami vietas ir tad, ja priekšā var normāli sēdēt un sīči nespārda muguru. Kā arī, ja vari apsēsties aizmugurē un kopā salikti ceļi neskaras pie priekšējā krēsla. Iekš 9-3 tas nav reāli. Protams, ja pirms tam esi vizinājies ar kaut kādu Honda Civicu vai tamlīdzīga izmēra auto, tad 9-3 ietilpība var salikties itin pietiekama. :)
Man pirms pāris dienām uzdeva jautājumu, ko domāju par 9-3ss 1.9 tīseli cenā ap trīs kilolatiem. Es papētīju, kas mums sludinājumos darās.. un ieteicu cilvēkam pirkt Chippy 9-5 pa 2.2 latiem - ērtāks, ātrāks, ekonomisks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Esmu braucis ar Honda Civic un biju pārsteigts cik daudz vietas aizmugurē.
Man ir stipri virs 1,9m un kājas neskārās pret priekšējo beņķi,kad ceļi salikti kopā.
Tur vietas ir vairāk kā iekš 9-5.
Pieļauju ka Civic modeļi ir stipri atšķirīgi pa gadiem.
Man ir stipri virs 1,9m un kājas neskārās pret priekšējo beņķi,kad ceļi salikti kopā.
Tur vietas ir vairāk kā iekš 9-5.
Pieļauju ka Civic modeļi ir stipri atšķirīgi pa gadiem.
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Tieši tā, siviki ir dažādi. :) Ir sedani, ir divdurvju hečbeki. Man kā pirmais nāk prātā drauga triperis, phu atvainojos taiperis http://www.carautoportal.com/car-images ... type-r.jpg
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:9-5 vs 9-3 1.9 TiD
Izskatās tā pat kā tas ar ko mani vizināja, tikai tam ar ko mani vizināja bija 4 durvis, nevis 2. Pieļauju, ka līdz ar to arī varētu būt nedaudz garāks.