SAAB iegāde
Re:SAAB iegāde
Vot lasu šo visu un kkā neiet man tas viss kopā.
Vismaz es personīgi pēc auto pielaisšanas tapat uzpīpēju no rīta un neskatoties vasara vai ziema apmeram pec kilometra dzinējs iziet uz to temperatūru kad klima sak pūst siltu gaisu, tatad visdrīzāk arī uz gāzi auto pārslēgsies apmēram vienādā laika sprīdī gan ziemā gan vasarā. Atšķirība varētu rasties tikai uz tā pamata, ka ziemā sildoties auto strādā nedaudz bagatākā maisijumā.
Kgan ja godīgi tad es atšķirību patēriņos starp sezonām neesmu noverojis, jo vasara braucu dinamiskāk, plūsma tur lielāku ātrumu, riepas platakas un diski smagāki+tomer kondiķis strādā, bet ziemā visu so negatīvo faktoru nav kā rezultātā paretam izspolejoties un varbūt dažas minūtes ilgāk sildoties nesanāk tik pat daudz nosvilināt. Ir bijuši mēneši kad mans standarta ap 12 litru patēriņs tieši ziemā ir krities par litru, jo kad ir ļoti slidens cenšos braukt ļoti vienmerīgi lai neradzītu kādam vēlmi man ievilkt bagāžniekā.
Protams doma, ka ikmēneša sildāmie 20 litri benzīna varētu pieaugt par kādu čupiņu % ir iespējama, jo tomer ši būs mana pirmā ziema ar gazes auto personīga lietošanā, bet tas man ir dziļi vienaldžīgi jo sildāmo litru daudzums ir konstanta vienība neskatoties uz to kāda degviela tiek izmantota kā pastāvīgais dedzināmais.
Vismaz es personīgi pēc auto pielaisšanas tapat uzpīpēju no rīta un neskatoties vasara vai ziema apmeram pec kilometra dzinējs iziet uz to temperatūru kad klima sak pūst siltu gaisu, tatad visdrīzāk arī uz gāzi auto pārslēgsies apmēram vienādā laika sprīdī gan ziemā gan vasarā. Atšķirība varētu rasties tikai uz tā pamata, ka ziemā sildoties auto strādā nedaudz bagatākā maisijumā.
Kgan ja godīgi tad es atšķirību patēriņos starp sezonām neesmu noverojis, jo vasara braucu dinamiskāk, plūsma tur lielāku ātrumu, riepas platakas un diski smagāki+tomer kondiķis strādā, bet ziemā visu so negatīvo faktoru nav kā rezultātā paretam izspolejoties un varbūt dažas minūtes ilgāk sildoties nesanāk tik pat daudz nosvilināt. Ir bijuši mēneši kad mans standarta ap 12 litru patēriņs tieši ziemā ir krities par litru, jo kad ir ļoti slidens cenšos braukt ļoti vienmerīgi lai neradzītu kādam vēlmi man ievilkt bagāžniekā.
Protams doma, ka ikmēneša sildāmie 20 litri benzīna varētu pieaugt par kādu čupiņu % ir iespējama, jo tomer ši būs mana pirmā ziema ar gazes auto personīga lietošanā, bet tas man ir dziļi vienaldžīgi jo sildāmo litru daudzums ir konstanta vienība neskatoties uz to kāda degviela tiek izmantota kā pastāvīgais dedzināmais.
Re:SAAB iegāde
Nepareizi saprati - es rakstīju par laiku, kad dzinējs vēl ir auksts, nevis kad tas ir uzsilis - tādēļ to a priori nevar attiecināt uz LPG patēriņu, jo dzinējs pārslēdzas uz gāzi tikai tad, kad tas jau ir uzsilis ;)andrejsb wrote:Kungi, ja nemaldos gāja runa par to ka benzogāzes autiņiem, dēļ aukstuma stipri palielinās benzīna pateriņš. Nevis degvielas, bet benzīna patēriņš benzogazoļotos - kamēr uzsilst, tikmēr darbina ar benzīnu un tikai pēc tam pārslēdzas uz gāzi...
Bet par to ka degvielas (jebkuras) patēriņš pieaug tas ir skaidrs.
Jurista kungam - 50% no 14L gāzes, ar nav tik traki. Pie tam 50% ir stipri pārspīlēti, manā gadījumā tie varētu būt 20%, gan benžai, gan dīzelim.
Vot aiztāvu gāzi, a pašam auto ar gāzi nekad nav bijis...
Bet problēma jau ir tajā, ka, ja nobraucamais attālums ir, piemēram, 5km pa pilsētu, ko nākas veikt, piemēram, -20 grādu salā, tad var būt tā, ka 4km brauc ar benzīnu (neuzsilis dzinējs pie šādas temperatūras tērē to par līdz pat 100% vairāk [precīzi neatceros] nekā pie +20 grādiem) un pēdējo km ar gāzi. Protams, tāds aukstums pie mums nav bieži, bet arī pie 0, -5, -10 un -15 grādiem aukstam motoram patēriņš pieaug būtiski - proporcionāli aukstumam ;)
Interesants stāsts ir par to, ko Gregers rakstīja - te pēc būtības ir divas ticības - vieni uzskata, ka dzinēju sildīt ir baigi labi, bet otri - ka lielākais nodilums tieši rodas sildīšanas rezultātā. Turklāt, šos pretējos viedokļus ir izteikuši cilvēki ar atbilstošu izglītību, pieredzi un "viedokļa svaru". Es personīgi pieslejos otrajiem - sildīšanas rezultātā dzinējs daudz ātrāk izdilst - labāk ir mierīgi, bet tomēr braucot to uzsildīt :P Protams, ja ir ļoti auksts, jāpagaida, kamēr dzinēja apgriezieni nostabilizējas un logi ir atbrīvoti no ledus un sniega :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB iegāde
Nu te man jāska, jo lielāks benzīna motors, jo ātrāk iesilst.
Pagājušajā ziemā pie -30 speciāli pētīju, kad pārslēgsies un rezultāts sekojošs. Auto tiek pierūcināts Brīvības un tallinas krustojumā, un bez sildīšanas lēnām tika braukts pārdaugavas virzienā. Uz gāzi pārslēdzās jau Brīvības un Dzirnavu krustojumā.
Vasarā uz gāzi pārslēdzas jau pie Dailes teātra.
Jeb runājot absolūtajos skaitļos, ziemā pie -30, Griffinam ir nepieciešami akurāt 1033 metri, lai pārslēgtos.
2 litrīgam motoram šis attālums varētu būt par 1/3 garāks.
Par sildīšanu un nesildīšanu runājot, mans uzskats ir tāds, ka sildot uz vietas mēs iegūstam nelietderīgas motorstundas, jeb rūkšanas brīdī patērētā enerģija tiek pārvērsta siltumā, nevis kustībā. Līdz ar to, motori ar vienādu nobraukumu var būt dažādā stāvoklī, viens dilst kustībā, otrs stāvot uz vietas.
Var pirkt mašīnu ar 300k nobraukumu pa vācijas autobāņiem un motors būs labākā stāvoklī, kā apsardzes un taksometra auto, kas motoru ziemā rūcina, lai sildītos.
Pagājušajā ziemā pie -30 speciāli pētīju, kad pārslēgsies un rezultāts sekojošs. Auto tiek pierūcināts Brīvības un tallinas krustojumā, un bez sildīšanas lēnām tika braukts pārdaugavas virzienā. Uz gāzi pārslēdzās jau Brīvības un Dzirnavu krustojumā.
Vasarā uz gāzi pārslēdzas jau pie Dailes teātra.
Jeb runājot absolūtajos skaitļos, ziemā pie -30, Griffinam ir nepieciešami akurāt 1033 metri, lai pārslēgtos.
2 litrīgam motoram šis attālums varētu būt par 1/3 garāks.
Par sildīšanu un nesildīšanu runājot, mans uzskats ir tāds, ka sildot uz vietas mēs iegūstam nelietderīgas motorstundas, jeb rūkšanas brīdī patērētā enerģija tiek pārvērsta siltumā, nevis kustībā. Līdz ar to, motori ar vienādu nobraukumu var būt dažādā stāvoklī, viens dilst kustībā, otrs stāvot uz vietas.
Var pirkt mašīnu ar 300k nobraukumu pa vācijas autobāņiem un motors būs labākā stāvoklī, kā apsardzes un taksometra auto, kas motoru ziemā rūcina, lai sildītos.
Re:SAAB iegāde
Tāpēc jau arī smagai tehnikai ir motorstundu skaitītājs :) Donmāju, ka ielas auto tas arī noderētu. Ja kas ir ES valstis, kur auto uzsildīšana līdz darba temperaturai ir aizliegts ar reālu naudas sodu - ieskaitot, lai atkausētu logus(kipa jāskrāpe - vai japūš kausētājs virsū).
Re:SAAB iegāde
Tie sodi ir ekoloģijas vārdā... Dažreiz aiziet līdz marazmam.Flesh wrote:Tāpēc jau arī smagai tehnikai ir motorstundu skaitītājs :) Donmāju, ka ielas auto tas arī noderētu. Ja kas ir ES valstis, kur auto uzsildīšana līdz darba temperaturai ir aizliegts ar reālu naudas sodu - ieskaitot, lai atkausētu logus(kipa jāskrāpe - vai japūš kausētājs virsū).
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:SAAB iegāde
Aha :) Te laba karte Ar piebildi, ka tas nebūs tik drīz...andrejsb wrote:Tie sodi ir ekoloģijas vārdā... Dažreiz aiziet līdz marazmam.Flesh wrote:Tāpēc jau arī smagai tehnikai ir motorstundu skaitītājs :) Donmāju, ka ielas auto tas arī noderētu. Ja kas ir ES valstis, kur auto uzsildīšana līdz darba temperaturai ir aizliegts ar reālu naudas sodu - ieskaitot, lai atkausētu logus(kipa jāskrāpe - vai japūš kausētājs virsū).
Re:SAAB iegāde
Pag, bet gāze taču ir krietni ekoloģiskāka par benžu un tīzeli!? Glābjam Latviju no applūšanas - braucam ar gāzi :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:SAAB iegāde
Hmm maniem maršrutiem gāze derētu, parasti pārbraucieni ir 10-15 KM. Pa 5 min ko iegriežu kindergartenā, taču neatdzisīs...elmo wrote:Nu te man jāska, jo lielāks benzīna motors, jo ātrāk iesilst.
Pagājušajā ziemā pie -30 speciāli pētīju, kad pārslēgsies un rezultāts sekojošs. Auto tiek pierūcināts Brīvības un tallinas krustojumā, un bez sildīšanas lēnām tika braukts pārdaugavas virzienā. Uz gāzi pārslēdzās jau Brīvības un Dzirnavu krustojumā.
Vasarā uz gāzi pārslēdzas jau pie Dailes teātra.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:SAAB iegāde
Lawyer, beidz te bļaut kā histēriska bāba! Kā kluba prezidentam vēl jo vairāk nepiedien tā uzvesties! Brauc ar savu kratekli un priecājies cik Tev viņš lēts, bet nevajag apvainoties par to ka te gāzinieki domā savādāk, un līst vienam te izķērkt sāpi.;)
P.s. Un gāzēt vajag iet uz savu topiku, jo tur kā reiz šie visi cipari ĻOTI labi noderētu lai nākamajam topošajam SAAB īpašniekam nav jāuzdod šie jautājumi tik tāpēc, ka tēma izkaisīta pa visu forumu.
P.s. Un gāzēt vajag iet uz savu topiku, jo tur kā reiz šie visi cipari ĻOTI labi noderētu lai nākamajam topošajam SAAB īpašniekam nav jāuzdod šie jautājumi tik tāpēc, ka tēma izkaisīta pa visu forumu.
Re:SAAB iegāde
Atvaino, chippy, ja izklāstīju savu domu pārāk sarežģītā valodā :blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB iegāde
Ko te varētu nozīmēt TOPPFIN ?
http://www.blocket.se/jonkoping/Saab_9_ ... m?ca=8&w=3
Šis auto par 90% velk uz tādu, ko es tiešām vēlētos.
Ģimene pieprasa TIKAI sarkanu un TIKAI SAABu :side:
http://www.blocket.se/jonkoping/Saab_9_ ... m?ca=8&w=3
Šis auto par 90% velk uz tādu, ko es tiešām vēlētos.
Ģimene pieprasa TIKAI sarkanu un TIKAI SAABu :side:
Re:SAAB iegāde
Varētu būt, ka Toppfin kaut kā saistīts ar etanola būšanu. Tas gan vairāk tāds minējums. :dry:
Edit: Laikam tomēr nē. Pie 9k un 900 arī raksta to pašu. Un pie VW Caddy arī. :blink:
Laikam domāts, ka auto kā konfekte. Citi raksta arī 'toppskick'.
Edit: Laikam tomēr nē. Pie 9k un 900 arī raksta to pašu. Un pie VW Caddy arī. :blink:
Laikam domāts, ka auto kā konfekte. Citi raksta arī 'toppskick'.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:SAAB iegāde
ZingZeng: kas vēl iztrūkst tajā sarkanajā, lai būtu 100% ? :) Izskatās tiešām kā konfekte. Ok, man varbūt gribētos pilnu ādu beņķiem, bet tie ir teiksim 5%.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB iegāde
Pilna āda, lielais ekrāns panelī un pilnai laime spoilerītis pakaļā.
Nu un varētu būt arī 100% benzīnnieks, bet tas tā it kā nebūtu baigi svarīgi.
Āķi pakaļā gan varētu ņemt nost, tāds neizskatīgs :laugh:
Nu un varētu būt arī 100% benzīnnieks, bet tas tā it kā nebūtu baigi svarīgi.
Āķi pakaļā gan varētu ņemt nost, tāds neizskatīgs :laugh:
Re:SAAB iegāde
Hm, vai tad tam lielajam ekrānam ir kāda praktiska jēga? Man jau arī vizuāli patīk labāk, bet vai tā uzparikte nebija problemātiska?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361