Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Nē nu , taču ir uzņēmība cilvēkam , pārdot, to veco 9-5 salonu, bet cena jau pusgadu nenolaiž zemāk , tas ir toč smieklīgi :laugh: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... dhkdh.html
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Es labprāt nomainītu Griffina beņķus pret ventilējamajiem Aero beņķiem. Ja atradīsi tādus,esmu gatavs iemainīt pret saviem.
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
A tas ir dārgi, ja? :unsure:alpins wrote:Nē nu , taču ir uzņēmība cilvēkam , pārdot, to veco 9-5 salonu, bet cena jau pusgadu nenolaiž zemāk , tas ir toč smieklīgi :laugh: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... dhkdh.html
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Sarēķināju cik izmaksāja auto prieks 61 mēneša garumā ... un sapratu kāpēc vienmēr trūkst nauda ... 0.12Ls/km :side:
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Tas ir vidējais cipars, jo pirms 5 gadiem degviela bija lētāka nekā tagad.
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Droši vien 100% neesi jau visu arī uzskaitījis, ne? ;)
Saab nav lēts prieks B)
Saab nav lēts prieks B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Jā, maksas stāvvietas neiekļāvu :woohoo:
Īstenībā iekļāvu visu un ņēmu vērā gan auto iegādi, gan pārdošanu.
Ja to visu pareizi ar noskrējienu sanāktu jauns 9-3, pat līzings nebūtu jāmaksā, varetu ņemt uzreiz, bet :(
Īstenībā iekļāvu visu un ņēmu vērā gan auto iegādi, gan pārdošanu.
Ja to visu pareizi ar noskrējienu sanāktu jauns 9-3, pat līzings nebūtu jāmaksā, varetu ņemt uzreiz, bet :(
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Jā, padomā par to - ja tu šos gadus būtu braucis ar velosipēdu un pie katra kilometra 12 santīmus metis cūciņā, tad šobrīd varētu nopirkt salonā jaunu auto. Varbūt tomēr nav par vēlu? Nepērc to 9-5, pārsēdies uz velo, sāc krāt. :D
Varbūt cilvēks nesteidzas, ne? Man arī stāv visādi labumi garāžā, no kuriem pārlieku ātri atbrīvoties necenšos - vietas pietiek un, kamēr iesaldētie finansu līdzekļi neliek grauzt sausiņus, lai tak stāv. Katrai cenai savs pircējs. Un pircējs ātrāk vai vēlāk atrodas. Man viens labs 9k salons (ne-aero) arī nostāvēja gandrīz gadu, tad pēkšņi aizgāja pa 90 latiem un cilvēks sajūsmā, ka paveicies tik labu atrast un par tik demokrātisku ciparu. Ok, 9-5 salons varēja būt lētāks, ka tagad daudzus 9-5 velk iekšā no UK, bet tā vispārīgi ņemot - normāls cipars par normālu salonu.alpins wrote:Nē nu , taču ir uzņēmība cilvēkam , pārdot, to veco 9-5 salonu, bet cena jau pusgadu nenolaiž zemāk , tas ir toč smieklīgi :laugh: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... dhkdh.html
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Edij, es pa šo laiku diezin vai tik daudz reizes ar veļļuku būtu apbraucis riņķī zemeslodei. :laugh:
Mēs te ar sievu paštukojām kādas tad būtu alternatīvas, un tā kā lauvas tiesa no šā visa ir degviela, tad jādomā, ka ietaupīt tieši šajā jomā - ar patēriņu, ar maršrutu, braukt ar dīzeli vai gāzi utt.
Mēs te ar sievu paštukojām kādas tad būtu alternatīvas, un tā kā lauvas tiesa no šā visa ir degviela, tad jādomā, ka ietaupīt tieši šajā jomā - ar patēriņu, ar maršrutu, braukt ar dīzeli vai gāzi utt.
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Nu ar vellapēdu jau tas kilometrs nemaksā diži mazāk! Tikko piemetu, ka ar iepriekšējo riteni esmu nobraucis kādus 12k km trīs gadu laikā un pa šo laiku velnapēds man ir izmaksājis 5 sant/km. Tas ir tikai velo iegāde un uzturēšana. Apēstie batoniņi izmaksā vēl kādus 3-4 sant/km, kā arī pa šo laiku ir nobraukts 1,5 velšortu pāris, cimdi, zeķes utt. Cipars salasās tuvu 10 sant/km. :)
SAAB un SUBARU
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Mana pieredze saka, ka ne vienmēr salons no UK auto der pareizam auto.edijs wrote:Jā, padomā par to - ja tu šos gadus būtu braucis ar velosipēdu un pie katra kilometra 12 santīmus metis cūciņā, tad šobrīd varētu nopirkt salonā jaunu auto. Varbūt tomēr nav par vēlu? Nepērc to 9-5, pārsēdies uz velo, sāc krāt. :DVarbūt cilvēks nesteidzas, ne? Man arī stāv visādi labumi garāžā, no kuriem pārlieku ātri atbrīvoties necenšos - vietas pietiek un, kamēr iesaldētie finansu līdzekļi neliek grauzt sausiņus, lai tak stāv. Katrai cenai savs pircējs. Un pircējs ātrāk vai vēlāk atrodas. Man viens labs 9k salons (ne-aero) arī nostāvēja gandrīz gadu, tad pēkšņi aizgāja pa 90 latiem un cilvēks sajūsmā, ka paveicies tik labu atrast un par tik demokrātisku ciparu. Ok, 9-5 salons varēja būt lētāks, ka tagad daudzus 9-5 velk iekšā no UK, bet tā vispārīgi ņemot - normāls cipars par normālu salonu.alpins wrote:Nē nu , taču ir uzņēmība cilvēkam , pārdot, to veco 9-5 salonu, bet cena jau pusgadu nenolaiž zemāk , tas ir toč smieklīgi :laugh: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... dhkdh.html
Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri ienīst mani, jo esmu pārāk aizņemts mīlot cilvēkus, kuri mīl mani...
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Vai Tu ar šo gribi apgalvot, ka mans ikdienas velo maršruts 10 km no rīta un 10 km vakarā man izmaksā 2 Ls dienā? Un tas ir tieši 2x dārgāk nekā braukt ar RS autobusu?saule wrote:Nu ar vellapēdu jau tas kilometrs nemaksā diži mazāk! Tikko piemetu, ka ar iepriekšējo riteni esmu nobraucis kādus 12k km trīs gadu laikā un pa šo laiku velnapēds man ir izmaksājis 5 sant/km. Tas ir tikai velo iegāde un uzturēšana. Apēstie batoniņi izmaksā vēl kādus 3-4 sant/km, kā arī pa šo laiku ir nobraukts 1,5 velšortu pāris, cimdi, zeķes utt. Cipars salasās tuvu 10 sant/km. :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Neko negribu apgalvot. Sarēķināju savas izmaksas, Tu vari rēķināt savējās. Katram citādāks velnapēds un braukšanas paradumi un vajadzības. Protams, varu jau ar esošo riteni vēl braukt un braukt nu tad izmaksa kritīsies, bet negribas, vajag jaunu. :) Un tā kā es braucu pērsvarā uzreiz pēc darba un ne mzāk kā pusotru stundu vai 45 km, tad arī nākas ēst gan pirms braukšanas, gan arī kādu batoniņu vēl braukšanas laikā. Un te tās izmaksas salasās.
Bail rēķināt cik maksā viens sacensības nobrauktais kilomets, ja rēķina dalības maksas, transpora izmaksas uz sacensību vietu un vēl citus sīkumus, cipars sanāktu dikti baiss. ;)
Bail rēķināt cik maksā viens sacensības nobrauktais kilomets, ja rēķina dalības maksas, transpora izmaksas uz sacensību vietu un vēl citus sīkumus, cipars sanāktu dikti baiss. ;)
SAAB un SUBARU
Re:Kuriozi (Smiekli caur asarām) ;)
Nav jau tā ka ritenis neko nemaksā.
No skolas laikiem atceros, ka savam kalnīgajam vismaz reizi gadā mainīju bremžu klučus, bremžu trosītes man sadalījās laiku pa laikam un tās bija jāmaina. Gultņi ričukam jau no veikala bija sausi, nācās pārjaukt un sasmērēt ar solidolu. Labi, solidolu nočiepu sencim, bet ja pašam būtu jāpērk, būtu izmaksas. Vismaz 2x gadā vedu uz darbnīcu taisnot astotniekus un tas nebija nemaz tik lēts prieks priekš skolnieka. Plastmasas pedāļi izjuka, nācās pirkt bleķiniekus. Pārlauzu pakaļējam ritenim asīti, nācās visu rumbu mainīt, pārspieķot, nu, karoč priekš skolnieka bija pa dārgo. Tad vēl pamanījos stāvā kalnā braucot saliekt priekšējos zobratus un to asīti uz kuras zobrats turās. Karoč atkal remonts pa dārgo. Lecot pāri meža celmam saliecu dakšu, atkal remonts pa dārgo. Tad vēl laiku pa laikam nodilst sunīši.
No skolas laikiem atceros, ka savam kalnīgajam vismaz reizi gadā mainīju bremžu klučus, bremžu trosītes man sadalījās laiku pa laikam un tās bija jāmaina. Gultņi ričukam jau no veikala bija sausi, nācās pārjaukt un sasmērēt ar solidolu. Labi, solidolu nočiepu sencim, bet ja pašam būtu jāpērk, būtu izmaksas. Vismaz 2x gadā vedu uz darbnīcu taisnot astotniekus un tas nebija nemaz tik lēts prieks priekš skolnieka. Plastmasas pedāļi izjuka, nācās pirkt bleķiniekus. Pārlauzu pakaļējam ritenim asīti, nācās visu rumbu mainīt, pārspieķot, nu, karoč priekš skolnieka bija pa dārgo. Tad vēl pamanījos stāvā kalnā braucot saliekt priekšējos zobratus un to asīti uz kuras zobrats turās. Karoč atkal remonts pa dārgo. Lecot pāri meža celmam saliecu dakšu, atkal remonts pa dārgo. Tad vēl laiku pa laikam nodilst sunīši.