Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man tikko nāca apskaidrība, ka tieši tāda pati problēma būs piemeklējusi manu melno Aero. Atceries, teicu, ka sāka dīvaini uzvesties? Rāva iekšā kļūdu, pedālis ciets, taču pēc restarta viss kārtībā. Līdz brīdim, kad nepalielina apgriezienus. Izklausās identiski tavai problēmai, kaut kā biju šo piemirsis. Tad nu jācer, ka man tas otrs štrunts tiešām kaut kur angārā mētājas. Bļin, bet es par šito vēl divas dienas smaidīju, ejot uz angāru.
Par manu "mocīšanos" gada garumā tu nedaudz pārspīlē un jauc ļaudīm prātus. Problēma jau toreiz nebija gluži TCS'ā, bet tajā, ka Jetronic'a smadzene nespēja pieņemt, ka automāts nomainīs pret manuāli. Un nepilnu gadu es ar šo problēmu braukāju savas muļķības dēļ - uzdodot jautājumus forumā, nevis aizbraucot pie zinošiem ļaudīm (toreiz gan zinošos ļaudis diez ko nepazinu, savukārt Vikingmotoram braucu ar līkumu). Un savā ziņā es biju jau pieradis pie tā, ka pedālis ciets un auto neiet kā nākas. Problēma toreiz tika atrisināta, pārvelkot vadību no Jetronica uz Trionicu.
Kas attiecas tieši uz TCS kļūdām - divas reizes rāva kļūdas beigta kloķenes sensora dēļ, vienreiz droseles dēļ (tika iztīrīta, pēc tam viss kā smērēts), vienreiz gāzes trosītes nekorektās pozīcijas dēļ (pārāk nostiepta pie izslēgta auto, tas tika mehāniski pielabots, pafleksējot kronšteinu). Ok, tagad varam skaitīt kontā arī melnā Aero gāzes pedāļa potenciometru. Enivej - paskatoties atpakaļ, man tas nešķiet nekas traģisks. Kloķenes sensora maiņa un kārtējā "kaķis maisā" sajūta, kad liec citu lietotu, šķiet biedējošāka par specifiskām TCS problēmām.
Par TCS slavēšanu - es braucu itin regulāri gan ar, gan bez, plusus redzu abiem variantiem. Bez TCS sanāk "sportiskāk" un savā ziņā interesantāk, taču jāsaka, ka, piemēram, mainot joslas pāri sniega sanesumiem, nav nekāda vaina, ja TCS pieregulē izspolēšanu un auto netiek samētāts atbildīgākajā momentā. Nav jau tā, ka bez TCS man tas baigi traucētu un es nepaspētu noreaģēt, bet ar TCS sanāk tā plūdenāk. Tāpat arī pilsētā pie maziem ātrumiem, pagriezienos un līkumos - būtībā TCS izdara to pašu, ko bez TCS'a es daru ar rocenes palīdzību, t.i. notur braukšanas trajektoriju tādu, kā man vajag. Katrā ziņā - TCS'am nav ne vainas, kamēr tas strādā.
Par manu "mocīšanos" gada garumā tu nedaudz pārspīlē un jauc ļaudīm prātus. Problēma jau toreiz nebija gluži TCS'ā, bet tajā, ka Jetronic'a smadzene nespēja pieņemt, ka automāts nomainīs pret manuāli. Un nepilnu gadu es ar šo problēmu braukāju savas muļķības dēļ - uzdodot jautājumus forumā, nevis aizbraucot pie zinošiem ļaudīm (toreiz gan zinošos ļaudis diez ko nepazinu, savukārt Vikingmotoram braucu ar līkumu). Un savā ziņā es biju jau pieradis pie tā, ka pedālis ciets un auto neiet kā nākas. Problēma toreiz tika atrisināta, pārvelkot vadību no Jetronica uz Trionicu.
Kas attiecas tieši uz TCS kļūdām - divas reizes rāva kļūdas beigta kloķenes sensora dēļ, vienreiz droseles dēļ (tika iztīrīta, pēc tam viss kā smērēts), vienreiz gāzes trosītes nekorektās pozīcijas dēļ (pārāk nostiepta pie izslēgta auto, tas tika mehāniski pielabots, pafleksējot kronšteinu). Ok, tagad varam skaitīt kontā arī melnā Aero gāzes pedāļa potenciometru. Enivej - paskatoties atpakaļ, man tas nešķiet nekas traģisks. Kloķenes sensora maiņa un kārtējā "kaķis maisā" sajūta, kad liec citu lietotu, šķiet biedējošāka par specifiskām TCS problēmām.
Par TCS slavēšanu - es braucu itin regulāri gan ar, gan bez, plusus redzu abiem variantiem. Bez TCS sanāk "sportiskāk" un savā ziņā interesantāk, taču jāsaka, ka, piemēram, mainot joslas pāri sniega sanesumiem, nav nekāda vaina, ja TCS pieregulē izspolēšanu un auto netiek samētāts atbildīgākajā momentā. Nav jau tā, ka bez TCS man tas baigi traucētu un es nepaspētu noreaģēt, bet ar TCS sanāk tā plūdenāk. Tāpat arī pilsētā pie maziem ātrumiem, pagriezienos un līkumos - būtībā TCS izdara to pašu, ko bez TCS'a es daru ar rocenes palīdzību, t.i. notur braukšanas trajektoriju tādu, kā man vajag. Katrā ziņā - TCS'am nav ne vainas, kamēr tas strādā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveiki.
Man 9k `96 sābiņam problēma ar centrālo atslēgu parādījusies:
Atslēgt vienmēr var, bet kad pēc brauciena slēdzu ciet bieži neaizlēdz. Signalizācija (oriģinālā) nopīkst, nomirgo, bet durvis neaizlēdz.
Aizlēgt var tikai iedarbinot un pagaidot ~minūti. Šajos brīžos arī salona lock poga arī nestrādā...
Kāds relejs mirst?
Man 9k `96 sābiņam problēma ar centrālo atslēgu parādījusies:
Atslēgt vienmēr var, bet kad pēc brauciena slēdzu ciet bieži neaizlēdz. Signalizācija (oriģinālā) nopīkst, nomirgo, bet durvis neaizlēdz.
Aizlēgt var tikai iedarbinot un pagaidot ~minūti. Šajos brīžos arī salona lock poga arī nestrādā...
Kāds relejs mirst?
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Piktogramma nerada atvertas durvis?
Runa,ka tados gadijumos palidzot centralas atslegas modula releju un stekera kaju parlodesana ar svaigu alvu..
Runa,ka tados gadijumos palidzot centralas atslegas modula releju un stekera kaju parlodesana ar svaigu alvu..
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man gan šķiet, ka oriģinālā signalizācija nepīkst!9kk wrote: Signalizācija (oriģinālā) nopīkst, nomirgo, bet durvis neaizlēdz.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Piktogramma nerāda atvērtas durvis. Esmu arī visas durvju pogas mēģinājis spiest, nelīdz.
Signalizācija ir oriģinālā ar saab pulti (durvju un bagāznieka pogas) + skaibreiks.
Signalizācija ir oriģinālā ar saab pulti (durvju un bagāznieka pogas) + skaibreiks.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Šādos brīžos, kad nezin kur rakt un situācijā, kad nedarbojas atslēga - mudīgi prom pie kāda, kas var pieslēgties pie kompja.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Varbūt centrālās atslēgas motorīts vadītāja durvīs niķojas. Ziema tomēr!
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nezinu gan ar kuru kompi tai naglu kastei var pie centralas atslegas pieslegties,bet Googli gan var pasaukt paliga.Visso wrote:Šādos brīžos, kad nezin kur rakt un situācijā, kad nedarbojas atslēga - mudīgi prom pie kāda, kas var pieslēgties pie kompja.
http://www.saabnet.ru/forum/post18563.html
http://www.saabclub.su/forum/archive/in ... 17391.html
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
parādījusies skaņa zem vārstu vāka, ķēdes pusē. Ķēde ir mainīta un pēc maiņas ir nobraukti 90 tukstoši. Skāņa ir ritmiska un regulāra.Ko darit?
Ko pirmo paskatīties, pirms celt nost vārstu vāku un raut motoru ārā?
Ko pirmo paskatīties, pirms celt nost vārstu vāku un raut motoru ārā?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man ir sēkojoša problēma, kad automašina ilgi strāda tukšgaitā(vai sastrēgumos) sak sildīties. Es protams nekād negaidīju līdz brīdim kad temperatūras datčika bulta tūvinasies līdz sarkanai zonai bet uz 3/4 no visas skalas tas pieauga vienu reizi. Nomainīju termostatu, dzineja temperatūras datčiku(kurš stāv uz radiatorā), bet principā sildas tā pāt. Dzesešanas šķidruma līmenis arī ir normā. Kas var but par vainu? p.s. automašina saab 9000 2.3 turbo(ecopower 170 z.s)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Radiatora ventilators ieslēdzas?Kostja wrote:Man ir sēkojoša problēma, kad automašina ilgi strāda tukšgaitā(vai sastrēgumos) sak sildīties. Es protams nekād negaidīju līdz brīdim kad temperatūras datčika bulta tūvinasies līdz sarkanai zonai bet uz 3/4 no visas skalas tas pieauga vienu reizi. Nomainīju termostatu, dzineja temperatūras datčiku(kurš stāv uz radiatorā), bet principā sildas tā pāt. Dzesešanas šķidruma līmenis arī ir normā. Kas var but par vainu? p.s. automašina saab 9000 2.3 turbo(ecopower 170 z.s)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tev tas auto ir 94.gada? Vismaz man šķiet, ka tas bija pēdējais, kad temperatūras dačiks nāca radiatorā. Ja tā - tad šiem "vecajiem" radiators iegriežas "vēlāk", vērtējot pēc paneļa rādītāja. Diviem manējiem 93.gada aparātiem iedūcas vien tad, kad rādītājs ir jau gandrīz tuvu sarkanajam. Skatoties, kā šis kāpj, paspēj parādīties aizdomas, ka ventilators neieslēgsies. Tai pat laikā 96.gada auto rādītājs kripatu pāri pusei un jau dzesējas. Tā ka - pagaidi vēl mazliet, varbūt tomēr ierūksies. Otra lieta - norauj radiatora dačikam štekeri un salaid tur kopā kontatus uz īso. Radiatoram jāierūcas. Ja nerūc - tad jau skaties tālāk drošinātājus, releju, vadus. Ja rūc, tad jau visdrīzāk pats temperatūras dačiks jānomaina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ventilātors neieslēdzas kaut gan ja noņemt datčiku un saslēgt uz īso tad darbojas, mainīju termostatu un datčiku Vestienas ielā varbūt atcereties. Augstāk par to ļīmeni kas ir redzams uz foto es neļavu tai paaugstināties. [img][IMG]http://thumbnails101.imagebam.com/23711 ... 102631.jpg[/img] [/img]
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tas i r normāli priekš MY94.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tieši tā, tas ir pilnīgi normāli, ļauj šim uzkāpt augstāk. Man kādu milimetru virs šī līmeņa slēdzās iekšā, vēl šodien skatījos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361