Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aero versiju ir papilnam, un tai nav nekas tik ļoti atšķirīgs, ka vajadzētu satraukties par lietotu/jaunu detaļu pieejamību (piemēram, ja gadās apskādēt). Aero motors 2.3HOT esot nedaudz taupīgāks par 2.0t un 2.3t. Dārdzība ir relatīva - jāskatās, ar ko esi pirms tam braucis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par info
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tieši tā arī laikam ir, jo šobrīd Aero AT man uz 60Latiem sanāk tīri Rīga ar 13L/100km. Tieši tikpat cik iepriekšējais 2.3T manuālis... Sanāk, ja tagadējais Airis būtu manuālis, tam patēriņš būtu mazāks kā parastajam 2.3T.lawyer wrote:Aero versiju ir papilnam, un tai nav nekas tik ļoti atšķirīgs, ka vajadzētu satraukties par lietotu/jaunu detaļu pieejamību (piemēram, ja gadās apskādēt). Aero motors 2.3HOT esot nedaudz taupīgāks par 2.0t un 2.3t. Dārdzība ir relatīva - jāskatās, ar ko esi pirms tam braucis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ziema priece. sodien gaju apdzisana, peksni iedegas visas lampinas pec kartas paneli, metu nost atrumu- apstajos stavu, lampinas nodziest, paliek tikai check engine un tcs off paneli. lidz majam braucu mierigi, nonemu klemmi uz 20 min, tad viss ok. pabraucu 2km bik uzgazeju un abas reize iedegas atkal check engineun tcs off paneli. ka tikt vala, lai vismaz tcs stradatu. paldies. kas varetu but pie vainas ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Latviski saucas droselvarsts,pie ka pienak gazes trose no akseleratora pedala ko tu spaidi ar labo kaju,ar so dranki saabam ir saistitas visas sis lietas,kruizkontrole,pretbuksesana,un apgriezenu nevienmeriba tuksgaita auksam motoram zemi,un siltam augsti apgriezieni vismaz manam ta bij
Isak sakot jamaina drosele,to tu vari izdarit pie pieredzejusiem viriem,Riga,ArTEH SAAB remonts, Vestienas 2 t.29293629 Arnis
Isak sakot jamaina drosele,to tu vari izdarit pie pieredzejusiem viriem,Riga,ArTEH SAAB remonts, Vestienas 2 t.29293629 Arnis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Stipri nelamājiet par stulbu jautājumu, bet Interesanti, vai standartajam naFigācijas ekrānam iekš 9-5 ir iespējams pievienot klāt kaut kādu citu ierīcu - piemēram kādu mazu kompi, ar OS, kas atbalsta touch interfeisu? Droši vien ka nē, ņemot vērā cik pirmie 9-5 ar touch ekrāniem parādījās 10 gadus atpakaļ... Diez vai tur būs kaut kāda standarta VGA (D-SUB) ieeja. Būtu jau eleganti - no skata parasts urļikus neiegārdinošs ekrāns, bet bardačokā vai bagāžniekā dators, kas paver iespējas atskaņot, attēlot visu kas ienāk prātā, piemest klāt GPS uztvērēju, vai pat (ja nu kādam vajag) dabūt mobīlo internetu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pat ja teorētiski tas ir iespējams, nestādos priekšā, kā varētu lietot W8 vai Anroid uz rezistīvā ekrāna!
Prātīgāk būtu mašīnas ekrāna vietā iebūvēt dokstaciju mūsdienīgam spartphonam un izštukot kā vadīt visas funkcijas no šī smartphona.
Prātīgāk būtu mašīnas ekrāna vietā iebūvēt dokstaciju mūsdienīgam spartphonam un izštukot kā vadīt visas funkcijas no šī smartphona.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad jau labāk iebūvēt tur kādu nelielu Android planšeti un izvilkt usb pagarinātāju.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nil, a kāpēc ne Ipad mini!?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu rezistīvais ekrāns varētu derēt, ražo taču kitajozas pavisam lētā gala planšetes ar rezistīvajiem ekrāniem, kaut ko jau sabakstīt var. Tāpat arī sākotnēji visi plaukstdatori bija ar rezistīvajiem ekrāniem, un nekas, kaut kā varēja darboties - man pašam divi gabali bija. Protams vislabāk darboties varēja ar irbuli.elmo wrote:Pat ja teorētiski tas ir iespējams, nestādos priekšā, kā varētu lietot W8 vai Anroid uz rezistīvā ekrāna!
Prātīgāk būtu mašīnas ekrāna vietā iebūvēt dokstaciju mūsdienīgam spartphonam un izštukot kā vadīt visas funkcijas no šī smartphona.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevar flashu iespraust.elmo wrote:Nil, a kāpēc ne Ipad mini!?
Man starp āboliem ikdienā failu pārnešanai pietiek ar Dropbox, iCloud utml, mūziku un filmas es telefonā/planšetē vispār neizmantoju.
Bet, ja mašīnā vajadzētu ekrānu, tad tiešām izvēlētos Android, multimēdiju iespējas ir plašākas un kas svarīgi, daudz ērtākas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No citas puses, lai skaņu dabūtu kaut cik pieklājīgu pastiprinātājs ir nepieciešams. Laikam jāatmet tā murgainā ideja, pārak liela pārbūve un investīvijas ir nepieciešamas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SAABam parādījusies šaize - te lec auto, te nelec. No sākuma liku uz kontaktu vainu pie akumulatora, bet nē tur viss ok. Kad lec, tad viss čikiniekā... Bet tagad notiek tā, ka tad kad startēju auto, dzirdams tik klikšķis (starteris negriež), tad vēl mēģinu - arī klikšķis (bet nav tāds, kad akumulatoram ar vadiem nav kontakts). No trešās reizes pielec bez problēmām (mēdz būt , ka nepielec vispār, pat pēc n-tām reizēm). Tāpēc ir aizdomas, ka kaut kas izbeidzies starterī. Vai kādam no Jums ir bijuši līdzīgi simptomi, un kā tas tika risināts?! Auto SAAB 9-5 3.0 tid 2002. gads. Arni, cik pie jums varētu maksāt tāda veida problēmas risināšana - aptuveni? Paldies
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav ne jausmas, kāda ražojuma starteris ir 3.0 TiD, (pieņemu, ka Mitsu, Denso vai tmldz) bet izklausās pēc ievilcējreleja kontaktu problēmas. Ja pa stundu tiekam galā, tad ~15Ls darbs + ievilcējs, kas var svārstīties 20-40Ls robežās, bet varētu būt problēmas viņu uzreiz dabūt.SeRgy88 wrote: Arni, cik pie jums varētu maksāt tāda veida problēmas risināšana - aptuveni? Paldies
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
WIS rāda kaut ko tamlīdzīgu - Hitachi GD004418. Ja būs iespējams, tad rīt varētu ar SAABu piebraukt (ja šis izdomās, ka vajag, lai viņu saved kārtībā ) un atstāt to pie jums.Arnijs wrote:Nav ne jausmas, kāda ražojuma starteris ir 3.0 TiD, (pieņemu, ka Mitsu, Denso vai tmldz) bet izklausās pēc ievilcējreleja kontaktu problēmas. Ja pa stundu tiekam galā, tad ~15Ls darbs + ievilcējs, kas var svārstīties 20-40Ls robežās, bet varētu būt problēmas viņu uzreiz dabūt.SeRgy88 wrote: Arni, cik pie jums varētu maksāt tāda veida problēmas risināšana - aptuveni? Paldies