Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
vau cik smuks braucamais un ļoti veiksmīgas bildes. Až siekala notecēja.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Labas rytas!
Beidzot atracis laiks atgriezties pie lidmašīnas stūres un atkal staties SAABieru rindās. Gribu 9-3 dīzeli ar facelift. Pagaidām Latvijā redzu 3 variantus. Varbūt kāds jau ir apskatījies tos dabā? Var būt ieteiksiet kam pievērst uzmanību?
Mulsina divas lietas
*pārāk liels nobraukums sudrabotam aparātam (168000/5 gadi), kas patīk visvairāk;
*nevienai no mašīnām nav LV reģistrācijas, kas varētu liecināt par to, ka auto nonācis uz LV pēc avārijas, neskatoties uz servisa grāmatiņu.
Beidzot atracis laiks atgriezties pie lidmašīnas stūres un atkal staties SAABieru rindās. Gribu 9-3 dīzeli ar facelift. Pagaidām Latvijā redzu 3 variantus. Varbūt kāds jau ir apskatījies tos dabā? Var būt ieteiksiet kam pievērst uzmanību?
Mulsina divas lietas
*pārāk liels nobraukums sudrabotam aparātam (168000/5 gadi), kas patīk visvairāk;
*nevienai no mašīnām nav LV reģistrācijas, kas varētu liecināt par to, ka auto nonācis uz LV pēc avārijas, neskatoties uz servisa grāmatiņu.
Last edited by Katj_Katj on Sun Feb 03, 2013 9:38 pm, edited 1 time in total.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
168k piecos gados ir daudz? Man sētā ir piecus gadus "jauns" auto, kurš kopš ģimenes pieauguma tiek lietots arvien retāk, pēdējo pusgadu gandrīz vispār tikai stāv. Un tam ir 160k saskrējušies pa šiem gadiem. Ok, ir pa Eiropu nedaudz pabraukāts. Bet 30k gadā nešķiet daudz, ja dzīvo Pierīgā un savus 2k mēnesī var salasīt tīri uz braukāšanu uz Rīgu (manā gadījumā, t.i. 70-100km dienā). Ja kādu dienu divas reizes brauc un vēl šad tad kādu garāku gabalu, tad arī 2.5k mēnesī nav nereāli savākt. Ja dzīvo kaut kur tālāk, piemēram, Siguldā, diendienā braukājot uz darbu Rīgā, tie cipari skrien vēl ātrāk. Un ārpus mūsu valsts robežām tie attālumi mēdz būt lielāki. Mēs te pieraduši pie "Latvija gorod maļenkij". Katrā ziņā - tādi 170k vēl nekas nav, ja auto braukts ar mīlestību un neekonomējot uz šķidrumiem un sīkiem remontdarbiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa
[ Post made via iPhone ]
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa
[ Post made via iPhone ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kapēc tavam ir tik mazs noskrējiens?Ainars wrote:Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa
[ Post made via iPhone ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
To var parbaudīt SAAB centrā pirmspirkšanas diagnostikas laikā ?Ainars wrote:Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ta ka ar savu 9-5 biju iemaldījies Vikingos, čaļi teica ka var pārbaudīt informāciju par noskrējienu, ja apkopes and remonti ir veikti pie ofic. dīleriem, bet tas ir maksas pakalpojums, kad prasīju cik maksā un vai var ir vērts, atbildēja kaut kā izvairīgi... Tipa dīzeļiem, esot lieli noskrējieni, benzīniem tas nav tik aktuāli, es arī neuzbāzos.
Tā ka drošākais ir uzzvanīt Vikingiem un paprasīt, vai var, cik tas maksā utt.
Tā ka drošākais ir uzzvanīt Vikingiem un paprasīt, vai var, cik tas maksā utt.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ja var ticeet kjeedes izstiepumam un tas ka pie 170-200k butu jaamaina, tad vajadzetu but reaalam.Saabich wrote:Kapēc tavam ir tik mazs noskrējiens?Ainars wrote:Varu iepriecinaat tur nav magjiskie 170, bet vismaz 270ooo
Tikai latvijaa cilveki domaa ka 30oookm gadaa ir normaali. Pa baanjiem ar uztiit arii 50-100k km gadaa
[ Post made via iPhone ]
+ tas tomeer nav nekaads ekonomiskais diizeljdzineejs
es vel nesen straadaaju ar paris autodzineejiem no DE uc valstiim.. 200-280k km 2gadigiem dizeljiem bij norma pirms attishanas uz 100k
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es vispār izvairītos no šiem jaunajiem dīzeļiem
Kādēļ? Tie ir sačinīti, lai atbilstu EUR 5 atgāzu normām un ir makten sarežģīti - ja kaut kas noplīsīs no tām uzpariktēm (pilna izplūde ar filtriem un zondēm), var nākties nolocīt par jaunu fiņķikļušku četrciparu skaitli To pašu gadu benzīnnieki nav tā pārmudrīti
Ja gribi būt drošs par noskrējienu, izvēlies auto Vācijā ar servisa grāmatu un brauc pats pakaļ vai sūti kādu citu - tā būs pavisam droši Vai arī skaties uz LV kādreiz pārdotajiem jaunajiem auto
Kādēļ? Tie ir sačinīti, lai atbilstu EUR 5 atgāzu normām un ir makten sarežģīti - ja kaut kas noplīsīs no tām uzpariktēm (pilna izplūde ar filtriem un zondēm), var nākties nolocīt par jaunu fiņķikļušku četrciparu skaitli To pašu gadu benzīnnieki nav tā pārmudrīti
Ja gribi būt drošs par noskrējienu, izvēlies auto Vācijā ar servisa grāmatu un brauc pats pakaļ vai sūti kādu citu - tā būs pavisam droši Vai arī skaties uz LV kādreiz pārdotajiem jaunajiem auto
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tu vēl naivi tici Vācijas servisa grāmatiņām Ko turki ir paši sakricelējuši
Bet par jaunajiem dīzeļiem gan piekrītu par tām izmaksām
Bet par jaunajiem dīzeļiem gan piekrītu par tām izmaksām
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Neredzu jegu dizelim, nobraukti 1200 km no rigas un BMW 330 dizelis streb 7,3 litrus uz simta, tas ir videjais. Pilseta bija 11 litri.
Mans griffins ar 3 litru benzina motoru pa soseju tere to pasu, bet ja rekina, ka brauc ar gazi, tad ir stipri letak ka ar dizeli.
Domaju, ka Aero var ieklauties 6,5 litros uz simta pa soseju.
[ Post made via iPad ]
Mans griffins ar 3 litru benzina motoru pa soseju tere to pasu, bet ja rekina, ka brauc ar gazi, tad ir stipri letak ka ar dizeli.
Domaju, ka Aero var ieklauties 6,5 litros uz simta pa soseju.
[ Post made via iPad ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
No dīzeļiem jēga ir vienkārša, 20% - 40% ekonomija. Plus dažiem ir pieeja pie subsidētās soļķas, no tā arī dīzeļu popularitāte. Kā bagāža nāk, ne vienmēr, bet ļoti bieži - lieli nobraukumi, cimperlīgi remonti, problēmas ar piešķilšanu ziemā, dīzeļtarkšķis (common railam ne tik izteikts).
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nespried par citiem pēc sevisSaabich wrote:Tu vēl naivi tici Vācijas servisa grāmatiņām Ko turki ir paši sakricelējuši
Bet par jaunajiem dīzeļiem gan piekrītu par tām izmaksām
Vācijā juridiskas personas neatļaujas tādas lietas darīt, jo ar to var izbeigties viņu bizness
Kas attiecas uz fiziskām personām - tā jau ir cita lieta, bet tā kā šādu pakalpojumu nepiedāvā oficiālie servisi, pārdevējam ir jābūt pamatīgai novirzei no vidējā vācieša, kas ir ļoti likumpaklausīgs cilvēks
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Plauktiņš , var būt vēl nav pārdots Nu , kurš pirmais http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bxijx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jūs par to plauktiņu, kas tur priekšā kloķim, esat tā uzvilkušies? Tāds mazs un pepraktisks šķiet. Ko tur likt? Monētas un atslēgas, kas žvadzēs? Maks tur lien vispār? Brilles?
Cita starpā - Romānam par ko pasiekaloties http://www.nettiauto.com/en/saab/9000/5362598" onclick="window.open(this.href);return false;
Cita starpā - Romānam par ko pasiekaloties http://www.nettiauto.com/en/saab/9000/5362598" onclick="window.open(this.href);return false;
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361