Realitātē jau šobrīd pirmo gadu 9-5 ir dabūnami lētāk par labu 9k. Par to, cik tajos aptuveni štukas robežās nopērkamajos 9-5 vēl būtu jāiegulda, nerunāsim. Es lieku uz to, ka divdesmitgadīgu 9-5 labā stāvoklī būs grūtāk atrast, kā šobrīd divdesmitgadīgu 9k.elmo wrote:Pēc 10 gadiem 9-5 būs tik pat lēts kā 9k, ja ne pat lētāks.
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies par komentiem. Man bija Osrams, ir labi, tikai ātri izdeg.Vilcins wrote:Pilnigakie mesli,itseviski tumsa lietaina laika.labak noperc OSRAM Night Breaker iesaku,pats lietoju+vel jauni lukturu stikli,gaisma ideala APe motors divas spuldzites ap 15 lsSmith wrote:Ko tauta saka par šādu piedāvājumu:
http://masveida.lv/riga/450ls-par-hid-k ... zes-2/293/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai nebojās luktura sistēmu un vai pretīmbraucošos neapžilbinās?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Slikts pirmo gadu 9-5 maksā mazāk par labu 9K.edijs wrote:Realitātē jau šobrīd pirmo gadu 9-5 ir dabūnami lētāk par labu 9k. Par to, cik tajos aptuveni štukas robežās nopērkamajos 9-5 vēl būtu jāiegulda, nerunāsim. Es lieku uz to, ka divdesmitgadīgu 9-5 labā stāvoklī būs grūtāk atrast, kā šobrīd divdesmitgadīgu 9k.elmo wrote:Pēc 10 gadiem 9-5 būs tik pat lēts kā 9k, ja ne pat lētāks.
Un labi 9K vai tad ir pieejami? Kāds tos masveidā izpērkot...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums: cik lietderīgi ir pulēt lukturus? Vai tiešām tie spīdēs spožāk?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pulē parasti plastmasas(akrila) lukturus, jo tie ar laiku paliek matēti.
Stikla lukturus parasti nepulē, jo tie ir cietāki un nepaliek matēti, kā plastmasnieki.
Var jau arī protams stiklu pulēt, bet man šķiet, ka jēga maza, ja vien nav baigi ar slotām sašvīkāti.
Stikla lukturus parasti nepulē, jo tie ir cietāki un nepaliek matēti, kā plastmasnieki.
Var jau arī protams stiklu pulēt, bet man šķiet, ka jēga maza, ja vien nav baigi ar slotām sašvīkāti.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Runā, ka šogad rudenī viens labs 9k tiks tirgotsandrejsb wrote:Slikts pirmo gadu 9-5 maksā mazāk par labu 9K.edijs wrote:Realitātē jau šobrīd pirmo gadu 9-5 ir dabūnami lētāk par labu 9k. Par to, cik tajos aptuveni štukas robežās nopērkamajos 9-5 vēl būtu jāiegulda, nerunāsim. Es lieku uz to, ka divdesmitgadīgu 9-5 labā stāvoklī būs grūtāk atrast, kā šobrīd divdesmitgadīgu 9k.elmo wrote:Pēc 10 gadiem 9-5 būs tik pat lēts kā 9k, ja ne pat lētāks.
Un labi 9K vai tad ir pieejami? Kāds tos masveidā izpērkot...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lukturu stiklus biju pulējis. Ilgs process-rezultāts: stikls paliek trauslāks un švīkas tikai par 10% mazāk pamanāmas. Beigās nopirku jaunus stiklus un viss bumbās
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pielēju nedaudz klāt frīzu un esmu nobraucis kādus 300 km...brīdinājuma signāls vairs neiedegas, bet cik esmu manījis pie silta motora spiediens vēlaizvien ir liels. Vrb tā ir sābiem, nezinu.unlim wrote:Sveiki, vajadzīga palīdzība sakarā ar antifrīzu.
Iedarbināju vakara autiņu un uzrādīja ka "coolant fluid low"
Veru vaļā "bačoku" un ar lielāku spiedienu kā sakratītas kolas pudelei, antifrīzs cenšas tikt laukā. Kas izbrīna ir krāsa - likās ūdeņaina, nevis krāsaina, kāda tā ir pirms ieliešanas. 2. bačoks no puses pēkšņi kļuva pilns un nekritās lejā. Tikai iedarbinot viss sasūcās iekšā un izskatās ka ir normas līmenī.
Nevar būt tā, ka no kaut kurienes savilcies liels daudzums kondensāta un dzesētāja vietā man tagad ir 50% ūdens?
Paldies jau iepriekš
- SAAB_9-5_FROM_UK
- Māk arī atbildēt
- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 29, 2013 4:02 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveicināti,lieta tāda 9-5 2001.g beigas 2,3 t b235r automāts.....lieta tāda ka brauc viss ir ok,apstājies pie luksafora stāvot Draivā mašīna vnk noslāpst,pec kādas pus minūtes palaid un brauc tālāk.un paliek ar vien biežāk!jaudas zudumu nekādu nejūtu,panelī lampiņas nekādas nedeg,izņemot /!\ un air bag (tā man iedegās kad nepamanīju pie 120km/h ka priekšā ir ass kalns un sanāca paņemt tramplīnu).
tagad gribēju aizšaut uz veikalu un pie mājām palaist vairs nevaru....
degvielas filtrs ir nomainīts,sveces jaunas.....varbūt kādam ir tā bijis?
tagad gribēju aizšaut uz veikalu un pie mājām palaist vairs nevaru....
degvielas filtrs ir nomainīts,sveces jaunas.....varbūt kādam ir tā bijis?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
varbut degvielas suuknis!!!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbūt Crankshaft Position (CKP) devējs?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
varbūt DI kasete, varbūt CKP, varbūt sūknis, a varbūt vajag nolasīt kļūdas, lai nav visādi varbūt, bet ir skaidri zināms, kas par vainu!
- SAAB_9-5_FROM_UK
- Māk arī atbildēt
- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 29, 2013 4:02 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
kas ir DI kasete?? aizdedzes bloks kas liekas uz sveceem?
un kas is CKP?
sitos saīsinājumus īsti nesaprotu... LOL
un kas is CKP?
sitos saīsinājumus īsti nesaprotu... LOL
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
CKP = crankshaft position sensor = kloķvārpstas apgriezienu devējs.
Un jā, DI kasete ir virs svecēm atrodamais aizdedzes bloks.
Un jā, DI kasete ir virs svecēm atrodamais aizdedzes bloks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- SAAB_9-5_FROM_UK
- Māk arī atbildēt
- Posts: 45
- Joined: Fri Mar 29, 2013 4:02 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
biju atstājis uz nakti ar nonemtu klemmi,no rīta tagad pieleca no pus apgrieziena,nedaudz pabraukāju bez slāpēšanas,piebraucu pie mājas noslāpēju un atkal vairs nevaru palaist.atjaucu zem sēdekļa sūkni,tur viss cikiniekā,sūknis dūc,spiedienu dod,tik nolauzu to dzelteno sūdiņu kas tur ieplūdes trubu! tā ir ka divas kreisās rokas......
nu DI un CKP tos jau home variantā nepārbaudīs ne,vajag slēgt pie kompja....tracina ārā šitā padarīšana ka neiet un nezini kas pa vainu!
nu DI un CKP tos jau home variantā nepārbaudīs ne,vajag slēgt pie kompja....tracina ārā šitā padarīšana ka neiet un nezini kas pa vainu!