sveiki- ieiet autoveikalaa un paluugt: man vajag termostatu.vasils wrote:sveiki. Kā 9k 2,3 t visvieglāk tikt pie termostata?
Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
tik vienkārši tas ir?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
zinitis wrote:sveiki- ieiet autoveikalaa un paluugt: man vajag termostatu.vasils wrote:sveiki. Kā 9k 2,3 t visvieglāk tikt pie termostata?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveiki.
Kur Jūs savus 9000 sābiņus remontējat?
parādijusies baigā problēma, turbo dačiks palicis vidū un vairs nekust no vietas.
Kur Jūs savus 9000 sābiņus remontējat?
parādijusies baigā problēma, turbo dačiks palicis vidū un vairs nekust no vietas.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Arnijs, Vestienas iela 2.
Bet sliecos domāt, ka visa vaina būs caurā vaakumšļaukā - to var iesākumā pats izčekot.
[ Post made via Android ]
Bet sliecos domāt, ka visa vaina būs caurā vaakumšļaukā - to var iesākumā pats izčekot.
[ Post made via Android ]
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja vaina būtu trubiņās, vai tad to nevarētu just ar jaudas zudumiem? Moš dačiks noklājies?!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nuu, tu norauj uz dačiku ejošo trubiņu un pamēģini izbraukt līkumu - ilgstošāks 9k braucējs to jaudas zudumu jutīs, bet cilvēks, kurš šo braucamo ieguvis salīdzinoši nesen, varētu arī nepamanīt atšķirību. Jo iet joprojām zvērā!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
1) Kur tur īsti bija jāklopē, kad sūknis atteicies?
2) Ir kāds pašrocīgi taisījis štrumentu, ar ko atskrūvēt sūkņa gredzenu? Esmu dažādus štrumus izmantojis, bet ne ar vienu no tiem šī procedūra nav gājusi kā pa sviestu. Gribētos redzēt, ar kādu štrumentu šo operāciju veic specializētajā servisā..
Hmm, būtu man ar ko metināt, varētu kaut ko tādu uzmeistarot.. bet nav ar ko metināt.
2) Ir kāds pašrocīgi taisījis štrumentu, ar ko atskrūvēt sūkņa gredzenu? Esmu dažādus štrumus izmantojis, bet ne ar vienu no tiem šī procedūra nav gājusi kā pa sviestu. Gribētos redzēt, ar kādu štrumentu šo operāciju veic specializētajā servisā..
Hmm, būtu man ar ko metināt, varētu kaut ko tādu uzmeistarot.. bet nav ar ko metināt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Specializeta servisa izmanto to instrumentu kurs kreisaja puse.
Citiem labakais specinstruments ir amurs un skruvgriezis.
Citiem labakais specinstruments ir amurs un skruvgriezis.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Āmurs un skrūvgriezis vai kaut kas tamlīdzīgs bija pirmā instrumentu komplektācija, ko tiku izmantojis. Ne pie kā laba tā nenoveda - kad pēdējā plastmasas ķepiņa bija nolauzta, brutāli salauzu arī pašu gredzenu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Instrumentu varam atskrūvēšanai aizdot (cerot, ka tai pat laikā neviens neatbrauks uz sūkņa maiņu ) Advancētāks, nekā pirmajā attēlā.edijs wrote:Āmurs un skrūvgriezis vai kaut kas tamlīdzīgs bija pirmā instrumentu komplektācija, ko tiku izmantojis. Ne pie kā laba tā nenoveda - kad pēdējā plastmasas ķepiņa bija nolauzta, brutāli salauzu arī pašu gredzenu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Manam 9K AUTOMĀTAM iemeties gļuks elektrībā - visu laiku deg atpakaļgaitas gaisma. Servisa vīriņi esot skatījuši gan pie lampas aizmugurē, gan pie kloķa to sistēmu. Skaidrībā netika kāpēc tā.
Vai kāds var paskaidrot kā tā sistēma strādā - no kurienes nāk signāls, ka lampa jāieslēdz? Kā novērst šito gļuku?
Panelī pārnesumus rāda pareizi visā strīpā - PRD123
Vai kāds var paskaidrot kā tā sistēma strādā - no kurienes nāk signāls, ka lampa jāieslēdz? Kā novērst šito gļuku?
Panelī pārnesumus rāda pareizi visā strīpā - PRD123
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es teiktu, ka kaut kas Tev tur trūkt! Kur N?
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nomainot servissu.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tā būtu baigi feini! Es varētu savākt rīt pēcpusdienā un otrdien no rīta atgriezt. Pa nakti varbūt neviens uz sūkņa maiņu nebrauks.Arnijs wrote:Instrumentu varam atskrūvēšanai aizdot (cerot, ka tai pat laikā neviens neatbrauks uz sūkņa maiņu ) Advancētāks, nekā pirmajā attēlā.
Mājās tā arī neko jēdzīgu neatradu, no kā pagatavot pienācīgu instrumentu. Gribēju aizskriet līdz Depo kaut jo pameklēt, bet kur tad nu aizskriesi, ja vienīgo kustamo braucamlīdzekli (dīzeļbembi) kāds gudrinieks padarījis par nekustamu, pirms trim mēnešiem atstājot ar norautu roceni.
Katrā ziņā, jāuztaisa šo instrumentu būs jebkurā gadījumā, jo liela jēga vadāt līdzi sūkni, ja nav iespējas to nomainīt, nav.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361