Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

mixeris wrote:Temperatūru regulēt nevar.

Vai tiešām tu zini ka tev neslēdzas iekšā tā apsilde?
Sorry, es laikam nepareizi noformulēju jautājumu. Ar ieslēgšanos ir tā - ja sasprauž vadus tad strādā, pagaidam gan tik viena daļa (iepriekšejais īpašnieks vienkārši bija atstājis vadu kaudzi zem sēdekļiem). Vienkārši gribēju zināt vai nepastāv kāda slēptā regulēšanas, ieslēgšanas un izslēgšanas iespēja.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:
Sorry, es laikam nepareizi noformulēju jautājumu. Ar ieslēgšanos ir tā - ja sasprauž vadus tad strādā, pagaidam gan tik viena daļa (iepriekšejais īpašnieks vienkārši bija atstājis vadu kaudzi zem sēdekļiem). Vienkārši gribēju zināt vai nepastāv kāda slēptā regulēšanas, ieslēgšanas un izslēgšanas iespēja.
Tev abi tie sēdekļi ir automātiskie? Manējam, piemēram, pie gaismu slēdža panelī ir regulators, kas gan attiecas tikai uz vadītāja sēdekli, kuram apsilde nestrādā :laugh: Un cik zinu, tad to automātisko temperatūru regulēt nevar...
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Uzraksts palicis ir tikai uz pasažiera sēdēkļa, taču siltumu es dabūju vadītāja pusē. Jo pasažierim tie vadi zem beņķa ir stipri vien vairāk, kas arī nosita man iedvesmu tur ķimerēties :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by zudushais »

Man silda abus prieksheejos benkjus, ja ir kaads uzlicis savu dibengalu uz taa. Vispaar kaitinosha lieta. Vadus gan veel neesmu apskatiijis zem benkjiem. Pagaidaam braukaaju taa pat, bet domaaju ka nevajadzeetu buut lielaam probleemaam ielikt sleedzi, lai sho iespeeju atsleegtu/iesleegtu peec izjuutaam.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:Ar krēsliem ir tā ka daudziem stāv tie apsildamie beņķi, bet nav vadības. Ja nav vadības, tad tie nesild. Bet var uztaisīt uz parastās pogas:) Kura gada auto?
Auto heated seats ir, ja nav siltuma regulācijas pogas. Tādā gadījumā viņi ieslēdzas pie noteiktas āra temperatūras. Protams, ja sildelementi nav pabeigušies. :)
Tādā gadījumā atvainojiet par nepareizu informāciju:)
A kur tas datčiks atrodas, kas nosaka, ka ārā iz zem 12 grādiem?:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Datčiks atrodas iekšā iekausēts tajā sildsietā un laikam izskatās kā melna tablete.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Man laikam nesild:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

zudushais wrote:Man silda abus prieksheejos benkjus, ja ir kaads uzlicis savu dibengalu uz taa. Vispaar kaitinosha lieta. Vadus gan veel neesmu apskatiijis zem benkjiem. Pagaidaam braukaaju taa pat, bet domaaju ka nevajadzeetu buut lielaam probleemaam ielikt sleedzi, lai sho iespeeju atsleegtu/iesleegtu peec izjuutaam.
tavam auto ir automātiskā krēslu apsilde, kuru īpašnieks pirms iepriekšējā īpašnieka saremontēja (tā nestrādāja). Sildelements tiek tiek "ierubīts" at termo slēdža palīdzību, kas atrodas tieši zem dibena ... un ieslēdzas/izslēdzas pie jau minētās (man likās) 11 grādu C temperatūras.
Pasažiera sēdekļa eletrika tiek iedarbināta tikai tad, kad kāds uz tā uzsēžas vai uzliek ko smagu (zem sēdekļa ir mehānisks slēdzis, kas saslēdzas, ja "padibeni" iespiež. Tas tad arī iedarbina "fasten belts" brīdinājumu ...

Un, tam auto sēdekļi ir tik silti tāpēc, ka ir velūra materiāls, kas viegli laiž cauri siltumu ... ādas sēdekļiem tas notiek lēnāk. Man katrā ziņā patika, be ja Tev traucē, kasē, sviedrē, tad izpēti shēmu un ieliec smuku slēdzīti (es pieļauju, ka zem paneļa (tur kur gaismu slēdzis, miglinieku slēdzis ...) iet tā sēdkļu ķēde cauri un var ielikt slēdzi. Ja nē, tad jālaiž vads tieši uz sēdekļa kontaktiem ...

Bremžuguņu palikšana degot varētu būt saistīta ar bremžuguņu slēdzi pie bremžu pedāļa. Varbūt, kas tas vienkārši ieķeras. Ieteiktu to apklūkot un iztīrīt. Priekš tam Tev nav jāapmaksā elektriķis ...

Un tavs auto ir `89.g.

Lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tas ka paliek bremžuguni degt, varētu vēl būt, ka pats pedālis ieķērās aiz apšuvuma, un nedaudz ne līdz galam atiet atpakaļ. Man vismaz tā bija pāris reizes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
1) aizdzen uz moiku, lai ar augstspiedienu tev izmazgā motortelpu
2) nopērc bremžu un sajūga mazgāšanas aerosolus, kas principā ir acetons iepildīts aerosolā un apmazgā vēl to motoru
3) pēc iepreikšminēto darbību izpildīšanas bliez uz TA, tikai nepārforsējot, lai neizspiež atkal eļļu ārā :woohoo:

Et voila - vajadzētu palīdzēt tikt pie vieninieka :laugh:
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
tad cik nopietni tev tek, ja jau ielika 2nieku? Paliek peļķe? Ja tā, iesaku nomainīt vainīgo/s blīvslēgus ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

KurBads wrote:
KoreFun wrote:TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
tad cik nopietni tev tek, ja jau ielika 2nieku? Paliek peļķe? Ja tā, iesaku nomainīt vainīgo/s blīvslēgus ...
Nu gluži peļķe nepaliek:P Kādi daži pilieni parasti paliek stāvvietās. Cik saskatīju sūcās ārā tajā vietā kur pievienojas truba, pa kuru tek eļļa atpakaļ uz dzinēju no tubīnas + zem vāciņa, (tieši pretī radiatoram) + vēl blakus izplūdes kolektoram, (uz radiatora pusi tuvākais cilindrs).

---> Ziedoni, paldies, nekas neatliek kā mēģināt:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Cik saskatīju sūcās ārā tajā vietā kur pievienojas truba, pa kuru tek eļļa atpakaļ uz dzinēju no tubīnas + zem vāciņa, (tieši pretī radiatoram) + vēl blakus izplūdes kolektoram, (uz radiatora pusi tuvākais cilindrs).
Nu manējam arī sulo tā pati truba, kas ir eļļas atplūdei (turbīnas apakšā) :P Peļķes nepaliek, taču dažreiz mēdz kūpēt :laugh:
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Kūp niknuma dēļ:laugh: Man pilieni paliek ne tās trubas dēļ. Visvairāk sulo no priekšas, blakus priekšējam "spilvenam":dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked