Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bildēt jau nu gan visi baigi samācījušies. Sms ir labi, bet ja tiešām vēlies atgriezties ierindā ar Saab, tad tālāko scenāriju pats zini - runājam tikšanos pie Arteh boksa vārtiem. Tad arī būs skaidrs, cik tas,tomēr sliecos domāt nereālais noskrējiens ir patiess un smukās biužas atbilstošas patiesībai.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kādēļ domā, ka noskrējiens nereāls? Es, ja būtu pircis to jaunu, pat tik daudz nenobrauktu. Daudzi cilvēki brauc maz, citi pat ļoti maz
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tāpēc, ka Jastr ielika CSDD info SMS atbildi. Un ja iepriekšējā TA noskrējiens ir 180k, tad uz pārdošanas brīdi nevar būt 150k, ja vien skaitītājs negriežas uz otru pusi!lawyer wrote:Kādēļ domā, ka noskrējiens nereāls? Es, ja būtu pircis to jaunu, pat tik daudz nenobrauktu. Daudzi cilvēki brauc maz, citi pat ļoti maz
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Būsi mazliet saputrojies - bija runa par to, ka ir jābūt 150 lopiem, nevis, ka rakstīts 150k km. Noskrējiens sludeklī ir 190k, kas varētu reāli būt nobraukts kopš pēdējās skates (kad bija 180k).elmo wrote:Tāpēc, ka Jastr ielika CSDD info SMS atbildi. Un ja iepriekšējā TA noskrējiens ir 180k, tad uz pārdošanas brīdi nevar būt 150k, ja vien skaitītājs negriežas uz otru pusi!lawyer wrote:Kādēļ domā, ka noskrējiens nereāls? Es, ja būtu pircis to jaunu, pat tik daudz nenobrauktu. Daudzi cilvēki brauc maz, citi pat ļoti maz
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tāpat nav Aero!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kas tad Aero ir dikti labāks?elmo wrote:Tāpat nav Aero!
[ Post made via Android ]
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
A tu izbrauc ar šito un izbrauc ar AERO! Tad nebūs jāuzdod šitādi jautājumi!lawyer wrote:Kas tad Aero ir dikti labāks?elmo wrote:Tāpat nav Aero!
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ne sūda tak neiet tas 9-3 Aero, vismaz stockā.elmo wrote:A tu izbrauc ar šito un izbrauc ar AERO! Tad nebūs jāuzdod šitādi jautājumi!lawyer wrote:Kas tad Aero ir dikti labāks?elmo wrote:Tāpat nav Aero!
[ Post made via Android ]
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Neviens no saabiem stockā nav labs.
Praktiski neviena no vispār pieejamām pasaules mašīnām stockā nav laba. Vienmēr kaut kas pietrūks. Par superauto kategoriju es nezinu, neesmu tur līdis un nemaz nevelk arī pagaidām.
Praktiski neviena no vispār pieejamām pasaules mašīnām stockā nav laba. Vienmēr kaut kas pietrūks. Par superauto kategoriju es nezinu, neesmu tur līdis un nemaz nevelk arī pagaidām.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
9-3 Aero stockā ir cik? 200 lopeļi? Un 200 lopeļi neiet? Saprotu, kad automāts varētu tos kumeļus žņaugt drusku. Bet ar manuālo kārbu tiešām neiet? Cik vajag, lai skaitītos ka iet?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tā atšķirība starp 2.0t un 2.0T HOT Aero ar 205zs nav tik liela, lai to Aero baigi medītu Aero ir smuki krēsli, bet tāpat ar švaku sānu atbalstu - tā kā tāpat īsti sportiskām aktivitātēm neder. Stage 1 uz 2.0 jau dod vairāk zs nekā stock Aero. Aero izskats ir dabūjams jaunāko gadu SE eksemplāros. Protams, Viggen style Aero ir iekārojams dēļ sava izskata un krēsliem, bet tāpat tas 2.0 ir jāmet ārā un jāliek 2.3T
Personīgi es uz jebkuru 9-3og turbo benzīnnieku skatos kā uz izejmateriālu - tādēļ nav īsti svarīgi, cik tam stockā kumeļu stāv - 150, 185 vai 205, galvenais, lai bundža laba un nav nojāts
Personīgi es uz jebkuru 9-3og turbo benzīnnieku skatos kā uz izejmateriālu - tādēļ nav īsti svarīgi, cik tam stockā kumeļu stāv - 150, 185 vai 205, galvenais, lai bundža laba un nav nojāts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izcētrt ar Gustava exEvil, vienīgais, kas man stock'ā ir tiešām paticis.ziedoniz wrote:Neviens no saabiem stockā nav labs.
Praktiski neviena no vispār pieejamām pasaules mašīnām stockā nav laba. Vienmēr kaut kas pietrūks. Par superauto kategoriju es nezinu, neesmu tur līdis un nemaz nevelk arī pagaidām.
Kā saprast vai iet? Ja Saab otrajā/trešajā paātrinoties rauj stūri no rokām - IET!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pie zināma ātruma arī ar ceturto rauj... vakar kā reiz sanāca neliels paskrējiens pakaļ piķorkai.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tika panākta?edijs wrote:Pie zināma ātruma arī ar ceturto rauj... vakar kā reiz sanāca neliels paskrējiens pakaļ piķorkai.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tak skrēja pakaļ, nevis deva ostīt dūmus!