Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Necentos noķert un apdzīt (kas, ļoti iespējams, nebūtu arī tik vienkārši), sēdēju pienācīgā distancē. Tas pat reizēm ir jautrāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sponsoru būšana
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sponsora būšana ne vienmēr strādā. Atceros, kā vilku no Rīgas uz Liepāju ar fātera žiguli kaut kas ~140 km/h, un astē man sēdēja Opel Senator un kaut kāds Audis. Īsi pirms iebraukšanas Saldū panesos garām CP ekipāžai pat nebremzējot, bet Opelistam un Audistam nepaveicās, abus nometa malā!
Varu iedomāties kā poļi par šiem pēc tam ierēca!
Varu iedomāties kā poļi par šiem pēc tam ierēca!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā, sponsoru būšana strādā varbūt vien tad, ja turi kādam astē konstatā attālumā, vienmērīgā ātrumā un uz salīdzinoši pārskatāma ceļa. Respektīvi - ja redzi, ka priekšā braucošais liek pa nažiem, tad varbūt tur kaut kas ir. Ja brauc plūsmā, tad ir pilnas iespējas, ka pie "nepareizajiem" krūmiem viņš tikko būs veiksmīgi ar 100kmh pabraucis garām, savukārt tu ar 1.4 tieši iesi kādam garām.
Kā tur ir ar tiem videoradariem - spēj piefiksēt divus un vairāk auto? Ar fēnu it kā fiksē ātrāko un tas tikpat labi var būt arī aiz manis braucošais. Par šo reizēm aizdomājos, kad man iesēžas astē kāds glaunāks auto - vai poliči ņems pie dziesmas necila paskata vairāk kā pārdesmit gadus vecu saabu, vai arī svaigu x6?
Kā tur ir ar tiem videoradariem - spēj piefiksēt divus un vairāk auto? Ar fēnu it kā fiksē ātrāko un tas tikpat labi var būt arī aiz manis braucošais. Par šo reizēm aizdomājos, kad man iesēžas astē kāds glaunāks auto - vai poliči ņems pie dziesmas necila paskata vairāk kā pārdesmit gadus vecu saabu, vai arī svaigu x6?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Domāju, ka X6, tam tak vairāk čaukstošā, līdz ar to ir vērts runāt!edijs wrote:Jā, sponsoru būšana strādā varbūt vien tad, ja turi kādam astē konstatā attālumā, vienmērīgā ātrumā un uz salīdzinoši pārskatāma ceļa. Respektīvi - ja redzi, ka priekšā braucošais liek pa nažiem, tad varbūt tur kaut kas ir. Ja brauc plūsmā, tad ir pilnas iespējas, ka pie "nepareizajiem" krūmiem viņš tikko būs veiksmīgi ar 100kmh pabraucis garām, savukārt tu ar 1.4 tieši iesi kādam garām.
Kā tur ir ar tiem videoradariem - spēj piefiksēt divus un vairāk auto? Ar fēnu it kā fiksē ātrāko un tas tikpat labi var būt arī aiz manis braucošais. Par šo reizēm aizdomājos, kad man iesēžas astē kāds glaunāks auto - vai poliči ņems pie dziesmas necila paskata vairāk kā pārdesmit gadus vecu saabu, vai arī svaigu x6?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tajā pat laikā X6 varbūt ir lecīgāks un strīdēsies pretim, kamēr tāda necila auto vadītājs, iespējams, nodurtu galvu gaidīs protokolu. Un ne jau visi ņem skanošo - tak arī protokolu plāns jāizpilda!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Fik viņu zinu, agrāk it kā radari nevarēja aršķirt divus vienā rindā nofočētus auto - pat ja vienam būtu 150 un otram 90. It kā... Rezultātātā apsveikuma kartiņas netika sūtītas nevienam. It kā...
Iz savas nelielas fēnu pieredzes, kad vilku caur Ikšķeli ar savu kantaino S70 un vienu neatceroskādasmarkas, bet noteikti n reizes glaunāku žipu, tad policista kungi lūdza piestāt, un man uzmāja ar zizli - bērns brauc prom kur lielie puikas runājas. Traci celt nesāku, devos tālāk. Iespējams sakritība...
p.s.
Sponsoru būšanai pats maz ticu, jo tad man liekas, jāturas tik tuvu pie sponsora, kas tas vienkārši ir bīstami.
Iz savas nelielas fēnu pieredzes, kad vilku caur Ikšķeli ar savu kantaino S70 un vienu neatceroskādasmarkas, bet noteikti n reizes glaunāku žipu, tad policista kungi lūdza piestāt, un man uzmāja ar zizli - bērns brauc prom kur lielie puikas runājas. Traci celt nesāku, devos tālāk. Iespējams sakritība...
p.s.
Sponsoru būšanai pats maz ticu, jo tad man liekas, jāturas tik tuvu pie sponsora, kas tas vienkārši ir bīstami.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jāatskaitās par to 9-3...
Ja ir vēlme ieguldīt viņā apmēram tik pat, cik tas auto maksā, tad var apsvērt pirkumu Es laikam tomer pas uz šo.
Motoram ķēde uz pēdējā mm turās, vecā kartera ventilācija, kkur spiež eļļu no motora priekšas, nosēdusies paduška viena... visa piekare jāpārlasa, izņemot amīšu gultņus priekšā, kas ir no 9-5 uzlikti Vairāki elektronikas gļuki, deg airbag lampiņa dēļ sensora/vvz kā vadītāja drvīs, nestrādā lapu slotiņas, viens spogulis un nesilda viens beņķis, antena neiet līdz galam iekšā, rezerves riteņa bļodā rūsas pūznis ar potenciālu uz virsbūves atvieglošanu. Jāpārlasa visas bremzes, jāmaina diski utt... gan jau vēl kko aizmirsu
Salons toties samērā labs un smuki diski, lai gan arī būtu jāpiepucē.
Ja ir vēlme ieguldīt viņā apmēram tik pat, cik tas auto maksā, tad var apsvērt pirkumu Es laikam tomer pas uz šo.
Motoram ķēde uz pēdējā mm turās, vecā kartera ventilācija, kkur spiež eļļu no motora priekšas, nosēdusies paduška viena... visa piekare jāpārlasa, izņemot amīšu gultņus priekšā, kas ir no 9-5 uzlikti Vairāki elektronikas gļuki, deg airbag lampiņa dēļ sensora/vvz kā vadītāja drvīs, nestrādā lapu slotiņas, viens spogulis un nesilda viens beņķis, antena neiet līdz galam iekšā, rezerves riteņa bļodā rūsas pūznis ar potenciālu uz virsbūves atvieglošanu. Jāpārlasa visas bremzes, jāmaina diski utt... gan jau vēl kko aizmirsu
Salons toties samērā labs un smuki diski, lai gan arī būtu jāpiepucē.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ko, Tu neteiksi ...
Tāpēc saku, ka smuki sapucēt un bildēt visi ir samācījušies, realitātē, tas vis izskatās krietni skumjāk.
Turpini rakt!
Tāpēc saku, ka smuki sapucēt un bildēt visi ir samācījušies, realitātē, tas vis izskatās krietni skumjāk.
Turpini rakt!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paldies par izklāstu, ietaupija man laiku.jastr wrote:Jāatskaitās par to 9-3...
Ja ir vēlme ieguldīt viņā apmēram tik pat, cik tas auto maksā, tad var apsvērt pirkumu Es laikam tomer pas uz šo.
Motoram ķēde uz pēdējā mm turās, vecā kartera ventilācija, kkur spiež eļļu no motora priekšas, nosēdusies paduška viena... visa piekare jāpārlasa, izņemot amīšu gultņus priekšā, kas ir no 9-5 uzlikti Vairāki elektronikas gļuki, deg airbag lampiņa dēļ sensora/vvz kā vadītāja drvīs, nestrādā lapu slotiņas, viens spogulis un nesilda viens beņķis, antena neiet līdz galam iekšā, rezerves riteņa bļodā rūsas pūznis ar potenciālu uz virsbūves atvieglošanu. Jāpārlasa visas bremzes, jāmaina diski utt... gan jau vēl kko aizmirsu
Salons toties samērā labs un smuki diski, lai gan arī būtu jāpiepucē.
[ Post made via iPad ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pie reizes tad arī par šo
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ogpoi.html
Īsumā- RŪSA (!!!), ķēde, kārbas spilvens, kondiķa kompresors, pārējais pa lielam ok.
Ja vajag sīkāk tad var droši uzzvanīt ArTeh un pajautāt gaiši zilā 9-3 apskates rezultātus.
Tiko dzinu čoma vietā, jo labs salons, kārba utt, bet rezultātā ar kniedēm un metala gabaliņiem aiztaisītas
drenāžas atveres, grīdas praktiski nav, kompresors noņemts un uzlikta īsā siksna, ķēde vel kādus 20k km novilks,
kārbas spilvena burtiski nav. Bēdīgi, jo itkā kopts auto aiz muļķības atdots rūsas dievam un ar pāris vieglām rokas kustībam
vnk padarīts par neceļamu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ogpoi.html
Īsumā- RŪSA (!!!), ķēde, kārbas spilvens, kondiķa kompresors, pārējais pa lielam ok.
Ja vajag sīkāk tad var droši uzzvanīt ArTeh un pajautāt gaiši zilā 9-3 apskates rezultātus.
Tiko dzinu čoma vietā, jo labs salons, kārba utt, bet rezultātā ar kniedēm un metala gabaliņiem aiztaisītas
drenāžas atveres, grīdas praktiski nav, kompresors noņemts un uzlikta īsā siksna, ķēde vel kādus 20k km novilks,
kārbas spilvena burtiski nav. Bēdīgi, jo itkā kopts auto aiz muļķības atdots rūsas dievam un ar pāris vieglām rokas kustībam
vnk padarīts par neceļamu
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
arī salona paklājiņi, kuri izgriezti no kaut kāda biroju grīdas paklāja par neko labu neliecina...Gregers wrote:Pie reizes tad arī par šo
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ogpoi.html
Īsumā- RŪSA (!!!), ķēde, kārbas spilvens, kondiķa kompresors, pārējais pa lielam ok.
Ja vajag sīkāk tad var droši uzzvanīt ArTeh un pajautāt gaiši zilā 9-3 apskates rezultātus.
Tiko dzinu čoma vietā, jo labs salons, kārba utt, bet rezultātā ar kniedēm un metala gabaliņiem aiztaisītas
drenāžas atveres, grīdas praktiski nav, kompresors noņemts un uzlikta īsā siksna, ķēde vel kādus 20k km novilks,
kārbas spilvena burtiski nav. Bēdīgi, jo itkā kopts auto aiz muļķības atdots rūsas dievam un ar pāris vieglām rokas kustībam
vnk padarīts par neceļamu
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par siem vel nevienam nav atskaite?Man parak talu jabrauc!fimbars wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bpbfi.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... befne.html
Kadam ir kaut kas tuvak zinams par siem eksemplariem?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nils wrote:
Izcētrt ar Gustava exEvil, vienīgais, kas man stock'ā ir tiešām paticis.
Kā saprast vai iet? Ja Saab otrajā/trešajā paātrinoties rauj stūri no rokām - IET!
Nevienā brīdī nerunāju par jaudām.
Gustava sarkanais gāja pietiekami ok.
Un man tā patīk, ka pēc šī topika spriežot visi šejienes lietotāji meklē komfortablu sacīkšu mašīnu ar nulles patēriņu.
http://www.sabi.lv/lv/kalendars/streetstock2013/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lūdzu, es domāju, ka uz 17.05.13. treniņu es būšu, trase arī ir interesanta, jo starp ģenerāli un tiltu var izgriezt ap 140-150kph ar vecu un nekomfortablu saab bez gāzes, trionic un neviena steidža.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šitā ir tirgus sadaļa, nevis,"es gāzīšu pa trasi" sadaļa!