Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Teikšu tā, esmu gadu(~35k) nobraucis ar LPG un ekonomija nekāda JO par cik braukšana stipri lētāka kā ar benzīnu, tiek vairāk braukts! Pat pirmos trīs mēnešus izdevumi degvielā pieauga apmēram divas reizes, jo tika nobraukts četras reizes vairāk kā parasti!!! Jo nostrāda tas, ka balonu var pietankot par ~12ls un vari nomizot tos 390km, kas ir pilnigi pietiekams, lai aizlaistu uz jebkuru Latvijas nostūri , bet tā parasti braucieni sanak uz 4ls. + Lukoil akcijas se-sv uz tiem 39 sant iedod vēl 3 sant atlaidi Tad vienkārši nevar neuztankoties un pamizot
Re: Gāze un Aero.
Piekrītu - man gadās dienas, kad es pat trīs reizes braucu līdz Rīgai un atpakaļ. Vispirms dienas pirmā pusē uz ofisu un atpakaļ, pa vidam reizēm kaut kur citā virzienā ārpus Rīgas (Tukums, Jelgava, Jūrmala, u.c. tuvākās pilsētas), tad pēcpusdienā dēlu uz nodarbību un vēl fiksi līdz centram kādu satikt vai kaut ko ofisā izdarīt (neskatoties uz to, ka korķu laiks un lielāks patēriņš), tad vēl vakarā uz kino vai vienkārši vakariņās. Savus 300 kilometrus var norullēt tā ka smird. Un dienas beigās (vai nākamā dienā), atkārtoti pildot gāzi, redzot tos 12-13 latus uz čeka un atceroties nobraukātos gabalus, tas tāds sīkums vien šķiet. Un, protams, pie tā pierod - sāc braukāt arvien vairāk un vairāk. Un ar Saab'u pa šoseju mizot, kā zināms, ir baigi feini!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Katram sava taisnība un to pašu droši ka var teikt par Saab, taču finālā ar visu nepraktisko pielietojumu, skaidri redzam, kurš turpina zelt un plaukt, turklāk palielielinot piedāvājumu. Skaidrs, ka autobūve beidzās 90' o vidū, taču, pat tad, Saab, tas piedāvājums bija pašvaks.ZingZeng wrote:Bembim puse no piedavājuma ir parodijas, katrā ziņā bez praktiska pielietojuma, bet cilvēkiem patīk, tādēļ ražo un uzņēmums plaukst.
Lai nu kā, redzot sludeklī benzīns/gaze, nopūšamies un nodomājam pie sevis, ka kārteijais auto ir izpurgāts līdzīgi kā ar jebkuru . reprodukciju, jebkurā sfērā, it kā po, bet nu kaut kas nav.
atkal eļļa ugunī
Re: Gāze un Aero.
Tādēļ īsts gāzes auro ir piemēram kravas GAZ Kuram bija sarkanie baloni cisternas vietā un jau no rūpnīcas.
Re: Gāze un Aero.
Arī es mēneša laikā kopš gāzes iekārtas uzstādīšanas esmu nobraucis jau 20-25% no tā ko agrāk nobraucu pa 10 mēnešiem Nu negribu es, lai mans 9-5 ieaug zālē, tāpēc LPG ir labs risinājums!
Re: Gāze un Aero.
Mans viedoklis.
Tas viss par to markas apķēzīšanu un klasikas sacūkošanu ir pinīgs bulšits. Kā arī tas - nevari atļauties liet bendžu, nepērc. Varu atļauties, a kāda suņa pēc liet divreiz dārgāku? Kāpēc? Un izdaudzinātā klasika būs kā minimums ar "VS" sērijas numuru un ar kuru izbrauc trīsreiz gadā parādē un tam, lai nezaudētu "VS" statusu, neko arī neuzstellēsi (tad arī ir vienalga cik to degvielu tērē), pārējais ir plašpatēriņš un tam ir po ko liet iekšā. Un tie dīzelisti, kas brauc ar mazjaudīgiem dīzelīšiem (pa manam normals dīzelis sākas no ~ 140 zirgspēkiem), ar lai pastāv pie ratiem, neba jau nu jams to dīzeli pirka tāpēc, ka afigenna patika mazjaudīgā motoriņa neesošā dinamika un tarkšķēšana. Plāns bija iemīlēt sntīmiņu, un nevajag mētāt pirksteļus uz tiem, kas santīmiņu iemīl pūšot bundulī vējiņu. Katram savs. Pildīšanas biežum. WTF? Kurš ikdienā brauc tūkstots km neizkāpjot no mašīnas? Lai arī ar kādu degvielu brauktu tāpat būs jāpiestāj tankā pačurāt, gambiku apēst vai minīti nopirkt. Un ja arī brauc, tad ko pa tām piecām, nu labi desmit, minūtēm paspēs izdarīt? Nopelnīs degvielas cenas starpību?
Lietām ir jākalpo man, nevis man lietām. Un ja tā pati lieta, tikai ar citu degvielu, man var kalpot divreiz lētāk, tad kur vēl jautājumi?
P.S. Par iemīlēto sņķiku labāk uzfrišinam bērniem smilšu kastes un rotaļu laukumus, nevis pulējam ļitakus un liekam ledus.
Tas viss par to markas apķēzīšanu un klasikas sacūkošanu ir pinīgs bulšits. Kā arī tas - nevari atļauties liet bendžu, nepērc. Varu atļauties, a kāda suņa pēc liet divreiz dārgāku? Kāpēc? Un izdaudzinātā klasika būs kā minimums ar "VS" sērijas numuru un ar kuru izbrauc trīsreiz gadā parādē un tam, lai nezaudētu "VS" statusu, neko arī neuzstellēsi (tad arī ir vienalga cik to degvielu tērē), pārējais ir plašpatēriņš un tam ir po ko liet iekšā. Un tie dīzelisti, kas brauc ar mazjaudīgiem dīzelīšiem (pa manam normals dīzelis sākas no ~ 140 zirgspēkiem), ar lai pastāv pie ratiem, neba jau nu jams to dīzeli pirka tāpēc, ka afigenna patika mazjaudīgā motoriņa neesošā dinamika un tarkšķēšana. Plāns bija iemīlēt sntīmiņu, un nevajag mētāt pirksteļus uz tiem, kas santīmiņu iemīl pūšot bundulī vējiņu. Katram savs. Pildīšanas biežum. WTF? Kurš ikdienā brauc tūkstots km neizkāpjot no mašīnas? Lai arī ar kādu degvielu brauktu tāpat būs jāpiestāj tankā pačurāt, gambiku apēst vai minīti nopirkt. Un ja arī brauc, tad ko pa tām piecām, nu labi desmit, minūtēm paspēs izdarīt? Nopelnīs degvielas cenas starpību?
Lietām ir jākalpo man, nevis man lietām. Un ja tā pati lieta, tikai ar citu degvielu, man var kalpot divreiz lētāk, tad kur vēl jautājumi?
P.S. Par iemīlēto sņķiku labāk uzfrišinam bērniem smilšu kastes un rotaļu laukumus, nevis pulējam ļitakus un liekam ledus.
Re: Gāze un Aero.
Jebkura,vairāk par divu lietu pretnostatīšana,(gāze vs dizel/benz. vs gāze utt.)neizbēgami rada domstarpības un viedokļu atšķirības.Taisnība pa to laiku, mēs jau zinām ,ka ir kaut kur tur ārā Pateikt ,ka kaut kas ir slikts,tikai tāpēc ,ka es tā uzskatu un viss...nu un ko tas dod.Lai vai kā ,labi ,ka nav vairs kā padomijas laikos,kad ,ja piederēja 11-tais žigulīts,sapņoja cilvēki par superluksu,vēlāk par 5-to,tad jau par 7-to ,nu utt...Ir taču labi,ka ir izvēle un nav visu mūžu jābrauc ar vienu auto.Tā kā domājams mierīgi var iztikt bez
Tas saabs vēl dvēselē ir...
Re: Gāze un Aero.
Labi teiktissaule wrote:Mans viedoklis.
Tas viss par to markas apķēzīšanu un klasikas sacūkošanu ir pinīgs bulšits. Kā arī tas - nevari atļauties liet bendžu, nepērc. Varu atļauties, a kāda suņa pēc liet divreiz dārgāku? Kāpēc? Un izdaudzinātā klasika būs kā minimums ar "VS" sērijas numuru un ar kuru izbrauc trīsreiz gadā parādē un tam, lai nezaudētu "VS" statusu, neko arī neuzstellēsi (tad arī ir vienalga cik to degvielu tērē), pārējais ir plašpatēriņš un tam ir po ko liet iekšā. Un tie dīzelisti, kas brauc ar mazjaudīgiem dīzelīšiem (pa manam normals dīzelis sākas no ~ 140 zirgspēkiem), ar lai pastāv pie ratiem, neba jau nu jams to dīzeli pirka tāpēc, ka afigenna patika mazjaudīgā motoriņa neesošā dinamika un tarkšķēšana. Plāns bija iemīlēt sntīmiņu, un nevajag mētāt pirksteļus uz tiem, kas santīmiņu iemīl pūšot bundulī vējiņu. Katram savs. Pildīšanas biežum. WTF? Kurš ikdienā brauc tūkstots km neizkāpjot no mašīnas? Lai arī ar kādu degvielu brauktu tāpat būs jāpiestāj tankā pačurāt, gambiku apēst vai minīti nopirkt. Un ja arī brauc, tad ko pa tām piecām, nu labi desmit, minūtēm paspēs izdarīt? Nopelnīs degvielas cenas starpību?
Lietām ir jākalpo man, nevis man lietām. Un ja tā pati lieta, tikai ar citu degvielu, man var kalpot divreiz lētāk, tad kur vēl jautājumi?
P.S. Par iemīlēto sņķiku labāk uzfrišinam bērniem smilšu kastes un rotaļu laukumus, nevis pulējam ļitakus un liekam ledus.
Vēl tikai jāpiebilst (jāatklāj drausmīgs noslēpums) jaudīgs dīzelis līdzvērtīgi smagā bundžā, nu tas virs 140zs, arī zupu tērē nevāji.
Re: Gāze un Aero.
Nepiekrītu, autobūve beidzās ar 2.pasaules karu, paskaties kādi pirms kara bija ekselenti auto, īsti skaistuļi un kāda dažādība.Gustavs wrote:Katram sava taisnība un to pašu droši ka var teikt par Saab, taču finālā ar visu nepraktisko pielietojumu, skaidri redzam, kurš turpina zelt un plaukt, turklāk palielielinot piedāvājumu. Skaidrs, ka autobūve beidzās 90' o vidū, taču, pat tad, Saab, tas piedāvājums bija pašvaks.ZingZeng wrote:Bembim puse no piedavājuma ir parodijas, katrā ziņā bez praktiska pielietojuma, bet cilvēkiem patīk, tādēļ ražo un uzņēmums plaukst.
Lai nu kā, redzot sludeklī benzīns/gaze, nopūšamies un nodomājam pie sevis, ka kārteijais auto ir izpurgāts līdzīgi kā ar jebkuru . reprodukciju, jebkurā sfērā, it kā po, bet nu kaut kas nav.
atkal eļļa ugunī
Re: Gāze un Aero.
update no iepriekšējā ieraksta:
Mīnusi:
1.smaka pie uzpildes, kad noņem pistoli no bākas- gaumes jautājums, jo DD un E98 arī smird.
2.Sieva joprojām atsakās pieskarties tai smacīgajai un sarežģīti lietojamajai gāzes pistolei, līdz ar to auto nākas pildīt pašam
3.svars. Nezinu, cik kg ir nācis klāt, tomēr ir skaidrs, ka gāzes balons un pinčendāļi motortelpā kautko sver. Braucot ar ģimeni uz pāris dienām ārpus mājas (=daudz mantu), to jūt, arī amortizatori diezvai saka paldies.
4.rezerves ritenis aizņem vietu bagāžniekā, nevis zem grīdas
5.biežākas uzpildes - šīs reāli kaitina! Jāpildās pie katriem ~300-330km, pretēji benzīna ~550-600km, tas ir lieks laiks un čakaris, pie tam benzīns arī pa retam jāpilda un tas jādara citā sūknī un jāskrūvē ārā gāzes puļķis(neērti).
6.regulēšanas čakaris, sevišķi kamēr iestrādājas. Man 9-5 joprojām slikti lec no rītiem un tas ir vēl viens iemesls (=laiks) braukt uz servisu:(
7. DUSā jāstāv kā idiotam un jāstutē uzpildes tanks turot vējā/lietū to nolādēto pogu
8.jāsaprot, kur atrodas izmantojamas LPG stacijas, pricipā Lukoil only
9. gāzes uzlikšana atmaksāsies tikai pēc ~gada, atkarībā no nobraukuma, man izskatās, ka pēc kādiem 18000-20000km, ierēķinot sākotnējo investīciju, apkopes un to benzīna daudzumu, kas joprojām jālej. Pašreiz, ar manu nemainīto braukšanas stilu (nē, kā ZZ es nemēdzu "griezt" līkumus, man joprojām patīk dzirdēt motora apgriezienus un lietot akseleratora pedāli) - Ls 5.43/100km (vidēji uz 16K km tsk ziema/vasara)
10.ekonomija tomēr spiež uz smadzenēm,- ar benzīnu braukt vairs nešķiet pareizi, ne ar šo auto, ne otru, kurš iet tikai uz benzīnu. Un tas nav labi!
Plusi:
1.ekonomija. Katrs nobrauktais km maksā 40% lētāk kā agrāk. Precīzi dati ~pēc gada, kad būs apkopotas apkopju un utml izmaksas ... sasniegts atmaksāšanās punkts bez motora maiņas:).
2.smaka no izpūtēja gandrīz 0! Iespējams piešauties arī pildīties bez smakas un dažās DUS to Tavā vietā izdara operators!
3.esmu kļuvis videi mazliet draudzīgāks! Kādam tas ir fufelis, man tas ir svarīgi!
4.nekas īpaši nav mainījies braukšanas baudās! Tas nav mazsvarīgi, jo šķiet, ka auto jauda daudz nekritās. Tas gan, manā gadījumā, iespējams, panākts pārprogrammējot dzinēja vadību uz lielāku jaudu.
5.Arteh komandas darbs tsk apkopes benzīnam un gāzei vienā vietā, nevis "futbols"
Nē, neesmu kļuvis gāzes fans, bet arī ne pretinieks. Dīzelis man, šķiet, nepatīk par gramu vairāk tomēr joprojām. Un tas, ka katram pašam jāsaprot, ko likt un kā lietot, nemainās
Mīnusi:
1.smaka pie uzpildes, kad noņem pistoli no bākas- gaumes jautājums, jo DD un E98 arī smird.
2.Sieva joprojām atsakās pieskarties tai smacīgajai un sarežģīti lietojamajai gāzes pistolei, līdz ar to auto nākas pildīt pašam
3.svars. Nezinu, cik kg ir nācis klāt, tomēr ir skaidrs, ka gāzes balons un pinčendāļi motortelpā kautko sver. Braucot ar ģimeni uz pāris dienām ārpus mājas (=daudz mantu), to jūt, arī amortizatori diezvai saka paldies.
4.rezerves ritenis aizņem vietu bagāžniekā, nevis zem grīdas
5.biežākas uzpildes - šīs reāli kaitina! Jāpildās pie katriem ~300-330km, pretēji benzīna ~550-600km, tas ir lieks laiks un čakaris, pie tam benzīns arī pa retam jāpilda un tas jādara citā sūknī un jāskrūvē ārā gāzes puļķis(neērti).
6.regulēšanas čakaris, sevišķi kamēr iestrādājas. Man 9-5 joprojām slikti lec no rītiem un tas ir vēl viens iemesls (=laiks) braukt uz servisu:(
7. DUSā jāstāv kā idiotam un jāstutē uzpildes tanks turot vējā/lietū to nolādēto pogu
8.jāsaprot, kur atrodas izmantojamas LPG stacijas, pricipā Lukoil only
9. gāzes uzlikšana atmaksāsies tikai pēc ~gada, atkarībā no nobraukuma, man izskatās, ka pēc kādiem 18000-20000km, ierēķinot sākotnējo investīciju, apkopes un to benzīna daudzumu, kas joprojām jālej. Pašreiz, ar manu nemainīto braukšanas stilu (nē, kā ZZ es nemēdzu "griezt" līkumus, man joprojām patīk dzirdēt motora apgriezienus un lietot akseleratora pedāli) - Ls 5.43/100km (vidēji uz 16K km tsk ziema/vasara)
10.ekonomija tomēr spiež uz smadzenēm,- ar benzīnu braukt vairs nešķiet pareizi, ne ar šo auto, ne otru, kurš iet tikai uz benzīnu. Un tas nav labi!
Plusi:
1.ekonomija. Katrs nobrauktais km maksā 40% lētāk kā agrāk. Precīzi dati ~pēc gada, kad būs apkopotas apkopju un utml izmaksas ... sasniegts atmaksāšanās punkts bez motora maiņas:).
2.smaka no izpūtēja gandrīz 0! Iespējams piešauties arī pildīties bez smakas un dažās DUS to Tavā vietā izdara operators!
3.esmu kļuvis videi mazliet draudzīgāks! Kādam tas ir fufelis, man tas ir svarīgi!
4.nekas īpaši nav mainījies braukšanas baudās! Tas nav mazsvarīgi, jo šķiet, ka auto jauda daudz nekritās. Tas gan, manā gadījumā, iespējams, panākts pārprogrammējot dzinēja vadību uz lielāku jaudu.
5.Arteh komandas darbs tsk apkopes benzīnam un gāzei vienā vietā, nevis "futbols"
Nē, neesmu kļuvis gāzes fans, bet arī ne pretinieks. Dīzelis man, šķiet, nepatīk par gramu vairāk tomēr joprojām. Un tas, ka katram pašam jāsaprot, ko likt un kā lietot, nemainās
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Gāze un Aero.
Skaidrs ir viens, ka nākamais auto pēc 3-5 gadi būs dīzelis! Tik nez vai tas būs saab, jo diez vai varēšu atļauties 2011.g. izlaiduma saabu. Gk. ekspluatācijas izmaksu dēļ
Lai gan pavērošu, kā ies Zing Zeng ar savējo
Lai gan pavērošu, kā ies Zing Zeng ar savējo
Re: Gāze un Aero.
Manām smadzenēm nešķiet pareizi sēdēt korķī ar benzīnu. Taču uz šosejas, kad gribās žiperīgāk pabraukt - nekāda vaina. Gadās, ka braucot mājup vēlā vakarstundā, galīgi nav iekšā vairs pildīt gāzi vai arī pie vienīgā pa ceļam esošā benzīntanka ir pāris auto rinda. Tad pārslēdzos uz benzīnu, aizbraucu mājās, no rīta atpakaļ un tad tikai pildos. Respektīvi, es pārlieku neiespringstu rēķināt līdzi, vai man tuvāk 300 nobrauktajiem km būs kāds Lukoils pa ceļam, vai arī jāpildās jau šobrīd pie 180 nobrauktajiem. Vai arī, aizbraucot, teiksim, uz to pašu Jelgavu vai Tukumu, es neskrienu uz Lukoilu pildīties atpakaļceļam, lai arī apzinos, ka līdz Rīgai ar gāzi netikšu. Nu, nāksies pārdesmit kilometrus ar benzīnu nobraukt, so what. Varbūt tāpēc arī es tik izteikti nejūtu tās "biežās" uzpildes, jo es nejūtos, ka mana dzīve būtu tām pakārtota.Yukki wrote:update no iepriekšējā ieraksta:
10.ekonomija tomēr spiež uz smadzenēm,- ar benzīnu braukt vairs nešķiet pareizi, ne ar šo auto, ne otru, kurš iet tikai uz benzīnu. Un tas nav labi!
Savukārt, par braukšanu tikai ar benzīnu - to es dabūnu gana izbaudīt ar 900'to. Ar to benzīna kapsētu braucot, ir sajūta, ka esi atļāvies kaut ko īpašu, tikai svētdienām paredzētu. Un, kopš zaļais Hiršs stāv pie sētas, man šādas "svētdienas" ir bieži.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
Braucot uz Austriju ar BMW 330 dīzeli kompis rādīja patēriņu 7,4 uz 100.
Kur tad ir tā ekonomija, ja Airis uz šosejas rāda 6,2?Turklāt, palasot Lawyer vēsturi ar dīzeļa čakari, pāriet jebkāda gribēšana uz dīzeļsābu!
Par BMW dīzeli vēl padomātu, jo iet viņš tiešām labi.
Kas attiecas uz LPG, tad es nepirktu auto, kuram ir Latvijā likta iekārta. Izņemot ARTEH liktās.
[ Post made via Android ]
Kur tad ir tā ekonomija, ja Airis uz šosejas rāda 6,2?Turklāt, palasot Lawyer vēsturi ar dīzeļa čakari, pāriet jebkāda gribēšana uz dīzeļsābu!
Par BMW dīzeli vēl padomātu, jo iet viņš tiešām labi.
Kas attiecas uz LPG, tad es nepirktu auto, kuram ir Latvijā likta iekārta. Izņemot ARTEH liktās.
[ Post made via Android ]
Re: Gāze un Aero.
Tikai nez kādēļ mums te nav topika ar Tava Griffina vēsturi?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Gāze un Aero.
Ļoti uzticams auto un tieši šī iemesla dēļ netiek pārdots.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]