Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Tieši tā, regulēšanai pienāk 2-3 vadi uz katru beņķi, jo cik atceros, tad visas smadzenes atmiņām ir iebūvētas pašos beņķos.
Smagākais būs atrast (man vairs nav, pēdējo komplektu savāca john's) un ar stiprinājumiem arī būs čakars, jo nekādas skrūvju vietas neder. Atceros, ka Nauris man teica, ka vajag dabūt stiprinājumus no pēdējo gadu 900og, tad esot mazliet vienkāršāks tas process, bet par detaļām prasi viņam pašam.
Bet sāc ar sēdekļiem, tos tiešām atrast ir arvien grūtāk, kur nu vēl labā stāvoklī.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Izskatu iespēju nākotnē iekrāmēt iekš c900 priekšējos beņķus no 9k Aero :roll:

Saistībā ar to tad man radās daži jautājumi:

1.Kā noprotu, šofera beņķis vienmēr ir tikai ar elektrisku regulēšanu? Tas ir, ielikts iekš c900 tas vienkārši neregulēsies vispār? Ņem vai neņem ārā tās elektroļurbas - rezultāts viens - nekāds? :roll:

2.Vai pasažiera beņķis arī vienmēr ir tikai elektriski regulējams?

3.Doma tāda - paņemt no kāda vietējā 9k Aero pasažiera beņķi bez elektrības un sameklēt no kāda angļa arī pasažiera beņķi bez elektrības, pāršūt tos un iemudrīt iekš mana c900 :twisted: Vai arī tas ir neiespējami un es te tikai sapņoju? :roll: Saprotu, ka būs jāmetinās un ar šiem beņķiem TA iziet nevarēs, bet tā idejiski? :roll:

Atrodi kādu 900 og donoru no vismaz 92. gada, lai būtu ar rezervīti un izgriez tos stiprinājumus, savāc provodku un viduskonsoli. Un ja meistaram rokas neaug no d*rsas, kāpēc lai gan uz ta būtu jāņem viņi ārā?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Laikam jau taisnība - ja stiprinājumi un skrūvju vietas glīti sataisītas, pa virsu apšuvums - nav jau iemesla kādam piesieties tik vien tāpēc, ka šim modelim tādi beņķi nenāca. Iekš TA neviens grīdas apšuvumu nost arī nedīrās, lai paskatītos, cik kārtīgi sataisīti stiprinājumi. Tikai un vienīgi savās interesēs piemetināt kārtīgi. :D

Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" :lol: ), visdrīzāk likšu krājumos.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ifka »

edijs wrote:Laikam jau taisnība - ja stiprinājumi un skrūvju vietas glīti sataisītas, pa virsu apšuvums - nav jau iemesla kādam piesieties tik vien tāpēc, ka šim modelim tādi beņķi nenāca. Iekš TA neviens grīdas apšuvumu nost arī nedīrās, lai paskatītos, cik kārtīgi sataisīti stiprinājumi. Tikai un vienīgi savās interesēs piemetināt kārtīgi. :D

Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" :lol: ), visdrīzāk likšu krājumos.

Sveix Edij,

Shitie pa lielo (atskaitot galvas balstus, kurus iespeejams aizstaashu ar citiem) ir priexj Tevis. Liidzi veel dazja laba aadas ljerpatinja remontam.

Veel ir arii 900og priexeejaas atsperes un 900og kupejas labais saanu stikls (shamie visi jauni). 1 detalja = 0,01 LVL
DSC01797_1.JPG
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Yukki »

hei, beņķu magnāti, kam ir lieki beņķi, man lūdzu izsniedziet vienu gab ciešamā stāvoklī nesaplēstu, vēlams neādas, bet drošvien derēs arī ādas, bet manuāli regulējamu pret alu, pusei nav nozīmes, noderēs komplektam ābeļdārzā pie jau viena esošā (otru neapdomīgi savulaik atdevu šrotā). Pašreiz visi viesi uzreiz izķer to vienu saaba beņķi zvilnēšanai, pašam paliek tikai taburete, gribu komfortu!
Image
Nevaru tik izdomāt, kā un no kā lai pašuj tam beņķim pārvalku, ko uzsegt laikā, kad krēsls netiek lietots. Vajag ūdens un putekļu necaurlaidīgu un vēja noturīgu
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by lawyer »

Iekš mana c900 krēslu elektriska regulēšana ir pilnīgi lieka ekstra, turklāt, kur vien tas ir iespējams, ir jātaupa svars :mrgreen:

No tā ir jāsecina, ka 9k Aero beņķi šim mērķim nemaz īsti neder, ja jau ir tikai elektriski :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Gribi kausus un taupīt svaru? Dari kā Nauris. :twisted:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by lawyer »

Protams, tas ir ļoti labs variants trasei, vienīgi, es stipri šaubos vai tajā krēslā var izturēt kaut ko vairāk par vienu tādu trases dienu :think: Ja es tādā beņķī gribēšu aizbraukt līdz INTSAAB, kaut vai tepat līdz Polijai vai Vācijai, es pats no tā vairs nevarēšu izkāpt :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Nekas, notievēsi un varēsi arī izkāpt. :P
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by lawyer »

Ne jau resnumā vai tievumā ir problēma - tajā beņķī ir iespējama tikai viena poza, pēcpusi pagrozīt nevar, kājas arī visu laiku vienā pozīcijā - varētu būt ļoti nepatīkami garākā ceļā :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Ainars »

Taisies guleet kameer stuuree? :D

[ Post made via iPhone ] Image
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KurBads »

ifka,

Man ir milzīga pārliecība, ka "edijam" šādi c900 sēdekļi nederēs, jo viņš, visticamāk, runāja par 9000.
Attiecīgi, ja Tevis nosauktais cipars attiecas arī uz citiem gribētājiem, tad es labprāt pārņemtu īpašumā visu nosaukto - sēdekļus, atsperes un stiklu.

Paldies!
ifka wrote:
edijs wrote:Laikam jau taisnība - ja stiprinājumi un skrūvju vietas glīti sataisītas, pa virsu apšuvums - nav jau iemesla kādam piesieties tik vien tāpēc, ka šim modelim tādi beņķi nenāca. Iekš TA neviens grīdas apšuvumu nost arī nedīrās, lai paskatītos, cik kārtīgi sataisīti stiprinājumi. Tikai un vienīgi savās interesēs piemetināt kārtīgi. :D

Katrā ziņā - ja atrodi vairāk kā vienu komplektu ar beņķiem, dod ziņu. Es šodien vēl noskatījos uz Agneses Saab'a vadītāja beņķi un sāku nožēlot, ka pēdējo beņķu komplektu neapdomīgi par pārāk zemu ciparu aizlaidu tālāk. Kad nākamais Aero donors ienāksies (es pats vairs nelietoju "ja", bet "kad" :lol: ), visdrīzāk likšu krājumos.

Sveix Edij,

Shitie pa lielo (atskaitot galvas balstus, kurus iespeejams aizstaashu ar citiem) ir priexj Tevis. Liidzi veel dazja laba aadas ljerpatinja remontam.

Veel ir arii 900og priexeejaas atsperes un 900og kupejas labais saanu stikls (shamie visi jauni). 1 detalja = 0,01 LVL
DSC01797_1.JPG
User avatar
kristians_s
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 65
Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
Location: daugavpils / rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by kristians_s »

hei,

šobrīd meklēju daļas, lai 1996.gada 9000 varētu ripot.
aptuvenā atrašanās vieta - FM kārbas motora pusē.
IMG_0808111.jpg
IMG_08101111.jpg
papildus vēlētos arī to "cauruli", kura uzmaucas virsū detaļas galam un aiziet uz labo pusasi.
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Kristian, ja atcerēšos, tad brīvdienās varu apskatīties, vai tas pusass gals vēl man ir palicis pie nokautās kārbas. Ja būs, atdošu par velti. Bet ir iespējams dabūt arī veselu garo kārbu (FM57...) ar pusass pagarinājumu un to cauruli tai apkārt. To gan par maksu :)
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Yukki wrote:...
Nevaru tik izdomāt, kā un no kā lai pašuj tam beņķim pārvalku, ko uzsegt laikā, kad krēsls netiek lietots. Vajag ūdens un putekļu necaurlaidīgu un vēja noturīgu
Beņķu pārvalka uzbūvi vari pašpikot no bērnu ratu plēves pārvalka.

Priekš kam tā siksna atstāta pie beņķa klāt? Vai tas ir tam, lai nekrīt ar seju puķudobē, kad salietojas to, kas uz beņķa malas uzlikts? :D
Post Reply