Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu jau kārtējā rezerves daļu meklēšana - šoreiz priekšējais kreisais (vadītāja puses) lukturis, jo pateicoties latvijas šķembu ceļu tehnoloģijai tajā ir skaists, apaļš caurums.
Tā kā dodos garākā izbraucienā, tad ir ļoti nepieciešams līdz 29.jūlijam, jo draudzīgo republiku "policajs" var arī nesaprast!
Tā kā dodos garākā izbraucienā, tad ir ļoti nepieciešams līdz 29.jūlijam, jo draudzīgo republiku "policajs" var arī nesaprast!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Šitam paskaties cik daudz to 9000 -šo pagalmā stāv (ja vēl neesi dabūjis)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bpfed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bpfed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tas saabs vēl dvēselē ir...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Manam auto parādīusies sīka, bet nejauka problēma. Sācis melot degvielas rādītājs, dēļ kā vakar sanāca romantiska vakara pastaiga lietū. Un izrādījās, ka Saab nepietiek ar 5l degvielas, lai tas atkal sāktu rūkt...
Rādītājs paliek kkur mazliet virs rezerves uz zemāk nekrīt. Lampiņa ar neiedegas, atlikušo km skaitītājs arī vakar rādīja apm 150 km.
Ir kādi varianti bez sūkņa maiņas?
Rādītājs paliek kkur mazliet virs rezerves uz zemāk nekrīt. Lampiņa ar neiedegas, atlikušo km skaitītājs arī vakar rādīja apm 150 km.
Ir kādi varianti bez sūkņa maiņas?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tev jau tikai stiklu vaig... Man ir. Mainu pret Tērvetes alu.kristians_s wrote:Nu jau kārtējā rezerves daļu meklēšana - šoreiz priekšējais kreisais (vadītāja puses) lukturis, jo pateicoties latvijas šķembu ceļu tehnoloģijai tajā ir skaists, apaļš caurums.
Tā kā dodos garākā izbraucienā, tad ir ļoti nepieciešams līdz 29.jūlijam, jo draudzīgo republiku "policajs" var arī nesaprast!
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
šodien veiksmīgi norullēti vairāk kā 500km 4 stundās, tomēr pat radio nespēj kompensēt to šņākoņu, kas nāk no durvju blīvējumiem!! Pēc 130kmh sajūta ka vadītāja pusē logam palikusi atvērta neliela sprauga, ātrumam pieaugot līdzīga gaisa trokšņošana nāk arī no blakussēdētāja puses. Pakaļējās durvis gan turās godam un nekas netrokšņo. Tad nu jautājums - vai ir kādi remonta/uzlabošanas varianti tām durvju gumijām bez lietotu/jaunu iegādes? vai arī vnk jāmeklē jaudīgāka audiosistēma?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Vienkārši jābrauc lēnāk ...
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
un cīnīties ar nemitīgo pārkārtošanos no labās pa kreisi apsteidzot smagos? nez vai tas ir risinājumsZingZeng wrote:Vienkārši jābrauc lēnāk ...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Labdien. Manējam sabaam 9000 (2.3 turbo) parādījās sekojoša problēma, kad dzinējs ir auksts (no rīta, vai kad ilgi stāv bez iedarbināšanas), diezgan daudz vajag griezt kamēr pielaist, un pēc iedarbināšanas pēc kādam 30 sekundēm sāk mazliet "peldēt apgriezieni" un auto nošlaupst, otrreiz iedarbinās jau ātri un dzinējs normāli strādā. Varbūt kādam ir domas kas var par vainu?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Auto modeļa gads???Kostja wrote:Labdien. Manējam sabaam 9000 (2.3 turbo) parādījās sekojoša problēma, kad dzinējs ir auksts (no rīta, vai kad ilgi stāv bez iedarbināšanas), diezgan daudz vajag griezt kamēr pielaist, un pēc iedarbināšanas pēc kādam 30 sekundēm sāk mazliet "peldēt apgriezieni" un auto nošlaupst, otrreiz iedarbinās jau ātri un dzinējs normāli strādā. Varbūt kādam ir domas kas var par vainu?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
1994-ais gadsKudinsky wrote:Auto modeļa gads???Kostja wrote:Labdien. Manējam sabaam 9000 (2.3 turbo) parādījās sekojoša problēma, kad dzinējs ir auksts (no rīta, vai kad ilgi stāv bez iedarbināšanas), diezgan daudz vajag griezt kamēr pielaist, un pēc iedarbināšanas pēc kādam 30 sekundēm sāk mazliet "peldēt apgriezieni" un auto nošlaupst, otrreiz iedarbinās jau ātri un dzinējs normāli strādā. Varbūt kādam ir domas kas var par vainu?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Manējam bija niķis vienkārši noslāpt uzsākot braukt ar aukstu dzinēju. Nomainīju sveces un gaisa filtru, niķis pārgāja.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Manam, savukārt, pēdējās dienas arvien biežāk pēc aizdedzes ieslēgšanas sākumā ir tumšs panelis, protams, arī nešķiļās, taču tūlīt ar otro piegājienu viss iet. Gan jau jānomaina atkal kontaktgrupa.. Bet nu skaidrs ir tas, ka ar Saabiem jautrības nekad nav par maz.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Varbūt kādam ir nopietnāka literatūra, ar SAAB EPC nepietek. Interesē kas tie ir par vārstiem:
1. 748784 5681
2. 787297 NVMG
Paldies.
1. 748784 5681
2. 787297 NVMG
Paldies.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
KoreFun wrote:Varbūt kādam ir nopietnāka literatūra, ar SAAB EPC nepietek. Interesē kas tie ir par vārstiem:
1. 748784 5681- Nonturbo exhaust valve.
2. 787297 NVMG - šis varētu būt ieplūdes vārsts
Paldies.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
NVMG IR ieplūdes vārsts. Bet no kāda motora?