Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Interesanti kāpēc? Un pie tam tik kategoriski Un vispār kāda nozīme salona krāsai? Kaut kā intuitīvi liekas ka gaišais mazāk uzkarst saulē? Adas kopjas bez problēmā, gaiša tā vai melna.
Ceru ka tuvākajā laikā man būs SAAB arī ar melnu ādas salonu, varēšu salīdzināt
Ceru ka tuvākajā laikā man būs SAAB arī ar melnu ādas salonu, varēšu salīdzināt
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tad jau drīzāk - kāda nozīme virsbūves krāsai? Lielāko daļu laika tu pavadi pie stūres, nevis ārpusē, skatoties uz savu glauno auto. Jā, arī uz paneli tu neskaties visu laiku, jo skatiens vērsts ceļa virzienā - tātad teorētiski tik tiešām arī paneļa krāsai nav liela nozīme. Bet praktiski - jo neuzkrītošāks, jo labāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Krāsa ir gaumes jautājums, salonam priekš manis būtu noteicošāks tā vizuālais un morālais stāvoklis, nevis vai tas ir gaišs vai tumšs. Uz gaišas virsbūves tik uzkrītoši neredz putekļus... Tāpēc interesanti, kāpēc kādam ir tik lieli iebildumi tieši pret gaišo salonu
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Melnais salons vasarā ar šortiem nav braucams, ciskas pielīp, fui ku pretīgi, tāpēc izvēlējos balto, ventilējamo salonu!uculs wrote:Man pašlaik ir ar tādu pašu salonu, tik panelis ir melns. Zini, nekas vairs mūžā man nebūs mašīnas ar gaišu salonu, labāk tāds panelis un viss, kas iespējams, tikai ne gaišs salons. Zinu, ka daudziem patīk, bet man tepat blakus ir ar melno salonu. Abus dienā nobraucu apmēram vienādi daudz un zinu, ka man nekad vairs nebūs mašīnas ar gaišu salonu, tad jau labāk bez turbo.
Protams ir savi mīnusi, krēslus nevar pirms pārdošanas ar apavu smēru uzpucēt, lai izskatās kā jauni.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas apavu krēms, pēc tam nepārceļos uz jaunā ipašnieka bikšeļēmelmo wrote: Protams ir savi mīnusi, krēslus nevar pirms pārdošanas ar apavu smēru uzpucēt, lai izskatās kā jauni.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Domā kādu rumbulnieku satrauc, kas notiks PĒC tam?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā arī uztrauc tad ļoti maz Bet es domāju ka darīt ar nedaudz patrītu šofera beņķi iekš drīz mana jaunā vecā saab... Var būt tiešām ar melnu smēri biku papulēt padilušās vietas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Arī gaišajā, kas nostāvējis saulē nevar ar pliku cisku iesēsties, tur nav lielas atšķirības, man nav ar ventilāciju, kas noteikti palīdz, bet tad krāsa kļūst vēl mažāk nozīmīga no šī viedokļa. Kopšanas ziņā tumšais ir daudz pateicīgāks. Kaut vai tāds nieks, ka man sēdeklis no džinsu jakas ir palicis ar zilu toni. Nezinu kā tas iztīrīsies, neesmu mēģinājis. Durvju paneļi izskatās netīrāki nekā tumšajam, tieši no apaviem, ar kuriem pa reizei tiek trāpīts. Arī melnajam tur ir apspārdīts, bet to var ar sausu lupatu notīrīt un jau ir normālāk, bet gaišaja vajag mitru, lai iegūtu kaut kādu efektu, lai dabūtu tīru vajag lielo tīrīšanu ar ķīmiju, melnaja, pietiek ar vienkāršu slapju lupatu. Laikam esmu pārāk cūcīgs, bet man gaišais nepatīk. Nu par paklājiņiem vispār neizteikšos, īpaši ziemas periodā.
Ja vēl būtu melni griezti, vispār super. Bija man lietošanā viena mašīna ar melniem grieztiem, arī salons bija melns, super, man patika, ļoti, jutos vispatīkamāk. Kas man patī manējā labāk, par to, kas ir melnajā vilkatī, tas ir paneļa virsmas faktūra. Manējo var kaut ar roku noslaucīt, vilkatim, bez mitrās tīrīšnas tur neko nevar pasākt.
Gaišo es paņēmu izmēģinājuma kārtā, kaut nekad pēc tāda neesmu tiecies, un tagad noteikti zinu, ka vairs tādu negribu, bez papildus samaksas man Patiesībā citas nebija, bet tajā mašīnā bija viss pārējais, kas vajadzīgs,
Ir daudz Volvo S80 ar baltu stūri, vot tas ir vispār nesaprotami priekš manis, pie tam es esmu redzējis, kāda tā stūre izskatās dažai labai mašīnai atnākot, domāju, ka man būtu vēl trakāk, bet es vismaz pats labprātīgi tādu krāsu no salona nepirktu.
Ja vēl būtu melni griezti, vispār super. Bija man lietošanā viena mašīna ar melniem grieztiem, arī salons bija melns, super, man patika, ļoti, jutos vispatīkamāk. Kas man patī manējā labāk, par to, kas ir melnajā vilkatī, tas ir paneļa virsmas faktūra. Manējo var kaut ar roku noslaucīt, vilkatim, bez mitrās tīrīšnas tur neko nevar pasākt.
Gaišo es paņēmu izmēģinājuma kārtā, kaut nekad pēc tāda neesmu tiecies, un tagad noteikti zinu, ka vairs tādu negribu, bez papildus samaksas man Patiesībā citas nebija, bet tajā mašīnā bija viss pārējais, kas vajadzīgs,
Ir daudz Volvo S80 ar baltu stūri, vot tas ir vispār nesaprotami priekš manis, pie tam es esmu redzējis, kāda tā stūre izskatās dažai labai mašīnai atnākot, domāju, ka man būtu vēl trakāk, bet es vismaz pats labprātīgi tādu krāsu no salona nepirktu.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šajā ziņā gaišais salons ir labāks, nodilumu tā neredz, bet, ja ir saskrāpēts, tad tāpat redz ļoti labi. Un vajag nevis smēri, kas vēlāk paliks uz tevis, bet krāsu.andrejsb wrote:Jā arī uztrauc tad ļoti maz Bet es domāju ka darīt ar nedaudz patrītu šofera beņķi iekš drīz mana jaunā vecā saab... Var būt tiešām ar melnu smēri biku papulēt padilušās vietas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kādu krāsu? Kurā virzienā meklēt? Pie apavu kopšanas līdzekļu pārdevējiem?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu tādā ziņā Vilkatim ar balto salonu viss ir čikiniekā. Durvis kāreiz ir melnas, paklājs arī melns. Balta ir tikai beņķu āda un durvīs ielaidusm aiz ručkām, kas nesmērējas.
Griffinam tiešām jāatzīst, ka gaišais tepiķis pēc 7 gadu lietošanas ir tāds tumšāks palicis, bet reizi 7 gados jau var arī iztīrīt ķīmiskajā.
Džinsu zilumus tīru ar to pašu ar ko mājās baltos ādas dīvānus. Jāsaka, ka pie mājas dīvāna tā šmuce līp klāt vairāk kā pie mašīnas beņķa.
Ir arī speciāla ķīmija, ar ko apstrādājot krēslus tas zilums vairs nemaz neķeras klāt!
Ādas salona lielākais bieds ir džinsu bikses ar rāvējslēdzējiem uz dibena kabatām! Drausmīgi saskrāpē ādu.
Griffinam tiešām jāatzīst, ka gaišais tepiķis pēc 7 gadu lietošanas ir tāds tumšāks palicis, bet reizi 7 gados jau var arī iztīrīt ķīmiskajā.
Džinsu zilumus tīru ar to pašu ar ko mājās baltos ādas dīvānus. Jāsaka, ka pie mājas dīvāna tā šmuce līp klāt vairāk kā pie mašīnas beņķa.
Ir arī speciāla ķīmija, ar ko apstrādājot krēslus tas zilums vairs nemaz neķeras klāt!
Ādas salona lielākais bieds ir džinsu bikses ar rāvējslēdzējiem uz dibena kabatām! Drausmīgi saskrāpē ādu.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Melnajiem sēdekļiem PRIZMAS veikalā esmu redzējis melnas krāsas baloniņus, laikam saucās vinila krāsa, vai kaut kas tamlīdzīgs, akurāt beņķiem, ādas izstrādājumiem.andrejsb wrote:Kādu krāsu? Kurā virzienā meklēt? Pie apavu kopšanas līdzekļu pārdevējiem?
var izmantot arī kaut ko šādu:
ebay.com/itm/Saab-9-3-9-5-900SE-9000-Le ... mp;vxp=mtr
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Secinājums - braukt tikai ar trenūzenēm gaišā krāsā... un laķenēm ar uzrakstu "Nice"elmo wrote: Ādas salona lielākais bieds ir džinsu bikses ar rāvējslēdzējiem uz dibena kabatām! Drausmīgi saskrāpē ādu.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tak brauc kaut svārkos!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tev ir gaišais? Varbūt 283-šais?andrejsb wrote:I... Un vispār kāda nozīme salona krāsai? Kaut kā intuitīvi liekas ka gaišais mazāk uzkarst saulē? ...
Kā jau te minēja, gaišais vairāk smērējas. Par uzkaršanu - tad vislabāk ir ar samta sēdekļiem - tiem tik traki necepjās. Ventilācija ir laba lieta, bet sēdekļu malas, kā arī atzveltnes augšdaļu tik un tā neventilē. Tāpēc apsvilināties var tik un tā. Savam ex 9000 kādreiz biju ielicis melnus ādas sēdekļus. Vienā vasarā ieliku, nākamajā izņēmu. Vasarā tie ādenieki traki uzkarst - ar pliku miesu pieskaroties var labi apdedzināties. Ziemā, savukārt, daudz ilgāk kā samteniekiem bija jāgaida, kamēr var sajust sēdekļu apsildes sniegto komfortu. Ar samteniekiem vasarā tik traki nesvīda mugura, kā arī ziemā sēdekļu apsilde tos uzsildīja ātrāk.