Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
No rakstītā es secinātu, ka jāmet līkums tam auto, jo man šķiet, ka tāda kulise un nolietotās salona detaļas norāda uz nežēlīgu nobraukumu vai arī ļoti nevīžīgu apiešanos pat, ja tas nobraukums nav 300-400k km
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
lawyer wrote:No rakstītā es secinātu, ka jāmet līkums tam auto, jo man šķiet, ka tāda kulise un nolietotās salona detaļas norāda uz nežēlīgu nobraukumu vai arī ļoti nevīžīgu apiešanos pat, ja tas nobraukums nav 300-400k km
Nu kkā tā..
dīvaini bija tas, ka ātrumpārslēga puļķis bija OK
parasti jau viņš ļoti ātri nodilst un aiziet pa vīlēm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vizuāli mani neuzrunā tas auto un es pat nebrauktu viņu skatīties, ja pat būtu baigais dīzeļu mīlētājs!eeKa wrote:Vakar biju skatīties:eeKa wrote:vai šo kāds ir skatījis?
viedokļi......
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/be ... beeid.html
Šofera padirsenim plaisa
Šofera puses durvju abšivka nodrā..ta
Riepas priekshā 225/45/17 aizmugurē 245/55/17
Uzrunāja tik bagāžas telpa.....
Pirmais, kas atsit jebkādu vēlmi to auto apskatīt ir diski! Nu kāpēc gan vajadzētu tik jauna gada auto likt tik vecus diskus no 9-3 OG!? Skaidrs, ka 17nieki uzstumti, kādi nu bijuši, lai tikai nogrūstu ātrāk! Tevis minētais par riepām to arī pierāda, ko nu varēja lietoto riepu bodē vislētāk nopirkt, to arī pārdevjs ir uzmaucis!Kur vēl kaut kas nomaskēts vai uz ķap ļap piestiķēts, vari tikai minēt.
Arī manam Vilkatim durvju abšivka ir tāda apskrāpēta, pieļauju, ka tā ir abšivkas materiāla vaina, kas ir ļoti nenoturīga pret skrāpējumiem. Kopš nopirku, pats jau esmu pamanījies no roktura nobružāt krāsu un kaut kādā man nezināmā veidā apskrāpēt to līsti, kas ir paneļa krāsā! Atliek mazliet pieskarties un paliek švīka!
Visticamāk, ka būs jādod abšivkas apšūt ar ādu un visādi citādi uzprišināt, lai pašam prieks braukt ar to auto!
Last edited by elmo on Wed Sep 11, 2013 10:00 am, edited 1 time in total.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
iekš EPC zazīmēju kas tā par "burciņu" aiz dzinēja
Oil trap (kartera ventelācija)
Oil trap (kartera ventelācija)
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kolēģis manā "nelabvēlīgajā" ietekmē nolēmis pirkt SAABu - 9-5 universāli ar manuālo kārbu. Skatās uz šo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... pedjo.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Vai kāds ko labu vai sliktu var pateikt vai ieteikt?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es 99,9% teiktu, ka taksis.eeKa wrote:Vakar biju skatīties:eeKa wrote:vai šo kāds ir skatījis?
viedokļi......
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/be ... beeid.html
Turbīna dzen eļļu
Aiz dzinēja (izskatās pēc melnas burciņas ar dažām trubiņām - nav ne jausmas kas tas taads ir) arī nopuņķojies
Kārba/kulise izļurkāta, nekonkrēta - ielikts robā ļurkājas kā neitrālajā
Sajūgs dīvains - varbūt tādam dīzeļiem jābūt, bet man galīgi nepatika
Salona ventelatoram strādā tik 1ais un, varbūt, arī 2ais ātrums
Šofera josta izirusi/izdilusi
Šofera padirsenim plaisa
Šofera puses durvju abšivka nodrā..ta
Pa perimetru vairāki virsbūves defektiņi
Diski jākrāso
Riepas priekshā 225/45/17 aizmugurē 245/55/17
Uzrunāja tik bagāžas telpa.....
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
NomainītseeKa wrote:lawyer wrote:No rakstītā es secinātu, ka jāmet līkums tam auto, jo man šķiet, ka tāda kulise un nolietotās salona detaļas norāda uz nežēlīgu nobraukumu vai arī ļoti nevīžīgu apiešanos pat, ja tas nobraukums nav 300-400k km
Nu kkā tā..
dīvaini bija tas, ka ātrumpārslēga puļķis bija OK
parasti jau viņš ļoti ātri nodilst un aiziet pa vīlēm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man liekas, ka es šo arī skatīju kaut kad aprīlī, tad tam bija pārdevēja zīmīte, ka EGR ir kirdikt, tas nenormāli dūmoja Plus salonā vēl bija šādi tādi Eiropas pārdevēja doki, kur pēdējā apkope bija veikat par kādiem 60 vai 80K km vēlāk nekā sludeklī norādītais noskrējiens.
Aizrādīju par to visu Rumbulas pārdevējam, nakošād dienā sludinājumā minētā cena nokrita par kaut kādiem 500 vai 600Ls, bet tagad skatos, ka tā ir atpakaļ augšā.
Aizrādīju par to visu Rumbulas pārdevējam, nakošād dienā sludinājumā minētā cena nokrita par kaut kādiem 500 vai 600Ls, bet tagad skatos, ka tā ir atpakaļ augšā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man vienmēr atsit vēlmi skatīties auto, ja pārdevējs pat nevīžo normālas bildes ielikt vai normālu tekstu uzrakstīt, auto normāli nomazgāt, no salona stūri taisni izgriezt, lai panelis redzams utt. Tā tāda pavirša attieksme pret lietām, ko dari. Līdz ar to man ir sajūta, ka attieksme pret pašu auto arī ir bijusi tāda so so... bet, nu, tas varbūt ir mans kaut kāds profesionālais kretīnisms.Diks wrote:Kolēģis manā "nelabvēlīgajā" ietekmē nolēmis pirkt SAABu - 9-5 universāli ar manuālo kārbu. Skatās uz šo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... pedjo.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Vai kāds ko labu vai sliktu var pateikt vai ieteikt?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1. Šis izskatās pēc Latvijā iegādāta auto. Vai arī stipri mazlietots ievests šeit. Attiecīgi, vai nu dauzīts vai slīcis. Numurs ir no 2002. gada sērijas, vēl ar latvju karodziņu;ZingZeng wrote:Man liekas, ka es šo arī skatīju kaut kad aprīlī, tad tam bija pārdevēja zīmīte, ka EGR ir kirdikt, tas nenormāli dūmoja Plus salonā vēl bija šādi tādi Eiropas pārdevēja doki, kur pēdējā apkope bija veikat par kādiem 60 vai 80K km vēlāk nekā sludeklī norādītais noskrējiens.
Aizrādīju par to visu Rumbulas pārdevējam, nakošād dienā sludinājumā minētā cena nokrita par kaut kādiem 500 vai 600Ls, bet tagad skatos, ka tā ir atpakaļ augšā.
2. Pārdevējs, šķiet, nav perekups, bet izskatās pēc laimīgā pircēja, kas to mašīnu no rumbulista arī ir paņēmis un tagad kauč kādu iemeslu dēļ grib tikt vaļā. Kaut gan, varbūt tikai maskējas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Var jau būt, tikai izskatās šaušalīgi līdzīgs tam, ko skatīju.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Takši ar tomātiskām kārbām arī gadās? Man kaut kā liekas, ka darba auto lielākoties ir ar manuālām kārbām? Viens neliels plus par lietota auto iegādi ar tomātu
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Varbūt viņš ir vienkārši tirgotājs- iesācējs?Gac wrote:Man vienmēr atsit vēlmi skatīties auto, ja pārdevējs pat nevīžo normālas bildes ielikt vai normālu tekstu uzrakstīt, auto normāli nomazgāt, no salona stūri taisni izgriezt, lai panelis redzams utt. Tā tāda pavirša attieksme pret lietām, ko dari. Līdz ar to man ir sajūta, ka attieksme pret pašu auto arī ir bijusi tāda so so... bet, nu, tas varbūt ir mans kaut kāds profesionālais kretīnisms.Diks wrote:Kolēģis manā "nelabvēlīgajā" ietekmē nolēmis pirkt SAABu - 9-5 universāli ar manuālo kārbu. Skatās uz šo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... pedjo.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Vai kāds ko labu vai sliktu var pateikt vai ieteikt?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jāņem ir max nopakoti auto, tad toč nebūs taxis, vai jāts darba auto!andrejsb wrote:Takši ar tomātiskām kārbām arī gadās? Man kaut kā liekas, ka darba auto lielākoties ir ar manuālām kārbām? Viens neliels plus par lietota auto iegādi ar tomātu
Kā minimums ar ventilējamiem, vai vismaz elektriski regulējamiem ādas beņķiem!
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Cik ir sanācis būt ārzonā un vizināties ar takšiem - neviens nav bijis ar manuāli. Gan Volvo, gan merši, gan Saabi, gan citi zvēri. Nu vismaz Eiropā, Ārpus vecās pasaules var būt arī savādāk.andrejsb wrote:Takši ar tomātiskām kārbām arī gadās? Man kaut kā liekas, ka darba auto lielākoties ir ar manuālām kārbām? Viens neliels plus par lietota auto iegādi ar tomātu