Ainars wrote:Krown ir leeticigu cilveku slaukšana.. taupi naudu braucot ar gaazi, bet izmet naudu par pilnigi nederigaam lietaam
Vari lūdzu šo domu biškiņ rūpīgāk sagremot?
ziema, mīnusi/plusi, straujas temperaturas maiņas, sniegs ledus kluči arkās kopa ar smiltīm, smiltis šķirbās starp bamperi un sparniem, starp arku un paspārni, vibracijas, berze, auto mazgā reizi menesī, nav vērts, ārā tāpat dubļi...
saliec šos vārdus vienkāršos paplašinatos teikumos pats un ieslēdz loģisko domāšanu.
Kā jau teicu, pavasaris rādīs vai ir vērts, vai nav vērts!
Ceru, ka regulāra mazgāšana un vaskošana arī dos savu ieguldījumu auto virsbūves iekonservēšanā!
Un ja arī pēc 2 gadiem būs jāatkārto apakšas apstrāde, tad nav jau nemaz tik dārgi, ja rēķina 2 gadu griezumā.
Noteikti lētāk, kā griezt un metināt arkas un pēc tam to visu špaktelēt, un krāsot!
Krown jau pēc būtības dara to pašu, ko mūsdienās dara praktiski visi (?) nopietnie autoražotāji - apstrādā virsbūvi ar šķidro vasku, tai skaitā, salej to dobumos virsbūves konstrukcijā (sliekšņos, statnēs). AutoBild agrāk bija rubrika "100k km tests" - tur viņi pēc tam ar endoskopu līda virsbūves dobumos skatīties, kas tur darās. Visiem auto tur bija vasks - vairāk vai mazāk, bet bija. Grīdu arī var pie Krown apstrādāt ar piķi no apakšas. Protams, jāpiekrīt Aināram, ka no tā visa nebūs nekādas jēgas, ja auto tiks mazgāts reizi mēnesī. Bet jebkurā gadījumā - sliktāk jau nebūs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Savācu Vilkaci no krowna, aizbraucu līdz Rīga Plaza un gandrīz jau panikā sāku meklēt ugunsdzēšamo aparātu, jo no kapota apakšas sāka velties baltu dūmu mutuļi!
Parāvu vaļā kapotu un nomierinājos, motors nomazgāts un sapūsts ar to smaķi, kas sācis dūmot uz karstrtā motora!
It kā jau brīdināja, ka varot būt kāda smaķele, ja tas smāķis uzpilot uz izpūtēja, bet nebiju gatavs baltu dūmu mutuļiem!
Tajā pašā izstādē nopirku baloniņu, kura saturs, pēc pārdevēja vārdiem, ir tāds pats kā tas ko "iekšās" pūš. Savējam sābim iepūtu pakaļējā bagažnieka vākā, tak viņam vēl ilgi viss bampers bija ar eļļu, kura pilēja pa brenāžas caurumiem ārā. Viedoklis balstīts uz paša pieredzi. Vēl toreiz iepirku kaut ko kas noņem vieglus rūsas punktiņus... bija tā ka mocis uz ziemu bija pamests likteņa varā šķūnītī laukos....kautko jau izdevās noravēt nost...
Ainars wrote:Krown ir leeticigu cilveku slaukšana.. taupi naudu braucot ar gaazi, bet izmet naudu par pilnigi nederigaam lietaam
Vari lūdzu šo domu biškiņ rūpīgāk sagremot?
ziema, mīnusi/plusi, straujas temperaturas maiņas, sniegs ledus kluči arkās kopa ar smiltīm, smiltis šķirbās starp bamperi un sparniem, starp arku un paspārni, vibracijas, berze, auto mazgā reizi menesī, nav vērts, ārā tāpat dubļi...
saliec šos vārdus vienkāršos paplašinatos teikumos pats un ieslēdz loģisko domāšanu.
Varbūt vari apgaismot vietējos kā SAABi jāuztur ziemā, lai pavasarī "rūsiņš" nelien ārā pa visām malām?