Saab niķis
Saab niķis
Sveiki, biedri!
Auto ar benzīna dzinēju un automātisko kārbu. 5 pārnesumu automātam var sajust pārejo no 2. uz 3. pārnesumu. Dažreiz tā ir maigāka, dažreiz ar tādu kā nelielu rāvienu/sitienu. Pa pilsētu mīcoties tas ir izteikti. Tikko kā nobrauc ar 5. pārnesumu garāku gabalu ārpus pilsētas, pēc tam pilsētā tā pāreja ir pavisam minimāla. Respektīvi, ja pabrauc ilgāk pa šoseju (kaut 30 min), tad pēc tam pilsētas apstākļos problēmu nav. Ja visu laiku mīcies tikai pilsētas robežās, tad ir tā nepatīkami. Eļļa varbūt uzsilst? Lai gan diezvai. Pa pilsētu esmu arī kādu laiciņu pabraucis, nekas diži nemainās. Bet pēc šosejas ir labāk. Ar eļļas līmeni viss ok.
Kāds varētu būt risinājums? Eļļu vēl neesmu mēģinājis mainīt, bet šomēnes laikam būs jāizdara. Kā viņam ar eļļas kapacitāti un filtru? Manuāli izlasīju,ka ir aptuveni 3,5 litri uz maiņu, bet par filtru gan neko nemācēju atrast.
Protams, var doties uz Recro un klausīties, ka jāmaina kārba un remonts dārgāk par pašu auto utt. Bet ne vienmēr var gadīties, ka tā ir vienīgā un pareizā izeja (tas iz pieredzes ar AT kārbām). Citi pārnesumi strādā lieliski, kickdown, pārslēgšanās uz leju pie apdzīšanas utt. viss strādā kā vajag. Arī sporta/ziemas režīms strādā kā paredzēts.
Auto ir tikko iegādāts. Viņiem gadījumā nav adaptīvā kārba? Varbūt vaina ir kārbas atmiņā? Sport režīmu nelietoju, kas zin, varbūt iepriekšējais īpašnieks tikai tādā braucis?
Būšu pateicīgs par jebkuru ieteikumu.
Auto ar benzīna dzinēju un automātisko kārbu. 5 pārnesumu automātam var sajust pārejo no 2. uz 3. pārnesumu. Dažreiz tā ir maigāka, dažreiz ar tādu kā nelielu rāvienu/sitienu. Pa pilsētu mīcoties tas ir izteikti. Tikko kā nobrauc ar 5. pārnesumu garāku gabalu ārpus pilsētas, pēc tam pilsētā tā pāreja ir pavisam minimāla. Respektīvi, ja pabrauc ilgāk pa šoseju (kaut 30 min), tad pēc tam pilsētas apstākļos problēmu nav. Ja visu laiku mīcies tikai pilsētas robežās, tad ir tā nepatīkami. Eļļa varbūt uzsilst? Lai gan diezvai. Pa pilsētu esmu arī kādu laiciņu pabraucis, nekas diži nemainās. Bet pēc šosejas ir labāk. Ar eļļas līmeni viss ok.
Kāds varētu būt risinājums? Eļļu vēl neesmu mēģinājis mainīt, bet šomēnes laikam būs jāizdara. Kā viņam ar eļļas kapacitāti un filtru? Manuāli izlasīju,ka ir aptuveni 3,5 litri uz maiņu, bet par filtru gan neko nemācēju atrast.
Protams, var doties uz Recro un klausīties, ka jāmaina kārba un remonts dārgāk par pašu auto utt. Bet ne vienmēr var gadīties, ka tā ir vienīgā un pareizā izeja (tas iz pieredzes ar AT kārbām). Citi pārnesumi strādā lieliski, kickdown, pārslēgšanās uz leju pie apdzīšanas utt. viss strādā kā vajag. Arī sporta/ziemas režīms strādā kā paredzēts.
Auto ir tikko iegādāts. Viņiem gadījumā nav adaptīvā kārba? Varbūt vaina ir kārbas atmiņā? Sport režīmu nelietoju, kas zin, varbūt iepriekšējais īpašnieks tikai tādā braucis?
Būšu pateicīgs par jebkuru ieteikumu.
Last edited by Saabinjs on Mon Dec 02, 2013 7:09 pm, edited 2 times in total.
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Kārba ir adaptīvā un mācās no tava braukšanas stila.
Jauni iepirktam auto vajadzētu nočekot eļļas līmeni, krāsu, kā arī spilvenus. Motora un kārbas spilveni var ietekmēt slēgšanas!
[ Post made via Android ]
Jauni iepirktam auto vajadzētu nočekot eļļas līmeni, krāsu, kā arī spilvenus. Motora un kārbas spilveni var ietekmēt slēgšanas!
[ Post made via Android ]
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Paldies par ieteikumu!
Spilvenus paskatīsim, tik man liekas, ka tad pēc šosejas pārbrauciena nekas nemainītos. Ja spilvens ir beigts, tad liktu par sevi manīt visu laiku
Un eļļas krāsu rīt paskatīšu vēlreiz. Liekas, ka bija tumsnēja (ne melna, drīzāk tumši sarkanīga), bet to precīzi neatceros.
Starpcitu, to adaptīvās kārbas atmiņu var k-kā refrešot pie kāda speciālista? Līdz šim visādi īpašnieki var gadīties, katrs ar savu braukšana stilu. Mēs tā pavisam mierīgi braucam, kamēr viņa varbūt pieradīs
Spilvenus paskatīsim, tik man liekas, ka tad pēc šosejas pārbrauciena nekas nemainītos. Ja spilvens ir beigts, tad liktu par sevi manīt visu laiku
Un eļļas krāsu rīt paskatīšu vēlreiz. Liekas, ka bija tumsnēja (ne melna, drīzāk tumši sarkanīga), bet to precīzi neatceros.
Starpcitu, to adaptīvās kārbas atmiņu var k-kā refrešot pie kāda speciālista? Līdz šim visādi īpašnieki var gadīties, katrs ar savu braukšana stilu. Mēs tā pavisam mierīgi braucam, kamēr viņa varbūt pieradīs
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Kārbas eļļai ir jābūt maigi rozīgai, maigi sarkanīgai. Paosti vai nav deguma smaka.
Noteikti pats pirmais nomaini eļļu, tas nekādi nespēs kaitēt. Otrs ir - kārbas kompja softwares updeitošana, arī tas var ļoti palīdzēt pie tā kā slēdzas ātrumi. Ja tas nelīdz, tad spilveni, ja nav arī spilveni tad - kārbas "valve body", vai galu galā cita kārba...
Cik zināms vairumā gadījumu palīdz viens no pirmajiem diviem, vai abi reizē.
Noteikti pats pirmais nomaini eļļu, tas nekādi nespēs kaitēt. Otrs ir - kārbas kompja softwares updeitošana, arī tas var ļoti palīdzēt pie tā kā slēdzas ātrumi. Ja tas nelīdz, tad spilveni, ja nav arī spilveni tad - kārbas "valve body", vai galu galā cita kārba...
Cik zināms vairumā gadījumu palīdz viens no pirmajiem diviem, vai abi reizē.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Pēc deguma nesmirdēja, tas noteikti.
Par software, kur meklēt šādu speciālistu?
Un jā, kārbas spilvenus pārbaudīsim!
Par software, kur meklēt šādu speciālistu?
Un jā, kārbas spilvenus pārbaudīsim!
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Saabam kārbas vispār ir tādas interesantas..man manuālajai,kad iegādājos auto ar kādu brīdi likās ka atpakaļgaitā neslēdzas kā vaig,ar krakšķi,grūti likās..tagat pagājis gads,un esmu aizmirsis par tādu lietu,viss slēdzas ka vaig.Met pa robiem un pedāli grīdā
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Biedr Saabinjs, vispirms pameklē to kas sarakstīts iepriekš!
Latvijā nav normālu a-kārbu kantoru, kuri var ar garantiju salabot, visi ir šarlatāni. Protams, ka totāli nedarbojošos kārbu sataisīs, bet kaut kādas nianses darbībā viņi nenovērsīs. Vari mēģināt remontēt, Ls200...Ls450...Ls... un uz priekšu, garantijas nekādas.
Latvijā nav normālu a-kārbu kantoru, kuri var ar garantiju salabot, visi ir šarlatāni. Protams, ka totāli nedarbojošos kārbu sataisīs, bet kaut kādas nianses darbībā viņi nenovērsīs. Vari mēģināt remontēt, Ls200...Ls450...Ls... un uz priekšu, garantijas nekādas.
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
daudz lētāk srotā nopirk citu kārbu nekā labot esošo,tik nav garantijas ka šrota kārba ies!!!
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Maz ticams, ka šrotā dabūsi notestēt kārbu pirms pirkšanas.Wilsons wrote:daudz lētāk srotā nopirk citu kārbu nekā labot esošo,tik nav garantijas ka šrota kārba ies!!!
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
tas gan,var iegrabties,var ari palaimeties,tas uz pardeveja sirdsapzinas
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Biedri, biedri šrots un kārbu serviss šoreiz tiek atstāts malā. Eļlu nomainīsim, spilvenus pačekosim un cerams, ka būs labi.
Šodien paskatīju eļļu, bija visai neizteiksmīgā krāsā, tā kā rīt/parīt jāmaina. Kā ar filtru tur ir? Rokasgrāmatā nevaru atrast.
Šodien paskatīju eļļu, bija visai neizteiksmīgā krāsā, tā kā rīt/parīt jāmaina. Kā ar filtru tur ir? Rokasgrāmatā nevaru atrast.
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Ceriba,mulka mierinajums
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Pats mainīsi kārbas eļļu? Viens nevar, vajag divus un zināt tehnoloģiju. Ja nezini, kur filtrs, tad jau pārējo arī nezināsi. Cik atceros filtra nav, ir magnēts. Bet neesmu liels zinātājs un neesmu iedziļinājies procesā, varbūt kļūdos.
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Eļļu nomaini un vajadzētu būt ok. Lai vai kādā krāsā viņa ir un ko iepriekšējais īpašnieks stāsījis.
Man tā bija, es zinu
Pie tam eļļu maini pēc pilnas programmas, cik saprotu veco eļļu nevar 100% izliet, var izsūknēt liekāko daļu,
tad "skalo" ar jaunu eļļu, to vēlreiz izsūc, un visbeidzot ielej finālo eļļu.
Man tā bija, es zinu
Pie tam eļļu maini pēc pilnas programmas, cik saprotu veco eļļu nevar 100% izliet, var izsūknēt liekāko daļu,
tad "skalo" ar jaunu eļļu, to vēlreiz izsūc, un visbeidzot ielej finālo eļļu.
Re: Saab 9-5 facelift universāla niķis
Tur 2 cilvēkiem nav ko darīt. Tehnoloģija ir gana vienkārša, lai to arī pats izdarītu, bet garāžā nav bedre, tāpēc labāk braukšu pie meha uz pacēlāja.uculs wrote:Pats mainīsi kārbas eļļu? Viens nevar, vajag divus un zināt tehnoloģiju. Ja nezini, kur filtrs, tad jau pārējo arī nezināsi. Cik atceros filtra nav, ir magnēts. Bet neesmu liels zinātājs un neesmu iedziļinājies procesā, varbūt kļūdos.
Šodien iepirku 10 litrus. 7 litri kopumā kārbā, 3.5 iztek vienā piegājienā.
Doma ir tāda : Izliesim cik vien var, iepildīsim jauno, pabrauksim kādas ~20 minūtes, atkal izliesim 3.5, ieliesim iekšā un tad vēlreiz tā pat. Tad tai koncentrācijai vajadzētu būt par kādiem 90% svaigai. 100% tā pat nedabūt jauno iekšā, bet nu pa lielam ar 90% vajadzētu pietikt.
Starpcitu, lasīju, ka to adaptīvās kārbas atmiņu var refreshot, noņemot klemmi uz ~30 min. Terētiski varētu pamēģināt. Radio ir nepieciešams kods?