Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik es zinu, tas attiecas uz 9-3, bet 9-5 šajā ziņā ir tik pat progresīvs ir kā rati.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man stūrē abi uz iekšu /------\ tāpat kā kārtīgam bembim!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas ir sagāzums - visiem GM Saabiem tas ir tāds
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
9000 nav, tam būtiska atšķirība piekarē, tādu nemaz dabūt normāli nevar.lawyer wrote:Tas ir sagāzums - visiem GM Saabiem tas ir tāds
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par to sagāzumu es sākumā biju nelielā šokā
Domāju tilta bukses aizgājušas, atsperes līkas vai kas. Tad apskatījos, ka nevienam vien ir drifta /\ rati Riepu gan man liekas ēd ātrāk. Nez,auto nesen nopirkts, uz savirzi vēl neesmu bijis, bet teica, ka sagāzumu nevarot pieregulēt.
Starpcitu
Kas ir biežākais atteikums lukturu apmazgātāju nestrādāšanai? Var dzirdēt, ka sūknītis strādā, šķidrums iet, k-kur arī šļācas ārā, jo no bampera apakšas sāk pilēt lēnām Bet pati sprausliņa neiznāk uz āru. Acīmredzot viņš to šķidrumu vnk šauj ārā turpat bampera iekšpusē, nevis panāk uz āru pretim lukturim... Ko iesakat darīt?
Domāju tilta bukses aizgājušas, atsperes līkas vai kas. Tad apskatījos, ka nevienam vien ir drifta /\ rati Riepu gan man liekas ēd ātrāk. Nez,auto nesen nopirkts, uz savirzi vēl neesmu bijis, bet teica, ka sagāzumu nevarot pieregulēt.
Starpcitu
Kas ir biežākais atteikums lukturu apmazgātāju nestrādāšanai? Var dzirdēt, ka sūknītis strādā, šķidrums iet, k-kur arī šļācas ārā, jo no bampera apakšas sāk pilēt lēnām Bet pati sprausliņa neiznāk uz āru. Acīmredzot viņš to šķidrumu vnk šauj ārā turpat bampera iekšpusē, nevis panāk uz āru pretim lukturim... Ko iesakat darīt?
Last edited by Saabinjs on Fri Nov 29, 2013 2:38 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
9k nav GM Saabsuculs wrote:9000 nav, tam būtiska atšķirība piekarē, tādu nemaz dabūt normāli nevar.lawyer wrote:Tas ir sagāzums - visiem GM Saabiem tas ir tāds
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas ir pa pusei FIAT, pa pusei Lancia!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu ja ņem tā, tad GM ir tikai 9-7, jo visi pārējie ir ražoti Eiropā, bet 9k tika ražots jau esot GM sastāvā. Tas ir kā katrs rēķina. Par vecajam 9k ir plastmasas ar GM zīmēm.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tam nu galīgi nevar piekrist. 9k ir Saab un Lancia/FIAT kopīgi izstrādāts - ar GM tam nav nekāda sakara. Protams, GM laikā un vēl pirms tam tika veikti daudzi uzlabojumi, bet tam sākotnēji nebija nekādu ar GM saistītu tehnoloģiju. Tāpat kā c900. Bet 900ng/9-3og, 9-5og un 9-5ng, 9-3ss/sc ir GM laikā ar GM tehnoloģijām izveidoti un Saab inženieru palīdzību uzlaboti modeļi. Kur tos ražo - tas ir pilnīgi vienalga, kaut vai Ogrē Kas attiecas uz 9-4x un 9-7x, tad tie ir 100% GM izstrādāti ASV tirgum un no Saab tur ir tikai emblēmas Bet 9-2x ir vienkārši Impreza ar Saab emblēmu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viss regulejas, sagazums, saversums aizmugure,vispirms jaskatas vai kada no aimugures tilta lodbuksem nav beigta,kuras atbild vairak vai mazak par sadiem ratiem / \ skatoties no aizmuguresSaabinjs wrote:Par to sagāzumu es sākumā biju nelielā šokā
Domāju tilta bukses aizgājušas, atsperes līkas vai kas. Tad apskatījos, ka nevienam vien ir drifta /\ rati Riepu gan man liekas ēd ātrāk. Nez,auto nesen nopirkts, uz savirzi vēl neesmu bijis, bet teica, ka sagāzumu nevarot pieregulēt.
Starpcitu
Kas ir biežākais atteikums lukturu apmazgātāju nestrādāšanai? Var dzirdēt, ka sūknītis strādā, šķidrums iet, k-kur arī šļācas ārā, jo no bampera apakšas sāk pilēt lēnām Bet pati sprausliņa neiznāk uz āru. Acīmredzot viņš to šķidrumu vnk šauj ārā turpat bampera iekšpusē, nevis panāk uz āru pretim lukturim... Ko iesakat darīt?
Bet liekot uz savirzes stenda,saregulejot visu lai ir parametru normas tie rati tapat ieslipi paliek.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Piekarē viss ir tip top, šodien arī skate iziet pa 0, tākā tur viss ok.Vilcins wrote:Viss regulejas, sagazums, saversums aizmugure,vispirms jaskatas vai kada no aimugures tilta lodbuksem nav beigta,kuras atbild vairak vai mazak par sadiem ratiem / \ skatoties no aizmuguresSaabinjs wrote:Par to sagāzumu es sākumā biju nelielā šokā
Domāju tilta bukses aizgājušas, atsperes līkas vai kas. Tad apskatījos, ka nevienam vien ir drifta /\ rati Riepu gan man liekas ēd ātrāk. Nez,auto nesen nopirkts, uz savirzi vēl neesmu bijis, bet teica, ka sagāzumu nevarot pieregulēt.
Starpcitu
Kas ir biežākais atteikums lukturu apmazgātāju nestrādāšanai? Var dzirdēt, ka sūknītis strādā, šķidrums iet, k-kur arī šļācas ārā, jo no bampera apakšas sāk pilēt lēnām Bet pati sprausliņa neiznāk uz āru. Acīmredzot viņš to šķidrumu vnk šauj ārā turpat bampera iekšpusē, nevis panāk uz āru pretim lukturim... Ko iesakat darīt?
Bet liekot uz savirzes stenda,saregulejot visu lai ir parametru normas tie rati tapat ieslipi paliek.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tatad loti labi
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nestrīdēšos par 9k. Izstrādāja SAAB, ražoja GM, bet tu kaut ar vienu no tiem īstajiem GM esi braucis un salīdzinājis ar oriģinālu. 9-7 atšķiras no Trailblazer, kaut gan viss tajā ir amerikānisks, bet tas ir krustojums starp Tahoe un Trailblazes ar SAAB piešprici. Amerikāņi tā neiet, kā 9-7.lawyer wrote:Tam nu galīgi nevar piekrist. 9k ir Saab un Lancia/FIAT kopīgi izstrādāts - ar GM tam nav nekāda sakara. Protams, GM laikā un vēl pirms tam tika veikti daudzi uzlabojumi, bet tam sākotnēji nebija nekādu ar GM saistītu tehnoloģiju. Tāpat kā c900. Bet 900ng/9-3og, 9-5og un 9-5ng, 9-3ss/sc ir GM laikā ar GM tehnoloģijām izveidoti un Saab inženieru palīdzību uzlaboti modeļi. Kur tos ražo - tas ir pilnīgi vienalga, kaut vai Ogrē Kas attiecas uz 9-4x un 9-7x, tad tie ir 100% GM izstrādāti ASV tirgum un no Saab tur ir tikai emblēmas Bet 9-2x ir vienkārši Impreza ar Saab emblēmu
Ja, kas šodien paņēmu 9-7. Grieze jau fantastiska, uzrāviens normāls, ņemot vērā, ka no turbīnas tur nav ne smakas. Patēriņš... nu tad jau labāk ar AeroX braukt. Man sanāk 20, bet ņemot vērā, ka tā ir gāze, tad pilsētā, tas nemaz nav kosmoss, citi džipi noēdīs to pašu. Šoseja tas monstrs ir salīdzinoši ekonomisks , ja neskrien.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Forši, ja tā var paņemt 9-7, kad grib!
Un 20 litri gāzes pa pilsētu nemaz nav daudz, jo 9-5 Airim ir aptuveni tāpat!
Un 20 litri gāzes pa pilsētu nemaz nav daudz, jo 9-5 Airim ir aptuveni tāpat!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja veel tas buutu 9-7Aero,tad veel vareetu meegjinaat fanot(nenjemot veeraa izmaxsas par auto un degvielu),bet par 4.2 vai 5.3 (99%GM produkta),nav nekaada saab fiilinga...,bet nu katram savs...
Un cik sho (konkreeto) auto ir gadijies redzeet pilseetaa,tam ir liidziigs defekts,kaa BMW,nedarbojas virzienu raadiitaaji...,iespeejams,ka kljuudos un vaina nav ieksh auto,bet ieksh bliives kas tajaa briidii seezh starp stuuri un seedekli....
Un cik sho (konkreeto) auto ir gadijies redzeet pilseetaa,tam ir liidziigs defekts,kaa BMW,nedarbojas virzienu raadiitaaji...,iespeejams,ka kljuudos un vaina nav ieksh auto,bet ieksh bliives kas tajaa briidii seezh starp stuuri un seedekli....