Vajadzēja draudzēties ar Fričiem, būtu vismaz 9k ar pilnpiedziņu vai pakaļas piedziņu!lawyer wrote:Manuprāt, GM tikai paildzināja Saab agoniju, jo cēlonis visām neveiksmēm bija mešanās kopā ar FIAT/LANCIA (kas labs bija 80-to gadu itāļu autobūvē?), izstrādājot 9k, kam finansiāli pēc tam bija graujošas sekas. Bez lielā investora (naudas maisa) Saab jau būtu nomiris pirms 15-20 gadiem
saab atgriežās!
Re: saab atgriežās!
Re: saab atgriežās!
Jā. Nu šis tas tajā 9k ir ko uzlabot, bet nu ļoti maz, lai tas kļūtu par manu ideālo auto.elmo wrote:
Pasaki godīgi, tu tādu pirktu!?
Re: saab atgriežās!
Ir tāda paruna: Nevērtē vīru pēc cepures. To varētu attiecināt arī uz auto - auto nevar vērtēt tikai no ārpuses. Daudz būtiskāk, kāds tas ir iekšpusē! Un, ja saliek blakus Insignia un jaunā 9-5 salona bildes, tad tur var redzēt ļoti daudz līdzību. Nezinu neko par tehnisko pusi, bet man ir lielas aizdomas, ka 9-5 un turbo opeļiem motori ir vienādi. Patiesībā jau izskatās, ka GM nospēra SAAB tehnoloģijas un tās ielika Insignijā.envoy wrote: Nu beeeeidz.. tikko viens insignia noripoja gar logu. Nu galīgi neatgādina jaunāko 9-5. Nu nemaz. Bet kopumā tas izskats varēja būt individuālāks gan.
Re: saab atgriežās!
Guntis G, Opel dzinēji ir Saabos kopš 1994.gada
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: saab atgriežās!
Tu par V6 benzīnnieku un 2,2 tdi? Bet 2,0 un 2,3 t nu galīgi neizskatījās līdzīgi opeļa ecotec. Kamēr man bija 9k, mučai bija B vectra. Abiem esmu rakājies pa motortelpu... Var jau būt, ka es kā cilvēks ar sliktāku redzi nepamanīju ļoti pamanāmās līdzības, ko esi pamanījis Tu, bet uz tausti tad točna tie ir pilnīgi atšķirīgi motori
Re: saab atgriežās!
Salona salīdzināšana joprojām būtu skatīšana no cepures. Un, neskaitot stūri, es tur līdzības nesaskatu, ja neskaita to, ka abiem, tāpat kā visām mašīnām ir sēdekļi, ātrumkloķis, spidometrs utt.GuntisG wrote:Ir tāda paruna: Nevērtē vīru pēc cepures. To varētu attiecināt arī uz auto - auto nevar vērtēt tikai no ārpuses. Daudz būtiskāk, kāds tas ir iekšpusē! Un, ja saliek blakus Insignia un jaunā 9-5 salona bildes, tad tur var redzēt ļoti daudz līdzību. Nezinu neko par tehnisko pusi, bet man ir lielas aizdomas, ka 9-5 un turbo opeļiem motori ir vienādi. Patiesībā jau izskatās, ka GM nospēra SAAB tehnoloģijas un tās ielika Insignijā.envoy wrote: Nu beeeeidz.. tikko viens insignia noripoja gar logu. Nu galīgi neatgādina jaunāko 9-5. Nu nemaz. Bet kopumā tas izskats varēja būt individuālāks gan.
Re: saab atgriežās!
Atlikt ņemtni! Salīdziniet Cadillac BLS vai CTS stūri ar SAAB stūri! Diezgan uzkrītoša līdzība, vai ne!?Tātad SAAB ir Cadillac nevis kaut kāds tur nafig Opelis!
Re: saab atgriežās!
GuntisG wrote:Tu par V6 benzīnnieku un 2,2 tdi? Bet 2,0 un 2,3 t nu galīgi neizskatījās līdzīgi opeļa ecotec. Kamēr man bija 9k, mučai bija B vectra. Abiem esmu rakājies pa motortelpu... Var jau būt, ka es kā cilvēks ar sliktāku redzi nepamanīju ļoti pamanāmās līdzības, ko esi pamanījis Tu, bet uz tausti tad točna tie ir pilnīgi atšķirīgi motori
- 2.5 V6 iekš 900ng
- 3.0 V6 iekš 9k un 9-5
- 2.2 TiD iekš 9-3og, 9-5og un 9-3ss
- 2.0 t/T iekš 9-3ss/sc un 9-5ng
- 1.9 TiD iekš 9-3ss/sc un 9-5og (šis ir GM/FIAT kopražojums)
- 1.6 T iekš 9-5ng
- 2.0 d iekš 9-5ng
Šie visi ir GM/Opel dzinēji, savukārt ISUZU (arī GM sastāvā) ir 3.0 TiD, bet 2.8 V6 ir no Holden. Reāli Saab dzinējus beidza izmantot 2009.gadā, kad no konveijera noripoja pēdējais 9-5og (vilkatis) - tam pēdējam bija Saab benzīnnieki, 9-3ss/sc Saab H saimes motori nekad netika uzstādīti.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: saab atgriežās!
ko jus cepaties par to izskatu..ja nu ari mazliet Saab izskatas pec insignias vai tad tas ir kas slikts,sis opelis tiesi ir viens no skaistakajiem,tapec nebutu par ko raudat!!
salons ir galigi atskirigs,un ipasi nesaskatu lidzibu virsbuve!!!
salons ir galigi atskirigs,un ipasi nesaskatu lidzibu virsbuve!!!
Re: saab atgriežās!
Sagribējās vēl biku pakurināt tukšo cepšanos ap SAAB&Ōpelš
Paskatīju rezerves daļas no dzīnēja - blīves ap V6 benzīnu ir gan no Opel 3.0, gan no 2.5 motoriem
Hidrokopmensatori tie paši kas visos Opel motoros (pat LADA motoros)
Zobsiksna no Opel
Toties benzīnsūknis bākā savs, motora piekare sava, starpdzesētājs savs, starteris savs, ģenerators savs
ai, apnika
Paskatīju rezerves daļas no dzīnēja - blīves ap V6 benzīnu ir gan no Opel 3.0, gan no 2.5 motoriem
Hidrokopmensatori tie paši kas visos Opel motoros (pat LADA motoros)
Zobsiksna no Opel
Toties benzīnsūknis bākā savs, motora piekare sava, starpdzesētājs savs, starteris savs, ģenerators savs
ai, apnika
Re: saab atgriežās!
elmo wrote:Atlikt ņemtni! Salīdziniet Cadillac BLS vai CTS stūri ar SAAB stūri! Diezgan uzkrītoša līdzība, vai ne!?Tātad SAAB ir Cadillac nevis kaut kāds tur nafig Opelis!
Nu BLS ir LJOTI gruuti nosaukt par Cadillac,jo tas ir buuveets uz 9-3ss baazes un bez apkaarteejiem blekjiem tie ir vienaadi.
Pat elektronika shajos medeljos ir 99% vienaada,atskiras tikai programmatuura,un protams auto marka...
Veel lai tautai interesantaak,pamekleejiet netaa,kur BLS tika razhots...
Re: saab atgriežās!
Divos amerikas štatos - Trolhatenā un Kaliningradā?zinitis wrote:Veel lai tautai interesantaak,pamekleejiet netaa,kur BLS tika razhots...
Re: saab atgriežās!
Mūsdienu globalizācijas laikmetā, pat korejiešu mašīnas neražo korejā!
Kāds tur brīnums, ka Cadillac tiek ražots kādā šķūnī pie čigāniem!
Kāds tur brīnums, ka Cadillac tiek ražots kādā šķūnī pie čigāniem!