G-as
elmo wrote:Raivi, man prieks, ka tavs Airis rij kā lops, jo tas nozīmē, ka es neesmju vienīgais ar šādu problēmu. Es gan vairāk aizdomās turu sportisko regulējumu, kas neļauj Airim rīstīties, kad iemin grīdā un korķaino ikdienas maršrutu! Pēc 2k kilometriem mēģināsim mainōit bremžu eļļu, jo ar šitādu operāciju savulaik Griffinam izdevās patēriņu samazināt par 3 litriem.Raivisva wrote:
Labdien.
Kādu laiku neredzēts un nu jau spiests reģistrēties no jauna, jo Administrators likvidējis manu lietotāju (RIP4LV). Prieks, ka šī tēma joprojām ir aktuāla, jo pats beidzot esmu pavirzījies uz priekšu un arī ielicis gāzi savā AERO nu jau kādu laiku atpakaļ - Jūlijā. Liku arī pie ArTEH un esmu apmierināts. Tik viena ķibele - pa pilsētu gāzi ēd kā traks (un tas nav atkarīgs no braukšanas). Sākumā patēriņš bija ap 22,5 l uz 100 km, pēc ArTEH speciālistu iejaukšanās (ja pareizi saprotu, tika novērsta gaisa sūce un nomainīts MAF?), patēriņš samazinājās līdz 19,5 l uz 100 km. Ar šoseju, šķiet, viss normāli - 10,5 l uz 100km. Esmu nolēmis vēlreiz griezties pie ArTEH, bet šobrīd nav īsti pārliecības vai ideju, uz ko skatīties? Vai LAMDA zondi, katalizātoru, vēl kaut ko? Lūdzu padalieties ar savām idejām, ja nav grūti?
Starpcitu, man ir pats rijīgākais LPG SAABs pasaulē!
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/588327.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re ku te liste ar visiem LPG, no kuriem abi divi pēdējie ir manēkjie:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiem, kas te gudri mācīja, ka vajagot R17 nomainīt pret R15 ir : "sēdies divi". Ar ziemas R15 patēriņš ir tieši tāds pats kā ar vasaras R17.