Gāze un Aero.


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

andrejsb wrote:
Raivisva wrote:Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta
Vispār, ja tu iedarbināji autiņu un viš uzreiz noslāpa, vai tam var būt kāds sakars ar gāzes kvalitāti? Kamēr auksts darbojas ar benžu.
Zinu čaļus, kas ar savām STAG iekārtām šķiļ uzreiz ar gāzi! :wink:
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by eeKa »

elmo wrote:
Raivisva wrote:Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta. Tad nu arī iedomājos, ka tā degvielas kvalitātes variācija ir pārāk liela, drīzāk tā kopumā varētu būt ne pārāk kvalitatīva un pie noteiktas āra temperatūras tieši pēc iesilšanas rodas atkritumi?

Tas tā - teorija.

Ļauj minēt, tev bākā benzīns ir zem pus bākas!?
Es sekoju Yukki ieteikumam un no 1/4 bākas papildināju benzīna krājumus līdz 1/2+ bākai! Un tu zini, man to slāpšanu pēc pielaišanas kā ar roku noņēma!

Paldies Yukim par ieteikumu! :wink:


Bet vispār vajadzētu apkopot statistiku, kuram kāda iekārta un kādi niķi novēroti! Es domāju ka tādā veidā mēs tos gļukus izķersim! :wink:
Manējam gāzmobīlim arī ir identiski gļuki 3 gadus atpakaļ, pēc gazificēšanas, parādījās progresējošas startēšanas problēmas kādu 1.5 gadu pietika, ja bākā ir virs 1/4 benža, bet nu jau kādu gadu jātur 1/2 bāka. interesanti arī ir tas, ka šo gļuku ietekmē temperatūra - vasarā ir krietni labāk un pagājušajā ziemā pie -20 šis gļuks arī nelika sevi manīt. ArTeh pa lielam plāta rokas - esot padaudz gāzmobīļi ar identiskiem simptomiem. Izteica teoriju, ka vaina varētu būt benžas atplūdes vārstā (tik jocīgi ka problēma ir gāzētajiem). No rīta nometot adaptācijas nekādu uzlabojumu nav! Startējot ar gāzi pie temperatūras >14 pielec momentā. Ai nu sviests.... (mainīts: sūknis, visādi iespējamie temp. devēji, sprauslas(ar visu reiku), DI, MAF, Hols, TB (pēdējie 4i gan citu spoku medīšanas procesā))
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Kas par iekārtu!?
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by eeKa »

elmo wrote:Kas par iekārtu!?
STAG ar ArTeh (firmu nezinu) sprauslaam

9-5 '01 Aero + ArTeh Stage 1 (ja nu pēkšņi noslēpums slēpjas šeit)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Man Stella OBD
+ Arteh Stg1. :mrgreen:


Vēl viens novērojums no manas puses, līdz ar ziemas LPG tirdzniecību man ir uzlabojušies rādītāji starp to ko rāda SID un to cik reāli patērē!
Piemēram, ar vasaras gāzi:
04.09.2013 SID rādīja patēriņu 16.5 l uz 100 km. Faktiskais bija 20.59 l uz 100 km (+4.09l)
29.09.2013 SID rādīja patēriņu 13.30l uz 100 km. Faktiskais bija 19.46l uz 100 km (+6.16l)

Tagad ar ziemas gāzi:
10.12.2013 SID rādīja patēriņu 16.4 l uz 100 km. Faktiskais bija 17,85 l uz 100 km (+1.45)
05.12.2013 SID rādīja patēriņu 18.8 l uz 100 km. Faktiskais bija 20.37 l uz 100 km (+1.57)

Lūk ko nozīmē, kad propāna un butāna maisījumā tiek palielināta propāna koncentrācija! :wink:
Girtas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Wed Mar 25, 2009 11:02 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Girtas »

Man bija līdzīga problēma ar slāpšanu pielaižot ar benzīnu, un vaina bija gāzes regulējumos, kas čakarēja ECU adaptācijas. Pārbaudīt var gauži vienkārši - resetojam visas adaptācijas un pāris dienas pabraucam tikai ar benzīnu. Tad slēdzam atpakaļ gāzi un ja vaina ar slāpšanu atgriežas - meklējam vainu gāzes regulējumos.

p.s. Tās pāris dienas būtu vajadzīgas, lai izveidojas jaunas adaptācijas braucot ar benzīnu.

G-as
eeKa wrote:
elmo wrote:
Raivisva wrote:Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta. Tad nu arī iedomājos, ka tā degvielas kvalitātes variācija ir pārāk liela, drīzāk tā kopumā varētu būt ne pārāk kvalitatīva un pie noteiktas āra temperatūras tieši pēc iesilšanas rodas atkritumi?

Tas tā - teorija.

Ļauj minēt, tev bākā benzīns ir zem pus bākas!?
Es sekoju Yukki ieteikumam un no 1/4 bākas papildināju benzīna krājumus līdz 1/2+ bākai! Un tu zini, man to slāpšanu pēc pielaišanas kā ar roku noņēma!

Paldies Yukim par ieteikumu! :wink:


Bet vispār vajadzētu apkopot statistiku, kuram kāda iekārta un kādi niķi novēroti! Es domāju ka tādā veidā mēs tos gļukus izķersim! :wink:
Manējam gāzmobīlim arī ir identiski gļuki 3 gadus atpakaļ, pēc gazificēšanas, parādījās progresējošas startēšanas problēmas kādu 1.5 gadu pietika, ja bākā ir virs 1/4 benža, bet nu jau kādu gadu jātur 1/2 bāka. interesanti arī ir tas, ka šo gļuku ietekmē temperatūra - vasarā ir krietni labāk un pagājušajā ziemā pie -20 šis gļuks arī nelika sevi manīt. ArTeh pa lielam plāta rokas - esot padaudz gāzmobīļi ar identiskiem simptomiem. Izteica teoriju, ka vaina varētu būt benžas atplūdes vārstā (tik jocīgi ka problēma ir gāzētajiem). No rīta nometot adaptācijas nekādu uzlabojumu nav! Startējot ar gāzi pie temperatūras >14 pielec momentā. Ai nu sviests.... (mainīts: sūknis, visādi iespējamie temp. devēji, sprauslas(ar visu reiku), DI, MAF, Hols, TB (pēdējie 4i gan citu spoku medīšanas procesā))
Raivisva
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Tue Nov 05, 2013 8:17 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Raivisva »

andrejsb wrote:
Raivisva wrote:Man ir nelielas aizdomas, ka tas varētu būt saistīts arī ar apkārtējo temperatūru, jo vakar man, piemēram, pēc darba dodoties mājās pēc iedarbināšanas atkal vienreiz noslāpa, lai gan pildījos turpat, kur pirmo reizi, kad viss bija labi - LPG uz Kurzemes prospekta
Vispār, ja tu iedarbināji autiņu un viš uzreiz noslāpa, vai tam var būt kāds sakars ar gāzes kvalitāti? Kamēr auksts darbojas ar benžu.
Nē. Noslāpst pie pārslēgšanās. Un nē, man pašam liekas, ka tas nenotiek par ātru.
Raivisva
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Tue Nov 05, 2013 8:17 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Raivisva »

elmo wrote: Ļauj minēt, tev bākā benzīns ir zem pus bākas!?
Es sekoju Yukki ieteikumam un no 1/4 bākas papildināju benzīna krājumus līdz 1/2+ bākai! Un tu zini, man to slāpšanu pēc pielaišanas kā ar roku noņēma!

Paldies Yukim par ieteikumu! :wink:
Varētu paprovēt, jo šobrīd man vispār bāka jau deg :)- Tas gan nenozīmē, ka tā ir tukša :)-
Raivisva
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Tue Nov 05, 2013 8:17 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Raivisva »

elmo wrote: Zinu čaļus, kas ar savām STAG iekārtām šķiļ uzreiz ar gāzi! :wink:

Es tādus nezinu :)-
Raivisva
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Tue Nov 05, 2013 8:17 am

Re: Gāze un Aero.

Post by Raivisva »

eeKa wrote: Manējam gāzmobīlim arī ir identiski gļuki 3 gadus atpakaļ, pēc gazificēšanas, parādījās progresējošas startēšanas problēmas kādu 1.5 gadu pietika, ja bākā ir virs 1/4 benža, bet nu jau kādu gadu jātur 1/2 bāka. interesanti arī ir tas, ka šo gļuku ietekmē temperatūra - vasarā ir krietni labāk un pagājušajā ziemā pie -20 šis gļuks arī nelika sevi manīt. ArTeh pa lielam plāta rokas - esot padaudz gāzmobīļi ar identiskiem simptomiem. Izteica teoriju, ka vaina varētu būt benžas atplūdes vārstā (tik jocīgi ka problēma ir gāzētajiem). No rīta nometot adaptācijas nekādu uzlabojumu nav! Startējot ar gāzi pie temperatūras >14 pielec momentā. Ai nu sviests.... (mainīts: sūknis, visādi iespējamie temp. devēji, sprauslas(ar visu reiku), DI, MAF, Hols, TB (pēdējie 4i gan citu spoku medīšanas procesā))

Nu ļoti izklausās pēc tā, ko es pats domāju. Minēju, ka bija man novērojums, ka pie temperatūras svārstībām tas arī mainās - kad stipri slits un stipri auksts, viss ok. Bet kad tā kā tagad ap 5 - 10, tad pie pārslēgšanās raustās un var arī noslāpt. Un es konstanti, šķiet, braucu ar mazāk kā pusi bākas.
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Gāze un Aero.

Post by jankab »

Ehh, man arī citreiz ar labu ieraustīšanos pārslēdzas, citreiz pārslēdzas nemaz nejūtot. Nedomāju, ka par šo būtu baigi jāsatraucas...galvenais, ka vienmēr ieslēdzas un neslēdzas ārā :mrgreen:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Gāze un Aero.

Post by eeKa »

Raivisva wrote:
eeKa wrote: Manējam gāzmobīlim arī ir identiski gļuki 3 gadus atpakaļ, pēc gazificēšanas, parādījās progresējošas startēšanas problēmas kādu 1.5 gadu pietika, ja bākā ir virs 1/4 benža, bet nu jau kādu gadu jātur 1/2 bāka. interesanti arī ir tas, ka šo gļuku ietekmē temperatūra - vasarā ir krietni labāk un pagājušajā ziemā pie -20 šis gļuks arī nelika sevi manīt. ArTeh pa lielam plāta rokas - esot padaudz gāzmobīļi ar identiskiem simptomiem. Izteica teoriju, ka vaina varētu būt benžas atplūdes vārstā (tik jocīgi ka problēma ir gāzētajiem). No rīta nometot adaptācijas nekādu uzlabojumu nav! Startējot ar gāzi pie temperatūras >14 pielec momentā. Ai nu sviests.... (mainīts: sūknis, visādi iespējamie temp. devēji, sprauslas(ar visu reiku), DI, MAF, Hols, TB (pēdējie 4i gan citu spoku medīšanas procesā))

Nu ļoti izklausās pēc tā, ko es pats domāju. Minēju, ka bija man novērojums, ka pie temperatūras svārstībām tas arī mainās - kad stipri slits un stipri auksts, viss ok. Bet kad tā kā tagad ap 5 - 10, tad pie pārslēgšanās raustās un var arī noslāpt. Un es konstanti, šķiet, braucu ar mazāk kā pusi bākas.
Ar pārslēgšanos man nav nekāda sakara - no benzīna uz gāzi pārslēdzas galīgi nemanot, par noslāpšanu vispār nerunāju....
Problēmas ir tik pie iedarbināšanas, kad rumaks kādu laiku ir pastāvējis (no rītiem un vakarā pēc darba, ja pa dienu nav braukts)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Vilkacis šodien atteicās ēst gāzi! Visu nedēļu taisīja tādus dīvainus raustīšanās trikus uz slāpšanas robežas, ko pat Arteh nevarēja izķert! Bet šodien jau atklāti, neslēpjoties šis ņem un noslāpst, tiko pārslēdzas uz gāzi!
Ja dod virsū apgriezienus, tad neslāpst. Un ja to slāpšanu pārvar un kādu laiku pabrauc, tad uzvedās civilizēti un vairs nesprauslā.

Uzmini nu, kas tas ir!?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Gāze un Aero.

Post by Ainars »

Tas ir- Tagad 2 nedeljas uz benaarija jaabrauc :D

[ Post made via iPhone ] Image
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gāze un Aero.

Post by elmo »

Ainars wrote:Tas ir- Tagad 2 nedeljas uz benaarija jaabrauc :D

[ Post made via iPhone ] Image
Tagad jau vairāk dzer, kā brauc! :mrgreen::mrgreen::obscene-drinkingdrunk:
Post Reply