elmo wrote:Jautājums apdrošināšanas ekspertiem!
Kāzuss sekojoš! Ir 3 gadīgs audi kam beigusies garantija. Ir noticis CSN, abiem negadījuma dalībniekiem ir BAN OCTA polises. Audi nav vainīgs CSN izraisīšanā!
Audi grib remontēties pie dīlera, bet BAN saka, ka drīkst tikai šķūnītī pie vasjas. Ja gribot ņemt naudu, tad maksāšot santīmos un ne vairāk, kā var sabērt 2 plaukstās!
Vai ir kaut kāds risinājums šādā gadījumā, jeb tā arī ir, ka jāremontējas pie Vasjas šķūnītī, bez iespējas izvēlēties remontdarbu veicēju!
Kā vispār notiek remontdarbu izmaksu saskaņošana, kā teiksim nosaka to tirgus cenu!?
Kā 'dsajā gadījumā rīkoties Audi vadītājam, kurš baidās no visādiem kaktu kantoriem un grib visus remontus veikt pārbaudītā, uzticamā servisā un nav gatavs ņemt tos santīmus, ko dod BAN.
Ja BAN, 99,9% saku, ka risinājuma nav. KASKO gadījumā vēl varbūt kaut ko varētu, bet OCTA gadījumā aizmirsti. BAN kopā ar Baltikumu dala vissliktāko apdrošinātāju TOP augšgalu, nevaru izdomāt, kurš sūdīgāks, bet kaut kā pēdējā laikā, klausoties, ko klienti stāsta, liekas, ka tieši apskatāmais kantoris. Caur LTAB arī neko nepanāksi, jo OCTA likums un zaudējuma aprēķināšanas metodika neparedz 3gadīgas mašīnas remontu pie dīlera. Bez tam, kā zināms, BAN rīko konkursus starp saviem čomiem un uzvar tas, kurš sola saremontēt mašīnu vislētāk. Ja nepatīk, ņem kapeikas saujā...
Izmaksu saskaņošana notiek pēc LTAB izstrādātas metodikas. Tobiš, tur ir noteikti visādi faktori - nolietojumi, rezerves daļu izcenojumi, darba stundu likmes attiecīgā gada mašīnām utt.
Kā rīkoties? Vienīgais, ko es redzu - iet pēc KASKO, ja tas ir un ja ir, tad normālā kantorī.
Negribas jau tā teikt, bet, atbalstot tādu sūdu kā BAN (droši vien tāpēc, ka, redzies, LĒTĀK), Audi vadītājs pats uzprasījās uz nepatikšanām un saņēma, ko pelnījis. Galu galā, ja vainīgs būtu viņš, tad cietēja lomā būtu kāds cits. Ciniski, bet fakts. Tāpēc vēlreiz un vēlreiz un vēlreiz un vēlreiz - padomājiet tomēr, kur formējiet savas OCTAs. Bet gan jau ka tāpat neviens neņems pierē un ņems, kur lētāk.