Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Nez, es tam pustokšo balonu jokam nevaru nekādi piekrist! Jo par cik man katru nedēļu tāds vienveidīgs maršruts pa nedēļas nogali, ka jātankojas pirms izbraukšanas vai pēc brauciena, tad varu teikt, ka nav atšķirības vai balons ir pilns, pustukš vai gandrīz tukšs(~5l). Tad drīzāk, kad āra temperatūra sasniedz tos maģiskos +8 līdz 0 C tad pielaišana ir čabīga un visčabīgāk ir ap +3 un ja ir tāds mitrs. Un nepalīdz arī tas, ka pēdējos 5-10km nobrauc ar benzīnu. Drīzak škiet, ka ja žagojas noslāpē un pielaužot otrei žagošanās pariet vai samazinas. Kā arī par reduktora nolietojumu, jo šķiet biju viens no pirmiem, kas gazificējas pie Arteh un būs jau kadi 50k nomizoti un zagošanās ir tikai rudenī un pavasarī, tikai šoad tas rudenis tāds baigi garš.
Re: Gāze un Aero.
Padalīšos ar savu rīta "nelekšanu", 2003.g 95 2.3t, braucu 6.5 gadus, ar gāzi braucu 2.5 gadus vai 50,000km, gāze likta ne-artehā. Auto ar gāzi strādā ideāli, nav nekādas raustīšanās pārsēdzoties. starp benzīnu un gāzi nejūtu atšķirību, nospiežot b/g pogu vienīgais ko dzirdu ir vārsta pārslēgšanos balonā.
Rīta nelekšana sāka parādīties 1/2 gadu pēc gāzes uzlikšanas, ziemā. Nedaudz sliktāk leca "gandrīz auksts" motors. Silts un pavisam auksts leca labi. Pēc benzīna bākas pieliešanas līdz 1/3 viss atrisinājās.
Gļuks sāka atkal parādīties pēc 1/2 gada (vasarā) ar tukšāku bāku sāka lekt pavisam slikti, bākas pieliešana (kaut līdz 2/3) gļuku mazināja, bet nenovērsa.
Šobrīd no rītiem jāpagriež vairākas reizes, vai vienu reizi ilgi kopā ap 8-10 sek. Šķiet, ka ar pilnāku bāku tomēr lec margināli labāk. Mēģināju tantei googlei prasīt - redzēju, ka aizjūrā ir daži negāzēti 9-5, kas šādi uzvedās.
Tā arī nesaprotu vai tas ir dēļ gāzes adaptācijām vai dēļ traucējumiem benzīna padevē, vai dēļ abiem. Varbūt jāizveido balvas fonds gļuka novērsējam ?
Rīta nelekšana sāka parādīties 1/2 gadu pēc gāzes uzlikšanas, ziemā. Nedaudz sliktāk leca "gandrīz auksts" motors. Silts un pavisam auksts leca labi. Pēc benzīna bākas pieliešanas līdz 1/3 viss atrisinājās.
Gļuks sāka atkal parādīties pēc 1/2 gada (vasarā) ar tukšāku bāku sāka lekt pavisam slikti, bākas pieliešana (kaut līdz 2/3) gļuku mazināja, bet nenovērsa.
Šobrīd no rītiem jāpagriež vairākas reizes, vai vienu reizi ilgi kopā ap 8-10 sek. Šķiet, ka ar pilnāku bāku tomēr lec margināli labāk. Mēģināju tantei googlei prasīt - redzēju, ka aizjūrā ir daži negāzēti 9-5, kas šādi uzvedās.
Tā arī nesaprotu vai tas ir dēļ gāzes adaptācijām vai dēļ traucējumiem benzīna padevē, vai dēļ abiem. Varbūt jāizveido balvas fonds gļuka novērsējam ?
Re: Gāze un Aero.
Diemžēl šis neiztur kritiku. Viena alga, kura bāka pilna vai pustukša un pilnīgi viena alga, kur gāze ir pildīta. Man darba dienas beigās pārslēdzoties dzinējam pēc iestartēšanas no benzīna uz gāzi, slāpst nost. Mazliet paspaidot pedāli, tas paklepo, paraustās un pāriet. Un tas pat nav īsti svarīgi, cik ļoti tajā brīdī ir iesilis motors. Vēl braucot pāri Vantiniekam no Ģertrūdes, pārslēdzu manuāli uz gāzi (nospiežu pogu), un tik jūtu, kad pāriet uz gāzi, pazūd vilkme, it kā aptrūktos gaiss vai degvielas padeve. Pasprauslā un aiziet. Ar benzīnu viss bumbās - šādu problēmu nav. Kad auto pārslēdzoties uz gāzi noslāpst Vanšu tilta vidū, visiem pīpinot ieslēdzu dzinēju pa jaunu uzreiz uz bendžu un maucu tālāk, it kā nekas nebūtu bijis, bet uz gāzi pārslēgt neriskēju.elmo wrote:Elementāri Vatson, tas, kurš pirmais izķer kaiti, paziņo recepti pārējiem!Raivisva wrote: Nu ko daram ELMO ar šo? Dibinam domu biedru grupu vai cīnamies individuāli?
Iepriekšējo reiz, kad atstāju Vilkaci Artehā ar pustukšu gāzes balonu, viņš klusēja kā partizāns, bet Arteham jau vajag noķert to brīdi, kad šis taisa pigorus.
Katrā ziņā es tagad zinu ar ko sākt. Jāizbrauc tukša benzīnbāka (spīd kaut kad ap vasaras vidu), vai jāatsūc ar trubiņu un jāpiepūš pilns gāzbalons! Tad jāaizvelk uz Arteh, lai džeki lauž to problēmu saknē!
Auto nav nekādu problēmu ar pielekšanu vispār jebkruā laikā un pie jebkuriem tilpumiem. Un nesaprotu, kādēļ no rītiem šo nevar novērot, bet tieši pēc vizināšanās - tas ir aptuveni 8 -9 stundām pēc braukšanas? Bet pēc 12 stundām - jau pārslēdzas normāli? Varbūt tāpēc, ka naktis ir vēsākas nekā dienas, un tādēļ motors (jeb visādi maisījumi tajā) atdziest/saraujas vairāk? Interesanti šādā gadījumā, kas notiks pie mīnusiem, kad pa dienu jau būs, piemēram, -5?
Re: Gāze un Aero.
Varbūt noteiktās temperatūrās izslēdzot dzinēju pēc darba ar gāzi kaut kur rodas/paliek nevēlama spiediena starpība, kas tiek kompensēta ar temperatūras izmaiņām, piemēram aukstā laikā vai jau diezgan siltā, kā vasarā?
Varbūt uztaisīt eksperimentu? Atbraukt uz darbu ar gāzi, bet pirms dzinēja izslēgšanas, padarbināt/pārslēgt to nedaudz ar benzīnu? Un tad vakarā pēc darba šķilt klāt un skatīties, kas notiks pie pārslēgšanās - raustīsies vai nē?
Varbūt uztaisīt eksperimentu? Atbraukt uz darbu ar gāzi, bet pirms dzinēja izslēgšanas, padarbināt/pārslēgt to nedaudz ar benzīnu? Un tad vakarā pēc darba šķilt klāt un skatīties, kas notiks pie pārslēgšanās - raustīsies vai nē?
Re: Gāze un Aero.
Varbūt pāriet uz dīzeli?
Re: Gāze un Aero.
Zibenī ir nākotne!ZingZeng wrote:Varbūt pāriet uz dīzeli?
Re: Gāze un Aero.
Jūs te gan tādi nenopietni. Uz visu atbilde ir - H2, jeb - ūdeņradis!elmo wrote:Zibenī ir nākotne!ZingZeng wrote:Varbūt pāriet uz dīzeli?
Re: Gāze un Aero.
Raivisva wrote:
Jūs te gan tādi nenopietni. Uz visu atbilde ir - H2, jeb - ūdeņradis!
H2 ar ūdeņradi!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hummer_H2
Var tak braukt arī ar pliku gaisu:
http://www.bimab.lv/saspiesta-gaisa.php
Re: Gāze un Aero.
Atbilde ir šei - http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell" onclick="window.open(this.href);return false;elmo wrote: H2 ar ūdeņradi!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hummer_H2
Re: Gāze un Aero.
Lasot visas jūsu problēmas gribu pateikt, ka ir SAABi, kuriem viss ir kārtībā, piemēram, man. Jo citi lasīs un domās, ka gāzētiem SAABiem ir daudz problēmu.
Re: Gāze un Aero.
Visiem kam problēmas droši vien griezieties pie gāzificētāja. Problēma būs regulējumā. Es ilgi mocījos ar šo problēmu.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Gāze un Aero.
Dīvaini, bet nu jau pārs dienas, kā problēma pati no sevis atrisinājusies! Vairs nekur, neko nerausta!
Re: Gāze un Aero.
Eksperiments ar pēdējo metru nobraukšanu ar benzīnu palīdzēja - pārslēdzās bez jebkādām problēmām. Tas gan tika izmēģināts tikai vienu reizi - piektdien, kad vēl bija silts. Varbūt Tu ar pamēģini? Bet jādomā, vai izmainītās gaisa temperatūras jau nebūs izmainījušas eksperimenta nosacījumus.elmo wrote:Dīvaini, bet nu jau pārs dienas, kā problēma pati no sevis atrisinājusies! Vairs nekur, neko nerausta!
Re: Gāze un Aero.
Jā, patiešām, es nevēlos taisīt antireklāmu. Tā porblēma jau nav briesmīga, tā vienkārši ir grūti diagnosticējama. Un visādi citādi auto brauc labi un ātri -Smith wrote:Lasot visas jūsu problēmas gribu pateikt, ka ir SAABi, kuriem viss ir kārtībā, piemēram, man. Jo citi lasīs un domās, ka gāzētiem SAABiem ir daudz problēmu.
Re: Gāze un Aero.
Esmu šokā! ārā -5 un tāda sajūta, ka pa nakti rūķi ielikuši jaunu dzinēju!
Lec pa skaisto, rūc klusi un mīksti, pārslēdzas ideāli,neraustās, nevibrē, pat cēliens cits un atsaucība pie zemiem apgriezieniem!
Vienvārdsakot SAABS mīl ziemu!
Lec pa skaisto, rūc klusi un mīksti, pārslēdzas ideāli,neraustās, nevibrē, pat cēliens cits un atsaucība pie zemiem apgriezieniem!
Vienvārdsakot SAABS mīl ziemu!