Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Mans zaļais tak arī pēc papīriem ir 91'ais gads. Arī šauras lampas.
ZingZeng, no kurienes tu izvilki, ka pirmie "īstie" Aero bija no 95.gada? Kas tad nez bija 93.gadā? Kā arī atsevišķos avotos par Aero mēdz dēvēt arī šos 91'mā gada brīnumus uz 9000OG bāzes - http://media.caranddriver.com/images/10 ... 80x782.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Tāds kā Talladegas turpinājums, bet jau ar slīpo purnu un bamperi arī atšķiras no Talladegas.
ZingZeng, no kurienes tu izvilki, ka pirmie "īstie" Aero bija no 95.gada? Kas tad nez bija 93.gadā? Kā arī atsevišķos avotos par Aero mēdz dēvēt arī šos 91'mā gada brīnumus uz 9000OG bāzes - http://media.caranddriver.com/images/10 ... 80x782.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Tāds kā Talladegas turpinājums, bet jau ar slīpo purnu un bamperi arī atšķiras no Talladegas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas gaišais linoleja panelis gan izskatās vienkārši anāli...gustavs wrote:Vai tiešām ZZ? Tas man atgādina līdzīgu repliku no Tavs puses pirms n'tajiem gadiem, kad atrādīju savu 98.gada jubilejnieku Aero ! Jo īstie aero bija 94 un 96 gados !?ZingZeng wrote:Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
No tā paša lietuvieša, šis arī nav zemē metams, pietam īstais airis autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 65796.html - vismaz smukāk sapulēts.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas viss ir labojams!Gac wrote:
Tas gaišais linoleja panelis gan izskatās vienkārši anāli...
Galvenais, lai pats auto ir labā tehniskā stāvoklī!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bet brīnums, ka auto saimnieks jau sen nav nomainījis to pļūtīzera krāsas paneli pret tumšāku.. nu nav jau tā, ka tas būtu dārgi, grūti atrast vai kā tamlīdzīgi. Nākas secināt, ka īpašniekam nav izteiktu iebildumu. Jā, un "koka" apdari apkārt pelnutraukam redzu pirmo reizi - tas liek domāt, ka arī pārējais varētu būt uzlīmēts pašrocīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gac wrote:Tas gaišais linoleja panelis gan izskatās vienkārši anāli...gustavs wrote:Vai tiešām ZZ? Tas man atgādina līdzīgu repliku no Tavs puses pirms n'tajiem gadiem, kad atrādīju savu 98.gada jubilejnieku Aero ! Jo īstie aero bija 94 un 96 gados !?ZingZeng wrote:Tas nav aero, jo 98.g. modeļu sarakstā aero nebija.
No tā paša lietuvieša, šis arī nav zemē metams, pietam īstais airis autoplius.lv/sludinajumi/saab-9000-2-3- ... 65796.html - vismaz smukāk sapulēts.
Ok, varbūt ne tā izteicos, pareizāk būtu teikt, ka labākie 9000 aero sāka tikt ražoti no 95. modeļa gada, jo tiem attiecībā pret iepriekšejiem gadiem bija daži uzlabojumi (turbīna, motora eļļošana, pagriezienu lukturi, salona pogas u.c. nenozīmīgi sīkumi).
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gustav, Tev taču bija pēdējā gada jubilejnieks. Vai tad jubilejniekam ir kādas ārējās atšķirības no Aero, izņemot sēdinājumu un cita dizaina diskus.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par ko arī stāsts!GuntisG wrote:Gustav, Tev taču bija pēdējā gada jubilejnieks. Vai tad jubilejniekam ir kādas ārējās atšķirības no Aero, izņemot sēdinājumu un cita dizaina diskus.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bet diski, salons un sēdinājums taču ir veselas trīs itin būtiskas atšķirības! Ok, bet vai 98'tā gada jubilejniekam tik tiešām pastāvēja opcija pasūtīt klāt arī Aero beņķus? Ir, protams, tādi redzēti (kam uz dibena nav Aero bļemba), taču beņķi tik pat labi varētu būt arī ieskrūvēti vēlāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Piemēram mans jubilejnieks, pēc reģistrācijas ir 1996 gada decembris, pēc VIN 1997-tā gada modelis. Kāds trakais tālajā 1996 gadā, laikam, uz Ziemassvētkiem sev dāvanu nopircis...Arnijs wrote:Viss ir absolūti precīzi. Nākošā gada modeļus varēja (un var) iegādāties iepriekšējā gada beigās.JimBeam wrote:Man ģimenes autoparkā ir 1991.gada CS ar šaurajiem lukturiem. Tā kā šis avots nav pārāk precīzs.ZingZeng wrote:Reku vēl var palasīties par 9000 un to izmaiņām pa gadiem http://saabmuseum.com/en/model-years/sa ... r-changes/" onclick="window.open(this.href);return false; .
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai kādam no SAABistiem ir bijusi darīšana ar Opel Vivaro, Renault Traffic un/vai Nissian Primastar 2,5d un 6 pakāpju ātrumkārbu?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tev ir! Tu vienīgais ar tādu brauc!chippy wrote:Vai kādam no SAABistiem ir bijusi darīšana ar Opel Vivaro, Renault Traffic un/vai Nissian Primastar 2,5d un 6 pakāpju ātrumkārbu?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ko tu gribi zinaat?chippy wrote:Vai kādam no SAABistiem ir bijusi darīšana ar Opel Vivaro, Renault Traffic un/vai Nissian Primastar 2,5d un 6 pakāpju ātrumkārbu?
varu pie savejiem kautko noskaidrot.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas ar ko Es braucu ir 1.9 un 5niece kārba. Tas kalpo godam, bet otru tādu atrast ar aizmugurējām durvīm(nevis lielo vāku) kondicionieri un padažieru versiju ir sarežģīti.
Ainār, interesē uzticamība un izmaksas 1.9 ar 5nieci kārbu pret 2.5 ar 6nieci. Kā jau teicu, mazais dzinējs mumskalpo godam, bet ļaudis mēļi, ka 2.5 esot šausmīgi skaļš un ka visiem 6tais ātrums pazūdot. Cik tur taisnība?
[ Post made via Android ]
Ainār, interesē uzticamība un izmaksas 1.9 ar 5nieci kārbu pret 2.5 ar 6nieci. Kā jau teicu, mazais dzinējs mumskalpo godam, bet ļaudis mēļi, ka 2.5 esot šausmīgi skaļš un ka visiem 6tais ātrums pazūdot. Cik tur taisnība?
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Visjēdzīgākais ir ar 2.0 (114 ZS laikam). Čomam tāds darba auto ir, nu jau otrais (pirmo nolietoja gadus piecus un pārdeva)... it kā nesūdzas, ik pa laikam, kā jau nežēlastībā ekspluatētam auto, kaut kas gan nojūdzas, bet, nu, kopumā neslikts aparāts esot.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pajautāšu saviem transportniekiem, kas ar tādiem busiem ikdienā kravas vadā, ko viņi par tiem saka!chippy wrote:Tas ar ko Es braucu ir 1.9 un 5niece kārba. Tas kalpo godam, bet otru tādu atrast ar aizmugurējām durvīm(nevis lielo vāku) kondicionieri un padažieru versiju ir sarežģīti.
Ainār, interesē uzticamība un izmaksas 1.9 ar 5nieci kārbu pret 2.5 ar 6nieci. Kā jau teicu, mazais dzinējs mumskalpo godam, bet ļaudis mēļi, ka 2.5 esot šausmīgi skaļš un ka visiem 6tais ātrums pazūdot. Cik tur taisnība?
[ Post made via Android ]