Ziema
Re: Ziema
думаеш прокатит ?elmo wrote:Yukki, bet vai tad tā ir virsbūves stiprību ietekmējoša korozija!?
Karoče, aizlipini tos caurumus ar avīzi un piķi un vajadzētu būt oki,doki! Galvenais lai nav asas malas!
Nu es jau arī saku, ka ātrumu tie caurumi nemazina, tāpēc pagaidām eju iestaigāto taciņu:
EUR 3 špaktele 300g , save SAAB for one more year!
Re: Ziema
Skatoties uz šiem attēliem, kārtējo reizi nožēloju, ka utilizēju savu zaļo 9000 NG (11.1991.g. izlaidums) Tam tikai uz vienas arkas bija nedaudz rūsa dēļ nobrāzuma. Būtu nomainījis sasisto priekšu un joprojām braukātu svilpodams
Re: Ziema
Nu, ZZ, esi reāls, nav tik vienkāršs tas vecu auto restaurācijas process,- no iekšpuses es tur netiek klāt, nākas strādāt kā ginekologam, audzējot masu pamazām. Par putām iedomājos tikai, kad darbs jau bija pusē, to nākošreiz! Lietā tika laisti visi pieejamie materiāli: smilšpapīrs, ko vadīja augstas raudzes Meistars ar 7 gadu Dzīves Pieredzi, celofāna maisiņi (domājam zaļi, izmantojam otrreiz). Tālākajos plānos ietilpst piesaistīt rotējošo smilšpapīra mašīnīti un krāsas baloniņu, ko, iespējams, vadīs Krāsotāja ar 3 gadu Dzīves Pieredzi... ja mamma atļaus .ZingZeng wrote:Yukki, sapūt no iekšpuses Makroflex un tad, kas pa caurumiem lien ārā, piegriez, piešpaktelē un ar pindzeli pāri
Kad sapūs pilnībā, ņēm nost, būs bagijs
Re: Ziema
Ohoohoo! Atceros, es savu sudrabīgo tomātu izdomāju pārvērst naglās vien tāpēc, ka viena aizmugurējā arka bija līdzīga šajā bildē redzamajai un biju pamanījies salocīt neaizvērtu haubi, pie viena izsitot priekšējo stiklu. Pārējais tam auto bija labs.. haube bija rezervē, stikls arī, tik jānomaina, taču lielāko bēdu man uzdzina caurā arka. Tagad skatos un domāju - bļin, nu vajadzēja tak salāpīt un būtu vēl nākošo ziemu braucis.
Tagad jau māksla rokā arī man. Kā arī nodevu to tālāk - ierādīju pamatprincipus māsai un viņa "saremontēja" savu sarkano 9kOG tā, ka i nepateiksi, ka iesācējs taisījis. Tur gan tika pieiets nedaudz nopietnāk - arkā tika iekniedēti no donora izfleksēti atbilstoši gabaliņi, pa virsu špaktele, grunts, krāsa. Tā ka gan izskatās zolīdāk, gan turas ilgāk, taču izmaksas joprojām pieticīgas.
Reku rezultāts, spīd un laistās! Ok, ir nianses - piemēram, priekšā arkas līsti vairs nevar uzskrūvēt, jo neviens neiedomājās māsu informēt, ka tā gropīte uz arkas malas ir kā reiz arkas līstei paredzēta. Bet tas jau tāds sīkums, pa gabalu neredz. Toties tas, ka pa gabalu nav redzams neviens rūsas pleķis, tūlīt rada kopta auto skatu. Pašam arī tūlīt priecīgāks prāts pārvietoties!
Starcitu, pastāv iespēja šo skaistuli iegādāties. Kā reiz atbilstoši topikam - varbūt kādam priekš ziemas? Šobrīd beigusies skate, tāpēc arī cena, atkarībā no komplektācijas, kāda kripata virs Tolmeta piedāvātās. Ja tiks nomaksāts nodoklis un izieta skate, tad arī cena, protams, kāps un varbūt arī zudīs vēlme tirgot.
Tagad jau māksla rokā arī man. Kā arī nodevu to tālāk - ierādīju pamatprincipus māsai un viņa "saremontēja" savu sarkano 9kOG tā, ka i nepateiksi, ka iesācējs taisījis. Tur gan tika pieiets nedaudz nopietnāk - arkā tika iekniedēti no donora izfleksēti atbilstoši gabaliņi, pa virsu špaktele, grunts, krāsa. Tā ka gan izskatās zolīdāk, gan turas ilgāk, taču izmaksas joprojām pieticīgas.
Reku rezultāts, spīd un laistās! Ok, ir nianses - piemēram, priekšā arkas līsti vairs nevar uzskrūvēt, jo neviens neiedomājās māsu informēt, ka tā gropīte uz arkas malas ir kā reiz arkas līstei paredzēta. Bet tas jau tāds sīkums, pa gabalu neredz. Toties tas, ka pa gabalu nav redzams neviens rūsas pleķis, tūlīt rada kopta auto skatu. Pašam arī tūlīt priecīgāks prāts pārvietoties!
Starcitu, pastāv iespēja šo skaistuli iegādāties. Kā reiz atbilstoši topikam - varbūt kādam priekš ziemas? Šobrīd beigusies skate, tāpēc arī cena, atkarībā no komplektācijas, kāda kripata virs Tolmeta piedāvātās. Ja tiks nomaksāts nodoklis un izieta skate, tad arī cena, protams, kāps un varbūt arī zudīs vēlme tirgot.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Ziema
Nu čo, Siguldas kalni ar slēpēm pasmeķēti, lēnām jāvīkšķās uz auto trasēm
Re: Ziema
Nu tā lai iekārdinātu varēji gan piemest kādu tehnisko infu un pastāstīt ko vairāk par to kāda stāvoklī šis ir, ja nu pēkšņi sakārojasedijs wrote:Ohoohoo! Atceros, es savu sudrabīgo tomātu izdomāju pārvērst naglās vien tāpēc, ka viena aizmugurējā arka bija līdzīga šajā bildē redzamajai un biju pamanījies salocīt neaizvērtu haubi, pie viena izsitot priekšējo stiklu. Pārējais tam auto bija labs.. haube bija rezervē, stikls arī, tik jānomaina, taču lielāko bēdu man uzdzina caurā arka. Tagad skatos un domāju - bļin, nu vajadzēja tak salāpīt un būtu vēl nākošo ziemu braucis.
Tagad jau māksla rokā arī man. Kā arī nodevu to tālāk - ierādīju pamatprincipus māsai un viņa "saremontēja" savu sarkano 9kOG tā, ka i nepateiksi, ka iesācējs taisījis. Tur gan tika pieiets nedaudz nopietnāk - arkā tika iekniedēti no donora izfleksēti atbilstoši gabaliņi, pa virsu špaktele, grunts, krāsa. Tā ka gan izskatās zolīdāk, gan turas ilgāk, taču izmaksas joprojām pieticīgas.
Reku rezultāts, spīd un laistās! Ok, ir nianses - piemēram, priekšā arkas līsti vairs nevar uzskrūvēt, jo neviens neiedomājās māsu informēt, ka tā gropīte uz arkas malas ir kā reiz arkas līstei paredzēta. Bet tas jau tāds sīkums, pa gabalu neredz. Toties tas, ka pa gabalu nav redzams neviens rūsas pleķis, tūlīt rada kopta auto skatu. Pašam arī tūlīt priecīgāks prāts pārvietoties!
Starcitu, pastāv iespēja šo skaistuli iegādāties. Kā reiz atbilstoši topikam - varbūt kādam priekš ziemas? Šobrīd beigusies skate, tāpēc arī cena, atkarībā no komplektācijas, kāda kripata virs Tolmeta piedāvātās. Ja tiks nomaksāts nodoklis un izieta skate, tad arī cena, protams, kāps un varbūt arī zudīs vēlme tirgot.
Re: Ziema
Katram kalnam sava specifika - Kaķītī pa vidu ledus, Pilsētas pa vidu noslidināts, pa malām sanesumi, abos vaļā bija puse kalna, bet nekāda vaina abos! Es pat nezinu, vai vajag vairāk sniega, jo jo vairāk sniega, jo vairāk cilvēku nesabīstas un garākas rindas, neskatoties, ka tad vairāk trašu būs.